JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210913/0017884202-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 583486152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 583472445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">logistyka@eti.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bbe86215-1484-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00178842</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy<br/>dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/166/009/U/21. 3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z<br/>Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej. 5. We wszelkiej korespondencji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania.<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem<br/>formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.7. W celu skrócenia czasu<br/>udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.8.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.9. Niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie<br/>UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. 10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego: a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w<br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznać<br/>go za wiążący,<br/>b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>11.Ofertę należy złożyć: a)w formie elektronicznej (z<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub c)w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę/osoby<br/>upoważnioną/e za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu 12.Podmiotowe środki<br/>dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozp. MR z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozp.<br/>PRM, o którym mowa powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,<br/>że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska siedzibą w 80-233<br/>Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice<br/>Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CRZP/166/009/U/21 pn.<br/>„Opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych<br/>drugiego stopnia , prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;d) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego<br/>Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp,<br/>Zamawiający informuje o ograniczeniach,<br/>o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:<br/>1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.),<br/>zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie<br/>2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRZP/166/009/U/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 751000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 9240,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć <br/> dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z <br/> przedmiotu Strategie Informatyzacji zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: <br/> a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykładów)<br/> b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022<br/> c. Liczba godzin realizacji usług: 12 godz. wykładów (1 grupa), <br/> d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział <br/> Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia <br/> zdalne (w zależności od sytuacji epidemiologicznej )– platforma eNauczanie Politechniki <br/> Gdańskiej<br/><br/>2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia <br/> podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-<br/> godzin?courseId=14527) <br/><br/>3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :<br/>1.	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.<br/>2.	Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.<br/>3.	Przeprowadzenie egzaminu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2100,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + Dl + Dc <br/>gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów<br/> C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/> Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w <br/> prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i <br/> wdrażaniu metod strategii informatyzacji w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy<br/> Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy <br/> e-learningowej Moodle”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i wdrażaniu metod strategii informatyzacji w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Strategie Informatyzacji zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:<br/> a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (wykłady i projekt).<br/> b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022<br/> c. Liczba godzin realizacji usług: 15 godz. zajęć projektowych (1 grupa)<br/> d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, <br/> Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne (w zależności od <br/> sytuacji epidemiologicznej) – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej<br/> e. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia<br/> Zamawiający.<br/>2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia <br/>podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-<br/> godzin?courseId=14527) <br/><br/>3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :<br/>4.	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.<br/>5.	Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.<br/>6.	Przeprowadzenie zaliczeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2100,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + Dl + Dc <br/>gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów<br/> C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/> Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w <br/> prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i <br/> wdrażaniu metod strategii informatyzacji w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy<br/> Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy <br/> e-learningowej Moodle”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i wdrażaniu metod strategii informatyzacji w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach <br/> niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Modelowanie i Analiza <br/> Systemów zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:<br/> a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć (laboratorium).<br/> b. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 styczeń 2022<br/> c. Liczba godzin realizacji usług: 12 godz. zajęć laboratoryjnych 4 grupy po 18 osób (łącznie 48 <br/> godz.), <br/> d. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, <br/> Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne (w zależności <br/> od sytuacji epidemiologicznej) – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej<br/> e. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia <br/> Zamawiający.<br/>2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych <br/> w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-<br/> godzin?courseId=14527) <br/><br/>3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :<br/>1.	Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.<br/>2.	Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.<br/>3.	Przeprowadzenie zaliczeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5040,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + Dl + Dc <br/>gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów<br/> C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/> Dl – Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie zawodowe w <br/> prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i <br/> wdrażaniu modelowania i analizy systemów w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy<br/> Dc - Liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Znajomość i obsługa platformy <br/> e-learningowej Moodle”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziedziny informatyka ze specjalności związanych z inżynierią oprogramowania i wdrażaniu modelowania i analizy systemów w praktyce przemysłowej liczone w latach pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej <br/> jeżeli wykaże, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada:<br/><br/> Część I i II<br/> 1. wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyka <br/> 2. doświadczenie zawodowe (liczone w pełnych latach pracy) w prowadzeniu zajęć z dziedziny <br/> Informatyka ze specjalnością związaną z inżynierią oprogramowania (poziom 2CMM), w tym <br/> procesów informatyzacji oraz metod i technik związanych z realizacją tych procesów oraz <br/> praktycznych zastosowań na wybranym przykładzie budowy systemu informatycznego oraz <br/> doświadczenie zawodowe pracy w firmie informatycznej, w tym we wdrażaniu strategii <br/> informatyzacji w praktyce przemysłowej<br/> 3. znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle. <br/><br/> Część III<br/> 1. wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyka <br/> 2. doświadczenie zawodowe (liczone w pełnych latach pracy) w prowadzeniu zajęć z dziedziny <br/> informatyka ze specjalnością związaną z modelowaniem i analizą systemów (poziom <br/> 2CMM), w tym procesów modelowania i analizy systemów oraz metod i technik związanych z <br/> realizacją tych procesów oraz praktycznych zastosowań na wybranym przykładzie budowy <br/> systemu informatycznego i doświadczenie zawodowe w firmie informatycznej, w tym we <br/> wdrażaniu analizy i modelowania systemów w praktyce przemysłowej<br/> 3. znajomość i obsługa platformy e-learningowej Moodle. <br/><br/> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub <br/> kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego <br/> zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/> sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie <br/> od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/><br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/> zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są <br/> wymagane.