JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/0020767802-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2021 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWECKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510022290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">UL. GENERAŁA SIKORSKIEGO 30A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Górowo Iławeckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gorowo-ilaweckie.olsztyn.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> LEŚNICTWO </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2021 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-13983abe-21ea-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00207678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej wyłącznie przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie (za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). <br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” (Instrukcje dla wykonawców znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje) i regulaminie platformy platformazakupowa.pl (Regulamin platformy zakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). <br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, <br/>2)	zapoznał się i stosuje się do „Instrukcji składania ofert/wniosków” dostępnej na stronie platformazkupowa.pl w zakładce „Instrukcje”. <br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagą w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 PZP. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl wynosi 150 Mb, maksymalna ilość plików lub spakowanych folderów – 10 szt. <br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie platformazakupowa.pl. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie platformazakupowa.pl. <br/>Zamawiający, zgodnie z art. 67 PZP oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie platformazakupowa.pl tj. <br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS <br/>Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., <br/>d)	włączona obsługa JavaScript, <br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>f)	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie <br/>UTF8, <br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami. <br/>a)	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: <br/>− administratorem danych osobowych Wykonawcy/pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Nadleśnictwo Górowo Iławeckie; <br/>− inspektorem ochrony danych osobowych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie jest Pan Marek Sieniuć tel. (89) 76 11 930, e-mail: marek.sieniuc@olsztyn.lasy.gov.pl <br/>− dane osobowe Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak. spr. SA.270.2.2021 na &#34;Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2021 r.&#34; prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; <br/>− odbiorcami danych osobowych Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP, a także podmioty świadczące usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe; <br/>− dane osobowe Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy będą przechowywane, <br/>zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>− obowiązek podania przez danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania danych osobowych określa PZP; <br/>− w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>− Wykonawca / pełnomocnik Wykonawcy posiada: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; <br/>− Wykonawcy / pełnomocnikowi Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków wynikających z RODO, w szczególności: <br/>a)	Obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek ten nie będzie miał zastosowania, gdy w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO); <br/>b)	Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpowiednie oświadczenie w składanej ofercie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR I - OBEJMUJE BIEŻĄCĄ KONSERWACJĘ DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH: MAŁA WOLA, GAŁAJNY, NOWA WIEŚ, STABŁAWKI.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2021 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z naprawą ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Ubytki w nawierzchni należy uzupełnić kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm oraz zagęścić przy użyciu walca statycznego samojezdnego. Uzupełnienie należy wykonać w taki sposób, aby po zagęszczeniu kruszywa powierzchnia uzupełniana była równa z powierzchnią nawierzchni drogi.<br/>Wykonanie 1m3 bieżącej konserwacji dróg leśnych zawiera:<br/>- robociznę<br/>- zakup i dostarczenie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm<br/>- materiały pomocnicze<br/>Praca 1h walca statycznego samojezdnego zawiera:<br/>- pracę walca statycznego samojezdnego<br/>- koszty wody.<br/>W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.<br/>Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>Zamówienia, będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych . <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>Zamówienia będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena – 60%<br/>Okres gwarancji – 40% <br/>	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>	Sposób obliczania punktów:<br/>	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C=Cn/Co*100 pkt*60%<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami<br/>	Kryterium okresu gwarancji<br/>Kryterium gwarancji zamówienia oceniane będzie na podstawie okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzy ofertowym.<br/>Ocena nastąpi wg poniższych zasad:<br/>	Wykonawca wskazuje deklarowany okres gwarancji w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>	Punkty w kryterium zostaną przyznane wg zasad określonych poniżej w tabeli:<br/>Zadeklarowany w ofercie okres gwarancji	Liczba przyznanych punktów<br/>6 miesięcy	0 pkt<br/>9 miesięcy	20 pkt<br/>12 miesięcy	40 pkt <br/><br/>	kryterium okresu gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji,<br/>	najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 6 miesięcy, liczony od daty podpisania i zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego,<br/>	maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać to 40,<br/>	jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym okres krótszy niż 6 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty<br/>	w przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 6-miesięczny okres gwarancji<br/>	Za najkorzystniejszą ofertę uznana ostanie oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny oferty<br/>P = C + G<br/> Gdzie:<br/> P – ogólna punktacja oferty badanej<br/> C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/> G – liczba punktów w kryterium okresu gwarancji<br/><br/> Zamawiający obliczy punkty liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową ofertę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.<br/>	W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>	W przypadku braku zgody, o której moja w ust. 22.8., oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr II: obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Orsy, Dzikowo, Jarzeń, Stejno.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2021 r. <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z naprawą ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Ubytki w nawierzchni należy uzupełnić kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm oraz zagęścić przy użyciu walca statycznego samojezdnego. Uzupełnienie należy wykonać w taki sposób, aby po zagęszczeniu kruszywa powierzchnia uzupełniana była równa z powierzchnią nawierzchni drogi.<br/>Wykonanie 1m3 bieżącej konserwacji dróg leśnych zawiera:<br/>- robociznę<br/>- zakup i dostarczenie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm<br/>- materiały pomocnicze<br/>Praca 1h walca statycznego samojezdnego zawiera:<br/>- pracę walca statycznego samojezdnego<br/>- koszty wody.<br/>W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.<br/>Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>Zamówienia będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem.<br/>Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>Zamówienia będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena – 60%<br/>Okres gwarancji – 40% <br/>	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>	Sposób obliczania punktów:<br/>	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C=Cn/Co*100 pkt*60%<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami<br/>	Kryterium okresu gwarancji<br/>Kryterium gwarancji zamówienia oceniane będzie na podstawie okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzy ofertowym.