JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210909/0017613002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH <br/>Z LOGOTYPAMI DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO <br/>WE WROCŁAWIU II<br/>Sprawa nr KZ-24/2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Biuro Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000327860</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Ignacego Jana Paderewskiego 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-612</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71-347-35-54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aneta.baraniuk@awf.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.awf.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH <br/>Z LOGOTYPAMI DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO <br/>WE WROCŁAWIU II<br/>Sprawa nr KZ-24/2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b71d0c0-1078-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00176130</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001639/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Usługi reklamowe i marketingowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie w części I - III -„Welcome to AWF – program rozwoju potencjału umiędzynarodowienia i zagranicznej promocji Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu”. Zamówienie w części IV pozycja 5b jest finansowane przez Ministra Edukacji i Nauki z „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie dolnośląskim i opolskim </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w<br/>postępowaniuprowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę za<br/>pośrednictwemformularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie<br/>Platformy:https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem<br/>niniejszegopostępowania. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w<br/>innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiający<br/>będzieprzekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy:<br/>1)informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert<br/>–kierowane do ogółu zainteresowanych Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w<br/>sekcji„Komunikaty”;2) korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem<br/>jestkonkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>dokonkretnego Wykonawcy.https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie,tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512kb/s; b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor<br/>Intel<br/>IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4.<br/>Linux,lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>InternetExplorer minimalnie wersja 10 0;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program<br/>AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;f) Platforma działa według standardu<br/>przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8; g) oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;h) dopuszczalnych formatów przesyłanych<br/>danych:- Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.- Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf-<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>.zip; .7Z.- Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif<br/>.bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.i) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem<br/>zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji<br/>eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.j) Ze względu na niskie<br/>ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich<br/>podpisem kwalifikowanym PAdES. k) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać<br/>łącznie z dokumentem podpisywanym.l) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku<br/>przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów<br/>np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. m) Zamawiający<br/>zaleca, a prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.n) Zaleca się, aby<br/>komunikacja<br/>z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.o) Osobą składającą ofertę powinna być osoba<br/>kontaktowa podawana w dokumentacji.p) Ofertę należy przygotować z należytą starannością<br/>dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego<br/>odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków. ) Podczas podpisywania plików zaleca<br/>się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. r) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik<br/>ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. s) Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.t) Zamawiający zaleca aby<br/>nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem<br/>kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z<br/>koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego<br/>Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) dalej zw.<br/>RODO informuje się, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław;b)prawidłowość przetwarzania danych osobowych nadzoruje inspektor ochrony danych, z którym można skontaktować<br/>się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awf.wroc.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do postanowień<br/>art. 22 RODO;h)posiada Pani/Pan:i) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ii) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO**; iv) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:ii) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;iii)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;iv) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZ-24/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 47017,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dotyczących realizacji projektu NAWA – Welcome to AWF-<br/>	(Pudełko kartonowe) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2400 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22462000-6 - Materiały reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w części I-IV zamówienia z prawa opcji<br/>określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji dotyczy wszystkich<br/>części zamówienia. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia<br/>podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie<br/>wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do<br/>Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie<br/>nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z<br/>tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla<br/>zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych (prawo opcji) polegających na:<br/>wznowieniu, zwiększeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilościowe zwiększenie zamówienia<br/>podstawowego w danej części polegającego na zleceniu dostaw wyszczególnionych w<br/>zamówieniu podstawowym o maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>a) Zamawiający może dokonać uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których<br/>łączna wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości opcji.