JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019780401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprzątanie obiektów U. D. Włochy przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół U. D. Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525966300179</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Krakowska 257</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">224434300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">224434203</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wlochy.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://wlochy.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzątanie obiektów U. D. Włochy przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół U. D. Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca3e9458-1d2f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197804</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001123/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Usługi sprzątania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów oraz informacji<br/>przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji<br/>korzystania dla Wykonawców.<br/>Adres strony internetowej, na której dostępne są informacje dotyczące niniejszego postępowania:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od<br/>Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami<br/>udostępnianym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl (zwanym dalej Systemem)<br/>4) Ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przekazanie Oferty wymaga od Wykonawcy<br/>zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z poniższą kolejnością.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia<br/>bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację<br/>adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych<br/>przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych<br/>Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej.<br/><br/>Pozostałą nie wskazaną wyżej w ppkt. 4) korespondencję można przekazywać drogą mailową na<br/>adres wlochy.wzp@um.warszawa.pl lub za pomocą platformy zakupowej<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania,<br/>którego dotyczy. Zamawiający informuje, iż wielkość pojedynczego pliku przekazywanego za pomocą<br/>poczty elektronicznej, ze względu na jej ograniczenia, nie może przekraczać 10 Mb.<br/>5) Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje informacje dotyczące Systemu, o których mowa w art. 67<br/>ustawy Pzp:<br/>Przekazywanie Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy;<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych;<br/>• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,<br/>jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,<br/>7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;<br/>Kodowanie i czas odbioru danych;<br/>• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania Ofert;<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe informacje dotyczące systemu (opis, wymagania) zostały zawarte w SWZ cz. I pkt. 11.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU<br/>DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ Cz VII pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU<br/>DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ Cz VII pkt 2.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TPBN 27/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 441000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełny tytuł postępowania w związku z ograniczeniem liczby znaków: Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.<br/>3)	Przedmiotem zamówienia jest szczegółowo określony w Projektowanych postanowieniach umowy wraz załącznikami:<br/>Załącznik nr 1 - Formularz cenowy<br/>Załącznik nr 2:<br/>Cz. I - wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania, <br/>Cz. II - zakres i częstotliwość i opis prac dotyczących przedmiotu zamówienia,<br/>Cz. III - ustalenia ogólne.<br/><br/>4)	Opis przedmiotu zamówienia publicznego<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy <br/>przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.<br/>2.	Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się w szczególności następujący zakres czynności:<br/>a)	sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie artykułów higieniczno-sanitarnych, utrzymanie w czystości szafy chłodniczej tzw. jadłodzielni<br/>b)	mycie okien, krat, tablic i elewacji,<br/>c)	odkażanie i mycie aparatów telefonicznych,<br/>d)	pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w ww. obiekcie,<br/>e)	sprzątanie i odśnieżanie tarasów oraz dachu budynku ww. obiektu,<br/>f)	sprzątanie i odśnieżanie terenu wokół budynku,<br/>g)	inne prace zlecane w miarę potrzeb.<br/>3.	Wykaz pomieszczeń, powierzchni do sprzątania oraz zakres i częstotliwość prac objętych przedmiotem umowy określa załącznik nr 2 do umowy, stanowiący integralną część umowy.<br/>4.	Materiały, środki czystości i sprzęt niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem umowy, dostarczy Wykonawca.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w zakresie zamiany określonych w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 cz. II do umowy czynności dotyczących ich zmniejszenia lub zwiększenia przy jednoczesnym zachowaniu wynagrodzenia o którym mowa w § 8 ust. 1).<br/>6.	Pokoje biurowe, archiwa, magazyny, należy sprzątać w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek 8 00-18 00, wtorek-piątek w godz. 8 00-16 00, pozostałe pomieszczenia przed lub po godzinach pracy Urzędu (godziny pracy Urzędu mogą ulec zmianie).<br/>7.	Wyznacza się gotowość dyspozycyjną Wykonawcy - 24 godz. na dobę przez 7 dni <br/>w tygodniu.<br/>8.	Minimalna ilość faktycznie wykonanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie co najmniej 70%.<br/><br/>2.	Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych)<br/>1)	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy.<br/>2)	Zamawiający żąda, aby wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy, zatrudnił pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności tj. codzienne: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie środków higieniczno-sanitarnych, utrzymanie w czystości szafy chłodniczej tzw. jadłodzielni, sprzątania posesji wokół budynku, w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 j.t. ze zm.).<br/><br/>Zamawiający informuje, że nie wymaga złożenia Oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów</p> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">7.	Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt. 7 ustawy Pzp do wartości 147 000,00 zł. netto, polegające na powtórzeniu podobnych usług ujętych w zamówieniu podstawowym. Zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalanych w trakcie negocjacji Zamawiającego z Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarantowany czas usuwania nienależycie wykonanych lub niewykonanych prac</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej za każdy stwierdzony protokołem kontroli przypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość usługi – organizacja kontroli jakości sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunki udziału w stosunku do Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2)1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)4. zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>2)4.1.