<br/><br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo <br/> odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/> mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub <br/> inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując <br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, <br/> że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje <br/> rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/><br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/> 6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające <br/> zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub <br/> ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów <br/> selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/> które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/><br/> 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z <br/> wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/> poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, <br/> chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/> 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa <br/> podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę <br/> warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez <br/> zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że <br/> samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/> 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności <br/> lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie <br/> polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> <br/> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i <br/> 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub <br/> wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub <br/> wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/> wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi Załącznik nr <br/> 8 do SWZ.<br/><br/> 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/> Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli <br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ( nie dotyczy osób fizycznych <br/> nieprowadzących działalności gospodarczej); <br/><br/>2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 i X. <br/> Odstąpienie od składania podmiotowych środków dowodowych.<br/>1.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:<br/> wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z <br/> informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/> i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/> wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania <br/> tymi osobami – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a-5b do SWZ.<br/><br/><br/> 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/> polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji <br/> których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/><br/> 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/> zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają <br/> poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>2.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>3.	Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <br/>4.	Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>5.	Przepisy ust. 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <br/><br/>6.	W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale X ust. 1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka <br/> spełniać musi następujące wymagania:<br/> 1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/> 2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę <br/> w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/> 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie <br/> odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/><br/> 4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z <br/> Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/><br/> 5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli <br/> obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/><br/> 6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi <br/> udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w <br/> postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie <br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/> 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/> lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/> mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,<br/> do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/> 8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający <br/> się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego <br/> wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Wzór oświadczenia <br/> stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian może dotyczyć w szczególności:<br/>1. terminów realizacji umowy. 1) Zmiana terminu realizacji umowy może wynikać w<br/>szczególności z: - przedłużającej się procedury wyłaniania Wykonawcy - z nieprzewidzianej<br/>przerwy w realizacji przedmiotu zamówienia<br/>- działania „siły wyższej”, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za<br/>wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o<br/>charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach,<br/>obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego<br/>ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych<br/>środków obrony,- zmiany przepisów prawnych, powodującej wydłużenie terminu realizacji<br/>zamówienia,- wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności uniemożliwiające<br/>wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, - wystąpią zmiany w harmonogramie<br/>prowadzenia zajęć, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są<br/>korzystne dla<br/>zamawiającego i nie powodują zmiany przedmiotu umowy.<br/>W takim przypadku strony mogą zmienić termin realizacji zamówienia i/lub przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy,<br/>2) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z<br/>dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2002 Nr 200 poz.<br/>1679 )<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>d) zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin praktycznych do wykonania z uwagi na zmiany<br/>organizacyjne, które mogą zaistnieć w trakcie trwania semestru<br/>Zmiany te mogą być dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie<br/>przepisów lu okoliczności, z których one wynikają. Jeżeli, stosownie do pkt. a) opisanego wyżej,<br/>w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, i<br/>będzie ona miała wpływ na koszty wykonania zamówienia rzez wykonawcę, Strony dokonają<br/>odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy, tj. jego procentowego<br/>podwyższenia o wartości procentowego wzrostu stawki podatku od towarów i usług lub jego<br/>procentowego obniżenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku od towarów i usług.<br/>W przypadku opisanym w pkt. b) i c) powyżej, wykonawca obowiązany jest przedłożyć<br/>zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji<br/>stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą w.w. przepisów z powołaniem<br/>się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć dokumenty (w tym<br/>oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) wykonawcy. W przypadku opisanym w pkt. d) w<br/>przypadku mniejszej/ większej od przewidywanej ilości słuchaczy, powodującej utworzenie<br/>mniejszej/większej ilości grup co spowoduje zmniejszenie/ zwiększenie niezbędnej do<br/>wykonania liczby godzin zajęć praktycznych przez wykonawcę, wynagrodzenie zostanie<br/>pomniejszone/ powiększone o wartość wynikającą ze zmniejszenia/zwiększenia liczby godzin do<br/>wykonania.<br/>2. Zamawiający przewiduje zmianę kadry osobowej wykonawcy wskazanej w ofercie do<br/>wykonania zamówienia pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających<br/>wymagania opisane w warunkach udziału w postępowaniu<br/>Zmiana kadry osobowej może być spowodowana:<br/>- chorobą wykonawcy,<br/>- śmiercią wykonawcy,<br/>- nienależytym wykonywaniem umowy.<br/>W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany osoby realizującej<br/>zamówienie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia wniosku przez<br/>Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com