JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210920/0018615101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie dokumentacji projektowych rozbudowy infrastruktury drogowej na terenie miasta Głowna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Głowno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057684</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Młynarska 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głowno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">605054160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ajaniak@glowno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.glowno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowych rozbudowy infrastruktury drogowej na terenie miasta Głowna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8b43e47-19f3-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00186151</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002735/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowych w ramach zadania: "Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Głowno- wykonanie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glowno.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://glowno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego, zwanej dalej<br/>”Platformą”pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje w tym wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazywane będą za<br/>pośrednictwem Platformy, Zamawiający nie dopuszcza komunikacji bez korzystania z Platformy.<br/>3. Zamawiający nie wymaga opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione wniosków o<br/>wyjasnienie treści swz, wyjasnień treści złożonej oferty, wyjaśnień rażąco niskiej ceny, zgody na<br/>poprawienie omyłki lub zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zamawiający dopuszcza<br/>przekazanie za pośrednictwem platformy scanów przedmiotowych dokumentów sporządzonych w<br/>wersji papierowej.<br/>4. Zamawiający zamieszczając na platformie wyjaśnienia dot. treści swz lub zmiany treści siwz lub<br/>kierując do wykonawców wezwania do wyjaśnienia treści oferty, wyjaśnienia rażąco niskiej ceny,<br/>wezwania do złożenia lub uzupełnienia dokumentów, informacje o poprawieniu omyłki lub wniosek o<br/>wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub informację o wyborze najkorzystniejszej<br/>oferty stosował będzie formę scanu dokumentu sporządzonego w formie papierowej.<br/>5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików<br/>muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji<br/>elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>7. Opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest<br/>jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio<br/>przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>8. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr<br/>2 do “ Rozporządzenia KRI.<br/>9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:<br/>1).zip<br/>2).7Z<br/>11. Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif<br/>.bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>12. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.<br/>2) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie<br/>zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z<br/>dokumentem podpisywanym.<br/>13. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>14. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze<br/>podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>15 Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich<br/>podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne<br/>będzie z koniecznością odrzucenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Głowno- Zamawiający, Urząd Miejski w Głownie – prowadzący postępowanie ul. Młynarska 15, 95-015 Głowno tel. 42 719-11-51, e-mail: sekretariat_um@glowno.pl<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasta Głowno jest Pani Aneta Klimczak, e-mail: inspektor@glowno.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowych rozbudowy infrastruktury drogowej na terenie miasta Głowna, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** <br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ITB.271.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 504065,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 ul. Grzybowa, 18 Stycznia, Lewa, Lewa - las<br/>- ul. Grzybowa. <br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 290 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie w kierunku ul. 18 Stycznia. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie, o ile będzie taka możliwość z uwagi na szerokość pasa drogowego. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. 18 Stycznia od Lewej do Grzybowej. <br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok 1050 m, szer. 5-6 m., zjazdy do posesji, kanalizacja deszczowa do ul. Lewej. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Lewa. <br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 190 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie w kierunku skrzyżowania z ul. 18 Stycznia. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. <br/>- ul. Lewa od ul. 18 Stycznia do ul. Zabrzeźniańskiej (teren Lasów Państwowych – działka leśna, odcinek od ul. 18 Stycznia do ul. Zabrzeźniańskiej ) <br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok 80 m, szer. 5-6 m., zjazdy do posesji, kanalizacja deszczowa do kolektora 1000mm w ul. Prawej. Chodnik jednostronny o szer 2m Procedura uzyskania decyzji ZRID w ramach tzw. specustawy drogowej<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 12 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 117886,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 ulice: Torowa, Dolna, Prosta.