<br/>b) Termin realizacji opcji nie może być dłuższy niż termin obowiązywania umowy –zgodnie z<br/>zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.<br/>c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiającego środków<br/>finansowych na realizację części zamówienia objętej opcją, poprawne, terminowe wykonywanie<br/>zamówienia podstawowego przez Wykonawcę.<br/>d) Zamawiający zaznacza, że prawo opcji jest prawem a nie obowiązkiem Zamawiającego.<br/>e) Zamawiający oświadcza, że niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego (maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, że może być ono uruchomione wyłącznie w okresie obowiązywania umowy.<br/>f) Część zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona będzie oddzielną fakturą zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy poszczególnych pozycji). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi<br/>podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Dla celów porównawczych, przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dotyczących realizacji projektu NAWA – Welcome to AWF<br/>	(Notes z długopisem, Torba ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7800 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22462000-6 - Materiały reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w części I-IV zamówienia z prawa opcji<br/>określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji dotyczy wszystkich<br/>części zamówienia. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia<br/>podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie<br/>wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do<br/>Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie<br/>nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z<br/>tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla<br/>zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych (prawo opcji) polegających na:<br/>wznowieniu, zwiększeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilościowe zwiększenie zamówienia<br/>podstawowego w danej części polegającego na zleceniu dostaw wyszczególnionych w<br/>zamówieniu podstawowym o maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>a) Zamawiający może dokonać uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których<br/>łączna wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości opcji.<br/>b) Termin realizacji opcji nie może być dłuższy niż termin obowiązywania umowy –zgodnie z<br/>zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.<br/>c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiającego środków<br/>finansowych na realizację części zamówienia objętej opcją, poprawne, terminowe wykonywanie<br/>zamówienia podstawowego przez Wykonawcę.<br/>d) Zamawiający zaznacza, że prawo opcji jest prawem a nie obowiązkiem Zamawiającego.<br/>e) Zamawiający oświadcza, że niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego<br/>(maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, że może być ono uruchomione wyłącznie w okresie<br/>obowiązywania umowy.<br/>f) Część zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona będzie oddzielną fakturą<br/>zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy<br/>poszczególnych pozycji). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi<br/>podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Dla celów porównawczych, przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu dotyczących realizacji projektu NAWA – Welcome to AWF<br/>	(Skarpetki personalizowane „niedoparki” wraz z etykietą) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w części I-IV zamówienia z prawa opcji<br/>określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji dotyczy wszystkich<br/>części zamówienia. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia<br/>podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie<br/>wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do<br/>Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie<br/>nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z<br/>tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla<br/>zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych (prawo opcji) polegających na:<br/>wznowieniu, zwiększeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilościowe zwiększenie zamówienia<br/>podstawowego w danej części polegającego na zleceniu dostaw wyszczególnionych w<br/>zamówieniu podstawowym o maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>a) Zamawiający może dokonać uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których<br/>łączna wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości opcji.<br/>b) Termin realizacji opcji nie może być dłuższy niż termin obowiązywania umowy –zgodnie z<br/>zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.<br/>c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiającego środków<br/>finansowych na realizację części zamówienia objętej opcją, poprawne, terminowe wykonywanie<br/>zamówienia podstawowego przez Wykonawcę.<br/>d) Zamawiający zaznacza, że prawo opcji jest prawem a nie obowiązkiem Zamawiającego.<br/>e) Zamawiający oświadcza, że niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego<br/>(maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, że może być ono uruchomione wyłącznie w okresie<br/>obowiązywania umowy.<br/>f) Część zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona będzie oddzielną fakturą<br/>zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy<br/>poszczególnych pozycji). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi<br/>podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Dla celów porównawczych, przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakośc</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych z logotypami na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30217,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22462000-6 - Materiały reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w części I-IV zamówienia z prawa opcji<br/>określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji dotyczy wszystkich<br/>części zamówienia. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia<br/>podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie<br/>wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do<br/>Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. W razie<br/>nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z<br/>tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla<br/>zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opcjonalnych (prawo opcji) polegających na:<br/>wznowieniu, zwiększeniu zamówienia podstawowego tzn.: ilościowe zwiększenie zamówienia<br/>podstawowego w danej części polegającego na zleceniu dostaw wyszczególnionych w<br/>zamówieniu podstawowym o maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>a) Zamawiający może dokonać uruchomienia opcji w jednym lub kilku zamówieniach, których<br/>łączna wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości opcji.