JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210923/0019021801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dróg w Gminie Kaliska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">585889206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dróg w Gminie Kaliska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4077ae6f-1c4c-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00190218</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001134/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece</p> <p class="mb-0">1.1.11 Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Czarne</p> <p class="mb-0">1.1.25 Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece</p> <p class="mb-0">1.1.27 Remont pobocza przy drodze powiatowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!Zamawiający będzie kontaktował się z<br/>Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,<br/>zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot<br/>profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie<br/>składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany<br/>podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES<br/>zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z<br/>danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli<br/>Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że<br/>nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje<br/>się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska może przed<br/>upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub<br/>wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną<br/>ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie<br/>odrzuceniu.Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby<br/>zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W<br/>celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:.zip,.7Z.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI<br/>występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych<br/>profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików<br/>podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>maksymalnie 5MB.Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym ogłoszeniu Szczegółowe<br/>warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul. Nowowiejska<br/>2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod<br/>adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)<br/>odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani<br/>/ Pan zobowiązania do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa<br/>w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C<br/>RODO,10) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	część I – Utwardzenie ul. Bocznej w miejscowości Piece <br/><br/>Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego ulicy Bocznej <br/>w miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 144m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej. <br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.<br/><br/><br/>Pełny OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">budowa nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego<br/><br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = --------------------------------<br/>------------------- x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty* T<br/>= ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II – Wykonanie utwardzenia terenu wokół stawu w miejscowości Piece<br/><br/>Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego terenu wokół stawu <br/>w miejscowości Piece, polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 205 m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej oraz szarej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Ciąg pieszo-jezdny ma być wykonany na szerokości 3,5m z kostki szarej i na 1,5m z kostki czerwonej.<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej. <br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/><br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 - Opis Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego gruntowego terenu , polegające na budowie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej <br/>w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 205 m2 . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej oraz szarej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Ciąg pieszo-jezdny ma być wykonany na szerokości 3,5m z kostki szarej i na 1,5m z kostki czerwonej.<br/>Całe projektowane utwardzenie ograniczone jest od pobocza krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm. Krawężnik na całej długości drogi nie powinien wystawać więcej niż 12,0cm, z wyjątkiem miejsc wjazdowych na posesję, gdzie powinienem wystawać nie więcej niż 3,0cm.<br/>Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej. <br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = --------------------------------<br/>------------------- x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty* T<br/>= ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część III – Utwardzenie dróg gminnych w miejscowości Czarne<br/><br/>Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie drogi gruntowego w miejscowości Czarne, polegające <br/>na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych <br/>i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 400m2.<br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">utwardzenie drogi gruntowej, polegające <br/>na budowie nawierzchni utwardzonej z płyt YOMB w istniejących granicach działek drogowych <br/>i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 400m2.<br/>Od strony drogi asfaltowej należy wypełnić masą zalewową szczelin głębokości do 14cm i szerokości 3cm między krawężnikiem a nawierzchnią drogową.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z utwardzeniem należy odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.<br/><br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 - Opis Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = --------------------------------<br/>------------------- x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty* T<br/>= ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część IV – Remont pobocza przy drodze powiatowej<br/><br/>Przedmiotem inwestycji jest remont pobocza drogi powiatowej, polegające na budowie nawierzchni <br/>z kostki brukowej w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukanie punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Na początku inwestycji trzeba rozebrać w sposób delikatny i ostrożny obrzeża z obu stron istniejącego chodnika, które w części będą wkomponowane ponownie w inwestycje od strony pobocza. Chodnik istniejący będzie wkomponowany w środku planowanego utwardzenia. Materiały uzyskane podczas rozbiórki kwalifikuje do ponownego wkomponowania pracownik urzędu. Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki brukowej w ilości 120m2 oraz krawężników betonowych w ilości 10 m, który należy uwzględnić podczas obliczania wartości inwestycji i jej realizacji. Dodatkowo przy wykonaniu robót należy uwzględnić transport wspomnianych materiałów inwestora na miejsce inwestycji. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 120m2 będzie ona znajdować się po obu stronach istniejącego chodnika . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	6 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Projektowane remont pobocza ograniczone jest od ulicy krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm.Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami a kostką należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej natomiast <br/>od strony asfaltu (ulicy) wypełnić masą zalewową. <br/>Pobocze z drugiej strony należy wykonać z obrzeży uzyskanych podczas wcześniejszej rozbiórki.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z remontem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.<br/><br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 - Opis Przedmiotu Zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Przedmiotem inwestycji jest remont pobocza drogi powiatowej, polegające na budowie nawierzchni <br/>z kostki brukowej w istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukanie punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem. Na początku inwestycji trzeba rozebrać w sposób delikatny i ostrożny obrzeża z obu stron istniejącego chodnika, które w części będą wkomponowane ponownie w inwestycje od strony pobocza. Chodnik istniejący będzie wkomponowany w środku planowanego utwardzenia. Materiały uzyskane podczas rozbiórki kwalifikuje do ponownego wkomponowania pracownik urzędu. Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki brukowej w ilości 120m2 oraz krawężników betonowych w ilości 10 m, który należy uwzględnić podczas obliczania wartości inwestycji i jej realizacji. Dodatkowo przy wykonaniu robót należy uwzględnić transport wspomnianych materiałów inwestora na miejsce inwestycji. Powierzchnia projektowanego utwardzenia wynosi 120m2 będzie ona znajdować się po obu stronach istniejącego chodnika . Konstrukcja nawierzchni składa się z:<br/>•	6 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej<br/>•	3 cm podsypka cementowo-piaskowa<br/>•	20 cm beton C16/20 lub<br/>•	25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia<br/>kamiennego<br/>Projektowane remont pobocza ograniczone jest od ulicy krawężnikiem betonowym wystającym 100x30x15cm.Cały krawężnik należy ułożyć na ławie betonowej z oporem gr. 10 cm. Pomiędzy krawężnikami a kostką należy zostawić szczelinę szerokości 2-3mm nie spoinując jej natomiast <br/>od strony asfaltu (ulicy) wypełnić masą zalewową. <br/>Pobocze z drugiej strony należy wykonać z obrzeży uzyskanych podczas wcześniejszej rozbiórki.<br/>Podczas wykopów należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia podziemne.<br/>Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami <br/>oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.<br/>Roboty związane z remontem należy odpowiednio oznakować a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.<br/>Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji – waga<br/>kryterium 30 %3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %2. Zasady oceny ofert w<br/>poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60% cena najniższa brutto* C = --------------------------------<br/>------------------- x 100 x 60 % cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert<br/>niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena<br/>ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi<br/>uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 % Okres gwarancji badanej oferty* OG = ------------------<br/>--------------------------------------- x 100 x 30 % Oferta z najdłuższym okresem gwarancji *spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego<br/>kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres, na jaki zamierza udzielić gwarancji<br/>w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia.b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż<br/>24 miesiące, i nie dłuższy niż 60 miesięcy.3) Termin płatności faktury Termin płatności badanej oferty* T<br/>= ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 % Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Oferta zostanie oceniona w<br/>zakresie tego kryterium w skali punktowej do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury.b)<br/>Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.3. Punktacja<br/>przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności<br/>technicznej lub zawodowej: a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia<br/>warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych,<br/>zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w<br/>świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi;<br/>wymagane osoby to: • kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje<br/>zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej, niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę; poza osobą<br/>kierownika budowy, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej<br/>ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i wykształcenie jeżeli<br/>w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi<br/>taka konieczność; wszystkie osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle<br/>władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład personelu<br/>Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest<br/>zapewnić na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy; w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców – warunek można<br/>spełniać łącznie;b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże że ... cd w SWZZ uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !! <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa wyżej<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych – tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)<br/>oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do<br/>SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powołuje się na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.5.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do<br/>oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w<br/>szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym <br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-08 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com