JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210920/0018603101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dłubacze 160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-452</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182620910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">182620936</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5b403b6-19f5-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00186031</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010810/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w roku 2021</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata:<br/>Urząd Gminy Ochotnica Dolna, Identyfikator adresata: /bw5m49no0s/skrytka oraz poczty<br/>elektronicznej:przetargi@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i<br/>730). <br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do<br/>komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. Identyfikator postępowania dla danego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania WZ.271.1.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Informacja skierowana do osób fizycznych, w<br/>tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w<br/>związku z prowadzonych postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>Zamawiający informuje, że w przypadku: osób fizycznych, osób fizycznych, prowadzących<br/>jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka<br/>organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do<br/>przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarza<br/>dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. II. Zgodnie z art. 13<br/>ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), w dalszej części jako „RODO”,<br/>informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna z siedzibą<br/>w Ochotnicy, adres: os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, tel. 18 262 09 10, adres e-mail:<br/>gmina@ochotnica.pl;<br/>2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może Pani/Pan się skontaktować<br/>w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i<br/>praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe<br/>do IOD: inspektor@cbi24.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Rozbudowa drogi gminnej<br/>wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej i przebudową skrzyżowania w<br/>miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna", prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>przeprowadzenia negocjacji;<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania, w tym w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), w dalszej części<br/>jako „ustawa PZP”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, stosownie do treści art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy<br/>PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres<br/>obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy PZP;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do treści art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO – dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/>W przypadku skorzystania przez Panią/Pana z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3<br/>RODO, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO – sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych ;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO – żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania ;<br/>4) na podstawieart. 77 RODO – wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>z siedzibą w Warszawie (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania przez Panią/Pana, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO – do usunięcia danych osobowych;<br/>2) w związku z faktem, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie odbywa się w oparciu<br/>o podstawy wskazane w art. 6 ust. 1 lit. a), art. 9 ust. 2 lit. a) ani art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jak również<br/>przetwarzanie nie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO) – przenoszenia danych<br/>osobowych;<br/>3) w związku z art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZ. 271.1.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1283773,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest odbudowa drogi gminnej 363890K Ochotnica Dolna - Osobie w km 0+000 - 0+695 oraz 0+745 do 0+920 położonej w Ochotnicy Dolnej, Gmina Ochotnica Dolna.<br/>2. Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje:<br/>1)	Rozbiórkę płyt betonowych – wielootworowych.<br/>2)	Korytowanie i ułożenie podbudowy żwirowej w miejscy zdemontowanych płyt.<br/>3)	Ścinanie poboczy trawnikowych.<br/>4)	Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka.<br/>5)	Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu.<br/>6)	Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm.<br/>7)	Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.<br/>8)	Ułożenie siatki przeciwspękaniowej.<br/>9)	Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm.<br/>10)	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2.<br/>11)	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm.<br/>12)	Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm.<br/>13)	Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 357353,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest Odbudowa drogi gminnej 363967K Tylmanowa - Ligasy w km 0+000 - 1+150 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna. <br/>2. 4)	Zakres rzeczowy robót w ramach Części II obejmuje:<br/>1)	Ścinanie poboczy trawnikowych. <br/>2)	Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka. <br/>3)	Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu. <br/>4)	Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm <br/>5)	Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>6)	Ułożenie siatki przeciwspękaniowej. <br/>7)	Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm. <br/>8)	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>9)	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm. <br/>10)	Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm. <br/>11)	Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym. <br/>12)	Regulacja zjazdów do posesji. <br/>13)	Wymiana istniejącego wodościeku na nowy. <br/>14)	Montaż rusztu metalowego na zjeździe do posesji. <br/>15)	Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne<br/>16)	Nadbudowanie studni z kręgów i wymiana kraty metalowej na wzmocnioną . </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 438314,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części III jest odbudowa drogi gminnej 363945K Tylmanowa - Bliszcze - Księżaki w km 0+000 - 0+720 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna. <br/>2. 