JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211004/0020315501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Druk i dostawa wydawnictw oraz druków ulotnych na potrzeby NIAiU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368945652</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Foksal 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-366</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@niaiu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.niaiu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> architektura i urbanistyka </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Druk i dostawa wydawnictw oraz druków ulotnych na potrzeby NIAiU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-62adfa43-2521-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00203155</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010939/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 druki związane z działalnością statutową NIAiU</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://niaiu.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://niaiu.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem: https://niaiu.eb2b.com.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.<br/><br/>WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE DOT. KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ:<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://niaiu.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>Instrukcja korzystania z Platformy:<br/>a)	w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie o nr NIAiU/2/2021/TP oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;<br/>b)	po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania <br/>do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).<br/>c)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. <br/>Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;<br/>d)	w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.<br/>e)	Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. <br/>f)	Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. <br/>g)	Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://niaiu.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@niaiu.pl lub listownie na adres Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowa¬nych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Posiada Pan/Pani:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie¬zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NIAiU/2/2021/TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo Architektura polska w innowacyjnej współczesności. Myśli marzenia miejsca </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo Architektura myślenia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: W terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo Listy znad jeziora Como </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo ArchiKod </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo A House for Culture / Dom dla kultury </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wydawnictwo Jakby luksusowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>A.	Cena oferty – 40%<br/>B.	Kryterium jakość – 60 %<br/>Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w częściach 1-6 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>Kryterium Jakość (B) <br/>Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbek dołączonych do oferty w formie fizycznej i dostarczonych przed upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Sekretariat Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, ul. Foksal 4, 00-366 Warszawa.<br/><br/>Kryteria jakościowe dla poszczególnych części zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ. <br/><br/>Próbki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Druk i dostawa wydawnictw i druków ulotnych na potrzeby NIAiU [NIAIU/2/2021/TP]- część ….. ”<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium w częściach 1-6 wynosi: 60 punktów. <br/>UWAGA! Brak załączenia próbki w terminie wyznaczonym na składanie ofert będzie skutkować<br/> odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.<br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 punkt odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Druki ulotne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 6.	Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w 7 części postępowania. Prawo opcji polegać będzie na świadczeniu usług w maksymalnej wysokości określonej dla części 7 zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ przez okres nie dłuższy niż do 31.03.2022 r. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zaistnieje potrzeba zwiększenia nakładu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie więcej jednak niż o 50 % a Zamawiający będzie posiadał na to stosowne środki finansowe. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwiększone w stopniu proporcjonalnym w odniesieniu do ceny ofertowej i zamówionej pierwotnie liczby egzemplarzy. Termin wykonania zamówienia zostanie obustronnie ustalony między Stronami, z zagwarantowaniem iż nie może być on krótszy niż 2 tygodnie od daty podpisania Aneksu. Pozostałe postanowienia umowy będą stosowane odpowiednio. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w ciągu 5 lat zamówień uzupełniających do 100 % wartości zamówienia podstawowego, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 7 postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>A. Cena oferty – 60%<br/>B.	Kryterium termin wykonania i dostarczenia zamówienia – 40 %<br/><br/>	Cena oferty – cena brutto podana przez Wykonawcę (A)<br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia dla danej części zamówienia<br/>C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 60<br/> cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej dla danej części zamówienia<br/><br/>gdzie: <br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena.<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w części 7 w tym kryterium wynosi: 60 punktów.<br/><br/>Kryterium termin wykonania i dostarczenia zamówienia (B)<br/><br/>Oferty będą podlegały ocenie w kryterium B w następujący sposób:<br/><br/>1- 5 dni – 40 punktów<br/>6-10 dni – 20 punktów<br/>11-14 dni – 0 punktów<br/><br/>maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w części 7 w tym kryterium wynosi: 40 punktów.<br/><br/><br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami dla części 1-6 Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:<br/>Lp= A + B<br/>Lp – liczba punktów przyznana badanej ofercie. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania i dostarczenia zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 ze zm. ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej, w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ;<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Oferta powinna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji obowiązującymi Wykonawcę lub poprzez pełnomocnika. Ponadto, oferta powinna być sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ.<br/>3.	Wraz z ofertą powinny być złożone:<br/>1)	Oświadczenie wymagane postanowieniami rozdziału X punkt 1 SWZ;- zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ,<br/>2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;<br/>3)	Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą;<br/>4)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w rozdziale VII niniejszego SWZ) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy- zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ. <br/>5)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy <br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w związku z artykułem 119 ustawy) wraz ze zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę - o ile są znane - firm podwykonawców. Ww. wskazanie ma nastąpić w Formularzu Oferty.<br/>3.	Oferta, oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, tj. powinny zawierać wszystkie niezbędne oświadczenia oraz informacje określone przez Zamawiającego w treści wzorów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast warunek udziału w postępowaniu ma być spełniony łącznie.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w punkcie 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wedle wzoru załącznika nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Został określony w załączniku nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://niaiu.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-13 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com