<br/>- ul. Torowa (odcinek od ul. Głównej do ul. Ziewanickiej)<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 150 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. Odwodnienie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Dolna (Odcinek od ul. Kasprzaka w kierunku ul. Myśliwskiej)<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 210 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie do ul. Prostej. Ulicę należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Prosta.<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 275 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie do rzeki Mrożycy. Ulicę należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 11 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73170,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 ulice: Kamińskiego Marciniaka Wigury<br/>- ul. Kamińskiego<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 150 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Marciniaka<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 300 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. Odwodnienie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Wigury (odcinek od ul. Dworskiej do ul. Sowińskiego)<br/>Należy doprojektować chodnik dł. ok. 300m i o szer 2 m do istniejącej nawierzchni ul. Wigury, zjazdy do posesji, zaprojektować przebudowę istniejącej infrastruktury odbioru wód deszczowych z ulic: Wigury, Kamińskiego, Bytnara. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Terminy wykonania od daty zawarcia umowy: 7 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65040,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 ulice: Garbarska, Spacerowa, Zacisze<br/>- ul. Garbarska: <br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 105 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. Odwodnienie.W przypadku istnienia możliwości należy zaprojektować dodatkowe miejsca do parkowania. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Spacerowa:<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 530 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji, odwodnienie. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie, o ile będzie taka możliwość z uwagi na szerokość pasa drogowego.. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Zacisze<br/>Odcinek od ul. Kościuszki do rzeki Brzuśni. Nawierzchnia jezdni o długości ok. 300 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. Odwodnienie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 9 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93495,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: ulice: Struga, Jana Pawła II, Głowińskiego<br/>- ul. Struga<br/>Należy zaprojektować nawierzchnię istniejącego odcinka o nawierzchni gruntowej, o długości ok. 200 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie.Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Jana Pawła II<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 150 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie.Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. <br/>W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Głowińskiego<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 150 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. <br/>W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 7 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48780,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 Zagajnikowa, Szkolna<br/>- ul. Zagajnikowa<br/>Nawierzchnia jezdni o długości ok. 415 m, szer-5-6mb, zjazdy do posesji. Odwodnienie. Należy zaprojektować w sposób umożliwiajacy doprojektowanie chodnika oraz jego budowę w późniejszym terminie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- ul. Szkolna<br/>Zakres zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni, chodnika i zjazdów do posesji, po robotach wod-kan. Długość ul. ok 225 mb, szer. Ok 6.m. Chodniki obustronne o szer. ok. 1,5 m. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 7 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48780,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 Parkingi:<br/>- Parking przy budynku UM w Głownie przy ul. Norblina.<br/>Zmiana przeznaczenia części istniejącego terenu zielonego przy ul. Norblina na długości budynków Urzędu Skarbowego w Głownie i Urzędu Miejskiego w Głownie na parking. Odwodnienie. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>- Mini parking przy ul. Wojska Polskiego naprzeciwko wejścia do Szpitala<br/>Zmiana przeznaczenia istniejącego terenu zielonego na parking, z wykorzystaniem terenu istniejącej zatoczki parkingowej o nawierzchni nieutwardzonej. W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/><br/>- Parking przy Miejskim Przedszkolu Nr 2 w Głownie<br/>Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie parkingu w części na terenie Wspólnoty Mieszkaniowej Fortuna i w cześci na terenie należącym do Gminy Miasta Głowno oraz wykonanie projektu przebudowy drogi dojazdowej do przedszkola od ul. Sikorskiego. Oodwodnienie.<br/>W zakres zamówienia wchodzi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót.<br/>Termin wykonania od daty zawarcia umowy: 9 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52845,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.<br/>2.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:<br/><br/>1) CENA – minimalizacja, waga 60%<br/>Ocena punktowa (Pc ) oferty w kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/><br/>najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Pc = ----------------------------------------------------------------------------- X 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/><br/><br/><br/>2) OKRES GWARANCJI ( w latach od dnia odbioru dokumentacji) – maksymalizacja, waga 30%<br/>Ocena punktowa (Pg ) oferty w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzyma 0 pkt.