<br/>b) Termin realizacji opcji nie może być dłuższy niż termin obowiązywania umowy –zgodnie z<br/>zasadami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy/ wzorze umowy.<br/>c) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiającego środków<br/>finansowych na realizację części zamówienia objętej opcją, poprawne, terminowe wykonywanie<br/>zamówienia podstawowego przez Wykonawcę.<br/>d) Zamawiający zaznacza, że prawo opcji jest prawem a nie obowiązkiem Zamawiającego.<br/>e) Zamawiający oświadcza, że niedopuszczalnym jest przekroczenie ustanowionego<br/>(maksymalnego) zakresu prawa opcji oraz, że może być ono uruchomione wyłącznie w okresie<br/>obowiązywania umowy.<br/>f) Część zamówienia wykonana w ramach prawa opcji rozliczona będzie oddzielną fakturą<br/>zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie dla zamówienia podstawowego (dotyczy<br/>poszczególnych pozycji). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi<br/>podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>2. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Dla celów porównawczych, przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>	Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. <br/>	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem logotypami i/lub różnego rodzaju gadżetów reklamowych z oznakowaniem logotypami, każda o wartości odpowiednio dla każdej z części : <br/>-	dla części I - co najmniej 1 500,00 zł brutto, <br/>-	dla części II - co najmniej 6 000,00 zł brutto, <br/>-	dla części III- co najmniej 5 000,00 zł brutto, <br/>-	dla części IV - co najmniej 15 000,00 zł brutto, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>- zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;<br/>oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> c)	Dotyczy części I - IV - przedmiotowe środki dowodowe w zakresie opisu wraz z fotografiami oferowanych przedmiotów zamówienia. Opis powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie Wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi swz ( minimalne wymagania zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).<br/>d)	Dotyczy części III - IV - przedmiotowe środki dowodowe w zakresie próbek oferowanych przedmiotów zamówienia. <br/>Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka składała się z: <br/>	w części III – jednego próbnego przedmiotu zamówienia - skarpetki spersonalizowanej. Próbka powinna być zgodna z oferowanym do realizacji zamówienia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jako próbkę przedłożenie skarpetki opracowanej na potrzeby innego zamawiającego pod warunkiem, że próbka będzie spełniała dane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. <br/>	w części IV - z jednego próbnego przedmiotu zamówienia pozycji nr 3 (koszulka polo), nr 5 (koszulka bawełniana), nr 6 torba opisu przedmiotu zamówienia/zestawienia asortymentowo-wartościowego według załączonego wzoru. Próbka powinna przedstawiać oferowany przedmiot zamówienia i być wykonana na oferowanym do realizacji zamówienia przez wykonawcę produkcie oraz spełniać wymagania określone dla danej pozycji. Zamawiający dopuszcza jako próbkę przedłożenie równoważnych pozycji asortymentowych opracowanych na potrzeby innego zamawiającego pod warunkiem, że próbki będą spełniać warunki opisu zamówienia w danej pozycji asortymentowej. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> c)	Dotyczy części I - IV - przedmiotowe środki dowodowe w zakresie opisu wraz z fotografiami oferowanych przedmiotów zamówienia. Opis powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie Wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi swz ( minimalne wymagania zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający żąda załączenia do oferty pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej<br/>podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub<br/>elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile<br/>prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z<br/>ofertą <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) ofertę składa (oraz podpisuje) pełnomocnik (np. Lider Konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców, 3) stosowne pełnomocnictwo w oryginale w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej notarialnie opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (tj. Wykonawców określonych w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp), zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).Termin, na<br/>jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>4) Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca,<br/>podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.<br/>5) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić, zgodnie z<br/>zasadami opisanymi w rozdziale V swz:<br/>Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik do SWZ),<br/>b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego,<br/>c) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń<br/>Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,<br/>d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający jako Załącznik do SWZ zamieścił PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA<br/>UMOWY, który określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w<br/>art. 455 ustawy Pzp.<br/>3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.<br/>4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp zmiana danych<br/>teleadresowych, wymagająca jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.<br/>5. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze<br/>Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w ust. 5 niniejszego paragrafu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-21 12:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający dokonuje zmiany w dokumentacji SWZ poprzez dodanie do dokumentacji przedmiotowego postepowania załącznika do SWZ nr 8 .<br/>„Wizualizacje CZ.III. PROJEKT SKARPETEK..” oraz dokonuje zmiany terminów składania ofert postępowaniu, otwarcia oraz terminu związania ofertą.<br/>Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu<br/>Biura Zamówień Publicznych (Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19)<br/>al. Ignacego Jana Paderewskiego 35<br/>51-612 Wrocław<br/>PRÓBKI do oferty w postępowaniu pn.:<br/>ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH <br/>Z LOGOTYPAMI DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO <br/>WE WROCŁAWIU<br/>Sprawa nr KZ-24/2021<br/> Dotyczy części: ……….<br/> Było:<br/> Nie otwierać przed dniem 17 września 2021r. przed godz. 12:20 <br/> Otrzymuje nowe brzmienie: <br/> Nie otwierać przed dniem 21 września 2021r. przed godz. 12:20

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com