JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211004/0020040201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019170</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohdana Dobrzańskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zdw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdw.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42ba2cd9-2278-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00200402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002290/28/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.2.30 Dostawa kosiarek bijakowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdw-lublin.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.<br/>a)elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.<br/> b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html,2. adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.2.Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej<br/>należy przez to rozumieć Platformę.3.Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdwlublin.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych<br/>odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>4.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Operab) Pozostałe<br/>wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8,<br/>Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.<br/>	z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/> dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZU.372.202.2021.ms</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1<br/> Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej - Obwód Drogowy w Łukowie i Janowie Podlaskim <br/><br/>Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do: <br/>Obwodu Drogowego w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków<br/>Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 63. 21-505 Janów Podlaski<br/>Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarki wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2<br/> Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie - Obwód Drogowy w Chełmie i Krzczonowie<br/><br/>Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do: <br/>Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów<br/>Obwodu Drogowego w Chełmie, ul. Szpitalna 53, 22-100 Chełm.<br/>Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarki wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3<br/> Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie - Obwód Drogowy w Hrubieszowie i Tyszowcach<br/><br/>Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do: <br/>Obwodu Drogowego w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów<br/>Obwodu Drogowego w Tyszowcach, ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce.<br/>Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarki wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4<br/> Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie - Obwód Drogowy w Krzczonowie<br/><br/>Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do: <br/>Obwodu Drogowego w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 4, 23-110 Krzczonów.<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarkę wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5<br/> Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie - Obwód Drogowy w Ostrowie Lubelskim<br/><br/>Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do: <br/>Obwodu Drogowego w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, 21-110 Ostrów Lubelski.<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarka dostarczona w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarkę wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6<br/> Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach - Obwód Drogowy w Annopolu i Puławach<br/><br/>Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do: <br/>Obwód Drogowy w Puławach, ul. Dęblińska 29, 24-100 Puławy<br/>Obwód drogowy w Annopolu, ul. Skały 23-235 Annopol.<br/>Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min. 540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarki wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7<br/> Dostawa kosiarki bijakowej do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie<br/><br/>Odbiór kosiarki nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarkę do: <br/>Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa.<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarka dostarczone w ramach Zadania musi być fabrycznie nowa, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowa, wolna od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarkę wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarkę równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarkę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 8<br/> Dostawa 2 szt. kosiarek bijakowych do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu - Obwód Drogowy w Biłgoraju i Józefowie<br/><br/>Odbiór kosiarek nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ulicy Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, a następnie Wykonawca dostarczy kosiarki do: <br/>Obwodu Drogowego w Biłgoraju, ul. Krzeszowska 71, 23-400 Biłgoraj<br/>Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29, 23-460 Józefów.<br/>Warunki ogólne dla wszystkich kosiarek:<br/>1) Wymagane parametry techniczne kosiarki bijakowej tylno bocznej <br/>- przystosowana do ciągnika o mocy 50 KM i masie własnej ciągnika 2875 kg<br/>- szerokość robocza min. 140 cm<br/>- napęd kosiarki: poprzez WOM ciągnika – wymagane obroty min.540 obr./min.<br/>- sterowanie kosiarką: hydrauliczne – dwie pary złączy hydraulicznych,<br/>- rodzaj noży: noże młotkowe,<br/>- możliwość otwierania klapy na osłonie głowicy,<br/>- możliwość mulczowania gałęzi o średnicy do 5 cm.<br/>- wyposażenie w komplet osłon i zabezpieczeń umożliwiających bezpieczną pracę w pasie drogowym<br/>- standardowo wyposażona w WOM umożliwiający agregowanie z ciągnikiem<br/>2) Kosiarki dostarczone w ramach Zadania muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie starszy niż 2020, pełnowartościowe, wolne od wad. <br/>3) Okres gwarancji: min. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym<br/>4) Dodatkowo dostawca dostarczy: instrukcję obsługi wraz z katalogiem części zamiennych oraz kartę gwarancyjną<br/>5) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty przekazania kosiarek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16310000-1 - Kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena – waga kryterium: 60%<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/><br/>(Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej) × 10=PC.<br/><br/>2) udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki – waga kryterium 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości na kosiarki wynosi 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 12 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt.<br/>Oferty z okresem gwarancji jakości na kosiarki równym 24 miesiącom od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt.<br/><br/>W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty przekazania potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.<br/>W przypadku udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, jej zakres będzie identyczny jak zakres gwarancji jakości producenta. <br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:<br/><br/>P= PCx60% + PGx40%.<br/><br/>Dla każdego Zadania Wykonawca będzie wyłaniany oddzielnie.<br/>Wykonawcy może być przyznane wykonanie jednego lub kilku Zadań spośród zadań wymienionych w złożonej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">udzielony okres gwarancji jakości na kosiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę minimum 1 szt. kosiarki bijakowej i oświadczy, że dostawa ta została wykonana należycie. <br/>3.	Spełnianie tego warunku zamawiający oceni na podstawie oświadczenia<br/>4.	W/w minimalny warunek ma zastosowanie niezależnie od ilości Zadań o jakie ubiega się Wykonawca. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1)	Ofertę przetargową – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik A do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach). <br/>2)	Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1. SWZ - - stanowiące Załączniki B i C do SWZ;<br/>3)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>4) Dowód wniesienia wadium. <br/>5)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a)	wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)	wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <br/>6)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>a)	Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XV.6) ppkt 4) lit c) i ppkt 5) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach:<br/>Zadanie 1,2,3,6,8 – 320,00 zł., słownie złotych: trzysta dwadzieścia 00/100 za każde z Zadań.<br/>Zadanie Nr 4,5,7 – 160,00 zł., słownie złotych: sto sześćdziesiąt 00/100 za każde z Zadań.<br/>W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wybranych zadań.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW <br/>w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją „Wadium do postępowania: „Dostawa kosiarek bijakowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Zadanie Nr …………… ”<br/>4.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy <br/>należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno <br/>znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem <br/>terminu składania ofert.<br/>5.	W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.<br/>7.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej winno być wniesione do Zamawiającego w oryginale, w postaci elektronicznej poprzez Platformę. <br/>8.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>9.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>10.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczn Platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Środki ochrony prawnej1. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie<br/>wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło<br/>przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Wydział Zamówień Publicznych i Umów, Sławomir Szepietowski

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com