<br/> - Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 2 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 15 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 20 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 4 lata od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 25 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/>- Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat od dnia odbioru dokumentacji otrzyma 30 pkt.<br/><br/><br/>3) DOŚWIADCZENIE PERSONELU (Projektanta lub osoby wskazanej na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora), rozumiane jako liczba opracowanych dokumentacji dla których uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę w ostatnich 10 latach. Maksymalizacja, waga 10 pkt. <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a od 1 do 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 5 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 5 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 8 pkt <br/>- Wykonawca, który oświadczy, że Projektant lub osoba wskazana na stanowisko Głównego Projektanta/Koordynatora w okresie ostatnich 10 lat opracował/a dokumentacje projektowe i uzyskał/a powyżej 10 decyzji o pozwoleniu na budowę otrzyma 10 pkt <br/><br/><br/>Uwaga:<br/>Doświadczenie personelu należy wskazać wypełniając odpowiednie pole w formularzu oferty. <br/><br/>3. Łączna liczba uzyskanych punktów obliczona zostanie wg formuły:<br/><br/>Po = Pc + Pg +Pd<br/>gdzie: <br/>Po – łączna liczba uzyskanych punktów przez ofertę<br/>Pc – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Cena”<br/>Pg – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Okres gwarancji”<br/>Pd – liczba punktów jakie otrzyma oferta w oparciu o kryterium „Doświadczenie personelu”<br/><br/><br/>4. Wybór oferty:<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryteria opisane w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli:<br/>1. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie wykonania dokumentacji projektowej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi publicznej dla których wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę lub przyjęte zgłoszenie wykonania robót dla których decyzja o pozwoleniu na budowę nie była wymagana. Wykonawcy składający ofertę na część 1, muszą dodatkowo wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy drogi wraz z uzyskaniem dla tej dokumentacji decyzji ZRID w oparciu o tzw. specustawę drogową. <br/>2 Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą co najmniej uprawnienia drogowe do projektowania dróg, w ograniczonym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywa-nych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>3. W przypadków wykonawców występujących wspólnie, warunek określony w pkt 8.1 musi spełniać, co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie. Warunek określony w pkt 8.2 wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>4. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy do oferty załączyć stosowne pełnomocnictwo. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 454 ust. 2 ustawy zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym:<br/>1. Zmiana wynagrodzenia.<br/>1) Zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: <br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interopera-cyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, <br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, <br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków; <br/>2) W przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okoliczno-ściami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł prze-widzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. <br/>3) W przypadku, gdy wartość nie przekracza progów unijnych i gdy wartość zmia-ny nie przekracza 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. <br/>4) W sytuacjach, o których mowa w pkt 1-3 podstawą dokonania zmiany jest spo-rządzenie protokołu uzasadniającego konieczność wprowadzonych zmian, ak-ceptacja przez zamawiającego kosztorysu wykonania dodatkowych robót bu-dowlanych i zawarcie stosownego aneksu do umowy.<br/>2. Zmiana terminu wykonania umowy:<br/>1) Zamawiającemu przysługuje prawo przedłużenia umownego terminu wykonania w następujących przypadkach:<br/>a) wpływu COVID-19 na terminowe wykonanie umowy. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest uzasadnić zmianę wskazując okoliczności, w tym dotyczące<br/>•	nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagro-dzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;<br/>•	decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działają-cego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitar-nego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;<br/>•	poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziała-niem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3;<br/>•	innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;<br/>•	okoliczności, o których mowa w ww. zakresie, w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.<br/>W przypadku wykonawców mających siedzibę lub wykonujących działalność związaną z realizacją umowy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w art. 15r ust. 1 pkt 1-5 specustawy koro-nawirusowej, składa się dokumenty wydane przez odpowiednie instytucje w tych krajach lub oświadczenia tych wykonawców (art. 15r ust. 1a specustawy koronawirusowej).<br/>b) braku możliwości wykonywania zamówienia w wyniku działania siły wyższej. Za siłę wyższą Strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą Strony nie mają wpływu,<br/>c) braku możliwości wykonywania robót z winy Zamawiającego,<br/><br/>(Z uwagi na ograniczenie liczby znaków pełna treść zmian znajduje się we wzorze umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://glowno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com