4)	Zakres rzeczowy robót w ramach Części III obejmuje:<br/>1)	Ścinanie poboczy trawnikowych. <br/>2)	Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka. <br/>3)	Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu. <br/>4)	Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 3cm <br/>5)	Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>6)	Ułożenie siatki przeciwspękaniowej. <br/>7)	Ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm. <br/>8)	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>9)	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm. <br/>10)	Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm <br/>11)	Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym. <br/>12)	Regulacja zjazdów do posesji. <br/>13)	Oczyszczenie istniejącego wodościeku z namułu i darniny. <br/>14)	Przełożenie istniejącego wodościeku na fragmencie. <br/>15)	Ułożenie nawierzchni betonowej na zjeździe do drogi żwirowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 277947,01 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części IV jest odbudowa drogi gminnej 363960K Tylmanowa - Wybrańce w km 0+000 - 0+180 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna. <br/>2. 6)	Zakres rzeczowy robót w ramach Części IV obejmuje:<br/>1)	Ścinanie poboczy trawnikowych.<br/>2)	Wykonanie wcinek na początku i na końcu odcinka. <br/>3)	Rozbiórka wyciętych skrawków asfaltu. <br/>4)	Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>5)	Ułożenie warstwy wyrównawczej średniej grubości 4cm <br/>6)	Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej 0,5kg/m2. <br/>7)	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm. <br/>8)	Ułożenie obustronnych poboczy szer. 0,3m i grubości 11cm <br/>9)	Skropienie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym. <br/>10)	Demontaż istniejącego ogrodzenia z cokołem betonowym. <br/>11)	Budowa nowego ogrodzenia w nowym przebiegu. <br/>12)	Wykonanie korytowania i podbudowy żwirowej na poszerzeniu jezdni. <br/>13)	Ułożenie podbudowy asfaltowej na poszerzeniu jezdni. <br/>14)	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm na poszerzeniu jezdni. <br/>15)	Ułożenie warstwy ścieralnej na rozjazdach, skrzyżowaniu i na zjazdach do posesji. <br/>16)	Wymiana wodościeków liniowych na wodościeki fabrycznie wykonane z rusztem żeliwnym D400 typu Aco-drain lub równoważne </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 128153,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części V jest odbudowa drogi gminnej 363982K Tylmanowa - Górki w km 0+260 - 0+460 położonej w Tylmanowej, Gmina Ochotnica Dolna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 82004,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminu gwarancji jakości (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie terminu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część I:<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1. <br/>Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:<br/>4.1.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowych, której/ych to łączna wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.<br/>4.1.2. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej<br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)<br/><br/>Część II<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.2	Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:<br/>4.2.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowych, której/ych to łączna wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych <br/>w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>4.2.2. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części II, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej <br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)<br/><br/>Część III<br/>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.3	Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:<br/>4.3.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowych, której/ych to łączna wartość wynosiła co najmniej 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>4.3.2. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części III, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej<br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)<br/><br/>Część IV:<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.4	Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:<br/>4.4.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowych, której/ych to łączna wartość wynosiła co najmniej 70 000,00 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>4.4.2. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części IV, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej <br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)<br/><br/>Część V:<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.5	Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:<br/>4.5.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni asfaltowych, której/ych to łączna wartość wynosiła co najmniej 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>4.5.2. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części V, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej <br/>Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki dla Części I określone zostały <br/>w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 , 4.1.2, dla Części II w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 , 4.2.2, dla Części III w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 , 4.3.2, dla Części IV w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 , 4.4.2, dla Części V w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4.5.2 specyfikacji. <br/>2.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - warunki dla Części I zamówienia zostały określone w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.1.1 specyfikacji, dla II Części zamówienia w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.2.1 specyfikacji, dla Części III w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.3.1 specyfikacji, dla Części IV w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.4.1 specyfikacji, zaś dla Części V w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt 4.5.1. specyfikacji. <br/>Uwaga: W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych, tj. 20.09.2021 r.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów, przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> `1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt I SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Inne oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ dla Części I - V. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-05 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA!!!! Zamawiający przewiduje zabezpieczenie należytego wykonania umowy w ramach Części I, II i III zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com