<br/>Ocena nastąpi wg poniższych zasad:<br/>	Wykonawca wskazuje deklarowany okres gwarancji w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>	Punkty w kryterium zostaną przyznane wg zasad określonych poniżej w tabeli:<br/>Zadeklarowany w ofercie okres gwarancji	Liczba przyznanych punktów<br/>6 miesięcy	0 pkt<br/>9 miesięcy	20 pkt<br/>12 miesięcy	40pkt <br/><br/>	kryterium okresu gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji,<br/>	najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 6 miesięcy, liczony od daty podpisania i zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego,<br/>	maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać to 40,<br/>	jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym okres krótszy niż 6 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty<br/>	w przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 6-miesięczny okres gwarancji<br/>	Za najkorzystniejszą ofertę uznana ostanie oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny oferty<br/>P = C + G<br/> Gdzie:<br/> P – ogólna punktacja oferty badanej<br/> C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/> G – liczba punktów w kryterium okresu gwarancji<br/><br/> Zamawiający obliczy punkty liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową ofertę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.<br/>	W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>	W przypadku braku zgody, o której moja w ust. 22.8., oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr III: obejmuje bieżącą konserwację dróg leśnych w leśnictwach: Zięby, Gaworowo, Dęby.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie w 2021 r. <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych związanych z naprawą ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Ubytki w nawierzchni należy uzupełnić kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm oraz zagęścić przy użyciu walca statycznego samojezdnego. Uzupełnienie należy wykonać w taki sposób, aby po zagęszczeniu kruszywa powierzchnia uzupełniana była równa z powierzchnią nawierzchni drogi.<br/>Wykonanie 1m3 bieżącej konserwacji dróg leśnych zawiera:<br/>- robociznę<br/>- zakup i dostarczenie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm<br/>- materiały pomocnicze<br/>Praca 1h walca statycznego samojezdnego zawiera:<br/>- pracę walca statycznego samojezdnego<br/>- koszty wody.<br/>W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco i polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacja ubytków, zastoisk wody, zagłębień.<br/>Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych zleceń określających zakres robót, miejsce i termin realizacji, przekazywanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego w granicach wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 60% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował wykonanie bieżącej konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, której/-ych zakres obejmuje: naprawę ubytków w nawierzchni dróg leśnych o nawierzchni gruntowej lub wzmocnionej kruszywem.<br/>Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>Zamówienia będą udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena – 60%<br/>Okres gwarancji – 40% <br/>	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>	Sposób obliczania punktów:<br/>	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C=Cn/Co*100 pkt*60%<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co – cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami<br/>	Kryterium okresu gwarancji<br/>Kryterium gwarancji zamówienia oceniane będzie na podstawie okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzy ofertowym.<br/>Ocena nastąpi wg poniższych zasad:<br/>	Wykonawca wskazuje deklarowany okres gwarancji w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>	Punkty w kryterium zostaną przyznane wg zasad określonych poniżej w tabeli:<br/>Zadeklarowany w ofercie okres gwarancji	Liczba przyznanych punktów<br/>6 miesięcy	0 pkt<br/>9 miesięcy	20 pkt<br/>12 miesięcy	40pkt <br/><br/>	kryterium okresu gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji,<br/>	najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 6 miesięcy, liczony od daty podpisania i zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego,<br/>	maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać to 40,<br/>	jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym okres krótszy niż 6 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty<br/>	w przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 6-miesięczny okres gwarancji<br/>	Za najkorzystniejszą ofertę uznana ostanie oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny oferty<br/>P = C + G<br/> Gdzie:<br/> P – ogólna punktacja oferty badanej<br/> C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/> G – liczba punktów w kryterium okresu gwarancji<br/><br/> Zamawiający obliczy punkty liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową ofertę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.<br/>	W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>	W przypadku braku zgody, o której moja w ust. 22.8., oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej <br/>Warunek ekonomiczny i finansowy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: <br/>-dla Pakietu nr I – w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>-dla Pakietu nr II – w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>- dla Pakietu nr III – w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednego pakietu zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazać tego samego potencjału finansowego w więcej niż jednym pakiecie.<br/>2) zdolności technicznej i zawodowej <br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych z branży drogowej: <br/>-dla Pakietu nr I – o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>- dla Pakietu nr II – o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>-dla Pakietu nr III – o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 groszy)<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednego pakietu zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków w postępowaniu wykazać tego samego doświadczenia w więcej niż jednym pakiecie.<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje (bez względu na liczbę pakietów, na któ®e skaładana jest oferta):<br/>-	co najmniej 1 samochodem samowyładowczym o ładowności min 10 ton; <br/>-	co najmniej 1 koparko – ładowarką lub koparko – spycharką lub koparką; <br/>-	co najmniej 1 walcem 3-10 ton. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w pkt 18. <br/>Na podstawie art. 116 ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ), <br/>2)	Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. <br/>3)	Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 3 do SWZ. <br/>4)	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z zał.do SWZ nr 4.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł za Pakiet I (słownie: osiemset złotych 00/100), 800,00 zł za Pakiet II (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy), 600,00 zł za Pakiet III (słownie: sześćset złotych 00/100 groszy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1.	pieniądzu,<br/>2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3.	gwarancjach bankowych,<br/>4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5.	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS Bank Polska S.A. nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0046 7310 z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu - bieżąca konserwacja dróg leśnych Pakiet nr (I lub II lub II)”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być złożone w oryginale i załączone do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1.	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3.	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4.	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.<br/>Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty;<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności na skutek wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają należyte wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ. W takim wypadku może zostać zmniejszony zakres przedmiotu umowy, a wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty, przy czym Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wszystkie wykonane i odebrane prace. Dopuszcza się przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy w okolicznościach szczególnie uzasadnionych, np. niesprzyjające warunki pogodowe. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie przy użyciu dostępnego Formularza ofertowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com