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych w budynkach biurowych o łącznej powierzchni min. 4500 m², wykonywaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 8 miesięcy w ramach jednej umowy. <br/>W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane odpowiadające wartości i rodzajowi usług, wskazanych w wyżej wymienionym warunku.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego- warunek opisany wyżej w ppkt. 2)4.1. musi wykazać co najmniej jeden z Wykonawców;<br/>2)4.2.	dysponuje na czas realizacji zamówienia sprzętem w asortymencie i liczbie spełniającej co najmniej następujące wymagania: sprawny sprzęt - odkurzacz przemysłowy z filtrem typu HEPA - 6 szt.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku opisanego wyżej w ppkt. 2)4.2. Wykonawcy mogą wykazać łącznie.<br/>2.	Podstawy wykluczenia Wykonawców<br/>Podstawy wykluczenia – z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) W postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.3.	SKŁADANE W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE ŚRODKÓW DOWODOWYCH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:<br/><br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu usług w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w SWZ w Cz. III pkt. 1 ppkt. 2)4.1. - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; <br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b)	Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w SWZ w Cz. III pkt. 1 ppkt. 2)4.2.;.<br/><br/>2)	W postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. <br/>3)	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.2.	SKŁADANE Z OFERTĄ W SYSTEMIE – NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ, O KTÓREJ MOWA W SWZ CZ. I PKT. 11:<br/>a)	Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>b)	Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>c)	załączenie do Oferty w systemie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ), <br/>d)	załączenie do Oferty w systemie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),<br/>e)	w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączenie do Oferty w systemie:<br/>–	oświadczeń, o których mowa w lit. c) i d) dotyczących każdego Podmiotu, <br/>–	zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:<br/>•	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>•	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>•	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą.<br/>f)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do Oferty w systemie:<br/>–	oświadczeń, o których mowa w lit. c) i d) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>–	oświadczenia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ), <br/>g)	ewentualnie pełnomocnictwo(-a) – w postaci pliku, <br/>h)	w przypadku, gdy Oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca musi załączyć dowody, o których mowa w SWZ cz. VII pkt. 1 ppkt. 5) SWZ,<br/>i)	w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych.<br/>j)	dokument potwierdzenia wniesienia wadium.<br/><br/>5.	Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu <br/><br/>Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania Ofert, potwierdzający, że Oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do Oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wysokość wadium <br/>Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)<br/>2.	Forma wadium<br/>1)	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>2)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/>3)	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4)	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.97 ust. 7 pkt 2–4ustawy Pzp. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5)	W treści wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Beneficjentem musi być Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Włochy.<br/>6)	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>3.	Termin i miejsce wniesienia wadium<br/>1)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>2)	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przelać na konto Zamawiającego BANK HANDLOWY W WARSZAWIE S.A Nr: 52 1030 1508 0000 0005 5003 5111 - z dopiskiem wadium do postepowania na: „Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie..”<br/><br/>4.	Zwrot / zatrzymanie wadium <br/>Zamawiający zwraca / zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.	Zasady składania Ofert w rozumieniu przepisów przez podmioty występujące wspólnie:<br/><br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.<br/>3)	W przypadku składania Oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>W tym celu do Oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno:<br/>	jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;<br/>	precyzować zakres umocowania; <br/>	wskazywać pełnomocnika;<br/>	wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.<br/>Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu.<br/>Zasady sporządzenia i załączenia pełnomocnictwa do oferty zostały opisane w SWZ Cz. III pkt. 3 ppkt. 3.1.<br/><br/>6)	Jeżeli Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej m.in. współpracę, płatności tych podmiotów, np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 5.	Zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>Zgodnie z zapisami § 15 Projektowanych postanowień umowy, stanowiącymi załącznik do niniejszej SWZ Zamawiający przewiduje, w trakcie realizacji umowy możliwość wprowadzenia zmian.<br/>1.	Zakazuje się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy:<br/>a)	za dopuszczalne należy uznać zmiany rzeczowego zakresu prac przewidzianych dla podwykonawcy wskazanego w formularzu oferty.<br/>b)	za dopuszczalne należy uznać zmianę podwykonawcy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług.<br/>c)	Zamawiający dopuszcza zmianę albo rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobu Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec podwykonawcy (analogicznie jak wobec podmiotu na zasoby, którego powoływał się przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu), a jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę innym. <br/>d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości jednostek podanych w formularzu cenowym, w przypadku zmian organizacyjnych do wykonania usług z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych pracami remontowymi, modernizacją, przebudową.<br/>3) Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obie Strony umowy zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. <br/>4) Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>5) Zmiany niezgodne z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Adres strony internetowej, na której została zamieszczona dokumentacja prowadzonego postępowania i jej zmiany to: https://zamowienia.um.warszawa.pl oraz http://wlochy.um.warszawa.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com